Материалдар / Тарихий вә мәдәний ядикарлиқларни қоғдашниң әһмийити немидә?

Тарихий вә мәдәний ядикарлиқларни қоғдашниң әһмийити немидә?

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2019
349
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тәкшүрүлди: Садирова Г. Т.
Пән: Дуния тонушУзақ муддәтлик реҗә бөлүми: СәнъәтКүни: 07.02.2019Синип: 3 «В»Мәктәп: А.Розибакиев намидики №153-мәктәп гимназияМуәллимниң исим-фамилияси: Джаруллаева Диларям ХакимжановнаҚатнашқанлар сани: 27Қатнашмиғанлар сани: 0
Дәрис мавзуси: Тарихий вә мәдәний ядикарлиқларни қоғдашниң әһмийити немидә? Суммативлиқ баһалаш №1
Оқуш мәхсити3.3.1.2 тарихий вә мәдәний ядикарлиқларни сақлаш әһмийитини чүшәндүрүш.
Дәрисниң мәхситиБарлиқ оқуғучилар: тарихий вә мәдәний ядикарлиқларни билиду;


Оқуғучиларниң көпчилиги: ядикарлиқларни қоғдашниң әсләтмисини ясашни билиду


Бәзи оқуғучилар: тарихий вә мәдәний ядикарлиқларни сақлаш әһмийитини чүшәндүриду
Бурундин бар билимиАлмутида орунлашқан ядикарлиқлар, Қазақстанниң нарәсмий рәмизлири, бехәтәрлик қаидилири
Тирәк сөзләрЯдикарлиқ - ескерткіш - monument өтмүшкә һөрмәт - өткенге құрмет - respect for the past
Утуқ критериялири

Қәдрийәтләрни риваҗландурушБир-бири тиңшаш, диққәтчан болуш
Дәрисниң реҗиләнгән вақитлириРеҗиләнгән паалийәтМәнбәләр



Билиш

Оқуғучиларниң зеһнини җәлип қилиш;Оқуғучилар билән бирликтә дәристә өзини тутуш қаидилирини әскә елиш;Соалларға жавап бериңлар- Ядикарлиқлар немә үчүн керәк?- Тарихий –мәдәний ядикарлиқларниң қандақ түрлири бар?- Силәр қандақ ядикарлиқларни билисиләр?- Ядикарлиқларни немә үчүн сақлаш керәк?





Чүшиниш





















Қоллиниш















Тәһлил қилиш





Жиғиш



















Баһалаш
Топ билән иш:Сүрәтләргә қараңлар. Өз пикриңларни ейтиңлар1-топ 2-топ 3-топ 4-топ 5-топ 6-топ Панфиловчилар Ачарчилиқ The Beatles М.Маметова «Тәуелсіздік Н. Ә. Назарбаевқаядикарлиғи жиллириға Ә. Молдағуловаға таңы» беғишланған беғишланған беғиишланған ядикарлиқ ядикарлиқ ядикарлиқ

Қедимий заманда адәмләр әвлаттин әвлатқа қалидиған тарихий нәрсиләр һәққидә ойлимиди. Зор мәдәнийәтләр йоқулип кәткән дәвирләр орун алди. Вақит өтүп, адәмләр ядикарлиқларниң әһмийитини чүшинишкә башлиди. Шу түпәйли чоң вақиәләр билән улуқ адәмләр тоғрилиқ яднамиләр (хатириләр) сақлинип қалди. Ядикарлиқлар елимиз тарихиға һөрмәт билән қарашқа тәрбийләйду.Сүрәтләргә қараңлар. Тарихий-мәдәний яядикарлиқларниң қандақ түрлири бар ениқлаңлар

«Сәнъәт»умумий бөлүми бойичә жәмлигүчи баһалаш1-тапшурма: Электр қураллирини қоллиниш қаидилиригә мувапиқ болидиған 2 рәсим сизиңлар.
  • Өйдин чиққанда электр үскүнилирини өчириңлар.
  • Ток көзигә бөтән нәрсиләрни салмаңлар.


  • 2-тапшурма: «Мәңгүлүк әл» дәрвазисиниң тамлиридики һәйкәлләр қандақ мәнани билдүриду? Йезиңлар.3-тапшурма: Мәтинни чүшинип оқуңлар. Мәтингә асаслинип, түркий хәлиқлириниң урп-адәтлирини тәсвирләйдиған 3 пикир йезиңлар.





  • ________________________________________________________________
  • ________________________________________________________________
  • ________________________________________________________________






























  • Дифференциация бойичә тапшурмилар:А. тарихий вә мәдәний ядикарлиқларни билиду;В. ядикарлиқларни қоғдашниң әсләтмисини ясашни билидуС. тарихий вә мәдәний ядикарлиқларни сақлаш әһмийитини чүшәндүриду

    Баһалаш Оқуғучилар соал-жавап арқилиқ өзлирини баһалайдуСаламәтлик вә ховупсизлиқ техникисиниң сақлиниши

    Дәрис бойичә рефлексияДәрис мәхситигә йәттимму? Оқуғучилар немә үгәнди? Һәмкарлиқ муһити қандақ болди? Оқуғучилар арисидики дифференциацияләш бойичә паалийәтләр утуқлуқ болдиму? Реҗиләнгән вақит даирисидә үлгәрдимму? Реҗидин қандақ хуласә чиқардим? Немишкә?



    Хуласә баһаДәрисниң әң утуқлуқ пәйтлири.1:2:Дәрисни яхшилашқа тәсир қилған икки пәйт.1: 2:Новәттики дәрисни өткүзүшкә тәсирини тәккүзгән мошу дәристин синип вә айрим оқуғучилар тоғрилиқ немә билдим?





















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