Материалдар / Тарих сабағында АКТ-ны тиімді пайдалана отырып, оқушылардың танымдық қабілетін қалыптастыру
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сіз кіммен кеңестіңіз? | Не туралы сөйлестіңіздер? | Бұл сіздің жоспарыңызға қалай әсер етті? |
Мектеп директоры | Кембридж тәсілілі негіздері бойынша ІІ-деңгей бағдарламасының мақсаты, міндеттері, нәтижелері туралы түсіндіріп өттім. Мектептегі тәжірибе кезеңінде атқарылған жұмыстармен таныстырдым. | Біздің мектептен әзірге ІІ-деңгей бойынша пән мұғалімдері курсқа бармағаның ескертіп, мектептегі тәжәрибе кезінде өтілетін әрбір жұмысымның сапалы, құнды болуын талап етті, және сәттілік тілеп,сенім білдірді. |
Жетекші маман | Әріптестермен кеңесе отырып, тәлімгерлік және іс-әрекеттегі зерттеу жұмыстары туралы ойларын, пікірлерін білдім. | Мектептегі тәжірибе жоспарын, орта мерзімді жоспар, қысқа мерзімді жоспарларды жүйелеп, 8 «ә» сыныбына іс-әрекеттегі зерттеу жұмыстарын жүргізе бастадым. |
Басқа әріптестер | Педагогикалық ұжымға Кембридждік ІІ-деңгей бағдарлама сы туралы түсіндірдім. Тәжірибе кезінде өтілетін жұмыстарға тоқталып өттім. | Өтілетін сабақтарға қатысуға әріптестер тарапынан зор қызығғушылық орын алды. |
Осы бағдарлама бойынша оқып жатқан басқа тыңдаушылар | Бетпе-бет кезеңінде ІІІ-деңгей бойынша тыңдаушы әріптесім екеуміз үнемі коучин, сабақтарға дайындық кезінде пікірлесіп, ой бөлісіп отырамыз. | Дегенмен әріптесім екеуміздің ойымыз бір жерден шықпай жататын да кездер орын алады. Мұндай жағдайда білім, сенімділік, талап, жауапкершілік қажет екенің ұқтым. |
Басқа мүдделі адамдар | 26-топпен әлеуметтік желі арқылы күнде байланысып, пікір алмасып отырдым. Себебі мектепте үш айлық курстан өткен мұғалім жоқ. | Шығармашылық топпен бірге жұмыс істеу оң нәтиже көрсетеді деп ойлаймын. |
Мектеп психологы | Мектеп психологымен кеңесе отырып, 8 «ә»сыныбын таңдадым. Сыныптан психологиялық сауалнама алып, АВС оқушылардың деңгейін анықтауда көмек беруін өтіндім. | Психологпен бірге 8 «ә» сыныбына жүргізілген зерттеу жұмыстары оң әсерін тигізді. |
Күшті жақтарыОқушыларды топтарға бөлуОқушылар еркін өз ойын айтуыАКТ-ның пайдалануыСын тұрғысынан ойлауының қалыптасуы | Әлсіз жақтарыТерминдік сөздердің мағынасын білмеуіУақытты тиімді пайдаланбауХронологиялық кестемен жұмыстың аз болуы |
МүмкіндіктерЖаңаша әдіс-тәсілдерді қолдануТақырыптық зерттеу жүргізуБағалау түрлерін пайдалану | ҚауіптерАКТ-ны тиімді пайдалана алмауыАКТ құралдарының талапқа сай жұмыс істемеуі |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз