Материалдар / Тәрбие тал бесіктен басталады.Мөлшер үстеу.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәрбие тал бесіктен басталады.Мөлшер үстеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие отбасынан басталады. Отбасы – ең үлкен, мықты, тәрбие ошағы, шағын мемлекет. Отбасының негізі – баланы өмірге әкелу ғана емес, оған мәдени-әлеуметтік ортаның құндылығын қабылдату, ұрпақтың, ата-бабалардың, ұлылардың ақыл-кеңес тәжірибесін бойына сіңіру, қоршаған ортаға, адамзатқа, өз қоғамына пайдалы етіп тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қырқүйек 2018
690
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Батыс Қазақстан облысы Орал қаласы №16 ЖОББМ қазақ тілі және әдебиеті мұғалімі


Өтетін күні 14.09

9 сынып

Сабақтың тақырыбы: Тәрбие тал бесіктен басталады.Мөлшер үстеу.


Мақсаты :

Білімділік :

1.Оқушыларға тапсырмалар беру арқылы алған білімдерін нығайту, тиянақтау, теориялық білімін практикамен ұштастыру.

Дамытушылық:
1. тілдік төрт дағдыны (оқылым, тыңдалым,жазылым, айтылым; ) дамыту .

Тәрбиелік:
1. Тілімізді құрметтеуге, ата-ананы құрмет тұтуға, Елжандылыққа, шапшаңдылыққа, әдептілікке баулу.

Сабақтың типі: аралас сабақ, жаңа материалды меңгерту, түсіндірмелі- иллюстративті, деңгейлеп оқыту, пікірталас

Технология: деңгейлеп оқыту, сыни тұрғыдан оқыту

Сабақтың әдіс-тәсілдері: сөздік әдісі (әңгіме, түсіндіру, кітаппен жұмыс); көрнекілік әдісі (демонстрация, иллюстрация,), практикалық әдісі (сұрақ- жауап әдісі)

Сабақтағы оқушылардың іс- әрекеті: жеке, топпен, жұппен, кесте толтыру

Сабақтың құрал- жабдықтары, көрнекілігі: сызбалар, үлестірмелі қағаздар, қосымша әдебиеттер, техникалық құралдар

Пәнаралық байланыс:____әдебиет____

САБАҚТЫҢ ЖОСПАРЫ

1.Ұйымдастыру кезеңі

2.Үй тапсырмасын сұрау

3. Жаңа сабақ

4. Оқулықпен жұмыс

5. Бекіту, Сабақты қорытындылау

6. Үй тапсырмасын беру

7. Бағалау

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:

І. Оқыту үрдісінің маңыздылығы: Ұйымдастыру кезеңі 1-2 мин. Сөйлесім.

1.Оқушылармен сәлемдесу

2. Оқушыларды сабаққа бейімдеу.

3.Сөйлесу.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Айтылым.

1.Өткен тақырыптарды сұрақ –жауап арқылы қайталау.

2.«Орнын тап» (слайд)

Зат есім

Сан есім

етістік

есімдік

Сын есім

үстеу

шылау

Одағай










ІІІ. Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру:

  • 1.Мұғалімнің кіріспе сөзі: сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру:

Бүгінгі сабағымыз отбасынан алатын тәрбиеге байланысты . Сендердің адал өмір сүрулерің, еңбексүйгіштіктерің, оқу мен еңбектегі табыстарың — ата-анаң үшін айтып жеткізгісіз зор бақыт, сондықтан да оларды әрқашан қуантуға тырысыідар. Өз үйіңнің бағын жандыра біліңдер.

Ана мен әке алдында шыншыл бол. Ата-анаңнын құптауынсыз істеуге болмайтын нәрсеге олардың рұқсатын, ырзапығын ал.

Shape2

2. Оқушылардың бұрынғы білімдерін жаңғырту үшін жалпы сұрақтар қою:

«Ой қозғау».Өз ойыңды ортаға сал.


