Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы : 5.2 A Заттар және
материалдар.
|
Мектеп: «Рыков атындағы орта мектебі»
КММ
|
Күні:
|
Мұғалімнің
есімі:
Бауржанова Ардак
Жумагалийкызы
|
Сынып:
5
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың тақырыбы
|
5.2А Таза заттар және
қоспалар.
|
Осы сабақта қол жеткізетін
оқу мақсаттары
|
5.3.2.1 қоспалар мен таза
заттарды ажырату
5.3.2.2 қоспалардың түрлерін
сипаттайды және бөлу әдістерін ұсыну
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
1) таза зат пен қоспаны
ажырата алады.
2) таза зат пен қоспаға мысал
келтіре алады.
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады:
1) қоспаның түрін ажырата
алады, мысал келтіре алады.
Кейбір оқушылар орындай
алады:
1) қоспаны бөлу жолын ұсына
алады, мысалмен дәлелдеп, өмірмен байланыстыра
алады.
|
Бағалау
критерийлері
|
Оқушы оқу мақсатына жетеді,
егер:
|
Тілдік
мақсаттар
|
1) қоспалардың түрлерін
ажырата және атай алады.
2) Тақырыпқа сай
терминологияны дұрыс қолданады.
Пәнге қатысты лексика мен
терминология:
Таза зат, қоспа, әртекті
қоспа, біртекті қоспа, сүзу, тұндыру, магнитпен тарту,
буландыру.
Диалогқа /жазылымға қажетті
тіркестер:
Талқылауға арналған
тармақтар:
Таза зат пен қоспаны қалай
ажыратуға болады?
Өзіміз күнделікті тұрмыста
қолданатын қоспаларды атап, мысал келтіре аласыз
ба?
|
Құндылықтарды
баулу
|
Топтық жұмыс арқылы
жауапкершілікке, ынтымақтастыққа, өмір бойы оқуға, өзара көмекке
баулу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Химиямен,
физикамен
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Интербелсенді тақта,
презентация, видео
|
Тақырып бойынша алдыңғы
білім
|
Сұйықтықтар мен газдардағы
диффузия.
Заттардың
қасиеті.
|
Сабақ
барысы:
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған жаттығу түрлрі
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.
Психологиялық ахуал туғызу.
Музыка ырғағымен билеп, шағын
3 топқа топтаса қалу.
Пайда болған топта тапсырма
орындайды.
-
Жұмбақты
шеш.
-
Жасырған затты
тап.
-
Сұраққа жауап
бер.
Топқа
бөлу «1,2,3
сандары» арқылы.
1.Қызығушылықты ояту. «Ой
қозғау» стратегиясы су, қар, құм мен су, құм мен
ағаш үгіндісі берілген стақандар.
(егер мен оларды бөліп қойсам,
неге олай қойдым. ) оқушылар өздері сабақтың тақырыбын анықтап,
сабаққа мақсат қояды.
|
Музыка
1,2,3сандары
Заттар салынған
стақандар.
|
|
Топтық
жұмыс.
(оқулықтың 69 бетінен оқиды,
берілген сызбанұсқаны толтырады)
Тапсырма:
Қоспа мен таза заттарды
ажыратып, кестені толтыр.
Қалайы, темір, тұз ерітіндісі,
оттегі, ауа, шай, мыс, торт.
Бағалау: тақтадағы дұрыс жауаптары
арқылы өздерін бағалайды.
«Ойлан, жұптас,
талқыла»
Тапсырма:
келесі видеоны көре отырып,
берілген кестені толтыр.
Күкірт +
су
|
Темір +
күкірт
|
Құм +
тұз
|
Құм +
ағаш
|
|
|
|
|
Бекіту:
-
Сүзу дегеніміз, үй тұрмысынан
мысал келтір.
-
Тұндыру дегеніміз, үй
тұрмысынан мысал келтір.
Бағалау:
«Басмармақ»
Тәжірибе.
Оқушылар өздері тапсырма
таңдап алып, тәжірибе жасайды.
«3» - Сүзу әдісін қолдануға
болатын қоспа дайында.
«4» - 3 заттан тұратын қоспа
дайында.
«5» - 2 заттан тұратын 2 қоспа
дайында, оның бірін сүзу екіншісін магнитпен тарту арқылы бөлуге
болады.
Дескриптор:
-
қоспа дайындай
алады.
-
Сүзу әдісіне мысал келтіре
алады.
-
Магнитпен тарту әдісіне мысал
келтіре алады.
Бағалау: өзара
бағалау.
|
Оқулық, қалам,
сызбанұсқа.
Кесте,
қалам.
Дәптер, қалам,
оқулық.
Тәжірибеге қатысты заттар,
химиялық ыдыстар.
|
Соңы
|
Кері
байланыс
«Серпілген
сауалдар» (сабақты
қорытындылау)
-
Табиғатта таза заттар кездесе
ме?
-
Таза заттың қоспадан қандай
ерекшелігі бар?
-
.... айтқанымен келісесіз
бе?
-
... пікірін
толықтырыңыз.
-
Қоспаларды қалай бөлуге
болады?
Сабаққа кері
байланыс:
-
Бүгінгі сабақты толық
меңгердім, түсіндім, қоспаны ажырата, дәлелдей
аламын.
|
Сабақты толық меңгердім ,
бірақ қоспаны бөлу әдістерінен әлі
қиналамын.
|
Сабақта
өткен
тақырыпты әлі
де
қайталау
керек
сияқты.
|
|
|
|
Үйге
тапсырма:
§20 оқу, терминдерді дәптерге
жазу.
-
70 бет күрделі тапсырма.
(мельхиор, нихром, латунь, қола, болат құрамын жазып келу.
)
-
Қоспаға 4 мысал жазып, бөлу
жолын ұсыну.
|
Доп
Күнделік
Қалам
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін
қалай тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы.
|
|
«Басбармақ», «өзара бағалау»,
«топтық бағалау» болды.
|
Сабақтың барлық
қауіпсіздіктері сақталды. Интербелсенді тақтамен жұмыс жасалды.
«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеяның құндылықтарын басшылыққа
алдым.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақты жоспарлау кезінде
сабақтың мақсаттары дұрыс қойылған. Оқушылардың барлығы дерлік оқу
мақсатына қол жеткізді. Сабақ соңында сынып оқушылары таза зат пен
қоспаны ажырата алды. Кейбір оқушылар мысал келтіріп, түріне және
ажырату жолдарын ұсына алды. Сабақтың уақыттық кезеңдері қатаң
сақталды. Сабақ жоспарынан ауытқушылық болған жоқ. Сабақ
кезеңдерінің барлығы жүзеге асты, уақыт үнемді пайдаланылды.
Сабақтың барлық кезеңінде сын тұрғысынан ойлау технологиясы
қолданылды
|
Бұл бөлімде сабақ туралы өз
пікіріңізді білдіру үшін пайдалныңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ
бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
-
Видео арқылы жаңа материалды
меңгерту.
-
Сабақта алған білімдері
негізінде тәжірибе жасау.
Сабақты жақсартуға не ықпал
ете алды? (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)
-
Сабақтың барлық кезеңінде сын
тұрғысынан ойлау технологиясын қолдану.
-
Оқушылардың жаңа материалды
меңгеруге деген қызығушылығы.
|