1.Қ.Сарин мен Б.Тобаяқовтың
өлеңдерін оқып, мазмұнымен танысады. 2.Екі өлеңді салыстыра отырып
мазмұнын талдайды.
3.« Тәуелсіздік – неліктен «ең
қымбат сый», неліктен «баға жетпес бақ»? сұрақтар төңірегінде өз
ойларын ортаға салады.
«Ақынның ізімен» әдісі
бойынша
«Мен – тәуелсіз Қазақстан
өркені,
Мен – жаңа күн, жаңа дәуір
желкені.
Мен – кешегі арыстардың арманы
...» – деген ақынның ойын оқушылар жалғастырып, жазып
көреді
Дескрипторы:
Ұйқасқа негіздеп, өлеңнің
соңғы жолдарын құрастырады
ҚБ: «Ду қол шапалақ»
әдісі
«Теориялық мәтін» айдары
бойынша оқушылар «Аллитерация»
терминімен
танысады
Аллитерация – өлең
жолдарындағы бірыңғай
дауыссыз дыбыстардың ерекше
мәнермен үйлесімді
қайталануы. «тәуелсіздік»
өлеңіндегі аллитерациялар:
«Тәуелсіздік, сенсің сыйым ең
қымбат.
Басымызға баға жетпес бердің
бақ!
Кемелденіп келемін мен,
бақытты
Бала шақтан болашаққа қол
бұлғап.
Аллитерация мақал-мәтелдер мен жаңылтпашта да
кездесетіндігін меңгереді
(
Ұ) «Тәуелсіздік әні» өлеңін мәнерлеп оқиды. «Жаңа сөздер сандығы»
айдары бойынша оқушылардың мәтін
бойынша түсінбеген сөздерінің мағынасын топ
ішінде талдап,
түсініктеме жасауларына ықпал ету. Алаш, тәу ету
сөздерінің
мағынасын ашу.
Алаш – қазақ тайпаларының ең алғаш қауым болып
біріккен
одағы.
Тәу
ету – қасиетті деген нәрсеге басын иіп, тағзым
ету.
(ЖЖ) «Білгенге маржан» айдары бойынша
Қазақстан
Республикасында 16-17 желтоқсанда Тәуелсіздік
күні ұлттық
мерекесі аталып өтілетіні туралы
біледі.
(ЖЖ)«Қосжазба күнделігі» әдісі бойынша
төмендегі
сұрақтарға жауап береді.
*Өлеңдерде бостандық үшін күрестің құрбандары
туралы не
айтылған?
*Бұл өлең неліктен «ең шуақты, «ең шырайлы», «ең
шерлі»?
*Ақынның жүрегі кімдер үшін
сыздады?
*«Еркіндіктің қыраны» деп ақын нені меңзеп
тұр?
Дескрипторы:
1.
Сұрақтарға жауап береді.
2.
Автор пікірін мысал келтіру арқылы
дәлелдейді.
ҚБ:
«Оң көрші» әдісі арқылы әр топ көрші топтың жұмысын дескрипторлар
негізінде бағалайды.
Дәптермен жұмыс.
|