Материалдар / Тасмола мәдениеті
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тасмола мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Материялда тасмола мәдениеті толық түсіндірілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Ақпан 2023
206
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

5.2.Сақтар

Педагогтің аты-жөні:

Баскынбаев Қ.Б.

Күні:

26.01.2023

Сынып: 5

Қатысушылар саны: 7

Қатыспағандар саны: 1

Сабақтың тақырыбы:

Тасмола археологиялық мәдениеті «Мұртты обалар»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау;

Тарихи ойлау дағдысы

Тарихи концепт

Тарихи дерекөздерді түсіндіру

Дәлел

Сабақтың мақсаты

Қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарының негізіндегі мәліметтермен танысу, маңыздылығын түсіну;

Құндылықтарға баулу

Оқушыларды бір-бірінедеген құрмет көрсетуіне, ынтымақтастыққа баулу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

4 мин






















Өзін-өзі тексеру

12 мин













Өткен білімді еске түсіру

7 мин


1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Сергіту сәті

1. Поезд ойыны

2. Автордан хат «сыр сандық»

Қымбатты балалар сендердің қолдарыңдағы оқулық, ежелгі ата-бабаларымыздан қалған құнды ескерткіштер жайында мағлұмат береді. Бүгінгі сабақтарыңның мазмұныда тарихи маңызы бар сабақ болмақ.Сендер бүгін осы тақырыптарды жақсы меңгеріп шықсаңыздар,әрбір кезеңнен өту барысында сіздер кілттің бір бөлшегін алып сабақтың аяғында мен жіберген сандықшаны ашасыздар. Ол жерде мен ең құнды да,қадірлі баға жетпес сый қалдырдым ,соның сырын білетін боласыздар.

3. Сақ бөлімі бойынша өткен тақырыптарға шолу (жұптық жұмыс)

Ссылка арқылы тапсырма орындау

Өткен тақырыпқа шолу (видеоролик)


Үй жұмысын тексеру

Г

С

а

р


С

р

Ш

М

к


а

и

ы

ә

о

у

м

ф

ғ

ң

ф

а

а

о

ы

г

а

д

ш

н

с

і

г

м

е

ң

о

т


а

в

Б

а

л

ь

з



3- айырмашылықты тап


1

2



Табылған айырмашылықтарды біріктір

1.Орталық,Солтүстік,Шығыс аудандар

2.Мұрт

3.Тарихи ескерткіштер.


Жаттығу жасайды







Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Сөзжұмбақтың жауаптарын табады.


1.Трек сөзді табады 1балл
2.Сөздің мағынасын ашып айтады.

2 балл








Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу






Дискриптор :

Оқушылар 2 суреттің 3айырмашылығын тауып, жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.


Мадақ

тау

Объект 1


















https://wordwall.net/ru/resource/51781181


https://youtu.be/1frND74eULs


Жаңа білім

6 мин











Сабақтың ортасы

12мин















бекіту


3 мин





Кері байланыс


Жаңа тақырып слайд арқылы түсіндіріледі


1. Тасмола археологиялық ескерткіштерін ата?


2.Мұртты обалардың ерекшеліктерін талдау жаса?


3.Мұртты обалар не үшін және кім үшін салынғандығына болжам жаса?


4. Мұртты обаларды кімдер тұрғызды?


  1. Тапсырма

Салыстыр дұрыс жауабын тап


1 топ

Берел қорғандары


2 топ

Тасмола мәдениеті


Постер қорғау (айырмашылығын жазу)


2-тапсырма.Топтық жұмыс

  • 1-топ.

  • 1. Берел қорғанын тапқан археолог кім?

  • Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!