Материалдар / Тармақталған алгоритмді программалау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тармақталған алгоритмді программалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Тармақталған алгоритмді программалау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2024
79
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

«№176 мектеп_гимназия»

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Тармақталған алгоритмдерді программалау

Бөлімі:

4-бөлім. «Python тілінде алгоритмдерді программалау»

Педагогтің аты-жөні:

Ахметжанов Данияр Турлубекович

Күні:

22.01 – 26.01.2024ж.

Сыныбы: 7 «Б», «В», «Г»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

§20. Тармақталған алгоритмдерді программалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.4.2.1 тармақталған алгоритмдерді Python бағдарламасында қолдану

Сабақтың мақсаты

Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





5 мин.


(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

1. Сәлемдесу.

2. Оқушыларды түгендеу.

3.  «Castlots» платформасы бойынша топқа бөлу.

4. Топ басшысын сайлап алу.

5. Оқушыларға қағаз қиындылары тарату.

1-топ «Input»

2- топ «Print»

1. Мұғаліммен амандасады.

2. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3. Оқушылар қолдарындағы қағаз қиындылары арқылы QR суретті құрастырады(топ атын анықтайды)





Жұмыс дәптері





6 мин.














Топтық жұмыс

Үй тапсырмасын қайталау

Wordwall платформасы бойынша «Сұрақ менен, жауап сенен» әдісі арқылы алдыңғы тақырыпқа байланысты төменде берілген сұрақтарға жауап береді.




  • Python программалау тілі дегеніміз не?

  • Python тілінің тарихы қандай?

  • Python-ның басқа бағдарламалау тілінен ерекшелігі неде?

  • Python программалау тілінде файлдың қандай типтері бар?

  • Write режимінің сипаттамасы қандай?

  • Файл дегеніміз не?

  • file.close () сипаттамасы қандай?

  • Файлды ашудың қандай режимдері бар?

Сұрақтарға жауап береді

Бағалау: Оқушыларға «Медаль» тарату

арқылы бағалау.

1 медаль 1 балл


















Сабақтың ортасы

22 мин































































































1.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

2.Жаңа тақырыпты түсіндіру. 3.Слайд материалы арқылы таныстырылым жасайды.

Алгоритм дегеніміз – реттелген амалдар жиыны, кезекпен орындалатын операциялар тізімі. Программалау барысында алгоритмдер 3 түрге бөлінеді.

  • сызықтық

  • тармақталған

  • циклдік

Тармақталған алгоритм- орындалуы керек қадам белгілі бір шарттың орындалу немесе орындалмауына байланысты жүзеге асырылатын алгоритм.

Бұл алгоритмде міндетті түрде шарт қолданылады.

Тармақталған алгоритмде «егер», «онда», «әйтпесе» түйінді сөздері қолданылады.

Python бағдарламалау тілінде шарт тексеруге арнайы if- else операторы қолданылады. Ағылшынның «if» сөзі «егер», ал «else» сөзі «әйтпесе» мағынасын береді.

Егер шарт орындалса, яғни ақиқат болса, онда көрсетілген команданы орындауға көшеді.

«Бағдаршамнан өту» мысалының блок сызбасын түсіндіру, сол блок сызба арқылы Python-да тармақталу алгоритмдерін кодтарын жазу арқылы, есептін шығару жолын және нәтижесін түсіндіру.

Практикалық жұмыстар

(Т) 1-тапсырма

1-топқа: Қандайда бір а санын енгізіп, а санының оң немесе теріс екенін анықтайтын программа құру?

2-топқа: Қандайда бір а санын енгізіп, а санының тақ немесе жұп екенін анықтайтын программа құру?

1.Мұғалімді тыңдайды

2. Сабақтың мақсатымен танысады.



























































































Дескриптор:

- Енгізу операторын қолданады- 1 балл
- Шарт құрады –
1 балл
- Нәтижені экранға шығарады –
1 балл

























































































Бағалау: Оқушыларға «Медаль» тарату

арқылы бағалау.

1 медаль 1 балл (барлығы 3 балл)

7-сынып оқулығы.

Сурет/слайд



Компьютер

(Ж) 2-тапсырма

Егер көшеде жаңбыр жауып тұрса, онда етік киеміз, әйтпесе туфли киеміз. Есептің программасын құрыңдар?


Дескриптор:

- Енгізу операторын қолданады- 1 балл
- Шарт құрады –
1 балл
- Нәтижені экранға шығарады –
1 балл

Бағалау: Оқушыларға «Медаль» тарату

арқылы бағалау.

1 медаль 1 балл (барлығы 3 балл)


Сабақтың соңы







7 мин.

Рефлексия


Сабақты бекіту

Wordwall платформасы бойынша жаңа тақырыпқа байланысты төменде берілген сұрақтарға жауап береді.

-Құрамына байланысты алгоритмдер неше түрге бөлінеді?

-Соңғы Python нұсқаларында модульдерді жинақы сақтау үшін қай мұрағатқа орналастырса болады?

-Python бағдарламау тілі қай жылы ойластырылған?

- Түйінді сөздерді көрсет:

- «W» деген мәтіндік файлда нені білдіреді?

- Алгоритм атауы кімнің есімінің латынша айтылуынан шыққан ?

Кері байланыс:

Padlet тақтасы арқылы оқушылар сабаққа қатысты өз ойларын айтады.



Мақсаты:

Сабақты қорытындылау.


Бағалау: Мұғалімнің қорытынды бағалауы



5 мин

Үй тапсырмасы: 152-беттегі тапсырманы орындау

«Менің бір күнім» тақырыбына орындалуы тиіс әрекеттерді тізіп жазыңдар. Егер жоспарланған әрекет орындалмаса, оған бөлінген уақытты қалай өткізер едіңдер?

Мақсаты: Өткен сабақты пысықтау.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!