Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тарих методика тест
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Орындаған:Төлеуғажина П.А
Топ:ГИ-101
1.Ресейдегі тарихи-әдістемелік ойдың қалыптасуы тарихи мәліметтер топтастырылған жинақтардың пайда болған уақыты.
А) ХV-ХVІІІғғ.
В) ХV-ХVғғ.
С) Х-ХVғғ.
Д) Х-ХVІІІғғ.
Е) ХV-ХVІғғ.
2. М.В.Ломоносовтың «Ежелгі Ресей тарихы» туралы еңбегінің шығуы қай ғасырда мектептерде біртіндеп орыс тарихының орын алуына ықпал етті?
А) Х ғасырда
В) ХV ғасырда
С) ХVІІІ ғасырда
Д) ХІІІ ғасырда
Е) VІІІ ғасырда
3. Қай жылы ҚР-ның «Білім туралы» заңы қабылданды және Тәуелсіздік нәтижесінде қабылданған осы заң еліміздегі тарихи білім беру құрылымына түбегейлі өзгеріс енгізді.
А)1993 жылы
В)1992 жылы
С)1995 жылы
Д)1996 жылы
Е)1993жылы
4. Білім құрылымы 1993 жылға дейін жалпы
білім беретін мектептерде тарих пәнінен аптасына қанша сағат,
жылына қанша сағат бөлінді.
А) 18 сағат,612
сағат
В) 17сағат,610 сағат
С) 15сағат,600сағат
Д) 16сағат,605сағат
Е) 13сағат,560сағат
5. Қоғамдық гуманитарлық пәндер қатарында ерекше орын
алғандықтан да қай пәнді жоғары қойды.
А)математика
В)әдебиет
С)қазақ-тілі
Д)орыс-тілі
Е)тарих
6. «Қазақстан Республикасында гуманитарлық білім беру
тұжырымдамасы» қай жылы жарық көрді.
А)1999
В)1994
С)1993
Д)1992
Е)1991
7. Ұсынылғандардың ішінен бір дұрыс мәлімдемені таңдаңыз:
А) сабақтың функционалдық талдауының соңғы нәтижесі оны анықтау болып табылады
В) тарихи фактілерді құрылымдық талдау кезінде мұғалім бұл фактілерді негізгі деп санай алады
С) сабақ тақырыбы бойынша қорытынды тарихты танудың индуктивті тәсілінің нәтижесі болып табылады.
Д) оқушылардың сабақтардағы шығармашылық-ізденістік қызметі жаңа тәсілмен ерекшеленеді. Іс-қимыл және тарихи шындықты білудің жаңа нәтижесі.
8. Төмендегі терминдердің қайсысы тарихты оқыту процесінің сыртқы жағын білдіреді?
А) қабылдау
В) білік
С) әдіс
Д) әрекет
Е) тәсіл
9. Қандай жағдайда оқушының бағалау қабілеті дамыды деп санауға болады
А) тарихи қайраткер туралы қарапайым бағалау пайымдауларын білдіреді.
В) екі тұлғаны салыстырады.
С) мінез-құлықтың негізгі белгілері мен әрекеттерін анықтайды.
Д) жалпы бағамен сипаттама береді.
Е) тарихи қайраткердің сыртқы келбетін сипаттайды.
10. "Әдістеме" сөзі ежелгі грек тілінен аударғанда
А) Педагогикалық Ғылым
В) мектеп әдістемесі
С) зерттеу жолы
Д) зерттеу әдісі
Е) зерттеу тәсілі
2-жауапты
1. Кеңес Одағы кезінде бағдарламалар қандай сипатта түзілді.
А) тарихи-географиялық
В)тарихи-әдеби
С) монографиялық
Д) әдеби-көркем
Е) синхронды
Г)математикалық
2. Әр мектеп өз оқу жоспарын мына жағдайларды ескеріп жасайды:
А) оқушылардың ең көп апталық жүктемесі
В) мектеп құрауышының көлемі қамтылуы тиіс.
С) тарих пәнінен аптасына 10 сағат
Д) оқу сабағының мазмұны соғыс мәселелеріне байланысты
Е) Ер балалар мен қыз балаларды өз алдына бөлек оқыту
3. Тарихты оқыту әдістемесінің пәні дегеніміз:
А) Тарихты оқыту процесі
В) педагогиканы тану процесі
С) оқытудың мазмұны
Д) оқушылардың жүйелі сауалнамасы
Е) көрнекілікті қолдану
Г) әртүрлі деңгейдегі бағдарламалардың болуы
4. Жаңа буын оқулықтарына қандай қасиеттер тән
А) фактілердің теориядан басым болуы
В) оқиғалардың формациялық нұсқасы
С) қорытындылардың міндеттілігі
Д) өркениеттік тәсіл
Е) көлемді деректі материал
Г) материалды мұқият таңдау
5. Тарихты оқыту әдістемесі ғылым ретінде келесі пәндермен байланысты.
