Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Тарих сабағында АКТ-ны тиімді пайдалана отырып, оқушылардың танымдық қабілетін қалыптастыру
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Тарих сабағында АКТ-ны тиімді пайдалана отырып, оқушылардың танымдық қабілетін қалыптастыру
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақта жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
04 Қаңтар 2018
598
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Әбдібай Керімжан Құралбайұлы
Жұмыс орны: Оңтүстік Қазақстан облысы, Ордабасы ауданы «Темірлан» жалпы орта мектебі Бітірген оқу орны: М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан Мемлекеттік университетіМамандығы: тарих,құқық және экономика негіздеріПедагогикалық өтілі: 12 жылСанаты: II (екінші) Курстан өту мерзімі: 2.09.- 30.11.2014 жылТобы: 26Топ тренері: Орақова Амангүл Шахарбекқызы
А есебіІс-әрекеттегі зерттеу жобасы туралы есеп «Қазақстан Республикасының білім жүйесін сапалы түрде қайта құру кезеңінде дүниежүзілік білім жүйесіне ену үшін әлемдік білім жүйесіндегі озық тәжірибелерді жинақтап, сұрыптап, оның тиімді тұстарын енгізу қажет болып отыр». (Қазақстан тарихы әдістемелік журнал.11.2013). Оқыту мен оқу үдерісінде қолданылатын әдіс-тәсілдер, технологиялар үнемі жаңартылып отыруды қажет етеді. Мұғалім оқушыға білім беруде тек бағыт-бағдар беруші, бақылаушы болса, оқушы өз бетінше ізденуші болып табылады. ХХІ ғасырдың оқушысы білім мен ғылымды ұштастыра алатын жеке тұлға болуы тиіс. «Қазіргі әлемде болып жатқан қарқынды өзгерістер әлемдік білім беру жүйесін қайта қарау қажет екендігін паш етті. Қарқынды өзгеріп жатқан әлемде білім саласындағы саясаткерлер үшін де, жалпы мектептер үшін де, соның ішінде мұғалімдер үшін де ең басты, маңызды мәселе болып отырғаны: «XXI ғасырда нені оқыту керек?» және де екіншісі- ол да маңызы жағынан біріншіден кем емес: «Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырға қалай дайындайды?». Қазақстан Республикасының педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының екінші деңгей бағдарламасының (бұдан әрі- Екінші деңгей бағдарламасы) мазмұны осы екінші мәселені шешуге бағытталған» (МАН, 4).Зерттеу тақырыбым: «Тарих сабағында Ақпараттық –коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалану арқылы оқушылардың танымдық-белсенділігін қалыптастыру».Мақсаты: Тарих сабағында АКТ-ны тиімді пайдалану арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыра отырып, танымдық ойлау қабілеттерін қалыптастыру. Нәтижесі: Оқушылар АКТ-ні пайдалана отырып құнды ақпараттар жинап сараптайды, талдау жұмыстарын жүргізіп бағалайды, шығармашылық жұмыстарымен айналысады және оны өз тәжірбиесінде ұтымды пайдаланады. «Оқытудың қандай жолы қолданылса да, «оқыту тиімділігі» ұғымына қатысты қарастырылатын екі көзқарас бар. Біріншіден оқушының жеке тұлға және әлеуметтік нысан ретіндегі келешегі, екіншіден, оқытудың оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынас нәтижесі ретінде қарастырылуы» (МАН,10).Бұл тақырыптың менiң сыныбым үшiн маңызы: Сабақты тартымды әрі қызықты етіп өткізуге мүмкіндік береді.Интербелсенді тақтаның көмегімен әр-түрлі тапсырмалар бере отырып, оқушылардың білім деңгейін тексеруге септігін тигізеді.Оқулықтан тыс материалдарды оқушылар өз бетімен ізденіп тауып, зерттеуге жол ашады.Электронды оқулықтарды пайдалана отырып мәліметтер жинақтайды.Өз-өздерiне сенiмдi болады және АКТ-ны пайдалану арқылы есте сақтау қабілеттері артады. Оқушылар АКТ құралдарын тиімді пайдалану арқылы уақытын үнемдейді. Сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады танымдық белсенділігін қалыптастырады. «Жалпы сын тұрғысынан ойлайтын оқушылар белсенді болады, олар сұрақ қойып, дәлелдерді талдайды, мағынаны анықтау үшін саналы түрде стратегиялар қолданады, олар ауызша, жазбаша, көзбен шолу дәлелдеріне сенімсіздікпен қарай отырып, ештенеге сенбейді, мұндай адамдар жаңашыл идеялар мен келешекке ашық болады» (МАН, 46). Менiң мектебiм үшiн маңызы: АКТ арқылы сабақ өтуді дәстүрге айналдыру, әріптестер арасында тәжірбие алмасу. Мектепте мұғалімдер арасында жаңашыл ізденімпаз, шығармашылық топ қалыптастыру.«АКТ бүкіл әлемде көптеген мұғалімдердің күнделікті жұмысына еніп кетті,әсіресе проекторы мен интерактивті тақталары бар техникалық жасақталуы мықты мектептердің өзі неге тұрады.