Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
А г р е с с и я н ы ң с е б е п т е р і | ||
жекетұлға, бағдар, гендер | әлеуметтікфрустрация, вербалды және физикалық шабуыл, айдап салу, БАҚ, отбасылық тәрбиелеу стильдері | сыртқыауа райының ыстықтығы, шу, кеңістіктің тарлығы, ауаның кір болуы |
А г р е с с и я н ы ң ф о р м а л а р ы (Э.Фромм бойынша) | |
жақсы сапалы(қауіп-қатер төнген кезде ғана пайда болады, қорғаныш қызметін атқарады) | жаман сапалы(тұлғаның тұрақты ерекшеліктерімен байланысты) |
А г р е с с и я н ы ң т ү р л е р і | ||||
денебасқа адамдарға бағытталған физикалық әрекет(ұрып-соғу, тебу, т.б) | вербалдыбасқа адамдарға бағытталған сөздік әрекет(ұрыс, айқай, сөз арқылы қатер төндіру) | жанаматікелей емес жолмен басқа адамдарға моральдық тұрғыдан зиян тигізу(өсек, әдейі бағытталған әзіл, анекдот) | жақтырмауқарсы келу мен жақтырмауда көрініс табады | тітіркенуашуланшақтықта көрінеді |
№ | Мазмұны | Құтылу жолдары |
1. | Балалармен үйлесімді қарым-қатынас орнатыңыз | |
2. | Өз жүріс-тұрысыңызды (әсіресе стресс немесе ашу жағдайында) байқаңыз және бақылаңыз | |
3. | Сіз ренжулі болған жағдайда балалар ол туралы білуі тиіс | |
4. | Ашуды шақыртуы мүмкін жағымсыз жағдайларды алдын ала көруге және болдырмауға тырысыңыз |
№ | Мазмұны | Құтылу жолдары |
1. | Балаңызбен үйлесімді қарым-қатынас орнатыңыз | |
2. | Өз жүріс-тұрысыңызды (стресс немесе ашу жағдайында) байқаңыз және бақылаңыз | |
3. | Сіз ренжулі болған жағдайда балаңыз ол туралы білуі тиіс | |
4. | Ашуды шақыртуы мүмкін жағымсыз жағдайларды алдын ала көруге және болдырмауға тырысыңыз |
Алаңдаудың түрлері | |
мобильдеуші | босаңдатушы |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз