Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министірлігі
«М.О.Әуезов атындағы
педагогикалық колледжі» ҚМҚК
«Бекітемін» _______________
Колледж әдіскері: Кабимолдина
А.К.
«Келісемін» _______________
Сынып жетекшісі: Нұрхамитова.А.Е.
Тәрбие сағатының
жоспары
Тақырыбы: «Өз құқығын
білмеу-жауапкершіліктен босатпайды»
Өтетін орны: «3 ЖОББМ»
КММ
Сынып: «5
В»
Мерзімі:
18.10.2021
Тобы: 27
Машықкер: Бақтықанова Нұрай
Баға: «__
» (________)
Баға: «___ » (________)
Семей 2021
Тәрбие сағатының
мақсаты:Оқушыларға адам құқықтары мен бостандықтары жайлы
баптардан түсінік қалыптастыру, құқықтық білімдерін кеңейту.
Адамгершілік ізгі қасиеттер мен ар-ождан
бостандығы.
Тәрбие сағатының міндеті:
адалдық пен мейірімділіке баулу арқылы құқықтық
тәрбие беру.
Тәрбие сағатының ұйымдастыру
формасы,
түрі: видео-сағат
Әдіс-тәсілдері: түсіндіру,
сұрақ-жауап,тренинг, бейневильм,
видеоролик
Көрнекілік: суреттер.
Қажетті
жабдықтар: стикер.
Тәрбие сағатының
құрылымы
1.Ұйымдастыру кезеңі 3минут
2. Ақпарат беру
5минут
3. Суреттермен жұмыс
5минут
4. Бейнероликпен жұмыс
6минут
5. Жағдаят шешу
9минут
6.Ассоциация әдісі
5минут
7.Кластер
3минут
8.Қорытынды кезең
3минут
9.
Рефлексия 3минут
Тәрбие сағатының
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлеметсіздерме оқушылар! Қалдарыңыз қалай?
Көңіл күйлеріңіз қалай? Балалар біздің бүгінгі тәрбие сағатымыздың
тақырыбы «Өз құқығын білмеу-жауапкершіліктен
босатпайды»
Бүгінгі күнге барлықтарыңызға көтеріңкі көңіл
күй және сәттілік тілеймін. Бүгінгі тәрбие сағатын бастамас бұрын
сіздермен тренинг өткізіп алайық.
«Көтеріңкі көңіл-күй»
жаттығуы.
Нұсқау: әр оқушы тәрбие сағатына жақсы
тілектер жазып, қобдишаға
салады.
Ақпарат
беру
Заң
дегеніміз- қоғамның негізгі
тірегі. Қоғам деп отырғанымыз-мына біздер.
Ата
Заңымыз- еліміздің рәміздерінің
бірі. Елбасымыз Нұрсұлтан Назарбаев «Конституция — бұл да ел
рәміздерінің бірі. Сондықтан негізгі Заңды елдің Туы, Әнұраны, және
Елтаңбасы секілді қадірлеу, құрметтеу-біздің парызымыз»
деген.
Конституция- елдің барлық
ережелері жинақталған мемлекеттің негізгі құжаты. Сондықтан да біз
оны Ата Заң деп құрметтейміз.
Конвенция
деген - арнаулы мәселелер
жөніндегі келесім шарт.
Конвенция – Бала құқығының әлемдік
Конституциясы.
18 жасқа толмаған жасөспірім, жеткіншек те Конвенцияда атап
көрсетілген бала құқығын пайдалана алады.
Бала құқықтары туралы Конвенцияға сәйкес, олардың әрқайсысы
өзінің даралығын сақтауға құқылы.
ІІ.
Негізгі
кезең
Оқушылар берілген суреттерге қарап сөйлем
құрап, онда не бейнеленгенін айтуы
тиіс.
«Ой
қозғау»
Видеомен
жұмыс
https://www.youtube.com/watch?v=ojZX4RcEEW4
Жағдаяттарды
шешу
-
жағдаят:Асылжан 5-сынып
оқушысы:Ол сыныптас ұлдарынан ақша жинап тұрғанда,мектеп директоры
көріп қойды.Оны ата-анасымен бірге мектепке
шақырды?
-
жағдаят: жағдаят:Алмас 4-сынып
оқушысы.Бірақ тәртіпсіз?Сабақта тыныш отырмайды?Сыныптастары
сыныпта осындай бала болса не істеуі
керек?
Ассоциация
әдісі
Ассоциация әдісі. Сізде қандай түсінік пайда
болады
«аман қалу» бізге аман қалу үшін не істеу қажет?
«даму» бізге даму және өсу үшін не қажет?
«қорғау» бізге қорғалу үшін не қажет?
«қатысу» бізге қоғам өміріне қатысу үшін не
қажет?
Кластермен
жұмыс
ІІІ.
Қорытынды
Оқушылар, енді
қортындылайық. Бүгінгі тақырыптан не түсіндіңіздер? Ата
Заң-қорғанымыз. «Еліміздің ертеңгі
тағдыры сіздермен байланысты» деген еді Елбасымыз Нұрсұлтан
Назарбаев.
Рефлексия