Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тәрбие сағаты "Қазақтың бағы да, байлығы да -тәуелсіздік" 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бағыт: |
Мектеп: С.Бердіқұлов атындағы ОМ |
|||||
Күні:06.12 |
Мұғалімнің есімі: |
|||||
Сынып: 7 Д, Е |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақ тақырыбы |
Қазақтың бағы да, байлығы да – тәуелсіздік! |
|||||
Сабақ мақсаттары: |
Оқушыларға бостандық, теңдік, тәуелсіздік ұғымдарын кеңінен түсіндіру, білімдерін кеңейту. Тәуелсіздік қасиетті ұғым екеніне көз жеткізу, егемендігі, дамуы туралы мәлімет беру, тәуелсіздікке қалай жеткендігін баяндау. Оқушыларды өз тәуелсіз елін сүюге, қадірлеуге, осы елдің ұланы екенін мақтан етуге баулу, отаншылдыққа, елжандылыққа, Отанына адал қызмет етуге тәрбиелеу. |
|||||
Бағалау критерийі: |
|
|||||
Тілдік мақсат: |
Оқушылар орындай алады: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Нақыл сөздер, сөзжұмбақ Диалог құруға, мәтін жазуға арналған пайдалы тіркестер: Талқылауға арналған сұрақтар: Тәуелсіздік ұғымын қалай түсінесің? |
|||||
Құндылықтарға баулу: |
Біздің қоғамымыздағы ұлттық бірлік, беібітшілік пен келісім |
|||||
Пәнаралық байланыс: |
Қазақ тілі, Қазақстан тарихы |
|||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
|||||
Алдыңғы оқу: |
|
|||||
Жоспар |
||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
|
||||
Басталуы |
Қызығушылықты ояту. - Сәлеметсіздер ме, құрметті қонақтар және оқушылар. Бүгінгі тәрбие сағатымызды бастамас бұрын тақтадағы сөзжұмбақты шешіп алайық.
Осы желтоқсан
оқиғасы салдарынан қаза болған жазықсыз жастарымыздың рухына бас
иіп, орынымыздан тұрып бір минут еске
алайық! 1) Елордамыз Астананың көрнекті орны, Астана нышаны.(Бәйтерек) 2) Жиындарда орындалатын салтанатты әуен. (әнұран) 3) Әр елдің мемлекеттік нышаны. (ту) 4) Көк байрағымыздың авторы. (Ш. Ниязбеков) 5) Қазақстанның бұрынғы астанасы. (Алматы) 6) Қазақстанның қазіргі елордасы (Астана) 7) Елтаңба авторы. (Ж. Мәлібеков) 8) Қазақстанның тұңғыш президенті. (Назарбаев) 9) ШҚО әкімі (Даниал Ахметов) 10) Тәуке ханның заңдар жинағы қалай аталады? («Жеті жарғы») 11) Кіші жүздің биін ата? (Әйтеке би) - Қандай сөз шықты? (тәуелсіздік) Ой қозғау. - Тәуелсіздік деген қандай ұғым? Тәуелсіздік дегенде ойларына не оралады? - Біз ертең қандай мейрам тойлағалы жатырмыз? - Биыл тәуелсіздік алғанымызға неше жыл толып отыр? (26 жыл) - Тәуелсіз ел деп қандай елді айтады? (Тәуелсіз ел ешкімге, ешқандай елге тәуелді, бағынышты болмайды. Өз жері, шекарасы, әскері, мемлекеттік рәміздері, ұлттық ақшасы, мемлекеттік тілі, өз Ата Заңы бар ел) - Ендеше, балалар, бүгінгі тәрбие сағатымыз тәуелсіздік мейрамына арналмақ. «Тәуелсіздік туы, желбіре» атты тәрбие сағатымыздың мақсаты тәуелсіздік қасиетті ұғым екеніне көз жеткізу, еліміздің қысқаша тарихы туралы мағлұматтар алу, осы тәуелсіздіктің қадірін білу. - Онда келесі кезекті салтанатты бөлімге берейік. |
|
||||
Ортасы |
- Тәуелсіздік - ең басты құндылығымыз. Тәуелсіздікке қантөгіссіз, бейбіт түрде қол жеткізгеннен кейін ғана елімізді әлемнің өркениетті мемлекеттерінің қатарына қоса алдық. 27 жыл ішінде тәуелсіз Қазақ елін қалыптастырып, нарықтың қиын өткелектерінен аман өткізіп келеміз. Осы кезеңде Қазақстанды дүние дидарындағы ең мықты мемлекеттер танитындай, сыйлайтындай деңгейге жеткізген тұңғыш Нұрсұлтан Назарбаевтай көреген саясаткердің ерен еңбегін дәл бүгін және әрқашанда айтып өтеміз. Тәуелсіздік күні еліміздің барлық азаматтары үшін орны ерекше мереке деп білеміз, себебі, осынау жүрекжарды қуанышқа толы күнді ата - бабаларымыз ғасырлар бойы армандап, күтумен өтті. 70 жыл әміршіл-әкімшіл үкімет үстемдік етті. Тілімізден, дінімізден айырылдық. 6-оқушы: - Тәуелсіздік үшін халқымыз 325 рет көтеріліске шықты. - 1920-1922, 1928-1932 жылдары ұлтымыз қолдан жасалған аштықтан, зорлық-зомбылықтан елінен безіп, өз ұясын, руын, туған-туысқанын сақтап қалу үшін 44 елге тарыдай шашылып кетті. - 1937-38-ші жылдар жаппай жазалау болды. Бұл жылдары біздің Қазақ зиялылары, арыстарымыз қудаланды. А. Байтұрсынов, М. Жұмабаев, Ж. Аймауытов, М. Дулатов, Ш. Құдайбердиев асылдарымыз арада 50 жыл өткенде ақталып, қазір шығармаларын оқып жатырмыз. - 1941-45-ші жылдары тұтқиылдан неміс фашистері тыныш елімізге соғыс ашты. «Ер есіміс-ел есінде» демекші біздің ауылымызда да ардагерлеріміз бар. Бұл аталарымыз болашақ біздің өміріміз үшін соғысқа барды. Бейбіт өмірді алып берді. - 1986 жылы Желтоқсан қозғалысымен тарихқа енді. Жас өмірін тәуелсіздік үшін қиып кеткен аға-апаларымыз: Ләззат Асанова, Қайрат Рысқұлбеков, Ербол Сыпатаев, Сабира Мұхамеджанова т.б. жазықсыз сотталып, қыршын өлді. Ал енді
кім ел тарихы мен
салт - дәстүрге және қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінен сұрақтарды
ұлттық нақыштағы оюлы себеттен таңдап алып, сұрақтарға жауап
береді екен. |
|
||||
Аяқталуы
|
– Білсең дағы біле бер, тағы
тіле: |
|
||||
Қосымша ақпарат |
||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандайболды? Мен жоспарлаған саралаушаралары тиімдіболдыма? Мен берілген уақытішінде Үлгердімбе? Мен өзжоспарыма қандай түзетулер енгіздімжәненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: |
С.Бердіқұлов атындағы орта мектебі КММ
Тексерілді:
ДТІЖО___________Г.Т. Илгедаева
Тәрбие сағаты
ҚАЗАҚТЫҢ БАҒЫ ДА, БАЙЛЫҒЫ ДА – ТӘУЕЛСІЗДІК!
Сынып жетекшісі: Реймова К.Е:
Сынып: 6 «Б»
2018-2019 оқу жылы