Материалдар / «Тауар классификациясын анықтау» үш тілде (қазақ,орыс,ағылшын)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Тауар классификациясын анықтау» үш тілде (қазақ,орыс,ағылшын)

Материал туралы қысқаша түсінік
Тауардың классификациясының маңыздылығын, түрлерін, негізгі қағидаларын, экономикадағы орны мен рөлі және атқаратын қызметі туралы түсіндіру. Студенттер үш топқа бөлініп, тауардың классификациясын үш тілде қорғап, маркетингтік зерттеулер жүргізеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2022
511
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



МКҚК «Алматы мемлекеттік политехникалық колледжі»


1

Модуль /пән атауы

Менеджмент және маркетинг негіздері

2

Сабақ тақырыбы

«Тауар классификациясын анықтау» үш тілде (қазақ,орыс,ағылшын)

3

Дайындаған педагог

А. Оразымбетова

4

Өткізілген күні

«_25__» _____11______2021ж.

5

Жалпы мәліметтер

Курс 2

оқу жылы 2021-2022

топ УА20-2

6

Сабақ түрі

Аралас

7

Мақсаттары:


Білімділік:

Тауардың классификациясының маңыздылығын, түрлерін, негізгі қағидаларын, экономикадағы орны мен рөлі және атқаратын қызметі туралы түсіндіру.

Дамытушылық:

Ойлау қабілетін дамыту, тауардың классификациясын анықтау, талдау, орындаған маркетингтік зерттеулерге қорытынды жасай білу және мәдениеттерін дамыту

Тәрбиелік:

Адамгершілік қасиеттерін арттыра отырып, өз ойларын еркін білдіруге бейімдеу, жинақтылыққа, логикалық ой – танымдарын нығайту

8

Оқу сабақ барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің тізбесі:

Тауардың құрылымын түрлерін, пайдасын, маңыздылығын

сараптайды;

Тауарларды экспорттау мен импорттау түрлерін анықтайды;


9

Қажетті ресурстар:

А.Б.Рахимбаев, Маркетинг теориясы және практикасы, Алматы,2009ж. Компьютер, электронды оқулықтар, бейнероликтер, презентациялық материалдар, тестік жұмыстар, статистикалық, аналитикалық кестелер

10

Сабақтың барысы

10.1

- Ұйымдастырушылық-мотивациялық (5 мин.):

- Студенттермен сәлемдесу, студенттердің қатысуын тексеру

- «Ғылым-теңіз,білім-қайық» тақырыбында мотивациялық бейне таспаға назар аударту

10.2

Үй тапсырмасын өзектендіру (20 мин.): Үй тапсырмаларының нәтижесін айту барысында ұяшықта жасырынған сұрақтарға жауап беру (полиглот)

CLIL элементтерін қолдану арқылы тауардың түрлерін табу

10.3

Кәсіби біліктілікті қалыптастыру (40 мин.): Жаңа тақырыпты түсіндіруде сұрақтар қойылып, тақырып бойынша студенттер өмірмен байланыстырып талдайды.

Сабақтың тақырыбы: Тауар. Тауардың классификациясын анықтау

Сабақтың мақсаты: Тауардың классификациясының маңыздылығын, түрлерін, негізгі қағидаларын, экономикадағы орны мен рөлі және атқаратын қызметі туралы түсіндіру. Студенттер үш топқа бөлініп, тауардың классификациясын үш тілде қорғап, маркетингтік зерттеулер жүргізеді

  • 1-«Бәсеке» тобы Қазақстанның ішкі нарығындағы тауардың маңыздылығын зерттейді, (қазақ тілінде);

Тауар — қоғамда айырбастау, сатып алу-сату жолымен бөлінетін, құны бар еңбек өнімі, яғни материалдық-заттық пішіндегі өндірістік-экономикалық қызметтің кез келген өнімі, қажеттілікті қанағаттандыратын және базарға жұрттың назарын аудару, сатып алу, пайдалану не тұтыну мақсатымен ұсынылатын нәрселер, яғни сатып алу-сату, сатушы мен сатып алушы арасындағы нарықтық қатынастар нысаны.