(Kennewell and Beauchamp, 2007). Алайда техникалық құралдардың болу фактiсi оқыту мен оқудың техникалық емес құралдарының көмегiмен жетiстiкке жетуге болатын аспектiлер бойынша оқуды жақсартуға және үлгерiмдi арттыруға кепiлдiк бере алмайды (Beaucamp,2006). Сондықтан АКТ-ны пайдаланғаннан нәтиже болуы үшiн мұғалiмдер ақпараттық–коммуникациялық технологияларды есепке ала отырып, өздерiнiң педагогикалық бiлiмдерiн дамытуға тиiстi(Mishra and Koehler,2006)және мұғалiмдердiң осы технологияны пайдаланудағы құзыреттiлiгi мен сенiмдiлiк деңгейiмен үйлесуi керек(Kennewell and Beauchamp,2007)» (МАН,110) Жеті модульдің ішінен «АКТ-ні тиімді пайдалану арқылы оқушылардың танымдық-белсенділігін қалыптастыру» тақырыбын таңдау себебім бұл модульде уақытты ұтымды пайдаланып сабақты тартымды әрі қызық етіп өткізуге болады. Әрбір сабақта оқушыларға АКТ арқылы интербелсенді тақтамен, электрондық оқулықтармен, тест материалдарымен жұмыстар жүргізіп, оқулықтан тыс өз бетінше ізденіп ғаламтордан тарихи құнды мәліметтер жинақтауына ықпал етуге және танымдық қабілеттерін қалыптастыра отырып, пәнге деген қызығушылығын арттыруды алдыма міндет етіп қойдым. Сонда ғана зерттеу тақырыбымның нәтижесі болатынын түсіндім. «Ақпараттық–коммуникациялық технологиялардың (бұдан әрі-АКТ) дамуы білімді бағалау және пайдалану жүйесін де уақтылы өзгертіп отыруды талап етеді. Осыған байланысты оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, әдістемелер, технологиялар жаңартылып отырады. Мысал үшін Ұлыбританияда мұғалім мамандығын таңдап алған бүгінгі жастардың, өздерінің болашақ оқушылары сияқты, жеткілікті дәрежеде сандық сауаты бар, себебі олар өмір жағдайларының барлық аспектілерінде жаңа технологияның бар мүмкіндіктерін пайдалана отырып, сандық технологиялармен үнемі өзара әрекеттесетін ұрпақ өкіліне жатады. АКТ оқушыларға ғылыми ұғымдарды түсіндіруді және олардың қабылдауын, түсінуін жеңілдетуге мүмкіндік беріп, мұғалімдерге сабақ беруде көмектесетін маңызды құрал болып отыр» (МАН,110).
Сіз кіммен кеңестіңіз? | Не туралы сөйлестіңіздер? | Бұл сіздің жоспарыңызға қалай әсер етті? |
Мектеп директоры | Кембридж тәсілілі негіздері бойынша ІІ-деңгей бағдарламасының мақсаты, міндеттері, нәтижелері туралы түсіндіріп өттім. Мектептегі тәжірибе кезеңінде атқарылған жұмыстармен таныстырдым. | Біздің мектептен әзірге ІІ-деңгей бойынша пән мұғалімдері курсқа бармағаның ескертіп, мектептегі тәжәрибе кезінде өтілетін әрбір жұмысымның сапалы, құнды болуын талап етті, және сәттілік тілеп,сенім білдірді. |
Жетекші маман | Әріптестермен кеңесе отырып, тәлімгерлік және іс-әрекеттегі зерттеу жұмыстары туралы ойларын, пікірлерін білдім. | Мектептегі тәжірибе жоспарын, орта мерзімді жоспар, қысқа мерзімді жоспарларды жүйелеп, 8 «ә» сыныбына іс-әрекеттегі зерттеу жұмыстарын жүргізе бастадым. |
Басқа әріптестер | Педагогикалық ұжымға Кембридждік ІІ-деңгей бағдарлама сы туралы түсіндірдім. Тәжірибе кезінде өтілетін жұмыстарға тоқталып өттім. | Өтілетін сабақтарға қатысуға әріптестер тарапынан зор қызығғушылық орын алды. |
Осы бағдарлама бойынша оқып жатқан басқа тыңдаушылар | Бетпе-бет кезеңінде ІІІ-деңгей бойынша тыңдаушы әріптесім екеуміз үнемі коучин, сабақтарға дайындық кезінде пікірлесіп, ой бөлісіп отырамыз. | Дегенмен әріптесім екеуміздің ойымыз бір жерден шықпай жататын да кездер орын алады. Мұндай жағдайда білім, сенімділік, талап, жауапкершілік қажет екенің ұқтым. |
Басқа мүдделі адамдар | 26-топпен әлеуметтік желі арқылы күнде байланысып, пікір алмасып отырдым. Себебі мектепте үш айлық курстан өткен мұғалім жоқ. | Шығармашылық топпен бірге жұмыс істеу оң нәтиже көрсетеді деп ойлаймын. |
Мектеп психологы | Мектеп психологымен кеңесе отырып, 8 «ә»сыныбын таңдадым. Сыныптан психологиялық сауалнама алып, АВС оқушылардың деңгейін анықтауда көмек беруін өтіндім. | Психологпен бірге 8 «ә» сыныбына жүргізілген зерттеу жұмыстары оң әсерін тигізді. |
SWOT талдау:
Күшті жақтарыОқушыларды топтарға бөлуОқушылар еркін өз ойын айтуыАКТ-ның пайдалануыСын тұрғысынан ойлауының қалыптасуы | Әлсіз жақтарыТерминдік сөздердің мағынасын білмеуіУақытты тиімді пайдаланбауХронологиялық кестемен жұмыстың аз болуы |
МүмкіндіктерЖаңаша әдіс-тәсілдерді қолдануТақырыптық зерттеу жүргізуБағалау түрлерін пайдалану | ҚауіптерАКТ-ны тиімді пайдалана алмауыАКТ құралдарының талапқа сай жұмыс істемеуі |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)