Материалдар / Тәрбие сағаты"Құқықтық оқыту" 6-сынып

Тәрбие сағаты"Құқықтық оқыту" 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие сағатына қажет деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2018
1860
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: «Құқықтық оқыту»Мектеп: С.Бердіқұлов атындағы орта мектеп
Күні: 12.11.2018жМұғалімнің есімі: Халхабай А.Қ

Сынып: 6 «В» сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары):Заң сыйлағыш тұлғаны қалыптастыру,өз құқығын үйрету.
Сабақ мақсаттары:Конституциялық, азаматтық, әкімшілік, отбасылық, еңбек, қылмыстық құқық негіздерінен қазіргі заман адамына ең қажеттерін іріктеп ала білуге үйрету.
Бағалау критерийлеріЗаң сыйлағыш тұлғаны қалыптастыру.Өз құқығын үйрету.
Тілдік мақсатПәнге тән лексика мен терминология: Отан, тәрбие, қария Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер; Отбасы тәрбиесі,Өз құқығын білу
Құндылықтарды дарыту Оқушыларға еңбекті сүюге, Отанымыздың білікті де білімді адал азаматы болуға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар Өзін –өзі тану
Алдыңғы оқу:Құқықтық тәрбие
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар
Басталуы10 минут















Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылардың белсенділігін арттыру.-Сәлеметсіздер ме,балалар! Сендерді көргеніме өте қуаныштымын. Бәріміз қол ұстасып дөңгеленіп тұрайық. Күндей жарық, айдай арайлы,Судай мөлдір таза көңілмен Бүгінгі сабақтаы бастайық! оқушылар бір-біріне тілектер айтады. Қызығушылығын ояту мақсатында бұрынғы білгендерін еске түсіру үшін төмендегі ойын арқылы бір сергітіп алу. «Сиқырлы таяқша» әдісі арқылы өткен сабақты сұрақтар қою арқылы өткен сабақты сұраймын.

Бағалау. Өз ойын айтуда қысылмай еркін әрі әдемі жеткізуге тырысқан оқушыға мұғалім «Керемет!», ал өзінің пікірін барынша жеткізгендерге «Жарайсың!» деп жазылған қағаздармен марапат жасайды. Оқушылар қол соғып жігерлендіреді.







































Ортасы(20 минут)