Әрбір тауардың тұтынушылық құны, яғни адамның қандай да болсын қажетін өтеу қасиеті болады. Бірақ ол Тауарды жасаушының қажетін емес, басқа адамдардың қажетін қанағаттандырады, яғни қоғамдық тұтыну құны болып табылады. Тауардың осы қасиеті айырбас құны деп аталады, ол құнның нысаны, оның айырбас барысындағы сыртқы көрінісі болып табылады. Барлық Тауардың құны сапалық жағынан біртекті және тек сан жағынан, оларды өндіруге жұмсалған қоғамдық еңбек шығынының көлемі жағынан ғана айырмашылығы бар.

Сергіту сәті: «Кім тапқыр?» Жасырынған тауар маркаларын логотипіне қарап табу, тауарға қысқаша сипаттама беру

- 2- «Импортеры» тобы Қазақстанның сыртқы нарығындағы тауардың сапалылығын зерттейді (орыс тілінде);

Халықаралық саудадағы келісімшартының түрлері:

  • халықаралық коммерциялық шарт;

  • халықаралық сатып алу-сату шарты;

  • сыртқы сауда жеткізілімі;

  • экспорт-импорт келісімшарты;

  • сыртқы сауда мәмілесі;

  • сыртқы сауда келісімшарты

Халықаралық сауда келісімшарт жасасу және оны орындау жолымен халықаралық сауданың негізін құрайтын сыртқы экономикалық тауар айырбасы жүзеге асырылады, халықаралық коммерциялық затқа меншік құқығы сатушыдан сатып алушыға көшеді


Сергіту сәті: «Миға шабуыл» әдісі арқылы жасырынған әр елдің валютасын табу


  • 3- «Only goods» тобы Қазақстандағы әлеуметтік желіде online арқылы тауар сатудың тиімділігін зерттейді (ағылшын тілінде);

Цифрлық даму, инновациялар, электронды сауда дамып, ел экономикасының өркендеуі өсіп жатыр. Өйткені, интернет сауданың дамуы нарықтағы бәсекелестікті бұрынғыдан да арттыра түседі. Қазір онлайн суданың тиімділігіне жұрттың көпшілігі көз жеткізіп, қаржы технологияларының соңғы мүмкіндіктерін пайдалануға ынталана бастады. Ал, бұл өз кезегінде халықтың тіршілігін жеңілдетіп, уақыты мен қаржысын үнемді пайдалануға үйретеді.


Сергіту сәті: Үш тұғырлы тілге байланысты терминдік сөздіктерді жазу (CLIL әдісі бойынша)

10.4

Жаңа тақырыпты бекіту (10 мин.): Тестік жұмыстар орындау

студенттер https://quizlet.com/ бағдарламасы арқылы тестік жұмыстар орындайды


Тест сұрақтары

1. Нарықта тауарды позициялау — бұл:

А) Тауарға нарықтан нақты бəсекелестік орынды қамтамасыз ету жəне оған сəйкес маркетинг кешенін жасау;

В) Нарықты сатып алушылардың жекелеген топтарына бөлу;

С) Нарықтың мақсатты сегменттерін таңдау;

D) Нарықтың қандай да бір сегментін таңдауды негіздеу;

Е) Маркетингтік зерттеулермен байланысты санат.

2. Тұтынушылық бағыттағы тауар нарығын сегменттеу үшін келесі белгілер маңызды емес:

А) Демографиялық;

В) Географиялық;

С) Физиологиялық;

D) Мінез-құлықтық;

Е) Психологиялық

3. Тұтынушылық бағыттағы тауар нарығы мыналардан тұрады:

А) Тауарды тұтынушыларға кейінірек сату үшін алатын компаниялардан;

В) Тауарды ұзақ мерзім тұтыну үшін сатып алушылардан;

С) Тауарды сату үшін алатын адамдардан;

D) Дайын өнімді өндіретін фирмалардан;

Е) Аралық сатушылардан.

