Материалдар / Тәрбие сағаты "Тәуелсіздік"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тәрбие сағаты "Тәуелсіздік"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды Отансүйгіштікке, батырлыққа, патриотизмге тәрбиелейді. Тәрбие сағаты ойын түрінде өтеді. Сабақ оқушылардың танымдық қабілеттерін ашады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
369
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сенбі Марат Бимаханұлы, технология пәнінің мұғалімі, Панфилов атындағы жалпы орта мектебі КММ, Қаратау ауылы,Созақ ауданы, ОҚО



Сабақтың тақырыбы: Қалақшаны жасау технологиясыСабақтың мақсаты: а) ұлттық қолөнерді игере отырып, оның маңызын, мағынасын және орындалу әдістерін меңгерту. ә) металдар туралы түсінік беру.б) металл бұйымдарын жасаудағы қажетті білімдерін еске түсіру арқылы іс жүзінде қолдану.Білімділік мақсаты: металдардың түрлерін, металдың қасиеттері туралы білімді қалыптастыру, жасалатын бұйымның эскизін сызып, нұсқау карта бойынша жұмыс жасауға, алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету. Дамытушылық мақсаты: оқушының икем-дағдылық қабілетіне, бейімділіктеріне қарай практикалық әрекеттерін жетілдіру, қол икемділігін қалыптастыру арқылы шеберлігін дамыту.Тәрбиелік мақсаты: ұқыптылыққа, төзімділікке, шеберлікке, еңбек сүйгіштікке, өзара көмек беруге, кез-келген бастаған ісін аяқтауға тәрбиелеу,Сабақтың типі: жаңа сабақ. Сабақтың көрнекілігі: қалақша сызбасы, технологиялық нұсқау картаҚажетті құрал- саймандар: электр бұрғысы , бұрыштама, сызғыш, қарындаш, атауыз, кескір, балға, бекіткіш шегелер, қалақша сабына арналған темір 06 мм, 01 мм қаңылтыр материалы.Пәнаралық байланыс: тарих, бейнелеу өнері, сызу, экономикаСабақтың түрі: сарамандық және теориялық.Сабақтың барысы:І.Ұйымдастыру кезеңі.а) оқушыларды түгендеп, сабаққа дайындығын тексеру.ә) құрал-саймандармен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін ескерту.б) өткен сабақты қысқаша қайталап пысықтау, жаңа сабақпен байланыстыру.в) оқушылардың назарын сабаққа аудару. Ой қозғау1.Металдың қандай түрлері бар?2.Шойын қандай металл?3.Болат деген не?4.Металл өңдеу барысындағы негізгі өлшеуіш құрал?5.Қаңылтырмен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ереже? ІІ.Жаңа сабақты түсіндіру. Оқушылар , біздер алдымен қалақша жасамас бұрын, оны неге, не үшінқолданатынымызды және қай жерде пайдаланатынымызды жақсылап біліп алайық. Күнделікті тұрмысқа қажетті қандай қалақша түрін білеміз? Пешке, ошаққа арналғанқалақша және аула тазалағанда қолданатын қалақша, үй ішіндегі сыпырылғансыпырындыларды алатын қалақша болып үш түрге бөлінеді. Осылардың ішінде пешке арналған қалақшаны бүгінгі сабағымыздажасапкөреміз. Қалақша кез келген үйге, күнделікті өмірде қажетті құрал. Ол бізге пештегі,ошақтағы күлді тазартуға және үй ішіндегі сыпырылған сыпырындыларды тазартып алуғаарналған қажетті жұмыс құралы. Қалақшаның түрлері көп болғанымен оны жасау жолыбіреу. Қалақшаны пайдалану арқылы біз тазалыққа, сұлулыққа талпынамыз. ІІІ.Талдау жұмысы. Енді, балалар, біз қалақша жасауды бастамас бұрын жұмыс орны мен керекті құрал-саймандарды, қажетті материалдарды дайындап аламыз. Жұмысты оқушы санына қарай екі топқа бөлініп орындаймыз. Бұл бізге уақыттыүнемдеуге және жұмысты бірігіп, ұйымшылдықпен жұмыс істеуге үйретеді. Құрал-саймандармен жұмыс істеуде техника қауіпсіздігі ережелерін қатаң сақтауымыз керек. Енді сабақтың негізгі бөлімін түсіну үшін біз тақтадағы нұсқау картасын меңгеруіміз керек. Нұсқау картада толығымен қалақша жасаудың жолдары көрсетілген.Картадағы сол өлшемдерді жұмыс дәптерлеріңе түсіріп алыңдар. Нұсқау картаны түсініп және қалақшаның жасалу технологиясына сүйене отырып,бұйымның эскизіне қарап қалақшаны жасаймыз. Қалақшаның жасалу технологиялық картасы
Қажетті материалдарСызбасыҚажеттіқұрал-сайман


Қаңылтыр
Қарындаш, кескір, балға, сызғыш, қалақша эскизі
Қаңылтыр Қарындаш, сызғы, тескір, балға,
Қаңылтыр Кескір, балға,қайрақ, бұрғы,сызғыш, қарындаш, төс, атауыз,
Дайын жұмыстың толық көрінісі







Алюминий сым
Балға, кескір, сызғыш.


Алюминий сым
Атауыз, балға, сызғыш.
06 ммТемір Балға, сызғыш, қарындаш

06 ммТемір Атауыз, балға, қайрақ, бұрғы.


Дайын жұмыстың толық көрінісі














ІҮ. Сарамандық жұмыс І-топқа әдістемелік түсініктеме. Қаңылтырды өлшем бойынша кесу, қайрақпен шетін тегістеу және жасалынған бұйымның эскизіне қарап қалақша басын жасау. ІІ-топқа әдістемелік түсініктеме Қалақшаның темір ұстағышын қалақшаға бейімдеп ию, нұсқау картадағы өлшеммен ұстағыштың сабын қию, бекіту шегелеріне сәйкестендіріп тесу.Ү. Жұмыс барысындағы нұсқаулар1.Жұмыс барысында оқушылардың жұмысын тексеріп, қателерін түзету, кемшіліктерін айту. 2.Әрбір жұмыстың орындалуына қарай әдістемелік нұсқаулар беру.Дайын болған қалақшаның басы мен қалақшаның сабын бекіту шегелері арқылы екі топ бірігіп жұмысты аяқтау.Қазіргі жағдайдағы нарықтық есеппен істеген жұмысымыздың құныҮІ. Өзіміздің жобамыз бойынша











































Қазіргі жағдайдағы нарықтық есеппен істеген жұмысымыздың құнын есептеп көрейік.Экономикалық есепБұйым негізгі екі бөліктен тұрады – қалақшаның ұстағыш сабы мен қалақшаның басынан.Қаңылтыр көлемі 200 мм, ені180 ммТемір ұзындығы 450 мм , қалыңдығы 06 мм Бекіту шегелері 2 талҚалақша басы 80 теңгеҚалақша сабы 80 теңгеБекіту шегелері 30 теңгеІстелінген жұмыс - 110 теңге Бағасы: 300 теңгеСабақты пысықтау 1.Қалақша не үшін керек?2.Қалақшаның бағасы қанша деп ойлайсыңдар?3.Қалақшаның басын қандай материалдан жасаймыз?4.Қалақшаның сабын қандай материалдан жасаймыз?ҮІІ.Сабақты бекіту.Оқушылар, бүгінгі сабақта біздер қалақшаның жасалу технологиясын үйрендік және оны қай жерде, не үшін қолданатынымыз туралы ақпарат алдық, осы алған білімдеріңді өмірде қолдана біледі деген сенімдемін.ҮІІІ.Сабақты қорытындылау.1.Әр оқушы өздерінің жасаған жұмыстарына талдау жасайды. 2.Қандай құралдармен жұмыс жасағанын айтады. 3.Жұмыс барысындағы қауіпсіздік ереже. 4.Оқушының жұмысын бағалау.-Экономикалық есептер жасағаннан кейін жарнама жасау және тиімді бағамен сату үшін не істеуге болады?Аукцион арқылы сатуға немесе базардағы нүктелерге өткізу арқылы. Дұрыс айтасыңдар балалар, осымен сабақты аяқтаймыз. Дайындаманың суреті

Пайдаланған әдебиеттер1.Технология 6-сыныпК.ӨстеміровН.АдамқұловС.Асанова Д.ӘлмағанбетоваТ.Әміреева А.КопниновАлматы «Атамұра» 2002 ж.2.Балаларға эстетикалық тәрбие берудегі халық дәстүріС.А.Ұзақбаев«Білім қоғамы»1990 ж.3.Технология 8-сыныпЮ.МоряковГ.ЖарымбетоваА.ХалендеровАлматы «Мектеп» 2012 ж.





Жол-транспорт оқиғаларынан балаларды сақтандыру Сенбі Марат Бимаханұлы, технология пәнінің мұғалімі, Панфилов атындағы жалпы орта мектебі КММ, Қаратау ауылы,Созақ ауданы, ОҚО

Қазіргі кезде жол қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі өзекті мәселелердің бірі – балаларды транспорт құралдарынан болатын апаттан сақтандыру және олардың көшеде, жолда жүру қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Балалардың жол апатына ұрынбауы үшін қолданылатын шаралардың ішіндегі ең бір маңыздысы – мектеп оқушыларының арасында жолда жүру ережесін үнемі насихаттап отыру. Барлық мектептерде бір кабинетті арнайы макет, плакат және басқа да көрнекі құралдармен жабдықтап, жолда жүру қауіпсіздігін үйрететін орынға айналдыру. Мүмкіндігінше мұндай кабинетте төмендегідей жабдықтар мен оқу құралдары болуы керек: түрлі автомобильдер мен басқа да транспорт құралдарының макеті мен көше қиылыстарының үлгілері, жол белгілерінің суреті, светофор үлгісі, жолда жүру ережесі туралы плакаттар, диафильмдер жинағы, жолда жүру ережесі туралы оқушылардың білімін тексеретін автоматты анықтама қондырғы. Ал тәжірибе сабақтары оқушылардың экскурсиясы мен қала, ауыл ішінде қыдыруы кезінде жүргізіледі. Оқушыларға жолда жүру ережесін оқытқанда олардың жас ерекшеліктерін ескерген жөн. Оқып-үйренген жолда жүру ережесін үнемі орындап, күнделікті дағдыға айналдыру үшін оған қосымша мына төмендегідей тақырыптарда әңгімелер өткізіліп отырса: «Менің мектепке дейінгі жолым»,

Қала мектебіне барар жол Ауыл мектебіне барар жол менің мектепке дейінгі жолым менің мектепке дейінгі жолым



