Материалдар / Тәуелсіз елім- Қазақстан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тәуелсіз елім- Қазақстан

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған "Тәуелсіз елім- Қазақстан" тақырыбына сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2018
497
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Тәуелсіз елім- Қазақстан
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Т2 Таңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау;А1.Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу.Ж4.Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар: сұрақтарға жауап бере алу; нақты ақпаратты анықтай алу;Оқушылардың көбі:синоним,антоним, омоним анықтай алу, өзара мазмұнын талдай алу.Кейбір оқушылар: тірек сызба арқылы постер құрастыру.
Бағалау критерийі

Тілдік мақсаттарОқушылар орындай алады:сұраққа жауап бере алады,мазмұнын түсіне алады.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Егеменді-суверенныйМемлекет-государствоМәдени-культурныйПайдалы кендер-полезные ископаемыеШығарма жазуға арналған пайдалы сөздер:мемлекеттің елшілігі,пайдалы кендер,дамыған ел.Талқылауға арналған сұрақтар:  Қазақстан қандай мемлекет?
Құндылықтарға баулуОтанға, еліне деген сүйіспеншілігін арттыру,патриоттық сезімдерін оятуға тәрбиелеу



Пәнаралық байланысҚазақстан тарихы

АКТ қолдану дағдыларыПрезентация,слайд
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басыҰйымдастыру кезеңі.10 мин.





Оқушылармен амандасып,түгендеу. Оқушылардың назарын бүгінгі сабаққа аудару.Психологиялық ахуал туғызу

Салем саған Жер –АнаСәлем саған көк аспанСәлем саған алтын күнСәлем саған достарымҚызығушылықты ояту.Балаларға сұрақтар қойылады:-         Отан деген не?-         Отан дегеніміз туып-өскен жеріміз. Әр халықтың өз Отаны болады.-         Біздің Отанымыз қалай аталады?-         Біздің Отанымыз Қазақстан Республикасы деп аталады.-         Қазақстан Республикасы қандай мемлекет?-         Қазақстан Республикасы тәуелсіз мемлекет.-         Еліміздің елордасы қай қала?-         Қазақстан Республикасының астанасы – Астана қаласы.-         Балалар, желтоқсан айының 16-сы күні қандай мейрам?-         16 желтоқсан – Қазақстан Республикасының тәуелсіздік күні.-  Қазақстан тәуелсіздігіне неше жыл болды?-   Қазақстан тәуелсіздігіне 25 жыл болдыФ. Әр түрлі жұлдыздар тарату

















Сабақтың ортасы30 мин













































































































































Топқа бөлу


Сабақтың мақсатын хабарлау.Мұғалімнің жетекшілігімен жүретін жұмысОқушылар мәтінді тыңдайды.Ұ. Мәтін. Қазақстан көп ұлтты, егеменді мемлекет. Қазақстанда 30 мемлекеттің елшілігі бар. Қазақстанның негізгі халқы- қазақ халқы. Қазақстан қазір дүние жүзі мемлекеттерімен экономикалық және мәдени байланыстар жасап жатыр. Қазақстанның бас қаласы және астанасы Астана қаласы. Астана Сарыарқа даласында, Есілдің жағасында орналасқан. Қазақ жері пайдалы кендерге бай. Қазақстан табиғаты өте әдемі. Біз Қазақстан азаматы екенімізді мақтан етеміз! Дербес, тәуелсіз ел болу қандай бақыт! Бүгінгі Қазақстан білімді, жоғары мәдениетті, дамыған ел. Мен Қазақстанды жақсы көремін, себебі ол менің Отаным.Сөздікпен жұмыс Егеменді-суверенныйМемлекет-государствоМәдени-культурныйПайдалы кендер-полезные ископаемыеДамыған-развитыйБілімді-образованный



Мәтіннің мазмұны бойынша қойылған сұрақтар түсінікті болды ма? Ақпараттарды дұрыс анықтадық па?Қандай сұрақтар оңай, қандай сұрақтар қиындық туғызды?

Сергіту сәті:Аспанға қарап ай көрдімТөменге қарап жер көрдімОңға,солға бұрылып,Егеменді ел көрдім.

Саралау әдісіТопқа бөлу: көк,қызыл,сары түстер арқылы оқушылар үш топқа бөлінеді.1- топ- «Бәйтерек» тобы;2-топ- «Ту тобы» ,3-топ- «Шанырақ» тобы.







1- топ- «Бәйтерек»-Берілген сөздердің синонимдік, антонимдік, омонимдік қатарын анықтаңыз.







  • берілген сөздердің синонимдік, антонимдік, омонимдік қатарын анықтайды.
  • шағын мәтін құрайды.
  • Сөздерді синонимдік қатарымен қолдана отырып, «Елім - мақтанышым» деген тақырыпта ауызша шағын мәтін құраңыз (5-6 сөйлем).2-топ- «Ту тобы»5 жолдық өлең құрастырады.1. Зат есім: Отан 2. Сын есім: дербес, бай 3. Етістік: өркендейді, көркейеді, дамиды 4. Сөйлем: Отанымыз жылдан- жылға көркейіп келеді. 5. Синоним:туған жер Отан, туған жер туралы мақал-мәтелдер жазу.-5 жолдық өлең құрастырады.-отан, туған жер туралы мақал-мәтелдер жазады.



    3-топ- «Шанырақ» тобы. Дара диаграмма

    - постер дайындайды.Кері байланыс:Топта жұмыс істеу ұнады ма?Қандай қиындықтар болды?


    Мәтін





    Интернет





























    Слайд









    Қалыптастырушы бағалау жинағы











































































































    Үлестірме карточка





























    Карточка















































































    Графикалық органайзер



























    Сабақтың соңы3 минРефлексия: «Көңіл-күй ағашы» Оқушыларға екі түсті алма – қызыл және жасыл түс беріледі. Балалар алманы алма ағашына жапсырады: жасыл – мен бәрін өте жақсы жасадым деп есептеймін, менің көңіл-күйім жақсы, ал қызыл түс – тапсырманы орындай алмадым, менің көңіл-күйім жоқ дегенді білдіреді.

    Үй тапсырмасы2 мин.«Менің Қазақстаным» тақырыбы бойынша шағын әңгіме жазу.





    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!