2.«Ұяда не көрсең , ұшқанда соны ілесің », деп неліктен айтамыз?

3. «Тәрбиенің ең тамаша мектебі – отбасы» деген мақалды қалай түсінесіңдер?


3.Сөздік жұмысы. Оқылым. Айтылым. Жазылым

ІІІ. Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру:

  • 1.Мұғалімнің кіріспе сөзі: сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру:

Тәрбиенің ең тамаша мектебі – отбасы

Тәрбие отбасынан басталады. Отбасы – ең үлкен, мықты, тәрбие ошағы, шағын мемлекет. Отбасының негізі – баланы өмірге әкелу ғана емес, оған мәдени-әлеуметтік ортаның құндылығын қабылдату, ұрпақтың, ата-бабалардың, ұлылардың ақыл-кеңес тәжірибесін бойына сіңіру, қоршаған ортаға, адамзатқа, өз қоғамына пайдалы етіп тәрбиелеу.
Отбасы – болашақ ұрпақ бойына адамзаттық құндылықтарды және ұлттық рухани байлықты сіңіретін тәрбие ошағы. Жеке адамның бойындағы ар-ұяты, ой-өрісі, мәдениеттілігі отбасынан бастау алады. Сондықтан, отбасы тәрбиесі бірінші орында тұрады. Бала тәрбиесінде әрбір ата-ана баланың жас кезіндегі тәрбиесіне ұқыпты аса жауапты қарауы ауадай қажет. Бала тәрбиесіндегі сан алуан жәйттерге мән беріп, солардың әрқайсысын ақылмен, уақыт оздырмай, мезгілінде шешіп отыру – әрбір бала тәрбиелеген, болашағынан үміт еткен ата-ананың басты парызы.

2. Оқушылардың бұрынғы білімдерін жаңғырту үшін жалпы сұрақтар қою:

«Ой қозғау».Өз ойыңды ортаға сал.

1. Қазақ отбасының қандай әдет-ғұрыптарын білесіңдер?

2. «Қонақжайлық» дегенді қалай түсінесіңдер?

3.Сөздік жұмысы. Оқылым. Айтылым. Жазылым

1.Сөздердің мағыналарын түсіндіру, сөз таптарын ажырату.

Байғазы-подарок за новую вещь

Базарлық- подарок от пиршества

Сыйластық –уважение


2. Дұрыс айтуға дағдыландыру: (мұғалім сөздерді мәнерлеп оқиды, оқушылар сөздерді мұғалімнен кейін дауыстап оқиды, тізбекпен оқиды:)

3. Жаңа сөздерден сөз тіркесін құрау, сөйлем құрау

4.Жаңа сөздерді сөздік дәптерге жазу

  • 4.Мәтін бойынша жұмыс.

  • З.Агзамов 65-бет

  • Мәтінді түсініп оқыңдар, тақырыбын анықтаңдар.

    • 8-тапсырма.

    Қазақ отбасында балаға туыстарын, нағашыларын, ата-бабаларын, үлкен аталарын, жеті атасын айтып отырады. Бұл баланы өскенде өз туыстарын жақсы білуғе, сыйлауға үйретеді. Әр адамның өзінің жеті атасын білуі — көрғенділіғін, білімділіғін, ата көргендігін та- нытады. Жеті атаны үйрету — эр ата-ананың басты бо- рышы. Өзін, әкесін, атасын, бабасын жэне одан арғы ата- бабасының есімдерін білу — жеті атаны білу деген сөз. Әкесі, атасы балаға тек жеті атасына дейінгі аралықтағы аталарының атын жаттатып қана қоймай, олардың қандай адам болғанын, елі үшін жасаған ерліктерін, өнегелі істерін де айтып отырған. Сол арқылы бала ата дәстүрін жалғастырса екен деген мақсат көздеген.

1.Мәтінді түсініп оқу.

2.Сұрақтарға жауап беріңдер.