А)жас психологиясы
В)әлеуметтік зерттеулер
С)педагогика
Д)философия
Е)функционалды диагностика
Г)әдебиет
6. Оқулықтың функциональдық рөлі:
А) тәрбиелік қызметі-оқулық - ақпарат көзі;
В) жүйелеушілік қызметі-жеке тұлғаны қалыптастыру мен
дамытудың тиімді құралы болып табылады
С) бақылаушылық қызметі-пән бойынша білім жүйесі
Д) өзін-өзі жетілдіру қызметі – тарихты өз бетімен оқу
құралы
Е) координациялық функциясы – бұл оқыту құралы
Г) ақпараттық қызметі – міндетті оқу материалын
тасымалдаушы;
7. Жалпы оқыту құралдарын мазұнының сипаты мен
әдістеріне қарай 2 топқа бөлуге болады. Олар:
А)Образдық
В) Шартты
С)Интеграциалды
Д)Негізгі
Е)Күрделі
Г)Илююстрациялы
8. Ой қорыту сабақтары
А)саяхат
В)театр
С) телекөпір
Д) модулдік сабақ
Е)концерт
Г) ойын сабақ
9. Ойын сабақтары
А)Саяхат
В)дәріс
С)конференция
Д)ілістестірілген сабақ
Е)тренинг
Г)семинар
10. Танымдық тапсырмаларды ұйымдастыруда оқушылардың жеке ойлау қабілеттерін дамыту үшін мынадай әдістерді қолдануға болады:
А)дәріс оқу
В)әңгіме
С)лекция
Д)логикалық тапсырмалар
Е)топқа бөлу
Г) күрделі тест орындату
3-жауапты
1.Дұрысын таңда!
А) 8 сынып- 18 ғ соңына дейінгі Отан тарихы.
В) 10 сынып-- Орта ғасырлар тарихы
С) 7 сынып-Жаңа тарих, II бӛлім, XXғ басынан- 30жылдарға
дейін.
Д) 6 сынып- Ежелгі дҥние тарихы
Е) 8 сынып-Ежелгі дүние тарихы
Г) 11 сынып-18 ғ соңына дейінгі Отан тарихы
Ж)5сынып-Отан тарихының эпизодтық әңгімелері
2. Білім беру стандарты
қызметінің мынадай ерекшеліктері:
А)тарих пәнін аз оқыту
В)математикаға бет-бұру
С) бағалау- өлшемдік қызметі.
Д) білім беру кеңістігін сақтамау
Е) басқару қызметі.
Г) білімнің сапасын көтеру қызметі.
Ж) білім сапасын төмендету қызметі
3. Жалпы тарих білімінің бірнеше компоненттерін ата
А)географиялық құбылыстар
В)абайтану процесі
С) тарихи түсінік
Д)әдеби
образ
Е) тарихи ұғым.
Г)физикамен
байланыс
Ж) тарихи процестің заңдылық ұғымы
4. «Қазақстан Республикасында гуманитарлық білім беру
тұжырымдамасы» (1994ж), «Қ.Р тарихи сана қалыптастырудың
тұжырымдамасы» (1995ж), «Қ.Р этномәдени білім беру
тұжырымдамасы» (1996ж) сияқты құжаттарының шыққан уақыты.
А)1994
В)1993
С)1995
Д)1992
Е)1996
Г)1991
Ж)1990
5. Ұғым тарихи материал мазмұнына сәйкес классификацияланады,олар:
А) экономикалық ұғым
В) физикалық ұғым
С) әлеуметтік-саяси ұғым.
Д)әдеби-мәдени ұғым
Е)қазақи ұғым
Г) идеологиялық ұғым.
Ж) орысша ұғым
6. Тарих бойынша ОӘҚ мыналарды қамтиды:
А)Жауап нұсқалары
В)Оқу бағдарламалары
С)Мектептегі тарихи білім беру тұжырымдамасы
Д)Оқулықтар мен жұмыс дәптерлері
Е)Атластар мен контурлық карталар, диаграммалар мен кестелер
Г)Мұғалімдерге арналған әдістемелік құралдар
Ж)Көркем және көркем емес әдебиет
7. Тарихты оқытудың негізгі функциялары:
А)тәрбиелік;
В)физикалық
С)оқу-танымдық немесе білімділік;
Д)өзін-өзі бағаламау
Е)хронологияларды ескермеу
Г) дамытушылық
8. Тарих оқулығының негізгі құрылымдық компоненттері мәтіндік және мәтіннен тыс компоненттен тұрады,олар:
А) Негізгі
В) Күрделі
С)Түсіндірме
Д) Қосымша
Е) Көркем әдеби
Г)Иллюстрациялы
9. Тарих сабағын оқытуда картинаны пайдаланылады. Оқу
картинасы мынадай түрге бөлінеді:
А)Әдеби-көркем
В) Оқиғалық;
С) Негізгі
Д) Тарихи -мәдени;
Е)Әдеби-мәдени
Г) Типологиялық;
10. Пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру әдістері:
А) қорытушы таблица құрастыру;
В) мінез-құлықтың негізгі белгілері мен әрекеттерін анықтайды.
С) екі тұлғаны салыстырады.
Д) өтілген фактіні оқытушының еске түсіруі;
Е) сұрақ-тапсырма беру;
Г) тарихи қайраткердің сыртқы келбетін сипаттайды