Сабақтың тақырыбы: Тарихы терең-Түркістан Сабақтың мақсаты: Білімділік: Қазақстанның ежелгі қалаларының бірі Түркістан, ондағы орта ғасырларда салынып, біздің заманымызға жеткен тамаша сәулет өнері ескерткіштерінің бірі Ахмед Иасауи кесенесі, оның салыну тарихы жайлы мағлұматтар беруДамытушылық: Оқушылардың сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, логикалық ойлау қабілетін арттыру, ойын еркін айтып жеткізе білуге үйрету, рухани байлығын көтеру.Тәрбиелік: Бүгінгі мәдени жетістіктеріміздің бастау бұлағы – мәдениет ескеткіштерін қадірлеп, қастерлей білуге үйрету, имандылыққа тәрбиелеу, отанды сүюге үйрету.Сабақтың көрнекілігі: суреттер, бүктеме, Қазақстанның саяси картасы, бейнефильм «Түркістан»Сабақтың барысы:1. Ұйымдастыру кезеңі1.Шаттық шеңберіҚазақстан Республикасының мемлекеттік Гимні» Ең алдымен оқушыларды үш топқа бөліп, алдын - ала тапсырмалар беріліп, зерттеу нысаналары белгіленді.I – топқа ( Түркістан) : Ежелгі қала Түркістанның географиялық орны және тарихы жайлыII – топқа (Кесене) : Мәдениет ескерткіштерінің бірі – Қожа Ахмед Иасауи кесенесі жайлы;ІІІ-топқа (Ясауи) : Ахмед Яасауи – ақын, ісләм дінін таратушы және оның әулие атануы.Оқушылар тапсырмаман танысып өз жобаларын қорғайды. «Галереяға саяхат» әдісі Осы жерде оқушыларға мынандай сұрақ қоямын:Сұрақ: 1.Түркістан қандай қала, ол қай жерде орналасқан?2.«Түркістан» деген сөздің мағанасы нені білдіреді?Осы сұрақтардың көлемінде оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылардың жауабы тыңдалып болған соң Мағжан Жұмабаевтың «Түркістан» өлеңі оқылады.Түркістан – екі дүние есігі ғой.Түркістан – ер түріктің бесігі ғойТамаша Түркістандай жерде туғанТүріктің Тәңір берген несібі ғой.
Осы жерде тағы да оқушыларға сұрақ беріледі.Сұрақ: Тарихи – мәдениет ескерткіштері деген не? Оқушылардың жауабы тыңдалады. Содан кейін мұғалімнің өзі кесене жайлы өзі айтып өтеді.Презентация қорғау (оқушылардың шығармашылық жұмыстары) Яссауи хикметтерінен үзінді оқыладыОқушыларға сұрақ:1. «Мәдинеде – Мұхамед, Түркістанда Қожа Ахмед» деген сөз неден қалған?2. Қожа Ахмед Иасауидің бүгінгі ұрпаққа жеткен шығармасы қандай еді?3. Ахмед Иасауиге зәулім кесене салдырған Әмір Темір кім еді? Әмір Темір түсі аңыз (тыңдалады)Сұрақтар:1. Неліктен бірінші Арыстан баб кесенесі салынды?2. Қазіргі кезде осы сәулет өнері ескерткіштерінің сақталып бізге жетуінің қандай маңызы бар?«Түркістан» бейне роликЭссе «Түркістан бұрын, бүгін, келешекте»Кері байланыс: ПОПС әдісі«Түркістан –рухани астана»Менің ойымша ....Себебі......Мысалы......Қорыта айтқанда.......Оқушылар сұрақтарға жауап береді және басқа оқушылардың да пікірлері тыңдалып, мұғалім сабақты өзі қорытындылайды.
«Бекітемін»Тәрбие ісінің меңгерушісі: Н.ШораеваСабақтың тақырыбы: Тарихы терең-Түркістан Сабақтың мақсаты: Білімділік: Қазақстанның ежелгі қалаларының бірі Түркістан, ондағы орта ғасырларда салынып, біздің заманымызға жеткен тамаша сәулет өнері ескерткіштерінің бірі Ахмед Иасауи кесенесі, оның салыну тарихы жайлы мағлұматтар беруДамытушылық: Оқушылардың сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, логикалық ойлау қабілетін арттыру, ойын еркін айтып жеткізе білуге үйрету, рухани байлығын көтеру.Тәрбиелік: Бүгінгі мәдени жетістіктеріміздің бастау бұлағы – мәдениет ескеткіштерін қадірлеп, қастерлей білуге үйрету, имандылыққа тәрбиелеу, отанды сүюге үйрету.Сабақтың көрнекілігі: суреттер, бүктеме, Қазақстанның саяси картасы, бейнефильм «Түркістан»Сабақтың барысы:1. Ұйымдастыру кезеңі1.Шаттық шеңберіҚазақстан Республикасының мемлекеттік Гимні» Ең алдымен оқушыларды үш топқа бөліп, алдын - ала тапсырмалар беріліп, зерттеу нысаналары белгіленді.I – топқа ( Түркістан) : Ежелгі қала Түркістанның географиялық орны және тарихы жайлыII – топқа (Кесене) : Мәдениет ескерткіштерінің бірі – Қожа Ахмед Иасауи кесенесі жайлы;ІІІ-топқа (Ясауи) : Ахмед Яасауи – ақын, ісләм дінін таратушы және оның әулие атануы.Оқушылар тапсырмаман танысып өз жобаларын қорғайды. «Галереяға саяхат» әдісі Осы жерде оқушыларға мынандай сұрақ қоямын:Сұрақ: 1.Түркістан қандай қала, ол қай жерде орналасқан?2.«Түркістан» деген сөздің мағанасы нені білдіреді?Осы сұрақтардың көлемінде оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылардың жауабы тыңдалып болған соң Мағжан Жұмабаевтың «Түркістан» өлеңі оқылады.Түркістан – екі дүние есігі ғой.Түркістан – ер түріктің бесігі ғойТамаша Түркістандай жерде туғанТүріктің Тәңір берген несібі ғой.
Осы жерде тағы да оқушыларға сұрақ беріледі.Сұрақ: Тарихи – мәдениет ескерткіштері деген не? Оқушылардың жауабы тыңдалады. Содан кейін мұғалімнің өзі кесене жайлы өзі айтып өтеді.Презентация қорғау (оқушылардың шығармашылық жұмыстары) Яссауи хикметтерінен үзінді оқыладыОқушыларға сұрақ:1. «Мәдинеде – Мұхамед, Түркістанда Қожа Ахмед» деген сөз неден қалған?2. Қожа Ахмед Иасауидің бүгінгі ұрпаққа жеткен шығармасы қандай еді?3. Ахмед Иасауиге зәулім кесене салдырған Әмір Темір кім еді?Әмір Темір түсі аңыз (тыңдалады)Сұрақтар:1. Неліктен бірінші Арыстан баб кесенесі салынды?2. Қазіргі кезде осы сәулет өнері ескерткіштерінің сақталып бізге жетуінің қандай маңызы бар?«Түркістан» бейне роликЭссе «Түркістан бұрын, бүгін, келешекте»Кері байланыс: ПОПС әдісі«Түркістан –рухани астана»Менің ойымша ....Себебі......Мысалы......Қорыта айтқанда.......Оқушылар сұрақтарға жауап береді және басқа оқушылардың да пікірлері тыңдалып, мұғалім сабақты өзі қорытындылайды.
Тәрбие сағатынан көрінісМемлекеттік Гимн
Тәрбие сағатынан көрінісМемлекеттік Гимн
Кітап көрмесі
«Галереяға саяхат» әдісі арқылы топтық жұмысты қорғау сәті: «Кесене» тобы
«Түркістан» тобы
«Ахмет Ясауи» тобы
Топтық жұмыс
М.Жұмабаев «Түркістан» өлеңі
Ахмет Ясауи хикметтері
«ПОПС» әдісі арқылы сабақты қорытындылау
«Қазақстанның рухани орталығы-Түркістан» Н.Ә.Назарбаев