10 минут



































































5 минут

























5 минут



















































5 минут























5 минут

І. Кіріспе сөзМұғалім: Қазіргі таңдағы еліміз тәуелсіздігін алып, оңы мен солын танып, бары мен жоғын түгендеп жатқан тұста мемлекетіміздің қабылданған Конституциясы ел дамуының тұс бағдары болды десек қателеспейміз. Мемлекет дегеніміз белгілі бір территориясы, шекарасы, рәміздері, ұлты бір жалпы халықтық ірі ұйым десек, сол қазақ ұлтының төл конституциясының қабылданғанына 15 жыл толып отыр.Енді аздап тарихқа көз жүгіртсек қыпшақ халқындағы (Х-Х1 ғғ.) «Кодекс Куманикус» яғни кумандар заңдары, XVI ғ. «Қасым ханның қасқа жолы, Есім ханның ескі жолы», Тәуке ханның «Жеті жарғысы» сияқты заңдар жинағы бұл қазіргі тәуелсіз қазақ елі Конституциясының бастамасы болып табылады. Ал ХХ ғ. өзінде КСРО құрамында болып тұрған кезде 1936 жылы 28 қаңтарда және қазіргі қолданыста жүрген 1995 жылы 30 тамызда жүрген Ата заңымыздағы биліктің үш тармағының заң шығарушы (парламент), атқарушы (үкімет) және сот қызметтері бір арнаға тоғыстырып, саяси институттардың жұмысы әбден жетілдірілді және ең бастысы бұл Конституция адам және азамат құқықтарының қорғалуы жан – жақты қарастырылған орнықты құжат болып отыр.Дүниежүзілік адамзат тарихының өткен кезінде көз бойлатып үңілсек, алғашқы адам құқықтары жайлы құжат 1644 жылы Англияда император Вильгельм Оранскийдің қаулысы «Адам құқықтар туралы билль» (қаулы, заң)қабылданды.Ал қазіргі заманғы адам құқықтары жайлы құжат яғни, «Адам құқықтарының жалпыға бірдей декларациясы» 1948 жылы 10 желтоқсанда БҰҰ – ныңшешімімен қабылданды.Адам және азаматтардың құқықтары, ерік бостандықтары терең қарастырылған құжат, бұл – өзіміз жиі айта беретін 1787 жылы қабылданған АҚШ Конституциясы. Бұл кезге 200 жылдан астам уақыт өтсе де сол Конституция әлі күнге дейін өз маңызын жойған жоқ. Соның жарқын дәлелі әрбір американдық азамат қайда жүрсе де ел Конституциясы жазылған кітапшаны өз жандарынан тастамайды екен. Егер қандай да бір уақытта өз құқығы бұзылғандай жағдай болған жағдайда дереу өз заңды міндеттерін талдауға кіріседі екен.Яғни, олардың заңы бойынша Конституция алдында Президент те, қарапайым адамда бірдей құндылыққа, бірдей жауапкершілікке ие.Қабылданғанына 15 жыл толған қазақ елінің Ата Заңы бүгінге дейін жалғасып келе жатқан гуманистік (адамгершілік) принциптерге негізделген демократиялық қоғамды құрудағы өзінің адал дәстүрлерін алдағы уақытта әрмен қарай жалғастыра бермек.Сыныптағы оқушылар өз ойларымен бөлісіп,пікір алмасады.Сыныптағы оқушыларды 5 топқа бөлемін.Түстер арқылы1-топ№1 Глоссарий «Тәртіп орнат»1. Құқық -----------------------------------------А – Еліміздің негізгі заңы.2. Конституция ---------------------------------Б – Мемлекет басшысы3. Мемлекет ------------------------------------В – Негізгі саяси қоғамдық ұйым4. Азамат -----------------------------------------Г – Тәуелсіздік5. Құқық бұзушылық -------------------------Д – Заңдар жүйесі6. Президент ------------------------------------Е – Заң шығарушы орган7. Парламент ------------------------------------Ж – Заң жүйесін бұзу8. Егемендік --------------------------------------З – Құқығы бар ел тұрғыны1-Д, 2-А, 3-В, 4-З, 5-Ж, 6-Б, 7-Е, 8-Г2-топ.№ 2 Байқау«Құқық дегеніміз не?»Оқушылар стикермен бірге 2 топқа бөлінеді. Топтың әр жауабынан кейін мұғалім өзінің толық жауабын оқу керек.Сұрақ - Жауап1. Жеке адамның құқығы дегеніміз не? - Адамның мүддесін қанағаттандыруға бағытталған заң арқылы қорғалған тәртіптік шара.2. Құқықтың қандай түрлері бар?- Жеке (азаматтық)- Саяси- Экономикалық- Әлеуметтік- Мәдени т.б.3. Адам құқығы қай уақыттан пайда болады? - Туылғаннан беріледі4. Оларды орындау үшін не қажет? - Міндеттерін орындау5. Адамның негізгі құқығы? - Өз құқықтарын пайдалану құқығы6. Құқық қашан және қайда пайда болды? - Азаматтарға құқық керек кезде, ол пайда болады.7. Бізге құқықпен бірге бостандық беріледі. Бостандық – деген не? - Бостандық – бұл таңдау8. Бостандықты не шектейді? Бостандық және өз қалауымен орындамалық – бұлар бірдей ме? -Бостандықты шектеу әр адамның саналығында3-топ.3. Талқылау«Жаза мен қылмыс»1. Жол ережесін бұзу адам үшін қылмыс па? Неге?2. Адамды қылмыс жасаудан не сақтайды? Құқық туралы білімі не өз санасы.3. Қылмыс жасағанға қоғам кінәлі ме?4. Қылмыскерге рақымшылық беруге сіздің көзқарасының қандай?5. Адамның заңға немқұрайлы қарауы неден басталады деп ойлайсыз?6. Жайбарақат қараушылық қылмысқа жата ма?4-топ.№ 4. ЖұмбақОқушы болсаң жақсы, жылдам зерек,Ондайлар отаныма өте керек.Тәуке хан жазған екен заң жинағын,Тапсаңдар болғандарың асқан зерек.(Жеті жарғы)Мерекең құтты болсын ұстаздарым,Оқушы, келім – кетті бар достарым.Тәуелсіздік заңының қабылданған,Жылын тап мықты болсаң, біз тосалық.(1991 жыл)Еліме білім керек, ғылым керек,Жазған жөн стратегиялық мақсат қылып.Білесің бе Нұрекеңнің төл еңбегін,Жазған екен болашаққа көзін тігіп.(Қазақстан – 2030)Жақсы ел шығарып заң игілікті,Депутат заң шығарып билік қыпты.Парламент палатасы нешеу екен,Таба алсаң бұл жауапты игі екен.(екі)

Мұғалім сөзі



























































































Аяқталуы 10 минутСабақты қорыту.Конституцияңды білесің бе?1. Мемлекет билігінің қайнар көзі? Халық (3 бап)2. Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері қашан қабылданды? 1992жылы3. ҚР- ның азаматы екінші, басқа елдің азаматтығын алуға құқықты ма? Жоқ (10 бап)4. Өз дінім мен ұлтымды айыптауға құқығым барма? Ия (19 бап)5. Әркімнің еңбек ету бостандығына, қызмет пен кәсіп түрін таңдауға құқығы барма? Ия (23 бап)6. ҚР – ның Президентін сайлау қашан өтеді? Желтоқсанның бірінші жексенбісінде (44 бап)7. Президент кәсіпкерлік қызметпен айналыса алама? Жоқ (43 бап)8. ҚР – ның жоғары өкілетті органы? Парламент (49 бап)9. Үкімет қызметтерін ұйымдастырушы кім? Премьер – Министр (67 бап)10. ҚР-ның атқарушы билігін билігін жүзеге асырушы? Үкімет (64 бап)11. Премьер – Министрдің орнынан түсуінен кейін ... өкілеттігі тоқтағанын білдіреді. Үкіметтің (70 бап)12. ҚР нешінші Конституция пайдаланылады? Екінші13. Заң құдайы? Фемида14. ҚР – ның азаматы қашан болуға құқылысыз? Дүниеге келген кезде(12 бап)15. ҚР – ның төл мейрамдарын атаңыз? - Конституция күні- Республика күні- Тәуелсіздік күні

Сұрақ –жауап
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сіз қабілетіжоғары оқушыларғатапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау Оқушылардыңүйренгенін тексеруді қалайжоспарлайсыз?



Пәнаралық байланыс:

Қауіпсіздік және еңбектіқорғау ережелері:

АКT-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс:

РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушылар небілді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралаушараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеҮлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.






















Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары:

























































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