Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың дүниетанымын қалай бейнеледі?
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстанның жартастағы салынған ежелгі суреттері туралы мәліметтерді біледі. Тастағы суреттер ежелгі адамдардың өмірі туралы неғұрлым мол ақпарат беруінде екенін түсінеді,дәлелдейді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
5454
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Әлеуметтік топтарӘлеуметтік топтар мен әлеуметтік қауымдастықтар қоғамның әлеуметтік құрылымының маңызды элементтері болып табылады.Әлеуметтік қауымдастық- салыстырмалы тұтастығымен ерекшеленетін және әлеуметтік іс-әрекеттің дербес субъектісі болып табылатын өмірде бар, эмпирикалық белгіленетін жеке адамдардың жиынтығы. Әлеуметтік қауымдастықтарды зерделегенде бірқатар сәттерді ескерген жөн:Біріншіден, әлеуметтік қауымдастықтар ғалымдар жіктеп бөлетін ойша құрылған абстракциялар емес. Олардың өмір сүруін эмпирикалық тіркеуге және тексеруге болады.Екіншіден, әлеуметтік қауымдастықтар - жеке адамдардың, әлеуметтік топтардың немесе өзге де әлеуметтік құралымдардың жиыны емес, тұтас жүйелік сипаттамалары бар тұтастық.Үшіншіден, әлеуметтік қауымдастықтар әлеуметтік қарым-қатынастар объектілері болып табылады. Бұл олардың өз дамуының және өзін-өзі ұсынуының көзі болып табылатынын білдіреді. Әлеуметтік қауымдастықтың қалыптасуы және қызмет атқаруы әлеуметтік байланыстар, әлеуметтік іс-әрекеттер мен қатынастар негізінде жүреді.Белгілерінің күрделі жиынтығы барлық қауымдастықтарды неғұрлым кең ауқымды екі ішкі тапқа, бұқаралық және топтыққауымдастықтарға бөлуге мүмкіндік береді.Бұқаралық қауымдастықтар мынадай белгілерімен сипатталады:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1А Қазақстандағы ежелгі адамдардың өмірі | Мектеп: Рахат орта мектебі | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Ержанова Г | |
Сынып: 5 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың дүниетанымын қалай бейнеледі? | |
Оқу мақсаты | 5.2.1.1 -алғашқы адамдардың наным-сенімдерін сипаттау | |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар:-Қазақстанның жартастағы салынған ежелгі суреттері туралы мәліметтерді біледі;Оқушылардың басым бөлігі :-археологиялық ескерткіштерді сипаттайды,жинақтайдыКейбір оқушылар :-Тастағы суреттер ежелгі адамдардың өмірі туралы неғұрлым мол ақпарат беруінде екенін түсінеді,дәлелдейді | |
Бағалау критерийі | -Қазақстанның жартастағы суреттерін ситаттайды (қолдану)-ежелгі адамдар өмірінен құнды мәліметтер беретінін дәлелдейді (қолдану) | |
Тілдік мақсаттар | Талқылау бойынша: Тасқа салынған суреттер туралы мәтінді оқып , жұппен ,топпен талқылайды (оқылым,айтылым)Жазылым бойынша:Алғашқы адамдардың наным-сенімдері туралы қандай мәлімет береді-деген сұраққа жауап ретінде 5-6 сөйлем жазады (жазылым) | |
Құндылықтарға баулу | Қазақстанның жартасқа салынған ежелгі суреттері туралы кеңінен мәлімет бере отырып және айналадағыларға қамқор көрсету белсенді жоғары дамыған ұлтжанды азамат тәрбиелеу | |
Пәнаралық байланыс | Археологиялық ескерткіштердің табылған аймақтарын картадан көрсету арқылы бейнелеу , география пәнімен байланыс. | |
Алдыңғы білім | 5..2.2.2- археологиялық деректерге сүйене отырып,андронов және беғазы-дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтау ;5.2.2.5 -Ә .Марғұланның Қазақстан археологиясының дамуына қосқан үлесін айқындау.Үй тапсырмасын «Сиқырлы доп» әдісімен қорытындылаймын | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы 5 мин | Мұғалім оқушылармен амандасып ,түгелдеп оқушылардың назарын сабаққа аударып, «Бір тілек айту» әдісі (Ж әріпінен басталатын жақсы сөз айту) жаңа сабақ қа қатысты суреттер арқылы үш топқа бөлінеді. (петроглиф,анимизм,тотемизм) | Тастарға салынған аңдардың суреттері |
5мин | Мұғалім оқушылардың ойларын қозғау мақсатында қолдарындағы суреттердің бір-бірімен қандай байланысы бар екенін бірге талқылап, жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды Әдіс : Ой қозғау Мұғалім сабақ барысында оқушылардың не істеу керектігін айтып ,бағыт –бағдар береді, бағалау критерийлерімен таныстырады | Оқулық, интербелсенді тақта |
