Материалдар / Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы даярлық тобына (қазан)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы даярлық тобына (қазан)

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы даярлық тобына (қазан)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2024
76
0 рет жүктелген
1500 ₸
Бүгін алсаңыз
+75 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +75 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы


Білім беру ұйымы: Ақсуат мектеп-бөбекжай-балабақша кешені КММ

Топ: мектепалды даярлық

Балалар жасы: 5 жастағы балалар

Жоспардың құрылу кезеңі : қазан айы, 2024 жылы

Пәні: қазақ тілі


1 қазан

Сейсенбі


Сыныпты дайындау (Желдету, бөлмені тазарту, жаттығу музыка ырғағымен қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау). Залды желдету.

Сабақтың барысы:

Қ.Ж: Балалар, біз ертегі еліне келдік, мұнда нағыз шынайы кейіпкерлер, ойыншықтар, адамдар, билер өмір сүреді. Ал, біздің ойыншықтарымызды іздеуге барамыз ба?

Бұл не екенін қараңыз…

(сыйлық қорабы) қызық, онда не бар? (балалар қорапқа жақындайды, Балалар пән жетекшісінің сұрақтарына жауап береді) мүмкін біздің ойыншықтарымыз бар ма?. (жылқыны шығарады), балалар бұл не...оны сипаттаңыз... ал Сіз ат сияқты қозғала аласыз ба? (аюды шығарады) және бұл не?. Біз билеуге бардық. Аюға оны қалай бейнелегеніңіз өте ұнады. Мұнда тағы не бар? (көбелекті шығарады). Көбелек не істейді?. Ал сіз құстың қалай ұшатынын көрсете аласыз ба?.

(Балалар қозғалыста музыкаға жануарлардың бейнелерін бейнелейді

И. Каплунова «жылқы», «аю билейді», «көбелек»

Ән тыңдау:«Ертегі»

Қимыл- ырғақты қимыл: «Кейіпкерлерді бейнелеу»

Дид. ойын: «Ұлттық ойын-ұлт қазынасы» асық ойнау

Мақсаты: Айналасындағы өзін қоршаған ортадан тыс заттар мен құбылыстар, оқиғалар туралы ақпараттарды алу үзінділерді тыңдайды, заттарды атайды, сәйкес суретті таңдайды, орындауды қайталайды.

Ролдік ойнау: «Кейіпкерлер сөзі»

Тапсырма: ойнау дағдыларын қалыптастыру (эмоциясын сездіру)

Күтілетін нәтижелер: ұжымдық әңгімеге қатысады, әңгімелесушінің сөзін бөлмей, кезекпен сөйлейді; еркін ойындарда және сахналық қойылымдарда адамдар мен жануарлардың эмоционалды көңіл-күйін жеткізеді.


7 қазан

Дүйсенбі

8 қазан

Сейсенбі

Сыныпты дайындау (Желдету, бөлмені тазарту, жаттығу музыка ырғағымен қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау). Залды желдету.

Сабақтың барысы:

Балалар сәлемдесіп залға келеді.

Апта дәйек сөзі: «Озар елдің қызы мінезді, ұлы өнерлі келеді» жаттау

Қ. Ж. Балалар, бүгін біз екі аяқпен, алдымен орнында, содан кейін алға қарай секіреміз.

Байланыстырып сөйлеу. 2-3 сөйлеммен затты сипаттай білу дағдыларын дамыту. Диалогке қатысуға үйрету.

Ролдік ойындар: «-Ойын»

Мақсаты: 2-3 сөйлеммен затты сипаттай білу дағдыларын дамыту.

Дид.ойын Сатушы мен сатып алу

Мақсаты: анық және қалыпты қарқынмен сөйлей білуді дамыту.

Күтілетін нәтижелер: ұжымдық әңгімеге қатысады, әңгімелесушінің сөзін бөлмей, кезекпен сөйлейді; еркін ойындарда және сахналық қойылымдарда адамдар мен жануарлардың эмоционалды көңіл-күйін жеткізеді.



Сыныпты дайындау (Желдету, бөлмені тазарту, жаттығу музыка ырғағымен қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау). Залды желдету.

Сабақтың барысы:

Балалар сәлемдесу әнін орындайды.

