Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
"Тәуке хан тұсындағы қазақтардың ішкі сыртқы жайы
Материал туралы қысқаша түсінік
тарих пәнінен ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
20 Ақпан 2018
563
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Тәуке хан тұсындағы қазақ хандығының ішкі-сыртқы жағдайы. Орыс-қазақ қатынастары | ||
Сабақ: тарих | Мектеп: Ш.Бектасов ЖОМ | |
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары | Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа қызығушылықтарын арттыру | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Оқушылар Тәуке хан тұсындағы ішкі-сыртқы жағдайы және орыс –қазақ қатынастары жайлы түсінік алады | ||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Тәуке хан өз кезегінде қазақ елінің бірлігі мен қазақ елінің тұтастығын сақтауға әрекет еткенін деректер бойынша анықтайды | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Тәуке ханның ел билеу ісіндегі ерекшеліктер мен жүргізген саясатының қазақ халқына тиімді және тиімсіз жақтарын талдайды | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар | |
Оқи алады, жаза алады, ойын еркін жеткізеді, түсіндіреді. | ||
Негізгі ұғымдар:Ішкі-сыртқы саясаттың тұрақтылы мен бірлігі | ||
1.Тәуке ханның жүргізген ішкі саясатында орын алған жағдайларды қалай реттеді?2.Тәуке хан тұсындағы ішкі жағдай?3. «Жеті жарғы»заңдар жинағы болмағанда қазақ хандығын басқару нысаны қандай болмақ еді?4.Тәуке ханның жүргізген саясатының қазақ халқына тиімді және тиімсіз жақтары? | ||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер | ||
Жазылым:тақырыпқа қатысты тірек сөздердің мағынасын жазады Оқылым: орта ғасырларда дамыған қолөнер, сауда және шаруашылық іс-әрекеттері жайлы оқидыАйтылым:Сабаққа қатысты ұғымдар | ||
Алдыңғы оқу | Тәукенің хан тағына отыруы.Ұлы билер | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Басталуы2 минут 10 минут | Ұйымдастыру кезеңін өткіземінСыныпты тақырыпқа байланысты 2 топқа бөлемін:«Тәуке хан»тобы, «Ұлы билер»тобыТоп басшыларды сұрақтар беру арқылы анықтап, бағалау парағын таратамынФасол салынған қапшық арқылы үй тапсырмасын сұраймын«Сұрақты ұстап ал»:1.Тәукенің хан тағына отырғанға дейінгі қазақ халқының жағдайы қандай болды ?2.Тәукенің хан тағына отыруы?3.Тәуке ханның «хандық кеңес», «билер кеңесін» құруы, нәтижесі?4.Ұлы билер өмірі?Жан—жақты тексеру: «Тәуке хан»тобына: Сөзжұмбақ; «Билер»Сұрақтары:1.Мем-тік істерді шешуге, елді басқаруға араласқан билер-ң бірі(Қазыбек)2.Тәуке хан ел билеуде кімдерге арқа сүйеді?(билерге)3.Әйтеке би атақты кім деген батырдың ұрпағы?(Жалаңтөс)4.1680-1715ж Қазақ ханы кім болды?(Тәуке)5.Тәуке ханның тұсындағы астана қай қала болды?(Түркістан) «Ұлы билер»тобына: «Кім білгір» ойыны бойынша жылдамдық сұрақтары:1.Тәуке ханның тұсында билер қандай рөл атқарды?(сот істерін)2.Тәуке хан кімнің немересі?(Есім хан)3.Бақ,қайда барасың?-Ынтымаққа барамын дегеннің мәні осында деген кім?(Әнет баба)4.Қаз дауысты Қазыбек би жастық шағын қай жерде өткізген?(Ұлытау)5.Төле бидің әкесінің аты кім?(Әлібек) | Топ аттары жазылған түрлі-түсті А4 парағы Интербел-ді тақта Оқушы әрекеті Фасол салынған қапшық Тақта |