Сабақтың ортасы 25 мин | Тапсырма Оқулықпен жұмыс ( жұптық жұмыс ) «Ойлан, жұптас, бөліс» (топ ішіндегі оқушылар өз жұптарын тауып,жұптасып мәтінді оқып ,топтың ішінде талқылайды.«Өкіл әдісі» бойынша оқушылыр басқа топтарға барып түсіндіреді,топта талқылайды.Тапсырма: Алдарыңа берілген суреттерге әңгіме құрап, сипаттап беріңдер?«Суреттеу» әдісі.Жаңа сабақты бекітуге «Кім жылдам?» әдісі бойынша сұрақтар қойып, тез жауап аламын. | Оқулық, интербелсенді тақта, стикер |
Сабақтың соңы | Кері байланыс«Табыс ағашы» әдісі | Плакат, стикер |
Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойынша:БарлығыҚазақстанның жартасқа салынған ежелгі суреттері туралы білді«Өкіл әдісі» бойынша:Басым көпшілігі Жұппен,топпен мәтінді талқылау арқылы сұрақтарға жауап тапты «Суреттеу» әдісі бойынша:Кейбір оқушыларСуреттерге қарап, сипаттап, әңгіме құрастыру арқылы өз ойларын сыныппен бөлісіп, қорытынды жасады. | 1. Топтар бір-бірін бағалайды.2. Оқушылар өзара бағалайды.3. Смайликтер арқылы. | Сыныптағы санитарлық –гигиеналық ережелерді сақтау итербелсенді тақта жұмыстарының пайдалану ережесін сақтау Оқушылар өзара қатынасын үнемі бақылау . |
Сабақ бойынша рефлексия | Сабағым өз деңгейінде өтті. Алға қойған мақсатыма жеттім деп ойлаймын. Дегенмен кейбір оқушылардың сабақ барысындағы белсенділігінің төмендігі сабақтың жоғары деңгейде өтуіне кедергі жасады. Сондықтан келесі жолы сол оқушылардың белсенділігін арттыру мақсатында жұмыстар атқарамын. |
Әлеуметтік топтарӘлеуметтік топтар мен әлеуметтік қауымдастықтар қоғамның әлеуметтік құрылымының маңызды элементтері болып табылады.Әлеуметтік қауымдастық- салыстырмалы тұтастығымен ерекшеленетін және әлеуметтік іс-әрекеттің дербес субъектісі болып табылатын өмірде бар, эмпирикалық белгіленетін жеке адамдардың жиынтығы. Әлеуметтік қауымдастықтарды зерделегенде бірқатар сәттерді ескерген жөн:Біріншіден, әлеуметтік қауымдастықтар ғалымдар жіктеп бөлетін ойша құрылған абстракциялар емес. Олардың өмір сүруін эмпирикалық тіркеуге және тексеруге болады.Екіншіден, әлеуметтік қауымдастықтар - жеке адамдардың, әлеуметтік топтардың немесе өзге де әлеуметтік құралымдардың жиыны емес, тұтас жүйелік сипаттамалары бар тұтастық.Үшіншіден, әлеуметтік қауымдастықтар әлеуметтік қарым-қатынастар объектілері болып табылады. Бұл олардың өз дамуының және өзін-өзі ұсынуының көзі болып табылатынын білдіреді. Әлеуметтік қауымдастықтың қалыптасуы және қызмет атқаруы әлеуметтік байланыстар, әлеуметтік іс-әрекеттер мен қатынастар негізінде жүреді.Белгілерінің күрделі жиынтығы барлық қауымдастықтарды неғұрлым кең ауқымды екі ішкі тапқа, бұқаралық және топтыққауымдастықтарға бөлуге мүмкіндік береді.Бұқаралық қауымдастықтар мынадай белгілерімен сипатталады:
- белгіленбеген сапалық және сандық құрамы бар неғұрлым кеңейтілген шекаралы құрлымдық-бөлшектелмеген аморфты құралым болып табылады;
- оларға жағдайға қарай өмір сүру тән, яғни олар қандай да бір қызметтің негізінде және шекарасында құрылып, қызмет атқарады, олардан тыс болуы мүмкін емес, сондықтан да тұрақсыз, бір жағдайдан екінші жағдайға дейін өзгеріп отыратын құралым болып шығады;
- оларға құрамының әртектілігі, топаралық табиғат тән, яғни бұл қауымдастықтар таптық, топтық, этникалық және өзге де шекараларды бұзады;
- өзінің аморфтық құралуы салдарынан олар неғұрлым қалың қауымдастықтар құрамында болуға, олардың құрылымдық бірлігі болуға қабілетсіз. Бұқаралық қауымдастықтардың типтік үлгісі қалың саяси немесе экологиялық қозғалысқа қатысушылар, эстрада жұлдыздарына бас июшілер, спорт командаларының жанкүйерлері және т.с.с.
- топтық интеграция - топ мүшелерінің бір-біріне лайықтанып, бейімделуі негізінде топтардың біртұтас нәрсеге айналуы;
- құрылымдалу - көшбасшылар мен басқа да мәртебелік позицияларды бөліп және тиісінше сол мәртебелерге сәйкес рөлдер суретін жасай отырып ішкі құрылымның жасақталуы.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)