Тарихы терең -Түркістан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тарихы терең -Түркістан

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Тарихы терең-Түркістан Сабақтың мақсаты: Білімділік: Қазақстанның ежелгі қалаларының бірі Түркістан, ондағы орта ғасырларда салынып, біздің заманымызға жеткен тамаша сәулет өнері ескерткіштерінің бірі Ахмед Иасауи кесенесі, оның салыну тарихы жайлы мағлұматтар беру Дамытушылық: Оқушылардың сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, логикалық ойлау қабілетін арттыру, ойын еркін айтып жеткізе білуге үйрету, рухани байлығын көтеру. Тәрбиелік: Бүгінгі мәдени жетістіктеріміздің бастау бұлағы – мәдениет ескеткіштерін қадірлеп, қастерлей білуге үйрету, имандылыққа тәрбиелеу, отанды сүюге үйрету.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: Тарихы терең-Түркістан

Сабақтың мақсаты: 
Білімділік:
Қазақстанның ежелгі қалаларының бірі Түркістан, ондағы орта ғасырларда салынып, біздің заманымызға жеткен тамаша сәулет өнері ескерткіштерінің бірі Ахмед Иасауи кесенесі, оның салыну тарихы жайлы мағлұматтар беру
Дамытушылық: Оқушылардың сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, логикалық ойлау қабілетін арттыру, ойын еркін айтып жеткізе білуге үйрету, рухани байлығын көтеру.
Тәрбиелік: Бүгінгі мәдени жетістіктеріміздің бастау бұлағы – мәдениет ескеткіштерін қадірлеп, қастерлей білуге үйрету, имандылыққа тәрбиелеу, отанды сүюге үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, бүктеме, Қазақстанның саяси картасы, бейнефильм «Түркістан»
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі

1.Шаттық шеңбері
Қазақстан Республикасының мемлекеттік Гимні»
Ең алдымен оқушыларды үш топқа бөліп, алдын - ала тапсырмалар беріліп, зерттеу нысаналары белгіленді.
I – топқа ( Түркістан) : Ежелгі қала Түркістанның географиялық орны және тарихы жайлы
II – топқа (Кесене) : Мәдениет ескерткіштерінің бірі – Қожа Ахмед Иасауи кесенесі жайлы;

ІІІ-топқа (Ясауи) : Ахмед Яасауи – ақын, ісләм дінін таратушы және оның әулие атануы.

Оқушылар тапсырмаман танысып өз жобаларын қорғайды. «Галереяға саяхат» әдісі
Picture 1 Picture 2

Осы жерде оқушыларға мынандай сұрақ қоямын:
Сұрақ:

1.Түркістан қандай қала, ол қай жерде орналасқан?
2.«Түркістан» деген сөздің мағанасы нені білдіреді?
Осы сұрақтардың көлемінде оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылардың жауабы тыңдалып болған соң Мағжан Жұмабаевтың «Түркістан» өлеңі оқылады.
Түркістан – екі дүние есігі ғой.
Түркістан – ер түріктің бесігі ғой
Тамаша Түркістандай жерде туған
Түріктің Тәңір берген несібі ғой.







Picture 4 Picture 5


Осы жерде тағы да оқушыларға сұрақ беріледі.
Сұрақ: Тарихи – мәдениет ескерткіштері деген не? Оқушылардың жауабы тыңдалады. Содан кейін мұғалімнің өзі кесене жайлы өзі айтып өтеді.

Презентация қорғау (оқушылардың шығармашылық жұмыстары)

Picture 6 Picture 7 Picture 9

Яссауи хикметтерінен үзінді оқылады
Оқушыларға сұрақ:
1. «Мәдинеде – Мұхамед, Түркістанда Қожа Ахмед» деген сөз неден қалған?
2. Қожа Ахмед Иасауидің бүгінгі ұрпаққа жеткен шығармасы қандай еді?
3. Ахмед Иасауиге зәулім кесене салдырған Әмір Темір кім еді?
Picture 10 Picture 11 Picture 12
Әмір Темір түсі аңыз (тыңдалады)
Сұрақтар:
1. Неліктен бірінші Арыстан баб кесенесі салынды?
2. Қазіргі кезде осы сәулет өнері ескерткіштерінің сақталып бізге жетуінің қандай маңызы бар?

«Түркістан» бейне ролик

Эссе «Түркістан бұрын, бүгін, келешекте»

Кері байланыс: ПОПС әдісі

«Түркістан –рухани астана»

Менің ойымша ....

Себебі......

Мысалы......

Қорыта айтқанда.......

Оқушылар сұрақтарға жауап береді және басқа оқушылардың да пікірлері тыңдалып, мұғалім сабақты өзі қорытындылайды.
