Ортасы1 минут 1минут 15минут 1минут 5 минут 1минут1минут1минут | Тақырыптық түйінді сөздерге төменде келтірілген сөздердің қайсысы жатады?Сөздер банкісі Біздің тақырып ? Негізгі тақырыпты тауып, мақсат, жаңа сабақ жоспарымен таныстырамын.Ой қозғау:Белгілі тарихшы Левшин: «Тәуке хан Қазақ Ордаларының Айдаһары.Ол-Ликур»деген сөзінің мағынасын оқушылардан тыңдаймын.Жаңа сабаққа ену: «Ойлан-Топтас-Бөліс» арқылы мәтінмен танысады және қорғайды1.Қазақ хандығының ішкі-сыртқы жағдайы2. «Жеті жарғы»Сергіту сәті:«Тапқыр болсаң, тауып көр»7 қазына, 7 күн, 7 септік, 7 ата, 7 жұт, 7 жарғы, 7 жетімТапсырмалар: «Тәуке хан»тобы:Венн диаграммасыАдам өлтірген айыпкерге Қасым хан,Есім хан Тәуке ханзаманында заманында Өлім жазасыЖеті түрлі жаза белгілендіАқсүйек құны қарашаданҚара нанжеті есе артық. Қара қазан Қара кілем Қара мылтық «Ұлы билер»тобы:Сәйкестендіру тестіДұрыс жауабы:1-В;2-Г;3-А;4-Ә;5-БСабақты жинақтау: «Бір сөйлеммен түйінде»Бағалау: Шкала бойынша :«5»-9-10 дұрыс жауабы; «4»-7-8 дұрыс жауабы; «3»-5-6 дұрыс жауабыҮйге тапсырма:Оқу.«Тәуке ханның ел билеуі» эссе жазу | Оқушы әрекеті ОқулықФлипчарт тақта флипчарт А4парағы Оқушы әрекетіА4 парағы |
Аяқталуы1 минут | Кері байланыс:Де Бононың 6 қалпағы:оқуға ықпал ету тәсілі. Көк қалпақ: сабаққа шолу жасайды | Көк қалпақ |
Сабақтың тақырыбы: Тәуке хан тұсындағы қазақ хандығының ішкі-сыртқы жағдайы. Орыс-қазақ қатынастары | ||
Сабақ: тарих | Мектеп: Ш.Бектасов ЖОМ | |
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары | Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа қызығушылықтарын арттыру | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Оқушылар Тәуке хан тұсындағы ішкі-сыртқы жағдайы және орыс –қазақ қатынастары жайлы түсінік алады | ||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Тәуке хан өз кезегінде қазақ елінің бірлігі мен қазақ елінің тұтастығын сақтауға әрекет еткенін деректер бойынша анықтайды | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Тәуке ханның ел билеу ісіндегі ерекшеліктер мен жүргізген саясатының қазақ халқына тиімді және тиімсіз жақтарын талдайды | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар | |
Оқи алады, жаза алады, ойын еркін жеткізеді, түсіндіреді. | ||
Негізгі ұғымдар:Ішкі-сыртқы саясаттың тұрақтылы мен бірлігі | ||
1.Тәуке ханның жүргізген ішкі саясатында орын алған жағдайларды қалай реттеді?2.Тәуке хан тұсындағы ішкі жағдай?3. «Жеті жарғы»заңдар жинағы болмағанда қазақ хандығын басқару нысаны қандай болмақ еді?4.Тәуке ханның жүргізген саясатының қазақ халқына тиімді және тиімсіз жақтары? | ||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер | ||
Жазылым:тақырыпқа қатысты тірек сөздердің мағынасын жазады Оқылым: орта ғасырларда дамыған қолөнер, сауда және шаруашылық іс-әрекеттері жайлы оқидыАйтылым:Сабаққа қатысты ұғымдар | ||
Алдыңғы оқу | Тәукенің хан тағына отыруы.Ұлы билер | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Басталуы2 минут 10 минут | Ұйымдастыру кезеңін өткіземінСыныпты тақырыпқа байланысты 2 топқа бөлемін:«Тәуке хан»тобы, «Ұлы билер»тобы Топ басшыларды сұрақтар беру арқылы анықтап, бағалау парағын таратамынПсихологиялық ахуалды қалыптастырамын: оқушылар шығармашылығы:Сыныптас біз достармыз,Бірге оқып,бір жүрген.Сабақты біз бастаймыз,Жақсы көңіл-күймененФасол салынған қапшық арқылы үй тапсырмасын сұраймын«Сұрақты ұстап ал»:1.Тәукенің хан тағына отырғанға дейінгі қазақ халқының жағдайы қандай болды ?2.Тәукенің хан тағына отыруы?3.Тәуке ханның «хандық кеңес», «билер кеңесін» құруы, нәтижесі?4.Ұлы билер өмірі?Жан—жақты тексеру: «Тәуке хан»тобына: Сөзжұмбақ; «Билер»Сұрақтары:1.Мем-тік істерді шешуге, елді басқаруға араласқан билер-ң бірі(Қазыбек)2.Тәуке хан ел билеуде кімдерге арқа сүйеді?(билерге)3.Әйтеке би атақты кім деген батырдың ұрпағы?(Жалаңтөс)4.1680-1715ж Қазақ ханы кім болды?(Тәуке)5.Тәуке ханның тұсындағы астана қай қала болды?(Түркістан) «Ұлы билер»тобына: «Кім білгір»ойыны бойынша жылдамдық сұрақтары:1.Тәуке ханның тұсында билер қандай рөл атқарды?(сот істерін)2.Тәуке хан кімнің немересі?(Есім хан)3.Бақ,қайда барасың?-Ынтымаққа барамын дегеннің мәні осында деген кім?(Әнет баба)4.Қаз дауысты Қазыбек би жастық шағын қай жерде өткізген?(Ұлытау)5.Төле бидің әкесінің аты кім?(Әлібек)6.Жоңғар әскерінің ту сыртынан шабуыл жасап, шегінуге мәжбүр еткен батыр(Жалаңтөс)7.Билер кеңесі қай жерде өткізілді?(Битөбеде) | Топ аттары жазылған түрлі-түсті А4 парағы А4 парағыИнтербелсенді тақта Оқушы әрекеті Фасол салынған қапшық Тақта А 4 парағы |
Ортасы1 минут 1минут 15минут 1минут 5 минут 1минут1минут 1минут | Тақырыптық түйінді сөздерге төменде келтірілген сөздердің қайсысы жатады?Сөздер банкісі Біздің тақырып ? Негізгі тақырыпты тауып, мақсат, жаңа сабақ жоспарымен таныстырамын.Ой қозғау:Белгілі тарихшы Левшин: «Тәуке хан Қазақ Ордаларының Айдаһары.Ол-Ликур»деген сөзінің мағынасын оқушылардан тыңдаймын.Жаңа сабаққа ену: «Ойлан-Топтас-Бөліс» арқылы тақырыппен танысады және топтарға берілген тақырыпшаларды постермен қорғайды1.Қазақ хандығының ішкі-сыртқы жағдайы2. «Жеті жарғы»Сергіту сәті:«Тапқыр болсаң, тауып көр»Жеті санына байланыстырылған сөздердің мағынасын табады:7 қазына, 7 күн, 7 септік, 7 ата, 7 жұт, 7 жарғы, 7 жетімТапсырмалар: «Тәуке хан»тобы:Венн диаграммасыАдам өлтірген айыпкерге Қасым хан,Есім хан Тәуке ханзаманында заманында Өлім жазасыЖеті түрлі жаза белгілендіАқсүйек құны қарашаданҚаражеті есе артық. Қара қазан нан Қара мылтық Қара кілем «Ұлы билер»тобы:Сәйкестендіру тесті Дұрыс жауабы:1-В;2-Г;3-А;4-Ә;5-БСабақты жинақтау: «Бір сөйлеммен түйінде»Бағалау: Шкала бойынша «5»-9-10 дұрыс жауабы; «4»-7-8 дұрыс жауабы;«3»-5-6 дұрыс жауабыҮйге тапсырма:Тақырыпты оқу. «Тәуке ханның ел билеуі» эссе жазу | Оқушы әрекеті ОқулықФлипчарттүрлі-түсті қалам Интербелсенді тақта флипчарт А4парағы Оқушы әрекеті ОқулықЖазу дәптері |
Аяқталуы1 минут | Кері байланыс:Де Бононың 6 қалпағы:оқуға ықпал ету тәсілі. Көк қалпақ: сабаққа шолу жасайды | Көк қалпақ |
Қосымша ақпараттар: «Қазақ хандығы»оқулығынан қосымша мәлімет айту | ||
Саралау | Бағалау | Пәнаралық байланыс |
-қосымша деректер арқылы тақырыпты игерту | Бағалау шкаласы арқылы сабақты түсінігіне қарай, орындаған формативті тапсырмалары мен белсенділіктеріне қарай бағалау | әдебиетгеографияқұқық негіздері |
Рефлексия | Бүгінгі өткен тақырыбымда Тәуке ханның хан тағына отырғаннан кейінгі жүргізген ішкі-сыртқы саясаты, ел тұтастығын,бірлігін сақтауда «Жеті жарғы»заңдар жинағы, Ұлы билердің іс-әрекеттерінің маңызын ашуда ой қозғау жүргізіп, «Ойлан-Топтас-Бөліс» және «Фасол салынған қапшық»әдісін қолдандым.Оқушылар бұл әдіс арқылы венн диаграммасы, сөзжұмбақ,сәйкестендіру тесті және картамен жұмыс жасап, «Кім білгір»ойыны арқылы сұрақтарға жауаптар алынды. | |
Оқушылар жаңа тақырып бойынша тапсырмалар орындау алдында «Тапқыр болсаң,тауып көр»ойыны арқылы жеті санымен байланыстырылған сөздердің мағынасын тапты.Оқушылар белсенділігі артты.Шкала бойынша бағаланды. «Де Бононың көк қалпағы» арқылы кері байланыста оқушылардың тақырыпты түсінгенін байқадым. | ||
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1.»Ойлан-Топтас-Бөліс»әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу2.Сергіту сәтіҚандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1.Ой қозғау өткізу2. Пәнге деген қызығушылығын арттыруСабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін нені білдім.Тақырып жоспарын дұрыс құрылымдау.Сынып мәдениетін сақтауБірлескен жұмыс жүргізуБағалауды әділ жүргізу |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)