Материалдар / Театр және мәдениет
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Театр және мәдениет

Материал туралы қысқаша түсінік
тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау; 8тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қырқүйек 2021
1108
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: Театр және мәдениет



Мектеп:Ғ.Мұратбаев атындағы шағын жинақты жалпы орта мектеп

Таныстым: Е.Бугенбаев

Күні:14.04.2021ж

Мұғалімнің есімі: Ноғайбекова Ақмарал Жәнібекқызы

СЫНЫП: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар: 0

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

8.2.4.1 тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау;

8.3.1.1 тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құру;

Сабақ мақсаты:


тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдайды.

тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құрады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Диалог, монолог, полилогтердегі мәтінді тыңдайды, көтерілген мәселені түсінеді. Автор көзқарасына талдау жасайды. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады.


Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Театр, Актер, Деректі кино

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Бұйрық,Жарлық,Бәріне ортақ рөл

Разы –риза болу

Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Театр деген не? 
2.Театрдың қандай түрлері бар? 
3.Театр негізіндене түрінде қалыптасады? 
4.Қазақстан аумағында алғашқы театрлар қашан құрыла бастады?


Бағалау критерийі

Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация) жазады.

Құндылықтарды дарыту

Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы

Пәнаралық байланыс

Әдебиет,тарих

АКТ қолдану дағдылары

АКТ –дағы суреттер,кері байланыс, стикер.

Алдыңғы тақырып

Қазіргі сатиралық театрлар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 5 минут


Қызығушылықты ояту

1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу

Топтарға біріктіру «Қағаз қиындылары»

Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Сол арқылы топтарға бөлінеді.



1-топ Театр

2-топ: Актер

3-топ: Қайраткер



5минут





Білу және түсіну

Оқушылар оқылым мәтінімен танысады. Мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтайды. Сұрақтарға жауап береді.

1. Театр әдебі туралы білемін/білдім деп қандай ақпараттарды айта аласыңдар?

2. «Театр – мәдениет ордасы» деген пікірге қосыласыңдар ма? Дескрипторлар:

мәтін мазмұнын түсінеді

тезистік жоспар құрады.

ҚБ « Басбармақ»әдісі




Жаңа сабақ

15 минут

Топтық жұмыс

1-топ. Бейнежазбаны көріп, құрбы-құрдастарының театрдағы әдебі туралы әңгімелейді.

2-топ. Оқылым мәтіні бойынша «Театр әдебі» тақырыбында жұптарымен диалог құрады. Диалог құру үшін «Кубизм» әдісін пайдаланады.

3-топ. Топқа бөлініп, екі түрлі пікір төңірегінде ойталқы өткізеді. Өз ойларын «Ойлаудың алты қалпағы» әдісі бойынша айтып, өзгенің пікірін бағалайды

Дескрипторлар:

мәтінді салыстырады;

жинақы мәтін жазады;




Аяқталуы 10 минут

«Кім жылдам?» ойыны


Не алдық?

Не істедік?

Не байқадық?

Қорытынды













Оқушылар сабақтың басында қойылған зерттеу сұрағына жауап береді.

Дескрипторлар: • ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтайды



Бағалау

5 минут


«Басбармақ»әдісі арқылы бағалау

Кері байланыс

«3-2-1»

Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет



.

Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

  • Сараланға тапсырмаларды оқушылардың қабілетіне орай жасалды.

  • Оқушылар өзін-өзі бағалайды

  • қазақ әдебиеті, тарих

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?


Сабақта оқыту мақсаты дұрыс қойылған. Мұғалім сабақ барысында қойылған мақсатына жетті. Оқушылар тақырыпты меңгерді, белсенді қатысты. Саралау жұмыстар дұрыс жүргізілді.

Сабақта уақыт тиімді пайдаланылды. Сабақ барысында жоспардан ауытқушылық болған жоқ.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Оқушылар топқа бірігіп,ынтымақтастықта жұмыс жасай білді.

2.Оқушылар өз білімін басқалармен салыстыра отырып, өзін және өзгені бағалауды білді.


Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Өз ойын еркін айтып, оны дәлелдей білді.

2. Сабаққа деген оқушылардың қызығушылығы жоғары


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды


жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!