«Бекітемін»

Тәрбие ісінің меңгерушісі: Н.Шораева

Сабақтың тақырыбы: Тарихы терең-Түркістан

Сабақтың мақсаты: 
Білімділік:
Қазақстанның ежелгі қалаларының бірі Түркістан, ондағы орта ғасырларда салынып, біздің заманымызға жеткен тамаша сәулет өнері ескерткіштерінің бірі Ахмед Иасауи кесенесі, оның салыну тарихы жайлы мағлұматтар беру
Дамытушылық: Оқушылардың сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, логикалық ойлау қабілетін арттыру, ойын еркін айтып жеткізе білуге үйрету, рухани байлығын көтеру.
Тәрбиелік: Бүгінгі мәдени жетістіктеріміздің бастау бұлағы – мәдениет ескеткіштерін қадірлеп, қастерлей білуге үйрету, имандылыққа тәрбиелеу, отанды сүюге үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, бүктеме, Қазақстанның саяси картасы, бейнефильм «Түркістан»
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі

1.Шаттық шеңбері
Қазақстан Республикасының мемлекеттік Гимні»
Ең алдымен оқушыларды үш топқа бөліп, алдын - ала тапсырмалар беріліп, зерттеу нысаналары белгіленді.
I – топқа ( Түркістан) : Ежелгі қала Түркістанның географиялық орны және тарихы жайлы
II – топқа (Кесене) : Мәдениет ескерткіштерінің бірі – Қожа Ахмед Иасауи кесенесі жайлы;

ІІІ-топқа (Ясауи) : Ахмед Яасауи – ақын, ісләм дінін таратушы және оның әулие атануы.

Оқушылар тапсырмаман танысып өз жобаларын қорғайды. «Галереяға саяхат» әдісі
Осы жерде оқушыларға мынандай сұрақ қоямын:
Сұрақ:

1.Түркістан қандай қала, ол қай жерде орналасқан?
2.«Түркістан» деген сөздің мағанасы нені білдіреді?
Осы сұрақтардың көлемінде оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылардың жауабы тыңдалып болған соң Мағжан Жұмабаевтың «Түркістан» өлеңі оқылады.
Түркістан – екі дүние есігі ғой.
Түркістан – ер түріктің бесігі ғой
Тамаша Түркістандай жерде туған
Түріктің Тәңір берген несібі ғой.





Осы жерде тағы да оқушыларға сұрақ беріледі.
Сұрақ: Тарихи – мәдениет ескерткіштері деген не? Оқушылардың жауабы тыңдалады. Содан кейін мұғалімнің өзі кесене жайлы өзі айтып өтеді.

Презентация қорғау (оқушылардың шығармашылық жұмыстары)

Яссауи хикметтерінен үзінді оқылады
Оқушыларға сұрақ:
1. «Мәдинеде – Мұхамед, Түркістанда Қожа Ахмед» деген сөз неден қалған?
2. Қожа Ахмед Иасауидің бүгінгі ұрпаққа жеткен шығармасы қандай еді?
3. Ахмед Иасауиге зәулім кесене салдырған Әмір Темір кім еді?
Әмір Темір түсі аңыз (тыңдалады)
Сұрақтар:
1. Неліктен бірінші Арыстан баб кесенесі салынды?
2. Қазіргі кезде осы сәулет өнері ескерткіштерінің сақталып бізге жетуінің қандай маңызы бар?

«Түркістан» бейне ролик

Эссе «Түркістан бұрын, бүгін, келешекте»

Кері байланыс: ПОПС әдісі

«Түркістан –рухани астана»

Менің ойымша ....

Себебі......

Мысалы......

Қорыта айтқанда.......

Оқушылар сұрақтарға жауап береді және басқа оқушылардың да пікірлері тыңдалып, мұғалім сабақты өзі қорытындылайды.
























Тәрбие сағатынан көрініс


Мемлекеттік Гимн









Тәрбие сағатынан көрініс


Мемлекеттік Гимн

Picture 2





Picture 6



Кітап көрмесі





Picture 5







Picture 4



«Галереяға саяхат» әдісі арқылы топтық жұмысты қорғау сәті:

Picture 6

«Кесене» тобы



Picture 18

«Түркістан» тобы



Picture 8

«Ахмет Ясауи» тобы



Топтық жұмыс

Picture 16




Picture 2







М.Жұмабаев «Түркістан» өлеңі





Picture 23 Picture 5





Ахмет Ясауи хикметтері

Picture 28 Picture 30













«ПОПС» әдісі арқылы сабақты қорытындылау



Picture 10 Picture 32

«Қазақстанның рухани орталығы-Түркістан»

Н.Ә.Назарбаев

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.11.2018
1375
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі