Сыныбы: 5
|
Пәні: Қазақстан тарихы
|
Күні:
|
Уақыты:
|
Сабақ тақырыбы
|
§
2 Тарихи жәдігерлер
|
Сілтеме
|
Білім стандарты, пән бағдарламасы,
«Қазақстан тарихнан әңгімелер» оқулығы -5
сынып, Интернет материалдары
|
Жалпы мақсаты
Міндеттері
|
Тарихи жәдігерлердің негізі түрлері. Деректер.
Қосалқы тарих пәндері. Жазбаша тарихтың дамуы. Пиктография.
Иеороглифтер. Шумерлік және египеттік жазбалар. Финиктер.
Археология ғылымы. Археологиялық түсінік. Этнография және
этнология. Ғылымдарына түсінік беру;
Жазбаша жәдігерлер-дің маңызын ұғындыру. Заттай
деректерге сүйеніп зерттеу туралы баяндап окушыларды
топқа бөліп тапсырмалар орындау
.
|
Күтілетін нәтиже
|
Оқушылар тарих пәнінің ұғымымен
таныса отырып Қазақстан тарихының
жазбаша және заттай деректер негізінде
және тарихи жәдігерлермен таныса
Топтасып жұмыс істеуге бір – бірімен ой
бөлісіп қорытынды жасауды, ойларын ашық
және толық жеткізуге үйренеді.
|
Негізгі идеялар
|
Оқушылар тарих ұғымының қалай
қалыптасып дамуы туралы заттай және жазбаша
деректермен таныса келе тарих пәні
ұғымының негізін түсінеді.
|
Тапсырмалар материал-дары
|
Топтық жұмыс.Жеке жұмыс
кесте толтыру
|
Сабақ бойынша мұғалімнің
жазбалары: (мұғалім және оқушы іс – әрекеті
)
І.Ұйымдастыру
1.1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал
туғызу зейінін сабаққа аудару. (2минт)
1.2. Топқа бөлу (ауызша ,жазбаша , заттай
деп 3 топқа бөлінеді) ( 2
минут)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау Сұрақ – жауап
(5
минут)
-
«Тарих» сөзі қандай мағына
білдіреді?
-
«Тарихтың атасы» деп кімдерді
айтамыз?
-
Шежірешілер мен жылнамашылар деп кімдерді
айтамыз?
-
Қазақстан тарихы қандай бөлімдерден
тұрады?
Кестені толтыру. Жеке
жұмыс
Тарих пәні
«Тарих» сөзінің
мағынасы
|
Тарихты жазып
қалдырғандар
|
Қазақстан
тарихы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Жаңа сабақ
Миға
шабуыл (3 минут)
Тарихи дерек дегеніміз не?
Тарихи дерек
|
Ауысша
|
Жазбаша
|
Археологиялық
|
Этнографиялық
|
Антропологиялық
|
1.тарихи аңыздар, шежірелер
|
Патша, әкімдердің заңдары
|
Еңбек құралдар
|
Аңыз, шежірелер, тұрмыс
заттары:
|
Жерленген адам сүйектері
|
2.мифтік аңыз әңгімелер
|
Мемлекеттік және сауда
құжаттары
|
қару-жарақтар
|
Киім-кешектер
|
|
3.жыр-эпостар
|
Тарихшылардың жазбалары
|
Сәндік бұйымдар
|
Баспана тұрақтары
|
|
4.ертегілер, жұмбақтар,мақал т.б.
|
әдеби шығармалар
|
Ыдыс — аяқтар
|
Қоғамдық тұрақтар
|
|
5.салт-дәстүр жырлары
|
|
Баспана тұрақтары
|
Салт-дәстүрі, мереке- мейрамы
|
|
|
|
|
|
|
ІҮ. Топтық жұмыс
(15 минут)
Қара.Оқып шық.Жап.Жаз.
әдісі
(оқушылар мәтінмен жұмыс жасау отырып,
тірек-сызба арқылы баяндайды.)
V.Жеке жұмыс
(Кестені толтыру)
Нумизматика
|
Геральдика
|
Антропология
|
|
|
|
Сабақтың жабдықтары
|
Мультимедиа, интерактивтік тақта, флипчарт,
маркер, қарындаш
|
Келесі тапсырмалар/портфолио/
|
Тарихты оқып білу не үшін
қажет? Ой толғау
|
Келесі оқу
|
§
2 Тарихи жәдігерлер
|
Сабақты талдау
|
|
Тәжірибелік сабақты бағалау
|
|
Сабаққа өзгертулер енгізу
|
Топтық жұмыстар қорғау, жұптық
жұмыстар
|