Қ. Ж. Балалар, бүгін сынып залына қандай көңіл-күймен келдіңіз? Сіздерде көңіл-күйлерініз жақсы екен. Музыка көңілді көңіл-күйді жеткізе алады деп ойлайсыз ба? (Балалардың жауаптары.) Егер сізде жақсы көңіл-күй болса, онда сабақтың басында бірдей көңіл-күйдегі музыка естілуі керек. Тапсырманы тыңдаңыз: бір-біріңіздің артыңыздан бұрылыңыз, алдымен көңілді шеруге шығыңыз, содан кейін музыка өзгерген бойда сіз екі аяқпен алға қарай серпіліп секіресіз, Марш қайтадан естіле салысымен бір-біріңіздің артыңыздан қайта реттелесіз. Кімнің артында тұрғанын есте сақтаңыз

Ертегі тыңдау: «Бауырсақ» Тілдің грамматикалық құрылымы:

Етістіктің болымсыз түрін немесе есім сөздермен қолданылатын "емес" шылауын қолдана білуге үйрету, үлгі бойынша жай, жайылма сөйлемдер құра білуге үйрету.

Ролдік ойындар: «-Ойын»

Мақсаты: заттар атауын есте сақтау қабілетін дамытуға арналған ойын.

Дид. Ойын пазлдарды сәйкестендіру

Мақсаты: Сөздерді байланыстырып, сөйлемдер құрауға дағдыландыру. 

Күтілетін нәтижелер: ұжымдық әңгімеге қатысады, әңгімелесушінің сөзін бөлмей, кезекпен сөйлейді; еркін ойындарда және сахналық қойылымдарда адамдар мен жануарлардың эмоционалды көңіл-күйін жеткізеді.

14 қазан

Дүйсенбі

15 қазан

Сейсенбі

Сыныпты дайындау (Желдету, бөлмені тазарту, жаттығу музыка ырғағымен қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау). Залды желдету.

Сабақтың барысы:

Қ.Ж: Қайырлы күн балалар! Бүгін біз қайтадан сыныпта кездестік. Бүгін бізді қызықты сынақ күтіп тұр. Сіз дайынсыз ба? Содан кейін көңілді сәлемдесуден бастайық. Сәлемдесу :" біз бастаймыз"

Қ.Ж: бүгін маған суретші келіп кетті, Сізге арнайы суреттер қалдырды, бірақ қарапайым емес, өкінішке орай, олардың бәрі араласып кетті, енді мен оларды қалай көрсету керектігін білмеймін, егер сіз маған көмектессеңіз, тапсырманы орындаймыз, суретшінің не қалайтынын түсінеміз. Маған көмектесесіз бе? (балалардың жауабы)

Ертегі тыңдау: «Түлкі мен тырна»

Мазмұндау: анық және қалыпты қарқынмен сөйлей білуді дамыту.

Дид. ойын: «Кім шапшаң?»

Мақсаты: сан есімдерді қолдана отырып, сипаттауда сөздерді дәл және дұрыс қолдануға баулу

Қорытындылау: сан есімдерді қолдана отырып, сипаттауда сөздерді дәл және дұрыс қолдана алады.

Күтілетін нәтижелер: ұжымдық әңгімеге қатысады, әңгімелесушінің сөзін бөлмей, кезекпен сөйлейді; еркін ойындарда және сахналық қойылымдарда адамдар мен жануарлардың эмоционалды көңіл-күйін жеткізеді.

Сыныпты дайындау (Желдету, бөлмені тазарту, жаттығу музыка ырғағымен қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау). Залды желдету.

Сабақтың барысы:

Қ.Ж: Балалар, вагондарға отырыңыз , Кеттік (балалар бір-бірінің артынан тұрып, иықтарын ұстап тұрып, "пойыз" музыкасы естіледі және бәрі аяқтарын таптап жүреді; содан кейін тоқтайды. -Біздің жолымыздағы бірінші көше "Көңілді дабыл" деп аталады. Сіз осындай сөздерді білесіз бе? (Балалардың жауабы).

Кестедегі суреттерді көру: өзінің тәжірибесіне сүйеніп, суреттер бойынша әңгіме құрастыруға, ойыншықтар мен заттарды 5-6 сөйлеммен сипаттау.

Қимыл- ырғақты қимыл: «Ақ қоян»

Дид. ойын: «Көңілді пойыз»

Мақсаты: анық және қалыпты қарқынмен сөйлей білуді дамыту.

Ролдік ойнау: Ролдік ойын:"Тук-тук". Етістіктің болымсыз түрін немесе есім сөздермен қолданылатын "емес" шылауын қолдана білуге үйрету, үлгі бойынша жай, жайылма сөйлемдер құра білуге үйрету.