«Тоқтап тұрған транспорт құралдарына қалай міну, түсу, айналып өту керек?», «Қаладағы транспорт құралдарын пайдалану ережесі», «Жаяу адамдардың міндеті», «Жол белгілері», «Транспорт құралдары және жаяу адамдар», «Светофорлар мен реттегіштердің сигналдарының мағынасы», «Велосипедпен жүру», т.б. Осы тақырыптарда сабақ немесе әңгіме өткізетін мұғалім немесе лектор әрбір тақырыпты сол мектеп өмірімен тығыз байланыстыра отырып, түсіндіруі тиіс. Мектепте жолда жүру ережелеріне бекітілген оқу программасынан басқа да жолмен үйрету тәсілдері қолданылса. Мысалы, көркемөнерпаздар үйірмесіне қатысатын оқушылар «Трамвайда», «Көшеде» және т.б. осындай тақырыптарда пьесалар қойып, тақпақтар айтса. Сондай-ақ сурет салатын оқушылардың жарысын ұйымдастырып, оған төмендегідей тақырыптарда арқау етуге болады. «Жаяу адамдардың көшеде жүруі», «Транспорт құралдарының түрлері», «Жол белгілері», т.б. Ана тілі мен әдебиет сабақтарында оқушыларға жолда жүру ережесіне байланысты диктант немесе шығарма жазғызуға, ал сынып сағаттарында жолда жүру ережесі бойынша пікірталастар, сабақ арасындағы үзілістерде ойындар өткізуге болады. Мектеп оқушыларына арнап жолда жүру ережесі туралы төмендегідей тақырыптарда нұсқаулар таратуға болады: «Балалар, күнделіктеріңе жазып алыңдар», «Өзің оқып, жолдастарыңа айтып бер», «Барлық оқушыларға!» Жолда жүру ережесін жақсы біліп, оны мүлтіксіз орындауы балалардың кездейсоқ апатқа ұрынбауының басты кепілі. Статистикалық деректер бойынша транспорт құралдарынан балалардың мерт болуы мен жарақат алуы әлі де көп. Қазіргі кездегі жүргізіліп жатқан жұмыстарды әлі де қанағаттанарлық дей алмаймыз. Көптеген мектептерде жолда жүру ережесі жөніндегі сыныптан тыс сабақтар өз дәрежесінде өткізілмейді. Оларды қадағалау мен сапасын тексеру жұмыстары дұрыс ұйымдастырылмаған, оқу құралдары жетіспейді, осындай сабақтарды өткізетін мұғалімдердің арнаулы дайындығы жоқ. Жолдар мен көшелерде балалардың мерт болуы мен жарақаттануын болдырмауға бағытталған профилактикалық жұмыстарды түбегейлі жақсарту үшін балалардың қатысы бар жол-транспорт оқиғаларын егжей-тегжейлі талдап, одан дұрыс қорытынды жасау, мектептердегі жолда жүру қауіпсіздік сыныбын талапқа сай арнаулы әдебиеттермен, көрнекті құралдармен жабдықтау, оқушылар арасында түрлі ойындар ұйымдастару, мектеп оқушыларына жолда жүру ережесі туралы лекциялар оқып, семинар сабақтарын өткізу, тағы басқа да шаралар жүйелі түрде жүзеге асырылып отырса. Мектеп оқушылары жолда жүру ережесін жақсы біліп, оны мүлтіксіз орындап, балалардың кездейсоқ апатқа ұрынбауының басты кепілі болар еді. Пайдаланылған әдебиеттер1.Қазақстан Республикасының жол қозғалысы ережелері. «Юрист» баспасы2.Жол апатына абай болайық. Д.ЖақсылықовСабақтың тақырыбы: Табиғи материалдардан панно жасау Сенбі Марат Бимаханұлы, технология пәнінің мұғалімі, Панфилов атындағы жалпы орта мектебі КММ Қаратау ауылы, Созақ ауданы, ОҚОСабақтың мақсаты: табиғи материалдарды пайдалана білуге және олардан әр түрлі қажетті заттар жасаудың әдіс-тәсілдерін үйрете отырып табиғатта пайдасыз заттар жоқ екендігін оқушылардың санасына жеткізуБілімділік мақсаты: табиғи материалдардан әр түрлі бұйымдар, жануар, құстар, балық бейнелерін жасап үйренуге баулу, табиғи материалдардың қасиетін меңгерту; Дамытушылық мақсаты: оқушының икем-дағдылық қаблетіне, бейімділіктеріне қарай практикалық әрекеттерін жетілдіру, істелінетін бұйымды көркем етіп жасату арқылы ой-өрісін шығармашылық қаблетін дамыту;Тәрбиелік мақсаты: оқушыларды еңбек сүйгіштікке баулу және табиғатты аялауға тәрбиелеу, өзара көмек беруге, бірігіп ұйымшылдықпен жұмыс істеуге қалыптастыру. Сабақтың түрі: сарамандық жұмыс.Сабақтың әдісі: әңгімелесу, көрсету, топқа бөлу, сарамандық жұмыс.Қажетті құрал-жабдықтар: табиғи материалдардың түрлері,түрлі өсімдік дәндері, кепкен жапырақтар, ағаш бұтақтары, үлгі суреттер. Пән аралық байланыс: дүниетану, еңбекке баулу, бейнелеу өнері.Сабақтың барысы:Ұйымдастыру кезеңі.а) оқушыларды түгендеп, сабаққа дайындығын тексеру. ә) құрал-жабдықтармен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін ескерту.б) өткен сабақты қысқаша қайталап пысықтау, жаңа сабақпен байланыстыру.в) оқушылардың назарын сабаққа аудару. Ой қозғау 1.Табиғи материалдарға не жатады? 2.Өсімдік материалдарына жататындар? 3.Жануар материалдары? 4.Географиялық материалдарды ата? 5.Пластмасса материалдар? Жаңа сабақты түсіндіру Табиғат – адам өміріндегі ең керекті қазыналы баға жетпес байлығымыз, ал оларды қорғап, сақтау – біздің парызымыз! Адам жаратылысынан бері табиғатта кездесетін өсімдік материалдарын, жануар материалдарын, географиялық материалдарды, пластмасса материалдарын өз керегіне жарата білген. Табиғаттағы құбылыстарды халық әңгімелеріне, мақалдарына, ертегілеріне арқау етіп оларды жырлай білген. Даладағы өсіп тұрған гүлдерден әсемдікті, ұшып жүрген құстардан еркіндікті, кіндік қаны тамған туған жерден отанының рухани күштілікті сезіп, соларға теңеп отырған. Адам өз туған жерінің қожасы. Сондықтан жердегі өсіп тұрған заттарды өз керегіне жарата отырып, одан әртүрлі бұйымдар жасаған. Табиғаттан өз керегіңді ала білу бар да, оны қайтару, яғыни табиғатты аялай білу, оны сақтай білуді де ұмытпаған. Табиғат берген қазынаға ұқыпты қарап, үнемі пайдалана білсек, сонда ғана табиғаттың бізге берері көп. Табиғи материалдармен жұмыс жасау оқушылардың ой-өрісін дамытуға, әсемдікке баулуда үлкен әсерін тигізеді. Талдау жасау. Табиғи материалдарға жататындарӨсімдік материалдары – (Дәнді дақылдар, ағаш дәндері, ағаштың қабығы, ағаштың бұтағы, тамыры, безі, жапырақтары, түрлі өсімдік гүлдері, түрлі өсімдік дәндері).Жануар материалдары – (Сүйек, тері, мүйіз, жүн).Географиялық материалдар – (Тас, ұлутас, құм).Пластмасса материалдар – (Целофон, пластмасса) Табиғатта өсіп тұрған табиғи материалдарды қоғамға пайдалы
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!