Сабақтың
мақсаты:
|
Оқушыларды аса маңызды
мемлекеттік белгілер- рәміздермен жан-жақты
таныстыру.
Оқушыларға мемлекеттік
рәміздерің аса маңызды екенін, оны құрметпен мақтан тұту
керектігін ұғындыру,ой өрісін кеңейту.Ойлау, сөйлеу жәнеқұрмалас
сөйлем құрастыру қаблеттерін дамыту.
Отанды сүюге,рәміздерін
құрметтеуге үйрету, өз Отанының патриоты етіп
тәрбиелеу.
|
Оқушыларға психологиялық ахуал
туғызу.
Өткен сабақты
еске түсіру
Үй тапсырмасын
тексеру
Қызығушылықты
оятады
|
Оқушылармен
амандасып,түгендейді.
«Біздің топтың
жүрегі»
Мақсаты:Сенімділікті,
ұйымшылдықты
дамыту.
Мына үлкен ақ
жүрекке назар аударыңыздар. Ол тірі емес,дүрсілдемейді. Біз қазір
оған жан бітіреміз. Ол үшін кішкене жүрекшелерге осы топ
қатысушыларына арналған тілек
жазамыз.
Қараңдаршы,ол
біздің көз алдымызда тіріліп
келеді.
Бағалау туралы
түсінік береді.
1.Өзін-өзі
бағалау.
Сабақтың әр кезеңі
бойынша смайликтермен өздерін өздерін
бағалайды.
2.Топтың әрекетін
бағалау.
-Балалар, менің
қолымда тастар бар. Бұл-тастар жай тастар емес. Бұл- «Білім
тастары». Яғни, әр дұрыс жауапқа беріп отырамын. «Білім тастары»
топтың қоржынына түседі.Сабақ соңында қорытынды
шығарамыз.
Үй
тапсырмасы: «Менің тәуелсіз
Қазақстаным»
1.Өткен тақырыпты
қайталау.
2.Қосымша мәліметтер
оқу.
-Балалар, үй
тапсырмасын «ТВ
шоу» әдісі арқылы
тексеремін.
Маған 1 жүргізуші,3
қонақ керек.Осы оқушылар үй тапсырмасы
бойынша әңгімелеп, аудиторияда отырғандардың сұрақтарына немесе
«қоңырау шалған» тыңдармандардың сұрақтарына жауап
берді.
Дескриптор:
-Берілген сұрақтарға
жауап бере алады.
-Сөйлеу барысында
грамматикалық нормаларды
сақтайды.
Өткен сабақтың
тапсырмасын тексереді.
Анықтайды,түзетеді,бағалайды.
Сұрақ -жауап арқылы
жаңа тақырыпты анықтау
-Балалар, Қазақстан туралы
айтып өттік.
-Қазақстанның
негізгі нышандары туралы білесіңдер
ме?
Сабақтың
мақсатымен таныстыру:
Бүгін сабақта
жаңа сөздермен, сөз тіркестерімен танысамыз, сөздердің мағынасын
түсінеміз, сөздердің орын тәртібін сақтап сөйлемдер
құрастырамыз,мәтінмен жұмыс
жасаймыз.
|
Оқушылар
жүрекшелерге тілек жазып
жапсырады.
Мұқият
тыңдайды.
1 жүргізуші,3 қонақ
топ алдына шығады. Үй тапсырмасы төңірегінде сөз қозғайды.
Аудиториядағы көрермендер сұрақтар
қояды.
Тақырып не жайында
болмағын анықтайды.
Сұрақтарға жауап беру арқылы
тақырыпқа шығады.
|
Мағынаны
тану
Ой
толғаныс
|
Сөздікпен
жұмыс.
тәуелсіздік нышаны-
символ
бейнеленген-изобрежен
Қанатты
тұлпар-крылатый конь
қыран-орел
келешек-будущее
құрмет-уважение
Тыңдалым.
Оқылым.
Мәтінмен
жұмыс
«Ортаға тастау»
әдісі бойынша мәтінмен жұмыс
жасаймыз.
Мәтінмен
жұмыс.
-Мәтінді
оқы.
-Топта
талқыла.
-Постерге
түсір.
Дескриптор:
-мәтінді түсініп
оқиды;
- топта талқылай
алады;
-постерге
түсіреді.
«Қол
белгісі»тапсырманы түсінгендіктерін
анықтайды.Оқушылардан берілген тапсырманы түсінгенін немесе
түсінбегенін қол белгілері арқылы көрсетуді
сұрайды.
Берілген сөздерді
тәуелдеу.
-Дәптермен
жұмыс.
-Берілген сөздерді
тәуелде.
Дескриптор:
-Дұрыс сөйлем
тәуелдейді..
- Сауатты
жазады.
Оқушыларды
бағалайды.
-
Бәрі
тамаша!
-
Сен дұрыс
жолдасың!
-
Ойланып
көр!
«Бес жолдық өлең»
стратегиясы
1.Зат есім
Ту
2. Екі сын
есім.
3.Үш
етістік.
4.Сөйлем.
5.Синоним.
Дескриптор:
-Талапқа сай өлең
құрастырады;
-Орын тәртібін дұрыс сақтап
жазады.
«Қол
белгісі»тапсырманы түсінгендіктерін
анықтайды.Оқушылардан берілген тапсырманы түсінгенін немесе
түсінбегенін қол белгілері арқылы көрсетуді
сұрайды.
Қорытынды жасап
отырады.
Бағалау.
-
Бәрі
тамаша!
-
Сен дұрыс
жолдасың!
-
Ойланып
көр!
|
Тыңдалым.Оқылым.Айтылым.Дұрыс айтылуымен жаттығу
жүргізеді.
Мұқият
тыңдайды.
1)Мәтінді оқиды.
(жеке жұмыс).
2)Топта талқылайды.
(топпен жұмыс).
3)Постерге түсіреді.
(топтық жұмыс)
4)Қорғайды.
1-топ Ту
2-топ Елтаңба
3-топ Әнұран
1)«Мен түсіндім»
дегендер бас бармағын жоғары
бағыттайды.
2)«Маған көмек
керек» дегендер қолдарын
бұлғайды.
Берілген тапсырманы
жеке орындады.
Бес жолдық өлең
құрастырады,оқиды.
|