Күтілетін нәтижелер: ұжымдық әңгімеге қатысады, әңгімелесушінің сөзін бөлмей, кезекпен сөйлейді; еркін ойындарда және сахналық қойылымдарда адамдар мен жануарлардың эмоционалды көңіл-күйін жеткізеді.




21 қазан

Дүйсенбі

22 қазан

Сейсенбі

Сыныпты дайындау (Желдету, бөлмені тазарту, жаттығу музыка ырғағымен қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау). Залды желдету.

Сабақтың барысы:

Апта дәйек сөзі: «Еңбек атаулының бәрі де бағалы, өйткені ол адамды ізгілендіреді»

Қ.Ж: Тақтаға назар аударыңыз, Бұл не? (ойыншық түрлері: лақ, қошақан, құлын, бота және бұзау, олармен не істеу керек деп ойлайсыз? ) (балалардың жауаптары). Бүгін біз сіздермен ойнаймыз, ойлаймыз, билейміз, ән айтамыз, тыңдаймыз, тақтада пайда болады деп болжаймыз. Айтыңызшы, қанша ойыншық? Ал айналамызда тағы не бар? Сіз білетіндеріңіз өте жақсы, мен сізге қол ұстасып, шеңбер құруды ұсынамын. Кез-келген тапсырма алдында жаттығулар қажет-жылыту.

Мазмұнын айту: «Төрт түлік» ертегісін айту

Қимыл-ырғақты қимыл: «Кейіпкер әрекеті»

Дид. Ойын: «Үш гүл» ойыны заттың атауын анықтауға арналған дидактикалық ойын.

Мақсаты: өзінің тәжірибесіне сүйеніп, суреттер бойынша әңгіме құрастыруға, ойыншықтар мен заттарды 5-6 сөйлеммен сипаттау.

Ролдік ойнау: «Кәсіпкер»

Мақсаты: Сөздік қоры: Төрт түлікті бағатын адамдардың кәсіпшілік атауларын таныстыру: "қойшы", "жылқышы", "түйеші", "сиыршы" аталған атаулардың ола рдың еңбегімен байланыстылығын түсіндіру.

Күтілетін нәтижелер: ұжымдық әңгімеге қатысады, әңгімелесушінің сөзін бөлмей, кезекпен сөйлейді; еркін ойындарда және сахналық қойылымдарда адамдар мен жануарлардың эмоционалды көңіл-күйін жеткізеді.

Сыныпты дайындау (Желдету, бөлмені тазарту, жаттығу музыка ырғағымен қажетті жабдықтарды оқу қызметіне дайындау). Залды желдету.

Сабақтың барысы:

Қ.Ж: Балалар, біз ертегі еліне келдік, мұнда нағыз шынайы кейіпкерлер, ойыншықтар, адамдар, билер өмір сүреді. Ал, біздің ойыншықтарымызды іздеуге барамыз ба?

Бұл не екенін қараңыз…

(сыйлық қорабы) қызық, онда не бар? (балалар қорапқа жақындайды, Балалар пән жетекшісінің сұрақтарына жауап береді) мүмкін біздің ойыншықтарымыз бар ма?. (жылқыны шығарады), балалар бұл не...оны сипаттаңыз... ал Сіз ат сияқты қозғала аласыз ба? (сиырды шығарады) және бұл не?. Біз билеуге бардық. Сиырға оны қалай бейнелегеніңіз өте ұнады. Мұнда тағы не бар? (ешкіні шығарады). Ешкі не істейді?. Ал сіз лақтың қалай секіре алатынын көрсете аласыз ба?.

(Балалар қозғалыста музыкаға жануарлардың бейнелерін бейнелейді)

Дид. ойын: «Ұлттық ойын-ұлт қазынасы» асық ойнау

Мақсаты: Төрт түлікті бағатын адамдардың кәсіпшілік атауларын таныстыру: "қойшы", "жылқышы", "түйеші", "сиыршы" аталған атаулардың ола рдың еңбегімен байланыстылығын түсіндіру.

Ролдік ойнау: «Кейіпкерлер сөзі»

Тапсырма: анық және қалыпты қарқынмен сөйлей білуді дамыту.

Күтілетін нәтижелер: ұжымдық әңгімеге қатысады, әңгімелесушінің сөзін бөлмей, кезекпен сөйлейді; еркін ойындарда және сахналық қойылымдарда адамдар мен жануарлардың эмоционалды көңіл-күйін жеткізеді.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!