Сабақтың мақсаты
|
Барлығы: Оқушылар жер
қыртысының құрылымы, геохронологиялық кесте жөнінде оқып
біледі
Көпшілігі: Жер
қыртысы құрылымы картасын қолдана алады.
Кейбіреулері: Геохронологиялық кесте бойынша эралар мен
кезеңдердің жас ұзақтығын анықтай алады
|
Басы
|
Ұйымдастыру:1.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу. (5
минут)
2.Топқа бөлу: санамақ арқылы топқа бөлінеді (2
минут)
І.Үй тапсырмасы:
-
Тау жыныстарының түрлері
қандай?
-
Шөгінді тау жынысы
дегеніміз не?
-
Магмалық тау жынысынан
метаморфтық тау жынысының айырмашылығы
қандай?
2.Тақтадағы сөздік сөздерді
талдатам
Геология
Геоморфология
Стратиграфия
Металлогения
Геохимия
Тектоника
Ширату жаттығуы: Оқушыларды сыни тұрғыдан ойландырту
үшін «Ой қозғау» әдісі
арқылы сұрақ қоямын. Осы сұрақтар арқылы сабақтың
тақырыбын айқындаймын.
|
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
Қол
шапалақ
|
Ұялы телефон
Және интернет желілері
Кітап
|
Ортасы
|
Оқулықтың мәтініне жүгініп екі топ мына
сұрақтарға жауап дайындайды Топ басшысы мәтінді бөліп тапырмаларды
береді
Жердің жасын
және оның геологиялық даму тарихын анықтау үшін салыстырмалы және
абсолюттік есептеу (геохронология) әдістерін
пайдаланады.
Тау
жыныстарының салыстырмалы жасын
анықтауда шөгінді тау
жыныстарын кұрайтын қабаттарының ретті орналасу
заңдылығына сүйенеді. Бұл заңдылық, бойынша, тау жыныстарының
бұзылмаған қабаттарының жоғарғысы төменгісімен салыстырғанда
жасырак болады. Бұл заңдылык дәлелдеуді қажет етпейді, егер астыңғы
қабат болмаса, онда оны жауып жатқан үстіңгі қабат та түзіле
алмайтыны түсінікті.
Тау
жыныстарының салыстырмалы жасын анықтау үшін ежелгі геологиялық
дәуірлерде тіршілік еткен жәндіктер мен өсімдіктер дүниесінің таска айналған калдықтарын
зерттеудің маңызы зор. Тіршілік дүниесі жердің даму тарихында ең
карапайым түрлерден басталып, ең күрделі түрлерге дейін дамып
жетілген. Сөйтіп, ғалымдар Жер бетінде өмір сүрген тіршілік
дүниесінің казба қалдықтарын және жер қыртысын құрайтын тау
жыныстарының құрамы мен құрылысын зерттеу негізінде Жердің даму
тарихын бір жүйеге келтірді. Соның нәтижесінде геохронологиялық
кесте жасалды. Ол 1900 жылы Дүниежүзілік геологиялық
конгресте бекітілді. Бұл кесте ғылымның дамуымен
ұдайы жетілдіріліп
отырылады.
1.
Барлық топқа
«Литосфера.Материктік және мұхиттық
жер қыртысы» туралы ақпарат ұсынылады,
оқушылар «БҮҮ» әдісін негізге ала отырып
айтылмаған ақпараттармен бөліседі.
«БҮҮ» стратегиясы
-
Білемін
|
Үйрендім
|
Үйренгім
келеді
|
|
|
|
|
Слайдта көрсетілген
ресурстарды талқылайды
Видеороликтан тақырыпқа сай
берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды
орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы
бәсекелеседі
Слайдта берілген сұрақ жауапты
орындайды
Сұрақ жауап арқылы сұраққа
жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу
дағдылары қалыптасады
|
Смаликтер
арқылы
ҚБ өзін өзі
бағалау
ҚБ: «Баспалдақ» әдісі
1.Білімім төмен
2.Орташа 3.Орташадан жоғары
4. Жоғары
ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін
бағалау «Ауызша мадақтау
|
Слайдар
Ашық сұрап-жауаптар
|
Сабақтыңсоңы
|
Екі түрлі түсініктеме
күнделігі.
Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген
парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу
барысында олар:
Бөліктің оң жағына
|
Сол
жағына
|
Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды,
үзінділерді жазады.
|
Сол
әсер еткен үзінділер жайлы пікір жазады (нені еске түсіреді,
себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар
т.б.)
|
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
|