Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ТӘРБИЕЛЕУ-БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНІҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ТӘРБИЕЛЕУ-БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНІҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ
Білім беру ұйымы: бөбекжай-бақшасы
Тобы: «» мектепалды даярлық тобы
Балалардың жасы: 5 жас
Жоспардың құрылу кезеңі: 2024 жыл қараша айы, (25.11-29.11 аралығы)
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүсенбі 25.11.24 |
Сейсенбі 26.11.24 |
Сәрсенбі 27.11.24 |
Бейсенбі 28.11.24 |
Жұма 29.11.24 |
|
Қараша Құндылық‑ Әділдік және жауапкершілік айы. Апта дәйексөзі: «Тура биде туған жоқ» |
||||
Балаларды қабылдау |
Балаларды таңғы сүзгіден өткізіп, көтеріңкі көңіл күймен қабылдау. Баланың бүгінгі көңіл күйі, оны не қызықтыратыны туралы сұрау, баланы жеке пікірін білдіруге тарту. Балаларға ыңғайлы жағдай жасай отырып, қызығушылығын арттыру үшін жеке ойын ұйымдастыру. Балаларға тәрбиешінің толық аты - жөнін атап сәлемдесуге машықтандыру. Балаларды үй-жайда жеңіл киіммен жүруге әдеттендіру (Сөйлеуді дамыту, танымдық әрекет) Күй күмбірі -балаларды қабылдау барысында үнемі күй қою, шығармашылық зерттеу іс әрекет дағдыларын дамыту, музыканы тыңдауға қызығушылықты қалыптастыру, музыканы эмоционалды көңіл-күймен қабылдау,ұлттық мәдениетті түсінуге, құрметтеуге, қызығушылғын артыру |
||||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Өнегелі 15 минут. Ата‑ анаға баламен шынайы сөйлесуге кеңес беру. Қандай жағдай болсада шындықты айтуына жағдай жасауды ескерту. |
||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимыл ды ойындар, үстел үсті ойындары, бей нелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер |
Сөздік ойын: «Қимылын көрсет» |
Үстел үсті ойыны: «Телефон» |
Д/о: «Суретші» Мақсаты: есте сақтау қабілеттерін дамыту. |
«Үлкендерге көмек» әңгіме |
Пазл құрастыру: «Күзгі дала» |
Таңертенгі жаттығу |
№6комплекс мақсаты: дене шынықтыру жаттығуларын орындауға қызығушылықты ояту, салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу (Музыка, дене шынықтыру, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті) |
||||
Таңғы ас |
Үнемді тұтыну. Балалар қолдарын тамақтың алдында сабынды дұрыс қолданып өз бетінше жууға, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге, орамалды орнына ілуді үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып, шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу тарақты және қол орамалды пайдалануды үйрету (мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту) |
Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық |
Д/о: «Не жасырдық?» Мақсаты: заттың бел-гілері (түрі, түсі, піші-ні, өлшемі) туралы тү-сініктерді тиянақтау. |
Д/о:«Бұл не? Бұл кім?» Мақсаты: көпше етіс тікті қолдану арқылы, сөздік қорын молайту. |
Саусақ жаттығуы: Момақанмын, алайда, Тікенім көп, абайла. Кіріп кетсе қолыңа Өкпелеме,жарай ма? |
Интелектуалдық ойын Мақсаты: логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. |
«Ойыншықтар достығы» ертегісі |
Кестеге сай ұйымдастырылған іс-әрекет |
Дене шынықтыру 1.Шеңбер бойы оңға, солға, өкшемен, аяқ-тың ұшымен жай, тез жүру. 2.Еденде созылып жатқан арқан үстімен басына 100 г құм тол-тырылған дорба қо-йып жүру. 3.Жерде қатарынан жатқан 3-4 жіптерден кезек секіріп өту. Сөйлеуді дамыту «Менің сүйікті ойыншығым» әңгіме Мақсаты: балаларды ойыншықтардың атын атап, оны сипаттауға үйрету; өздерінің сү-йікті ойыншығы тура-лы әңгімелету арқылы байланыстырып сөй-леу дағдыларын қа-лыптастыру. Д/о: «Ойынщықтарды топта» Ортаға ойыншықтар қойылады. Балаларға аттарын ататып, неден жасалғанын айтып, топтастыру керек екендігі түсіндіріледі. Математика негіздері 1-ден 10-ға дейінгі сандар. Теңдіктен тең-сіздікті, теңсіздік тен теңдікті шығарып алу. Мақсаты: теңсіздіктер ді теңестіру, теңсіздік терді теңдікке, теңдік ті теңсіздіктерге айнал дыру дағдыларын пы-сықтау. 10-ға дейін са-науға, санды санаумен сәйкестен діруге жат-тықтыру, цифр туралы білімдерін бекіту, тең-сіздіктен теңдік шыға-рып алу дағдыларын қалыптастыру; Ертегі кейіпкерлеріне көмек-тесуге деген ынтала-рын тәрбиелеу; Логикалық ойлау, есте сақтау, өз әрекетін талдай білу қабілетте рін дамыту. Жапсыру Сырмақ өрнегі. Гео-метриялық пішіндер. Мақсаты: ақ және қара түстерді пайдала-нып, геометриялық пішіндерден сәндік композициялар жасау; бейнелерді қиыпалып, жапсыру икемділік-терін арттыру;ұлттық өнерге деген құрмет сезімдерін тәрбиелеу. |