3.Негізгі ойды білдіретін сөйлемді тауып, көшіріп жазыңдар.

5. Жеке тапсырмалар

1-тапсырма. Берілген мәліметтерді есте сақтаңдар

Менің отбасымнан алған тәрбием

      1. тапсырма. Мына нақыл сөзден өзіңе ғибрат ал!

Мен үш қасиетімді мақтан тұтамын. Олар: жалған айтпадым, жақсылықты сатпадым һәм ешкімнен ештеңені қызғанбадым.

қан сері)

      1. тапсырма. Төмендегі жақсы қасиеттердің қайсысы өзіңнің, досыңның бойынан табылатынын анықта!

Өтірік айтпау, жақсылықты сатпау, уәдеде тұру, қарапайымдылық, инабаттылық, сыйластық, ата-ананың айтқанын уақытында орындау, сыпайылық, сабырлылық, ештеңені қызғанбау, анаға ауыр сөз айтпау, әкенің тілін алу, ата-анаға қарсы шықпау, біреудің ала жібін аттамау.

6. Грамматикалық тақырып.

Үстеу , оның түрлері. (Презентация)

V. Жаңа білімді бекіту: Оқылым. Сөйлесім.

      1. 1-тапсырма . Мақалды аяқтаңдар.

Бала жетіге келгенше ...

қызға қырық үйден тыйым


Ұлға отыз үйден тыю, ...

батыр қол бастар

Астың дәмін тұз келтірер

ауылдың сәнін қыз келтірер

Атаңның баласы болма, ...

білімді мыңды жығар

Білекті бірді жығар

адамның баласы бол

Шешен сөз бастар,

шеше көрген тон пішер



Әке көрген оқ жонар

жерден таяқ жейді


Shape3

2.Сұхбатты толықтыр

Мына сұрақтарға жөне жағдаяттық сұрақтарға жауап беріңдер.

        1. Сенің отбасыңда қандай өнер түрі дамыған?

        2. Әңгімеде аталған әшекей бұйымдарды бұрын естідің бе?

        3. Әжең жөне әкең бос уақыттарында қандай іспен айналысатынын білесің бе?

        4. Сенің отбасыңдағы қалыптасқан өнердің болашақ мамандық таңдауыңа әсері бар ма?

        5. Әжеңнің немесе әкеңнің ісін өрі қарай дамытар ма едің?

        6. «Әке көрген оқ жонар, ана көрген тон пішер» мақалынқалай түсінесің?

3-тапсырма. Төмендегі сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып, ауызша әңгіме дайындаңдар.

Тату-тәтті тұру, айрандай ұйыған, құрметтеу, бір-біріне сену, көмектесу (ас әзірлеуге, ыдыс жууға, үй жинауға, кір жууға, бала бағуға), сүю, жақсы көру.

4-тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жазыңдар.

Менің әкемнің аты-жөні .... Сенің ... бар ма? Нағашымның аты .... Атамның .... бар.


5-тапсырма. Мына деректер бойынша деректерді жазыңдар. (деңгейлеп)

Фамилияң, атың, әкеңнің аты.

Туған жылың, айың, күнің.

Туған жерің (қалаң, ауылың).

Отбасың.

Ата-анаңның аты-жөні, қызмет орны.

Мекенжайың.

Үй телефоның.

Қолың.

Салт-дәстүрлердің аттарын табыңдар

Т

І

Л

А

Ш

А

Р

о

р

К

Б

Е

С

І

К

К

Е

С

А

Л

Қ

Ы

Р

Қ

Ы

Н

А

Н

Ш

Ы

Т

Ұ

С

А

У

К

У

Р

А

Ғ

Н

Е

К

Е

Л

Е

С

У

и

к

о

а

ж

р

а

С

т

а

в

К

Ү

Й

Л

Е

Н

У

А

Д

Ұ

Қ



VІ. Үйге тапсырма. 9-тапсырма,66-бет, 44-бет 5-тап

VІІ.Бағалау



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!