Сабақтың
басы
|
1. Ұйымдастырукезеңі
«Қайырлы
күн!»
Қайырлы күн,
көздерім! (қабақтарын
сипайды).
Қайырлы күн, құлақтарым!(құлақтарын
сипайды).
Қайырлы күн, қолдарым!(қолдарымен
шапалақтайды).
Қайырлы күн, аяқтарым!(аяқпен жерді
тебу).
Қайырлы күн, мұғалім!(Күлімсіреп, мұғалімге
қолдарын созады)
Оқушылар шеңбер жасап тұрып,
бір-біріне бүгінгі күнге жақсы тілектер
айтады.
2.Топқа
бөліну
Сиқырлы қораптың ішінен 1-1
жұмыртқадан алады.Оның ішінен рим цифрлары жазылған.Ал оқушылар
орындықтардағы араб цифрларын тауып сол орынға барып отырады.
Осылайша бізде үш топ пайда
болды.
1-топ
«Тәулік»
2-топ
«Сағат»
3-топ
«Мезгіл»
Топ ережелерімен
танысу
3.Миға
шабуыл
«Күн-түн» ойынымен бастау.
Ойынныңшарты: бір жүргізушіні таңдап, қалған оқушыларғаойыншы
болуды ұсыну. Жүргізуші: «Күн»дегенде ойыншылар белсенді
әрекеттерменайналысуы керек. Ал егер «Түн» десе, қатыпқалып, «Күн»
дегенге дейін қимылдамауы керек. Егер қимылдаған жағдайда ойыннан
шығады. Жүргізуші ойыншыларды қимылдату үшін бет әлпетін өзгертіп,
әртүрлі қимылдар жасауы
мүмкін.
Ойын аяқталған соң, әңгіме
жүргізу.
Сұрақтар
қою:
– Неге «Түн» дегенде
қимылдамадыңдар, ал «Күн» дегенде
қимылдадыңдар?
Оқушыларды күндіз адамдар мен
жануарлар (барлығы емес) белсенді өмір сүреді, ал түнде ұйықтайды
деген қорытындыға бағыттап, сабақ мақсатын
қою.
Жарайсыңдар! Олай болса
балалар біздің бүгінгі сабағымыздың мақсаты сағат бойынша уақытты
анықтауды үйрену.
|
Интерактивті
тақта
Қорап,
жұмыртқа,
рим және араб
цифрлары жазылған парақшалар
слайд
«Күн-түн»
ойыны
Сабақтың мақсаты
жазылған парақша
|
Сабақтыңортасы
|
4. «Кім
жылдам»топтық
жұмыс
Табиғат көріністерін
рет-ретімен орналастыр.(таңертеңгі уақыт,түскі уақыт,кешкі
уақыт,түңгі уақыт) деп орналастыру
қажет.
Оны қайдан білдіңдер?
(оқушылардың пікірін тыңдау)
(әр топ бір-бірін
бағалайды)
Мұғалім
Түннентүнге дейінгі уақыт
аралығы және күндізден күндізге дейінгі уақыт аралығы тәулік деп
атаймыз. Сонымен қатар таңертең,
күндіз, кеш,түн – тәулік мезгілдері болып саналады.. Бір тәулікте24
сағат бар. Түнгі сағат 12 – түн ортасы, ал күндізгі12 – тал түс
болады
5.Видеоға назар
аудару
Осы кезде күндізгі сағаттар
13,14,15 т.б айтылатындығы туралы айтып
кету.
6.«Сәйкестендір»Топтық
жұмыс
Бұл тапсырмада күндізгі
уақыттағы және түңгі уақыттағы сағаттар берілген. Сол сағаттарды
дұрыс уақытымен
сәйкестендіру.
(әр топ бір-бірін
бағалайды)
7.Дәптермен
жұмыс. Жеке
жұмыс
Жұмыс дәптердегі 2-тапсырманы
орындау. Орындап болған сон бір-бірін тексеріп «Бас бармақ» арқылы
бағалайды.
8.Сергіту
сәті
Сағаттың тілімен,
Иіліп оңға бір.
Сағаттың тілімен,
Иіліп солға бір.
Он аяқ, сол аяқ,
Жаттығу оңай-ақ.
9.Орындап
көр.Топтықжұмыс
Оқушыларкезекпентекшенілақтырып,
макеттегісағаттыңтілінтекшеніңжақтарындажазылғануақытпенсәйкескелетіндейетіпорналастырады.
Оқушылартекшебетіндегісағаттантәуліктінқаймезгіліекенінанықтап,
өздерінің осы уақыттағыәрекеттерінәңгімелепбереді.
Оқушыларуақыттысағаттанкөрсетіп, , осы уақттағыәрекетін (мысалы,
мультфильм көремін)
айтады.
(әр топ
бір-бірінбағалайды)
9.Топтық
жұмыс
Есептіңнесіболады?шарты,
сұрағы,шешуі,жауабы
№4
есептішығар
Мөлдірдіңмектепкедейінгіжолына
25 мин уақыткетеді.СанжарМөлдірден 8 минут
артықжүреді.Екеуімектепкедейінбарлығынеше минут
жүреді?
М өлдір-25 мин ?
мин
Санжар-?,8 мин
артық
Ш:1.25+8=33
2.25+33=58
Ж:58 минут
жүреді.
«Ойлы болсаң, озып
көр» уақыт сөзіне бірнеше сөз
құрау
1 минутта.
(ау,ту,қу,тау,ық,тауық,ат,тақ,уық
)
Қалыптастырушы
бағалау
Тапсырма
Сағаттардың көрсетіп тұрған уақытын жаз.-сабақ.
|
Әр топтатабиғат көріністері
бейнеленген үлестірмелі
парақтар
Күндізгі және түнгі уақытты
көрсетіп тұрған сағаттар
видео
тапсырма жазылған үлестірмелі
парақтар
Дәптер
«Бас
бармақ»
слайд
уақыт жазылған
текше
А4
қағазы,
маркер
ҚБ
|