Сауат ашу негіздері [ш] дыбысы мен әрпі Мақсаты: балаларды [ш] дыбысымен және әрпімен таныстыру; дидактикалық ойындар арқылы жылдам әрекет етуді үйрету; ертегі тыңдату арқылы дұрыс қорытынды жасай білу, логикалық ойлау қабі-леттерін арттыру, қиял-дарын дамыту. Д/о: «Сөз ойла» Мақсаты: сөздік қорын дамыту. Математика негіздері Зат және оның бөлікте рі. Бүтін мен бөлікті салыстыру. Мақсаты: затты бөлік ке бөлу, зат бөліктерін салыстыру дағдыларын қалыптастыруды жал-ғастыру. Бүтін зат пен оның бөліктері арасын-дағы байланысты орна-ту, затты тең бөліктерге бөлу, оларды атау дағ-дыларын пысықтау. Үлестірмелі материал мен жұмыс Дөңгелектерді 1 рет ортасынан бүктеу ұсы-нылады. Сұрақтар: Дөңгелектің бір жарты сын бояу. Қайсысы ар-тық (кем) бүтін дөңге-лек пе әлде 2 тең бөліктің біреуі ме? Қоршаған ортамен танысу Мамандықтар: дәрігер, медбике, санитар. Мақсаты: медицина қызметкерлерінің еңбе гі туралы балалардың білімдерін қорыту және кеңейту. Медицина қызметкер леріне олар-дың ерен еңбектері үшін алғыс сезімін тәр-биелеу. Балалармен бірге оларға таныс ма-мандықтар атауын бекіту.Түрлі мамандық иелеріне құрметпен қарауға тәрбиелеу. Музыка Тақырыбы: «Тақия» Мақсаты: Музыкаға сүйіспеншілік пен қызығушылықты қалыптастыру. |
Дене шынықтыру Кішкентай сақинамен орындалатын жат- лар: 1.Сақинаны оң қолдан сол қолға өткізу. 2. «Ең биік шаңырақ» жаттығуы. 3. «Сақинаны жерге қойып, қайтадан ал» жаттығуы. 4. «Билейік» жаттығуы. 5. «1, 2, 3 – сақинаны көрсет» жаттығуы. Қ/о: «Аңшы мен қоян» Сауат ашу негіздері [қ] дыбысы мен әрпі Мақсаты: Қ әрпімен та-ныстыру; дыбыс саны мен түріне сәйкес келе-тін сөздерді іздету арқылы сөздік қорла-рын, ойлау қабілеттерін жетілдіру.Қ дыбысынан басталатын сөздер айту, буынға бөлу, дыбыстық талдау жасау. Бірнеше сөздерден сөйлем құрау. Көркем әдебиет Б.Ысқақов «Отан» Мақсаты: өзіне ұнаған шумағын жатқа айтуға үйрету. Мағынасын түсініп, сұрақтарға жауап бере білу дағды ларын қалыптастыру. Отанды сүюге, бағалау ға қастерлеуге тәрбие-леу. «Отан» туралы өлеңді оқу. Мазмұны бойын ша әңгімелесу. Өлең қалай аталады? Оның авторы кім? Автор Отан сөзінің мағынасын қалай түсіндірген? Қазақ тілі Менің киімдерім Мақсаты: балаларды киімдердің атын қазақ тілінде дұрыс айтуға үйрету; өткен тақырып ты қайталау арқылы үйренген сөздерін бекі-ту; киімдерін реттеп, күтіп ұстауға тәрбие-леу. Балаларға ішіне қуыршақтың киімдері салынған әдемі сандық шаны көрсету. Киімдер мен таныстыру. Фонетикалық жаттығу. Ім,Ім,ім – киім Көй,көй,көй – көйлек Күр,күр,күр- күртеше Суретпен жұмыс Киімдердің аттарын атату. Көйлек, шалбар, күртеше, белдемше, аяқкиім, жейде т.б. |
Сөйлеуді дамыту «Табиғат тамашала-ры» Мақсаты: Табиғат тамашалары туралы балалардың білімде рін тиянақтау,сөздің грамматикалық құры-лысын жетілдіру, бай-ланыстырып әңгіме-леуге үйрету. Табиғат-ты аялауға, қорғауға, өз туған табиғатына жанашырлықпен қа-рауға, табиғаттағы әсемдікті сезінуге тәр-биелеу. Табиғат құбы-лыстарыментаныстыру. Қоршаған ортамен танысу «Кімнің асы дәмдірек?» қазақтың халық ертегісі. Мақсаты: азық-түлік пен ыдыс-аяқ атаула-рын бекіту. Қазақстан халқының ұлттық та-ғамдары туралы бала-лардың танымын ке-ңейту. Кішіпейілділік пен қонақжайлылыққа тәрбиелеу.Балаларға әр ұлт өкілдерінің өзінің ұлттық тағамдары болатынын әңгімелеп беру. Ал кімнің тағам-дары дәмдірек болаты-нын талқылап көру. Ығарма мазмұны бойынша сұхбаттасу. Д/о: «Қонақтарды қарсы алу» Қазақ тілі Қазақтың ұлттық киімдері Мақсаты: балаларға қазақтың ұлттық киімі туралы түсінік беру, оларды қазақ тілінде дұрыс атауға үйрету; ұлттық киімдердің әде-мілігіне назарларын аудару арқылы эстети-калық тәрбие беру. Балаларды қуыршақ Айсұлудың үстіндегі ұлттық киімдермен таныстыру «көйлек, сәукеле, камзол». Фонетикалық жаттығу Қи,қи,қи-тақия Әу,әу,әу-сәукеле Музыка Тақырыбы: «Тақия» Мақсаты: Музыкаға сүйіспеншілік пен қызығушылықты қалыптастыру. |
Дене шынықтыру 1.Көлбеу қойылған нысанаға, шығыр-шыққа құм толты-рылған дорбашаны лақтыру 2.Бір орында табан- мен тіреліп, арқанды асыла ұстап тұру қалп 3.Табанмен қысқа таяқшаны алға, артқа домалату. Сауат ашу негіздері «[п] дыбысы әрпі» Мақсаты: П әрпімен таныстыру; сөздік қорларын молайтып, байланыстырып сөй леуге үйрету. Айтылу ерекшелігіне байла -нысты дыбыстарды түрлеріне қарай ажы-рата білуге дағдылан-дыру; әртүрлі тапсыр-маларды орындату арқылы логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру. Көркем әдебиет «Чонгури тартушы» Грузин ертегісі Мақсаты: есту қабіле ті мен қабылдауды, мәтіннің мазмұнын айтуды және идеясын айқындауды үйрету. Балалармен бірге біз-дің ата-бабаларымыз ата-әжелеріміз кең да-лада қалай өмір сүр-гендерін еске түсіру. Олар қарапайым да ыңғайлы көшпелі бас-пана-киіз үйде тұрған. Ол кезде теледидар, компьютер кинотеатр және т.б. болған жоқ, бірақ халық көңілсіз өмір сүрмеген. Жиі-жиі ән шырқалып, би биленген және ұлттық аспап тар әуезімен ар-мандай білген.Ұлттық аспаптар- домбыра мен қобыз атаулары бекітіледі. Әрбір ха-лықтың өзіндік музы-калық ұлттық аспап-тары болатыны тура-лы әңгімелеу. Математика негіздер Зат және оның бөліктері. Бүтін мен бөлікті салыстыру. Мақсаты: затты бөлік-ке бөлу, зат бөлікте-рін салыстыру дағды-ларын қалыптастыру-ды жалғастыру, бүтін зат пен оның бөлікте-рі арасындағы байла-нысты орнату, затты тең бөліктерге бөлу, оларды атау дағдыла-рын пысықтау «Сұрақ-жауап» ойыны |
Серуенге дайындық |
Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау, қатармен жүруге дағдыландыру |
||||
Серуен |
Ақ діңді арубақылау Қайыңның сипаттама сымен таныстыру. Қайың-ең әдемі ағаш тардың бірі.Ол бар лық жерде дерлік кез-деседі. Мұның себебі -ол ауа райын талғай бермейді. Өте құрғақ жерден бастап, бас-тапқы аймаққа дейінгі алуан түрлі топырақта өсе береді. Қайың-жарық сүйгіш ағаш, ал көлеңкелі жағдай-ды көтере алмайды. Қайың діңінің ерекше тартымдылығы бар, онда ақ түс қара өр-нектермен ұштасқан. Оның қабығы қайың-тоз деп аталады. Қай-ыңтоз бұл ағашты су-дан, зиянды газдардан аяздан, жарақаттану-дан қорғайды. Қ/о: «Саңырауқұлақ терушілер» Мақсаты: жылдам бұрылып, бытырай жүгіруге жаттықтыру. |
Сәмбі тал бақылау. Талдың сипаттамасы мен таныстыру. Қазақстанда бұл ағаштың 64 түрі өседі. Ол бұта да, ағаш та болады. Ол барлық жерде кездеседі, өзен, су қоймасының жаға сында өседі. Ағаштың бөрікбасының төмен иіліп, жыламсыраған дай болып тұратынына назар аударту. Талдың жапырақтары созылыңқы, жұмыр болып келеді. Тал сәуір, мамыр айында гүлдейді. Гүлдері-сырға, жемісі-тұқым. Тал орман өсіру, саябақтар мен бақтар ды, ауыл, қала көше лерін, жол бойын көгалдандыру үшін пайдаланылады Қ/о: «Шағын өзен» Мақсаты: кедергіден секіріп өту икемділі гін дамыту. |
Алма ағашы Алма ағашының сипат тамасымен таныстыру. Біздің бақта өсіп тұр, Аппақ гүлді алма ағаш. Аппақкөйлек менде бар Достасайық, алма ағаш Бұл-жабайы алма ағашы Ол биіктігі 6-8 метрлік жеміс ағашы, қабығы ақшыл қызғылт түсті. Бөрікбасы жайылып өскен. Қыста суыққа, жазда қуаңшылыққа төзімді. Жапырақтары жұмыртқа пішінді, тісшелі, ұзындығы 5-10см. «Алма» ойыны Мақсаты: балалардың зейінін, қимыл үйлесім ділігін дамыту. Қазақтың ұлттық ойыны «Ақсүйек» Мақсаты: балалардың тапқырлығын дамыту, жүгіруге жаттықтыру. |
Аула тазалаушының еңбегін бақылау. Балалар назарын бала бақша ауласының таза лығына аудару. Бала бақша тазалығы аула тазартушының міндетінде. Күзде жерге жапырақтар көп түседі, аула тазарту шы айналаны жиі түскен жапырақ қал дықтарынан тазартуы қажет. Аула тазалау шының ауланы қан дай құралдарды (сыпырғыш, күрек, қоқысқа арналған контейнер) пайдала нып тазалайтынын бақылау. Балаларды аула тазалаушының жұмысын жеңілдету үшін балабақша ауласын таза ұстауға көңілдерін аудару. Көркем сөз Жақсы жерге жүреді, Жаман жерде жатады. (Сыпырғыш) |
Аула тазалаушының еңбегін бақылау. Қ/о: «Айгөлек» Мақсаты: балалардың қимыл-қозғалыстарын дамыту, ауызша дабылдар бойынша әрекет ету. Еңбек: Аула тазалаушыға көмектесу. Мақсаты: әр баланың күші мен мүмкіндігіне байланысты жұмыс бөлу. Үлкендердің еңбегін бағалауға тәрбиелеу. Д/о: «Жұмыс жасау үшін не қажет?» Мақсаты: түрлі кәсіп иелеріне қажетті құрал-саймандар туралы балалар білім дерін бекіту. |
Серуеннен оралу |
Үнемді тұтыну.балалар қолдарын тамақтың алдында өз бетінше жууға, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу: А.Меңжанова «Тазалықтың досы» ойыны, мақсаты: көркем шығармаларды эмоционалды қабылдай білуге үйртеу, Б. Кірібаев «Сабын жыры» М.Әлімбева «Бұл не?» салауатты өмір салты» және оны ұстану туралы алғашқы түсініктер беру (Көркем әдебиет, Сөйлеуді дамыту) |
||||
Түскі ас |
қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу үйрету, мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту. «Он саусақ» үлгі мен ауызша нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындайды (мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру, өзіне-өзі қызмет көрсету) |
||||
Күндізгі ұйқы |
Ұйықтар алдында киімдерін шкафқа немесе орындыққа ұқыпты бүктеп қоюға үйрету, досының шешінбегенін байқауға және оған көмегін ұсынуға баулу.«Әжемнің ерегісі» ертегіні мұқият тыңдауға машықтандыру |
||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, сауықтыру шаралары |
Балалар төсекте жатып, бастарын оңға, солға бұрады. Төсекте жатып, қолды екі жаққа созу, жұдырықтап жұму. Төсекте жатып, велосипед тебу. Қолтырауын болып, бір қырынан төсек үстінде аяқ-қолды созу. |
||||
Бесін ас |
мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту, ұқыпты тамақтану дағдыларын жетілдіру (Қоршаған ортамен танысу, мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру) |
||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимыл ды ойындар, үстел үсті ойындары, бей нелеу әрекеті, кітап тар қарау тағы басқа әрекеттер) |
Сюжетті рөлді ойын «Сән ательесі» Мақсаты: шығармашы лық қабілеттерін, тілдерін дамыту. |
Қуыршақ театры: «Ағайынды батырлар» |
Көркем сөз: Қыста көлге мұз қатты Табанымды мұздатты Мұз ойылып кетті де Күліп едік біз қатты. |
Үстел үсті ойыны: «Сиқырлы әлем» |
Құрылыс ойындары: «Мен тұратын қала» |
Балалармен жеке жұмыс |
(Сөйлеуді дамыту) Бақтияр Көркемге ға дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтуды үйрету. |
Есте сақтау қабілеттерін дамыту мақсатында балаларға тақпақтар жаттату |
(Математика негіздері) Тәулік мезгілін ажыра-та білу дағдыларын қалыптастыруды Заңғармен жалғастыру. |
Жаңылмай жаңылтпаш айтайық. |
Сөздерден сөйлем құрауға үйрету. |
Серуенге дайындық, серуен |
Еңбегі адал жас өрен. «Кім жылдам» ойыны мақсаты: өзін ретке келтіруге, өзіне-өзі қызмет көрсетуге баулу |
||||
Серуен |
Қ/о: «Қармақ салу» Мақсаты: белгіге тез жауап қайтару дағды сын дамыту, оңай секіру әдісін үйрету |
Қ.ұ.о: «Алысқа лақтыр» Мақсаты: қапшықты нысанға лақтыру икем ділігін дамыту. |
Қ/о: «Құстар секілді» Мақсаты: тапсырманы қимылмен көрсетіп орындау икемділігін дамыту. |
Қ.ұ.о: «Орамал» Мақсаты: жүгіру дағдыларын жетілдіру ептілікке баулу. |
Қ/о: «Шеңбердегі қасқыр» Мақсаты: ептілікті, жауап қай-тару шапшаңдығын, іс-қимыл дағдыларын дамыту. |
Үйге қайту |
Ата аналармен балалардың көңіл күйі, балалар отбасында өздері не істей алатындары, баланың жеке қызығушылығы туралы әңгімелесу, балаларға қандай ертегілер оқуға болатындығы жөнінде кеңес беру |