4. Нарықтың қандай түрінде тауарлар мен қызметтерді өндірістік үрдісте пайдалану үшін алатын ұйымдар болады:

А) Тұтынушылық нарық;

В) Аралық сатушылар нарығы;

С) Өндірушілер нарығы;

D) Мемлекеттік мекемелер нарығы;

Е) Халықаралық нарық.

5. Жаңа тауарды қабылдау үрдісінің дұрыс реттілігі қандай:

А) Қызығушылық, бағалау, сынау, хабардарлық, үкім;

В) Хабардарлық, қызығушылық, сынау, бағалау, үкім;

С) Үкім, қызығушылық, бағалау, сынау, хабардарлық;

D) Хабардарлық, қызығушылық, бағалау, сынау, үкім;

Е) Қызығушылық, сынау, бағалау, хабардарлық, үкім.

6. Тауарлық бірлік — бұл:

А) Үлкендік, баға, сыртқы түр көрсеткіштерімен сипатталатын оңашаланатын біртұтастық;

В) Нақты тұтынушыларға ұсынылатын тауарлардың барлық ассортименттік топтарының жиынтығы;

С) Функциялық ұқсастықтарыарқылыөзара тығызбайланысқан тауарлар тобы;

D) Бір баға диапазоны шегіндегі тауарлар;

Е) Бірегей сипаттамалары бар тауарлар.

7. Тауардың имиджі — бұл:

А) Тауардың сапасы;

В) Тауардың бəсекеге қабілеттілігі;

С) Тауардың өзі;

D) Сапа мен бағаның арақатынасы;

Е) Заттың өзі емес, тек зат жөніндегі əсер, ол туралы түсінік.

8. Ремаркетинг төмендегі сұраныспен тікелей байланысты

А) Төмендеуші сұраныспен;

В) Жағымсыз сұраныспен;

С) Құбылмалы сұраныспен;

D) Шамадан тыс сұраныспен;

Е) Əлеуетті сұраныспен.

9. Маркетингте қай пікір «сатып алушы нарығындағы» жағдайды

сипаттайды:

А) Сұраныс ұсыныстан едəуір артады;

В) Ұсыныс сұранысқа сəйкес келеді ( нарықтық тепе-теңдік);

С) Ұсыныстың сұраныстан артуы;

D) Сатып алушылар тауарды белсенді түрде іздестіруді жүзеге

асырады;

Е) Сатып алушылар өзара бəсекеге түседі.

10. Маркетингті басқарудың қандай тұжырымдамасы мына

факторлардың теңгерілімін талап етеді

А) Өндірістік;

В) Өтім;

С) Əлеуметтік-этикалық маркетинг;

D) Тауарлық;

Е) Маркетингтік.

D) Монополиялық нарық;

Е) Нарықты сегменттеу.

жүргізу;

Е) Жақсы қазмет көрсетуді қамтамасыз ету.


Тест кілті: 1) А, 2) С, 3) В, 4) С, 5) Д, 6) А, 7) Е, 8) А, 9) А, 1) А, 10) С

10.5

Бағалау (5 мин.): Студенттердің берілген тапсырманы орындауы барысында

«Жұлдызды баспалдақ» әдісі арқылы әділ бағалаймын

10.6

  • Сабақ бойынша рефлексия (7 мин.): https://jamboard. тақтасында кері байланыс

10.7

Үй тапсырмасы (3 мин.): Электронды оқулықтан лекцияны толықтыру (А.Б.Рахимбаев, Маркетинг теориясы және практикасы, Алматы,2009ж) ,48-51 бет



Педагог __Оразымбетова А.С.______________

(қолы)































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!