Материалдар / Тәрбиешілерге арналған тест
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәрбиешілерге арналған тест

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі ұйым тәрбиешілеріне аттестацияға дайындалуға арналған тест жауаптарымен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қазан 2020
10346
24 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

  1. Көшедегі қауіпсіздік:

  • Бағдаршам белгідерін, «жаяу жүргінші» белгісін білу

  1. Балалардың моторикасын белсендіруге қолайлы уақыт:

  • Серуендеу.

  1. Балалардың іс-қимылдары: Мектепке дейінгі жаста балалардың оқу-тәрбие іс-әрекеті барысында балалар шаршап, ойлары бөлініп, айтылған әңгімелерді түсінуі қиындап кетті. Олардың көңілін айналысып отырған іс-әрекеттен ойынға аудару қажет, ынта ықыластарын аудару қажет. Осы жағдайда балалардың шаршағанын қандай әдіспен немесе іс-қимылдар арқылы басуға болар едіңіз?

  • Сергіту

  1. Балалардың топта, үйде тәртіпті сақтау қабілетіне байланысты жұмыс түрі

  • Тұрмыстық

  1. Мектепалды даярлық тобындағы балалардың грамматикалық формаларын қалыптастырудың ерекшеліктері

  • Меңгерген білім, дағдыланы байқау.

  1. Біздің республиканың жетістіктерімен танысу (тың жерлер, Байқоңыр. Табиғи көмір, мұнай) топта өтеді?

  • Ересек тобында

  1. Жоғары топтың тәрбиешісі ҚЭҮБ бойынша сабақта балаларға өз бетінше тапсырмаларды карточкаларда орындауды ұсынады. Бір бала бас тартады, «Мен мұны қаламаймын» дейді: Бұл жағдайға байланысты баланың мектепке психологиялық дайындығының талаптарының бірі:

  • Тапсырма бойынша мақсатты түрде жұмы жасай білу.

  1. Жануарлармен, жәндіктермен қарым-қатынас кезінде қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау:

  • Табиғат аясындағы қауіпсіздік

  1. Топтағы балаларды валеологияның негізгі ұғымдарымен таныстыру:

  • Ересек тобында

  1. Мемлекеттік рәміздермен таныстыру:

  • Ортаңғы тобында

  1. Өздеріне таныс әдеби шығармалардан және ертегілерден үзінділерді ойын арқылы драммалау:

  • Сахналау ойыны

  1. Музыкалық мәнерліліктің құралдарын ажырату:

  • Темп

  1. Бөбек жасы:

  • 1 жастан 3 жасқа дейін.

  1. Қимылдардың үйлесімдігін дамыту:

  • Сенсорика

  1. «Таным» білім беру саласының мақсаты:

  • Табиғат құбылыстары, адамдардың өмірі туралы түсініктерін, танымдық қабілеттерін қалыптастыру.

  1. Баланың түбекке сұрана білу дағдыларын қалыптастыру:

  • Тек өз түбегіне отыру.

  1. Егер бала ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алу қабілетін танытса, онда оның ең үздік оқушыны анықтау өлшемінің қайсысына жатқызуға болады?

  • Есте сақтау және білім

  1. Баланы жуынудың қарапайым дағдыларына кіреді.

  • Киіну, шешіну,түбекке сұрану.

  1. Ауа-райының құбылыстарының мезгілдік өзгерістері байқалады.

  • Табиғат күнтізбесінде.

  1. Балалардың физикалық дамуы бойынша жұмыс формалары

  • Шынықтыру гимнастикасы

  1. Тұлғаның іс әрекет, қылықтары ортамен өзара байланысқа түскендегі сан алуан әсерлерге жауап түрінде көрінеді деген тұжырымға негізделген модель

  • Түрткі-реакция

  1. Мектепке дейінгі балаларға ортаны ұйымдастыру ерекшеліктері

  • Көпбуынды кеңістікте бала белсенділігін ынталандыру

  1. «Портрет» кескіндеме жанрымен балалар танысады.

  • 5 жастан 6 жасқа дейінгі ортаңғы топ

  1. Дене жаттығуларына үйретудің әдіс-тәсілдері:

  • Сөздік, көрнекілік, тәжірибелік

  1. Балаға сөйлеу:

  • Түсінікті

  1. Балабақшадағы еңбек белсенділігі қамтамасыз етпейді.

  • Раковиналарды тазарту үшін.

  1. Ойыншық машинаны жібінен тарта отырып, дыбысын шығара білу қабілеттерін дамыту.

  • Сенсорика

  1. Құрастырудың нәтижесіне жету құралы

  • Байқау

  1. Денсаулықты сауықтыруға ықпал ететін білім беру әдістері

  • Салауатты өмір салтын ұстану

  1. Ақыл-ойдың дамуы

  • Жаттықтыру

  1. Қарапайым математикалық көріністерді қалыптастырудағы негізгі міндеттер

  • Бастапқы психикалық опреациялардың дамуы: талдау, синтез және салыстыру.

  1. Ортаңғы топтағы спорттық іс-шаралар

  • 2 айда 1 рет

  1. «Коммуникация» білім беру саласының міндеті

  • Тілдің сөздік қорын дамыту

  1. Қарқын, екпін, ырғақ.

  • Тілдің мәнерлілігін арттыратын құрал.

  1. Музыкалық сахналау ойындары

  • Меңгеру

  1. Музыканың белгілі бір өзгеру сипатына сәйкес қозғалу, музыканың мазмұнына байланысты ойын әрекеттерін орындау.

  • Музыкалық-ырғақтық қозғалыс.

  1. Тамақтанудың тәртібі:

  • Рахмет айту.

  1. Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі:

  • Зерттеу барысында топ мүшелері әртүрлі дәрежеде үдеріске тартылады.

  1. Балалар негізгі қимылды орындау кезінде шығармашылық тәсілге жүгінеді

  • Ересек топ

  1. Бірінші кіші топта сөйлеуді дамыту тапсырмаларына кірмейді.

  • Шығармашылық әңгіме

  1. Тәрбие процесінің негізгі тиімді белгісі

  • Дағды

  1. Мемлекеттік рәміздер

  • Қалыптастыру

  1. Үлкен топта жануарлар туралы әңгіме жүргізіледі. Тәрбиеші жануарларды бояуды ұнататын суретшілер бар екенін айтады. Балаларға суретшілерге айналып, сүйікті үй жануарын салуды ұсынады. Орындаймыз сурет сүйікті жануарлар пайдалана отырып, геометриялық фигуралар. Мысықты қандай фигуралармен бейнелеуге болады?

  • 0,0,?

  1. Тәрбиешінің әдіс-тәсілдері: мектепке дейінгі жаста балалардың оқу-тәрбие іс-әрекеті барысында балалар шаршап, ойлары бөлініп, айтылған әңгімелерді түсінуі қиындап кетті. Олардың көңілін айналысып отырған іс-әрекеттен ойынға аудару қажет, ынта-ықыластарын аудару қажет. Осы жағдайда балалардың шаршағанын қандай әдіспен немесе іс-қимылдар арқылы басуға болады?

  • Сергіту

  1. Балабақшада алғаш шаңғыны қолдану

  • Ортаңғы топта

  1. «Тіл дамыту» бөліміндегі жұмыстың мазмұны.

  • Байланысты сөйлеу.

  1. Сабақты психологиялық талдаудың пәні.

  • Мұғалімнің сабақта пайдаланатын әдістерінің амал-тәсілдерінің нәтижесі мен тиімділігі

  1. Қыз, 6 жаста. Үш жасынан бастап, хореографиялық үйірмеге, 5 жастан бастап – вокалды және театр студиясына қатысады. Сахнада жиі өнер көрсетеді, түрлі байқауларға қатысады. Ойын барысында келесі қойылым алдында ол өз құрдастарын басқаруға тырысады. «Мен сізді жақсы білемін, мен бірнеше рет сахнада өнер көрсеткенмін, бірақ сіз болмадыңыз. Сондықтан түлкінің рөлін мен ойнаймын». Қыздар оған бағынбауға тырысып, мұғалімнен көмек сұрайды. Ойын барысында келесі өнер көрсетер алдында басқаруға тырысады:

  • Құрдастарын.

  1. «Шығармашылық» білім беру саласының мақсаты:

  • Балалардың танымдық, шығармашылық, музыкалық қабілеттерін қалыптастыру.

  1. Айгүлдің бақшаға бірінші келуі. Айгүл балабақшаға екі күн ғана келді. Тамақтануға отырған кезде Айгүл тек қана кампотты ішетінін айтты. Тәрбиеші онымен келісті, бірақ қыз өзі алып келген қуыршағын тамақтандыруды ұсынады. «Қуыршағым кеспе ішпейді. Ол да кампотты жақсы көреді» деді.

  • Түсіндіру.

  1. Балалар дауысты дыбыстар мен қарапайым дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтады.

  • 1-ден 3-жасқа дейін

  1. Баламен жұмыс жүргізу. Ересектер тобына келетін Айнаш ойыншықтарын жинаудан үнемі бас тартады, жина десе қолайсыз сөздер айтады.

  • Бағындыру.

  1. Күнделікті таңертеңгілік жаттығулар қай топтан басталады?

  • 1 кіші

  1. Еңбек етуге жатады:

  • Қардан тазалау

  1. «Өзін-өзі тану» бөлімінен күтілетін нәтиже:

  • Ересектер мен жақындарына мейірімділік, сыйластық білдіреді.

  1. Мектеп жасына дейінгі балаларды салауатты өмір салтына қалыптастыру әдістері:

  • Жеке гигиенасы

  1. Мектеп жасына дейінгі ересек тобының «Денсаулық» білім беру саласының көлемі.

  • 3

  1. Заттардың тең мөлшері

  • Салыстыру

  1. Негізгі қимылдар

  • Педагогтың артынан жүру, жұптасып жүру, шеңбер бойымен қол ұстасып жүру.

  1. Үлкен топта жануарлар туралы әңгіме жүргізіледі. Тәрбиеші жануарларды бояуды ұнататын суретшілер бар екенін айтады. Балаларға суретшілерге айналып, сүйікті үй жануарын салуды ұсынады. Жануарлардың суретін ұнататын суретшілерді қалай атайды?

  • Анималистер

  1. Қарапайым матеиатикалық түсініктердің негізгі мақсаты:

  • Ақыл-ой операцияларын қалыптастыру.

  1. Ойын түрі:

  • Дидактикалық ойын

  1. 5-6 жастағы баланың компьютермен жұмыс жасау ұзақтығы:

  • 10 минуттан аспайды.

  1. Ата-аналарға, достарға, таныстарға колөнер мен сувенирлерді өз бетімен жасау мүмкіндігі:

  • Қол еңбегі

  1. Режиссерлік ойынға үйрету басталады:

  • Ересек тобында.

  1. Музыкадағы ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің құрамына кірмейді.

    • Жылыту.

  1. Бейнелеу әрекетінің бір түрі –сәндік мүсіндеуде топ тәрбиешісінің негізгі міндеттері.

    • Жұмыс кезінде ағаштан немесе металдан жасалған стеканы пайдалану қажет.

  1. Дене күшін жетілдірудегі қазақтың ұлттық ойындары:

    • Көкпар, теңге алу, қыз қуу.

  1. Өз денесі туралы түсінігін қалыптастыру, қай топтағы балалар білуі тиіс?

    • Ересек

  1. Ойын іс-әрекетінің түрлері:

    • Рөлдік, драматизациялық ойындар.

  1. Іс –әрекеттерді қалай орындау керек екені жөнінді білімдер сақталатын жады түрі:

    • Рәсімдік

  1. Ересек балалардың көркем әдебиет оқу іс-әрекетінде тақпақ жаттауда қолданылатын ұтымды әдістер.

    • Жаққа бөліп оқыту, драматизациялау, кейіптендіру.

  1. Аңсардың әрекеті: Аружан 3 жаста. Ол балабақша ауласында балалармен ойнап жүр еді. Аңсар оның жанына келіп қолындағы ойыншықты тартып алмақша болды. Одан ойыншығын алып қашамын деп құлап қалды. Аружан қолын сындырып алды.жедел жәрдем шақырылды.

    • Қайталамау

  1. Балалардың мемлекеттік мерекелерге белсенді қатысуға тарту басталады:

    • Ересек топтан

  1. Тәрбие процесінің негізгі тиімді белгілері:

    • Білім, іскерлік, дағды.

  1. Жазушылардың өлеңдерімен таныстыру:

    • Иллюстрациялар бойынша.

  1. Қарапайым математикалық ұғымдарды оқытудың тиімді әдістеірі:

    • Дидактикалық ойындар.

  1. Негізгі қимыл түрлерін дамыту жаттығулары.

    • Шынығу,секіру, жүру, жүгіру.

  1. Жағдайды жасау: Аружан 3 жаста. Ол балабақша ауласында балалармен ойнап жүр еді. Аңсар оның жанына келіп қолындағы ойыншықты тартып алмақша болды. Одан ойыншығын алып қашамын деп құлап қалды. Аружан қолын сындырып алды.жедел жәрдем шақырылды.

    • Үйіне апару

  1. Сыртқы әлеммен танысу формалары:

    • Экологиялық мәдениеттің негіздерін қалыптастыру.

  1. Балалар әдебиетінен таныс көркем шығармалар бойынша көріністерді саханалауға қажетті құралдар.

    • Атрибуттар, көркем безендіру элементтері, костюмдер.

  1. Дене бітімін қалыптастыру үшін арнайы жаттығулар:

    • Кермеге тартылу.

  1. Бала өмірін ұйымдастыру.

    • Жағдай жасау.

  1. Аяқтың доғасын нығайтуға және жалпақ аяқтың алдын алуға арналған жаттығулар.

    • Аяқтың ішімен және сыртымен жүру.

  1. Егер бала ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алу қабілетін танытса, онда оның ең үздік оқушыны анықтау өлшемінің қайсысына жатқызуға болады?

    • Есте сақтау және білім

  1. Оқытудағы саналылық пен белсенділік.

    • Дидактикалық принциптер.

  1. Білімін, іскерліктерін өз тәжірибелерін ойын әрекетінде қолдану.

    • Ересек тобында.

  1. Екінші кіші топта балаларды сыртқы әлеммен таныстыру тапсырмалары:

    • Балада тікелей қоршаған орта объектілері туралы нақты түсінік қалыптастыру.

  1. «шығармашылық» білім беру саласының базалық мазмұны:

    • Сурет салу, мүсіндеу, музыка

  1. Жалпы дамыту жаттығуларының біреуін екі апта інішнде қайталау қажет жас тобы:

    • Ерте жастан.

  1. Қағазбен жұмыс жасау, құрастыру ол:

    • Оригами

  1. Денсаулықты нығайтуға ықпал етеді:

    • Мәдени-гигиеналық дағдылар.

  1. Өз-өзіне қызмет жасау тәртібі:

    • Ұқыпты болу.

  1. «Өзін-өзі тану» бөлімінің мазмұны:

    • Өзінің ішкі әлемін ашу, өзінің қайталанбас даралығын пайымдау.

  1. Оқу пәндерінің тізімін көрсететін және оларды оқу жылына, аптаға есептеп, жылдық сағат санын анықтайтын құжат.

    • Оқу жоспары

  1. Музыкалық-ырғақты қозғалыстар:

    • Би шығармашылығы

  1. Гигиена талаптарына сай емес:

    • Сынып бойынша кері байланыс.

  1. Баланың қоршаған ортаны бағдарлау аясы кеңейтіледі:

    • «Таным» білім беру саласын ұйымдастыруда

  1. Білім беру саласында «Байланыс» көрсетпейді.

    • Зерттеу әрекеттері жүйесін қалыптастыру.

  1. 1- кіші топтағы табиғат бұрышындағы еңбек.

    • Суару.

  1. Оқыту әдістері:

    • Тәжірибелік, көрнекілік әдістері

    1. Елордамыз Астананың көрікті жерлері туралы ұғым:

    • Қалыптастыру

    1. Өзін –өзіне қызмет көрсету:

    • Қалыптастыру

  1. II кіші топта дене тәрбиесі шараларының ұзақтығы:

    • 15-20 минут

  1. Көліктің әртүрлі түрлерін ортасына сәйкес топтастыру, салыстыру қалыптастады:

    • Ересек тобында

  1. Дыбыстарды буынға:

    • Қосуды

  1. Балалардың физикалық дамуы бойынша жұмыс формалары:

    • Таңғы гимнастика

  1. Ақыл-ойдың дамуы:

    • Сурет арқылы әңгімелеу

  1. Қыз, 6 жаста. Үш жасынан бастап, хореографиялық үйірмеге, 5 жастан бастап – вокалды және театр студиясына қатысады. Сахнада жиі өнер көрсетеді, түрлі байқауларға қатысады. Ойын барысында келесі қойылым алдында ол өз құрдастарын басқаруға тырысады. «Мен сізді жақсы білемін, мен бірнеше рет сахнада өнер көрсеткенмін, бірақ сіз болмадыңыз. Сондықтан түлкінің рөлін мен ойнаймын». Қыздар оған бағ

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!