ТӘРБИЕЛЕУ-БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНІҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ
Білім беру ұйымы: бөбекжай-бақшасы
Тобы: мектепалды даярлық тобы
Балалардың жасы: 5 жас
Жоспардың құрылу кезеңі: 2024 жыл қараша айы, (18-22 аралығы)
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүсенбі 18.11.24 |
Сейсенбі 19.11.24 |
Сәрсенбі 20.11.24 |
Бейсенбі 21.11.24 |
Жұма 22.11.24 |
|
Қараша Құндылық‑ Әділдік және жауапкершілік айы. Апта дәйексөзі: «Жауапкершілік-адамгершілікқасиеттің көрінісі» |
||||
Балаларды қабылдау |
Балаларды таңғы сүзгіден өткізіп, көтеріңкі көңіл күймен қабылдау. Баланың бүгінгі көңіл күйі, оны не қызықтыратыны туралы сұрау, баланы жеке пікірін білдіруге тарту. Балаларға ыңғайлы жағдай жасай отырып, қызығушылығын арттыру үшін жеке ойын ұйымдастыру. Балаларға тәрбиешінің толық аты - жөнін атап сәлемдесуге машықтандыру. Балаларды үй-жайда жеңіл киіммен жүруге әдеттендіру (Сөйлеуді дамыту, танымдық әрекет) Күй күмбірі -балаларды қабылдау барысында үнемі күй қою, шығармашылық зерттеу іс әрекет дағдыларын дамыту, музыканы тыңдауға қызығушылықты қалыптастыру, музыканы эмоционалды көңіл-күймен қабылдау,ұлттық мәдениетті түсінуге, құрметтеуге, қызығушылғын артыру |
||||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Өнегелі15 минут: Ешқашанда баланың икемсіздігін күлкіге айналдырып және де қорқыныштарына күлмеңіз. Қайта керісінше баланың қорқыныштарын бірге шешіп, сенімді қарым-қатынас орнатыңыз. |
||||
Балалардың дербес әрекет (баяу қимыл ды ойындар, үстел үсті ойындары, бей нелеу әрекеті, кітап тар қарау және тағы басқа әрек-р) |
Үстел үсті ойыны: «Қауіпті және қауіпсіз заттар» |
Мозайка: «Жылуын төккен алтын күн» |
Тұрмыстық техника және оның қолданылуы (әңгіме) |
Құрылыс ойындары: «Құстарға ұя жасаймыз» |
Біз Отанның бақытты баласымыз, Ертең елдің қорғаны панасымыз |
Таңертенгі жаттығу |
№7 комплекс мақсаты: дене шынықтыру жаттығуларын орындауға қызығушылықты ояту, салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу (Музыка, дене шынықтыру, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті) |
||||
Таңғы ас |
Үнемді тұтыну. Балалар қолдарын тамақтың алдында сабынды дұрыс қолданып өз бетінше жууға,суды беталды шашып ойнамауға, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге, орамалды орнына ілуді үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітіп, бекер шашпауға, тамақты ауызды жауып, шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу тарақты және қол орамалды пайдалануды үйрету (мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту) |
||||
Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық |
«Ұлттық ойын ұлт қазынасы» «Шертпек» |
Табиғатта жаман ауа райы болмайды. (жұмбақтар) |
Сөздік ойын: «Қимылын көрсет» |
«Ұлттық ойын ұлт қазынасы» «Бестемше» |
Суретпен жұмыс: «Табиғаттың тосын сыйлары» |
Кестеге сай ұйымдастырылған іс-әрекет |
Дене шынықтыру Текшелермен орында латын жаттығулар 1. «Текшелерді бір-біріне ұру» 2.Аяқты сәл алшақ қойып,қолды жоғары көтеріп тұрып оңға солға иіліп текшелер ді бір-біріне ұру. 3.Текше еденде тұрады. Иіліп, текшені сол қол-мен алып,оң аяқтың жанына қою. Осы жат-тығуды оң жақпен қайталау. Қ/о: «Табын» Сөйлеуді дамыту «Көліктер» Мақсаты: Көліктер туралы білімдерін бекіту. Көліктердің түрлері туралы білім беруді жалғастыру. Су көліктерімен таныс- тыру; мамандық иеле рі: капитан, боцман, матростардың қызмет терімен таныстыру. Көлік түрлерінің адам өміріндегі маңыздылы ғы туралы білімдерін бекіту. Көлік маманда-рының еңбегін бағалай білуге, құрмет теуге тәрбиелеу. Математика негіздері Логикалық есептер. Геометриялық пішін дер мен денелер. Мақсаты: геометрия лық пішіндер мен дене-лер туралы білім дерін пысықтау. Қоршаған ортадан геометриялық пішіндерге ұқсас зат-тарды табу дағдыларын қалыптас-у, жалпақ жә-не көлемді геометрия-лық пішііндерді сәйкес-тендіруді; логикалық есептерді шешу дағды-ларын пысықтау. Құрастыру «Әдемі қорапша» Мақсаты: Балаларға шаршыны бірдей 16 бө-лікке бөлуді және қо-рапша құрастыруды бү-гілетін жерлер мен ті-ліктерді айқын жасау-ды үйрету. Қорапшаны безендіру үдерісінде шығармашылықты да-мыту. Ұқыптылыққа және дербестілікке тәр-биелеу |
Сауат ашу негіздері «[ғ] дыбысы мен әрпі» Мақсаты: Балаларды Ғ әрпімен таныстыру.; [ғ]дыбысының сөздегі орны туралы түсінік беру. Айтылу ерекше-лігіне байланысты ды-быстарды түрлеріне қарай ажырата білуге дағдыландыру; әртүр-лі тапсырмаларды орындату арқылы ло-гикалық ойлау қабі-леттерін жетілдіру. Математика негіздері Уақытты бағдарлау: жыл мезгілдері, Мақсаты: апта күнде-рі, ай,жыл мезгілдері туралы білімдерін пы-сықтау; уақытты бағ-дарлай білу, ай атта-рын жыл мезгілдеріне сәйкестендіре білу дағдыларын қалыптас-тыру, сағат, апта күн-дері туралы түсінікте-рін пысықтау. Жұмбақ Ертеменен күн сайын, Бір парағынжыртайын Бұл кітапты мен сөйтіп Жыртып-жыртып құртайын. (Күнпарақ) Д/о: «Жыл мезгілдері» Қоршаған ортамен танысу «Жабайы және үй жануарлары. Қайсысы қайда тіршілік етеді?» Мақсаты: Үй жануар- лары туралы білімді жүйелеу. Аналитика- лық ойлауды, тірі та-биғат нысандарына та-нымдық қызығушы-лықты, байқағыштық- ты дамыту. Д/о: «Қайсысы қайда тұрады?» Мақсаты: Жабайы жә-не үй жануарларының мекендейтін ортасы туралы түсінікті бекіту. Музыка (маман жоспарымен) |
Дене шынықтыру 1.Тоқтамай қысқа және үлкен адыммен 1,5-2 минут жүгіру. 2.Допты оң, сол қол мен алысқа лақтыру. 3. 3-4 м қашықтыққа допты баспен итере еңбектеу. Қ/о: «Лақтыр да, қағып ал» Сауат ашу негіздері Буын. Қайталау Мақсаты: сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын дұрыс анықтау дағдыларын пысықтау; сөздің дыбыстық құра мын табуды қайталату; жаттығулар арқылы саусақ бұлшық еттерін жаттықтыру. Д/о: «Күнді іздеу». Мақсаты: сөз, буын, дыбыстар туралы білім дерін пысықтау. Д/о: «Гүл отырғызу» Мақсаты: сөздерді буынға дұрыс бөлуге жаттықтыру. Көркем әдебиет Әдеби викторина. Мақсаты: балаларды әдеби жанрларды ажы-рата білуге, жұмбақ шешуге, сүйікті ерте-гілері мен әңгімелері-нен үзінділерді тани білуге үйрету. Жад пен қабылдауды дамыту. Кітаппен достасу ние -тіне тәрбиелеу. Қазақ тілі Қыс келеді Мақсаты: табиғат құбы лыстарын атай білуді, жаңа сөздер мен өткен тақырыпта үйренген сөздерді пайдаланып, сөйлемдерді дұрыс құрай білуді үйрету; зерттеушілік қасиетте -рін қалыптастыру; Қар түйіршіктерінің әдемі-лігіне назар аударту арқылы эстети калық тәрбие беру. Балаларға «қар, мұз, жұмсақ,қатты, мөлдір» сөздерінің мағынасын түсіндіру. Фонетикалық жаттығу Жұм,жұм,жұм-жұмсақ Мөл,мөл,мөл-мөлдір Қар,қар,қар-қардай Мұз,мұз,мұз-мұздай |
Сөйлеуді дамыту «Әдет- ғұрып салт -дәстүрлер» Мақсаты: Әдет ғұрып және салт дәстүрлер- мен таныстыру.Өз халқының мәдениетіне танымдық қызығушы-лықты және құрметпен қарауға тәрбиелеу. Өтілу барысы: Әңгіме бұрынғы өткен заман да бір жас жігіт өз ба-қытын іздеп көптеген елдерді, қалаларды аралап өтеді, бірақ өз бақытын еш жерден таба алмайды. Бір күн-дері еліне қайтпақшы болады, бірақ қайтып баратын жолды ұмы-тып қалады.Тастың үстіне отырып басын төмен түсіріп жылап отырады. Бір сәтте жа-нына бір қария кісі келеді. -Неге жылап отырсың? Қайда тұрасың? -Білмеймін, өте алыста тұрамын. -Елің қалай аталады? Білмеймін. -Мен саған көмектесе аламын, егер сен өз еліңніңхалық әнін, салт- дәстүрін айтып берсең? -Жігіт абыржып қала-ды, өз елі туралы еш-теңе есіне түсіре ал-майды, ойланып атаға өз сөмкесін ұсынады. Бұл қоржын, торсық, тостаған, оюлы кесе еді. Қоршаған ортамен танысу Көліктегі тәртіп ережесі. Мақсаты: балаларды көліктегі тәртіп ереже лерімен таныстыру. Ойлауды, сөйлеуді да-мыту. Кішіпейілділік пен зейінді тәрбиелеу. Д/о: «Не артық?» Мақсаты: қоғамдық көлікті ажырата білуге үйрету. Мысалы: трамвай, троллейбус, джип, автобус, бағдар-лық көлік поезд, ұшақ. Қазақ тілі Қыс келді Мақсаты: қыс мезгілі туралы түсінік беру, қысқы құбылыстарды қазақша дұрыс атауға үйрету. Музыка (маман жоспарымен) |
Дене шынықтыру 1.Басына құм толты-рылған дорбашаны қойып, кегли, текше-лерден аттау. 2.Заттардың арасымен екі аяқпен секіріп өту. 3.Шығыршықты тігі-нен ұстап тұрып,оның ішінен сәл ғана иіліп өту. 4.Тігінен қойылған шығыр-қ арқылы өту. Қ/о: «Ең мерген кім?» Сауат ашу негіздері Сөз, сөйлем. Қайталау Мақсаты: сөз, сөйлем туралы алған білімде рін пысықтау; ойын арқылы балалардың тіл байлықтарын, ой -лау қабілеттерін дамы ту; сөз бен сөйлемді модельдеуге жаттық- тыру; аңдарға қамқор лық жасауға тәрб-у. Д/о: «Қандай сөз» Мақсаты: әртүрлі сөз өлшемдерін қайталату Д/о:«Сөйлемнің суреті» Мақсаты: сөйлемді модельдеуге жатты-у. Көркем әдебиет А.Хамзаұлы«Обал» Мақсаты: әңгіменің идеясын анықтай бі-луге, ертегіден әңгі- мені ажырата білуге, зейін қоя тыңдауға және мазмұнын айту-ға үйрету. Ойлауды, байқағыштықты да-мыту. Әңгіме бары-сында Қызыл кітапқа енгізілген Қазақстан-ның жануарлары мен құстарының атаулары бекітіледі. Д/о «Аудармашылар» Қызыл кітап не үшін шығарылғанын сұрау. Жер ғаламшарынан жануарлар мен құстар дың жойылу қаупінде тұрғаны үшін кім жауапты? Математика негіздері Қарапайым таразымен заттардың салмағын тексеру. Мақсаты: заттардың салмағы туралы бала лардың түсініктерін қалыптастыруды жал-ғастыру; таразының көмегімен заттарды өлшеу туралы түсінік-терін пысықтау «Не ауырлау» Мақсаты: таразы тура лы білімдерін дамыту. |
Серуенге дайындық |
Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау, қатармен жүруге дағдыландыру |
||||
Серуен |
Өтіп бара жатқан адамдарды бақылау. Байқағыштығын,назар салуларын дамыту; күздегі өлі табиғат құбылыстарын түсінді ру;киім үлгілерінің маусымдық, ауа райы на байланысты өзгере тінін баяндау. Қимылды ойын: «Түйілген орамал» Мақсаты: дыбыс бойын ша әрекет жасайды, ора малды екі қолмен асыра лақтыру және қағып алу. Қимыл әрекетін дамыту: ептілік, дәлдік. Еңбегі адал жас өрен: Аула мен дәлізді тазалау. Мақсаты: сыпырғышты қалақты дұрыс қолдану ға дағдыландыру, еңбектенуге, ұқыпты лыққа тәрбиелеу. Д/о: «Түстерді ажырат» Мақсаты: киімдерді табу және нақты түсте рін ажырату дағдысын қалыптастыру. |
Балабақшаға азық-түлік әкелген жүргізу шінің жұмысын бақ- Балаларға жүргізуші нің өз көлігін қалай күтетінін, оны қалай жөндейді, басқара білуі туралы әңгімелеу Балаларға жүргізуші нің өте ұқыпты болуы, жол қозғалысы ереже сін жете білу қажет екенін түсіндіру. Қ/о:«Самокат жарысу» Мақсаты: бір аяқпен итеру арқылы тіке жүру, тепе-теңдікті сақтау.Жарыстарда самокатпен жүре білу дағдысын қалыпт-у. Еңбегі адал жас өрен: Гербарий жасау үшін өсімдіктерді жинау. Мақсаты: атауларына, сыртқы белгілеріне байланысты бірнеше өсімдіктерді ажырата білуге үйрету. Д/о: «Ойлан,тап,ата!» Мақсаты: машинаның құрылысы туралы білімдерін жетілдіру. |
Таяудағы көшелерді бақылау. Көше туралы білімде рін кеңейту. Көшеде көлік қозғалысының көптігін ескерту. Жол да жүру ережелерімен танысуды жалғастыру: бағдаршам дабылдары, жаяу өткелдер туралы білімдерін бекіту, көше мен тротуар жолдарын айыра білуге үйрету. Көшеде өздерін қалай ұстау керектігін түсіндіру. Қ/о: «Өз орныңды тап» Мақсаты: балаларды алаңда түрлі бағыттар да жүгіруге үйрету. Бағдаршам белгілері мен дабылдарын жаттату. Еңбегі адал жас өрен: Кептіруге арналған өсімдіктерді дайындау және жаю Мақсаты: қағазға жиналған өсімдіктерді ұқыпты жаюға үйрету. Д/о: «Бұл қандай белгі?» |
Температураның түсуін бақылау (термометрмен жұмыс) Балаларға ауа темпе ратурасын бақылау үшін арнайы құрал термометр бар екенді гін түсіндіру. Термо метрдің құрылысы туралы (шкала, қызыл сұйықты бағана) баян дау. Жауын-шашын ның ауа температура сына,ауа температура сының өсімдіктердің жағдайына әсерін байқауды үйрету, байқағыштықтарын, танымдық қызығушы лықтарын дамыту. Көркем сөз Метеоролог Желдің күшін, екпінін, Бұлттың түсін, кескінін. Отырады бақылап, Қалт жібермей ешбірін. |
Температураның түсуін бақылау Қ/о: «Ыңғайлы бол» Мақсаты: екі аяқты серпу арқылы құрал дан секіру.Ептілікті, жылдамдықты, төзім ділікті дамыту. Еңбегі адал жас өрен: Аулада еңбектену. Мақсаты: балаларды жұмыс уақытын үнемдеуге үйрету. Материалдар мен құралдарға ұқыпты қарауға тәрбиелеу. Мақал-мәтелдер Көктемгі әрекет Күздегі берекет. Жаңбыр-егіншінің жаны. Тәжірибе жасау. Ауа температурасын өлшеу. Балаларды ай бойы (үлкендердің көмегімен) ауа темпе ратурасын өлшей білуге үйрету. Түйін: ауа темрерату расы үнемі төмендеп отырады. |
Серуеннен оралу |
Үнемді тұтыну. Балалар қолдарын тамақтың алдында өз бетінше жууға, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу: А.Меңжанова «Тазалықтың досы» ойыны, мақсаты: көркем шығармаларды эмоционалды қабылдай білуге үйртеу, Б. Кірібаев «Сабын жыры» М.Әлімбева «Бұл не?» салауатты өмір салты» және оны ұстану туралы алғашқы түсініктер беру (Көркем әдебиет, Сөйлеуді дамыту) |
||||
Түскі ас |
қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу үйрету, мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту. «Он саусақ» үлгі мен ауызша нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындайды (мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру, өзіне-өзі қызмет көрсету) |
||||
Күндізгі ұйқы |
Ұйықтар алдында киімдерін шкафқа немесе орындыққа ұқыпты бүктеп қоюға үйрету, досының шешінбегенін байқауға және оған көмегін ұсынуға баулу.«Әжемнің ерегісі» ертегіні мұқият тыңдауға машықтандыру |
||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, сауықтыру шаралары |
Төсекте жатып жасайтын жаттығулар (2-3 минут) Мысықтар оң жаққа қарап ұйықтап жатыр, ұйқы сұрап мияулап жатыр көздерін жұмып мяу,мяу,мяу. Көзімізді ашып арқаға жатып тырнағымен тырналанып жатыр. Төрт аяқтап тұрып мойынымызды жоғары созып мияулаймыз. Отырып башпайларымызды уқалаймыз, аяғымызды сипаймыз |
||||
Бесін ас |
мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту, ұқыпты тамақтану дағдыларын жетілдіру (Қоршаған ортамен танысу, мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру) |
||||
Балалардың дербес әрекеті(баяу қимыл ды ойындар, үстел үсті ойындары, бей нелеу әрекеті, кітап тар қарау және та-ғы басқа әрекеттер) |
PATTERN PLAY Мақсаты: түрлі-түсті бөлшектерден үлгідегі өрнектерді құрастыру. (карточка № 4) |
PATTERN PLAY Мақсаты: Баланың логикасын, кеңістікті бағдарлауын дамыту. (карточка № 5) |
PATTERN PLAY Мақсаты: түрлі-түсті бөлшектерден үлгідегі өрнектерді құрастыру.(карточка № 6) |
PATTERN PLAYМақсаты:Бөлшек пен бүтіннің байланысын көре білу (карточка № 7) |
Желілі-рөлді ойын: «Нан дүкені» Мақсаты: балаларды нан түрлерімен таныс тыруды жалғастыру. Рөлдерді бөліп ойнау ды меңгерту. |
Балалармен жеке жұмыс |
(Көркем әдебиет) Өзінің қимылын серіктесінің қимыл -ымен үйлестіруді үйрету мақсатында Санжармен жеке жұмыс. |
(Сурет салу) Мазмұнды композ -ицияның бейнесін салу дағдыларын игерту мақсатында Айзеремен жұмыс. |
(Қоршаған ортамен танысу) Бауырымен жорғалау шыларды,олардың сыртқы құрылысын және қозғалу әдістерін білуде Көркеммен жұмыс. |
(Математика) Тәулікбөліктерін: таңертең, күндіз, кеш, күндер: бүгін, кеше, ертең, жылдам, баяу ұғымдарын атауды Дидармен үйрету. |
Есте сақтау қабілеттерін дамыту мақсатында өлең, тақпақтар жаттату. |
Серуенге дайындық, серуен |
Еңбегі адал жас өрен.«Кім жылдам» ойыны мақсаты: өзін ретке келтіруге, өзіне-өзі қызмет көрсетуге, достарына көмекке келуге баулу |
||||
Серуен |
«Ақ сандық, көк сандық» Мақсаты: күштілікке, шапшаңдыққа, ептілік ке баулу. |
«Асық ату» Мақсаты: жылдамдық қа, ептілікке тәрбиелеу. «Ұлттық ойын ұлт қазынасы» |
«Кептерді қуып жет» Мақсаты: балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту. |
«Қарғалар» Мақсаты: дене қимыл дарын, бұлшық етте рін жетілдіру. |
«Кім көп таспа жинайды?» Мақсаты: жылдам қимылдауға тәрбиелеу |
Үйге қайту |
Ата аналармен балалардың көңіл күйі, балалар отбасында өздері не істей алатындары, баланың жеке қызығушылығы туралы әңгімелесу, балаларға қандай ертегілер оқуға болатындығы жөнінде кеңес беру |