Материалдар / Техникалық сурет және нобай
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Техникалық сурет және нобай

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
1876
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2 бөлім. Кескіндердің негізгі түрлері және оларды құрастыру.Бөлімше: Графикалық кескіндердің негізгі түрлерін құрастыру тәсілдері.Мектеп: №116 Д.Нұрпейісова атындағы ЖОМ
Күні:Оқытушының аты-жөні: Адаева Лаззат Танирбергеновна
СЫНЫП:9 Қатысушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:Техникалық сурет және нобай
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)9.2.2.3. Нобай мен техникалық сурет ерекшеліктерін анықтау және білу.
Сабақтың мақсаттары







  • Оқушылардың барлығы: Техникалық сурет пен нобайдың негізгі ерекшеліктерін түсінеді.
  • Оқушылардың көпшілігі: Нобай мен техникалық суреттің машина құрастыру кезінде өндірісте бір рет пайдаланатын және өнімді дайындауға арналған мәліметтерді қамтиды.
  • Оқушылардың кейбіреулері: Графикалық кескіндердің негізгі түрлерін, техникалық суреттерін орындайды, дәлелдейді.
  • Бағалау критерийлері:







  • Жеке, жұптық топ, топтық тапсырмаларды орындай алады.
  • Қолдану негізінде техникалық сурет пен нобайдың ерекшеліктерін біледі.
  • Техникалық сурет пен нобайдың аксонометриялық проекцияларын толық меңгере алады.
  • Тілдік мақсаттар:















    Машина құрастыру кезінде жаңа тетіктің сызбасын сызу. Техникалық сурет-технический рисунокtechnicaldrawing,Нобайэскиз-sketch.Шатировка-chasing.Шраффировка-scraping.Нүктелік көлеңкелеу-точечное оттенение-dottedcast.


  • Техникалық сурет не үшін орындалады?
  • Техникалық суреттің аксонометриялық проекциядан айырмашылығы неде?
  • Нобай қандай ретпен орындалады?
  • Құндылықтарды дарыту



    Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы
  • Топтық жұмыста бірлесіп шешім қабылдау.
  • Шығармашыл және сын тұрғысынан ойлау қабілеті артады.
  • Техникалық сурет пен нобайды салу барысында эстетикалық талғамы оянады.
  • Оқуға деген қызығушылығы артады
  • Сабақ барысында техника қауіпсіздігін сақтайды.
  • Пәнаралық байланыстарКөркем еңбекИнформатикаФизика МатематикаОрыс тіліАғылшын тілі
    АКТ қолдану дағдысы3D көріністерін көрсету.
    Алдыңғы білім



  • Бұл бөлімде кескіндердің негізгі түрлерін сызады, түсінеді, оны құрастыра біледі.
  • Сызбаны орындауда аксонометриялық проекцияның ережелерін біледі.
  • Сабақтың барысы
    Жоспарланған уақытЖоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен алмастырыңыз)Ресурстар
    Басы2мин















    3мин



  • Сәлемдесу.
  • Психологиялық ахуал қыптастыру. «Иық тірескен шеңбер»
  • Мақсаты: Жылылық сыйлау,сенімділігін арттыру.Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақта не алғыңыз, не көргіңіз келеді?»- сұрақты оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бір-бірінің қолын ұстап, тренинг шеңбер бойымен жалғасады.
  • Топқа біріктіру:
  • 1,2,3,4 санау арқылы 4 топқа бірігу. «Қажеттілік тудыру» әдісін қолданып оқушыларды ынталандырамын. Алдыңғы білімге шолу жасаймын. -Сіздерге қандай аксонометриялық проекциялар белгілі?-Олардың айырмашылығы неде? -Аксонометрияны салу кезінде осьтерді қандай бұрыштар жасап орналасады?


    «Иық трескен шеңбер» тренингі







    Сұрақ - жауап


    10 мин





































































































    2мин
    Жаңа сабақ. Нобай- машинаның конструкциясын жасау кезінде қажет болады. Техникалық сурет және нобай кез-келген машина құрастыру немесе өндірістік тетік бөлшектердің сызбаларын сызуда қолданылады. Кескіндердің бұлай орындалуы техникалық сурет деп аталады. Кез келген нәрсенің көрнекі кескінін,сызу аспаптарынсыз (қолмен) тор көзді қағазда орындау ыңғайлы.Бірақ өлшемдердің пропорционал қатынастарды сақтай отырып және аксонометриялық проекцияның ережелері бойынша орындалады. Техникалық суретте көлеңке түсіру арқылы айқындалады.Көлеңке түсіру шатировка, шраффировка және нүктелік көлеңкелеу тәсілдерімен жүзеге асады. Техникалық суреттерді салу-қол жаттықтыру жұмысына жатады. Аспапсыз қолмен кесінділер, түзу бұрыштар сызып дағдылану керек. Әдетте техникалық сурет тік бұрышты изометрия, фронталь және центрлік проекцияда орындалады. Түзулерді салу кәдімгі жұмсақ қарандашпен орындалады. Ол үшін түзулерді, горизонталь сызыққа 30 және 45 бұрыш жасайтын сызықтарды жылдам сызып үйрену қажет. Мұндай сызықтар изометриялық және фронталь проекцияларда кездеседі. Аспаптарсыз бұрыштық өлшемдерін, параллель түзулерді салу суреттерде көрсетілген. Осыларды жаттығып үйренсе, кез келген техникалық суреттерді сала алады. «Жұппен жұмыс» әдісін пайдаланып топпен сұрақтарға жауап береді. Техникалық суретті не үшін орындайды? Техникалық суреттердің аксонометриялық проекциядан айырмашылығы неде? Нобай дегеніміз не? Нобайдың сызбадан айырмашылығынеде?

    Тетікбөлшектердің суреттері

    Ортасы3 мин





    10 мин







































    5 мин

    Оқушылар оқулықты, интернет ресурстарын және қосымша оқулықтарды пайдаланып тапсырмалар орындайды: Мына видио роликті көреміз.

    Ой толғаныс.Кім жылдам? әдісін пайдаланып әр топқа техникалық суреттері бар конверттер таратып, үш проекцияда нобайын сыздыру

    Сергіту сәті. «Сұхбат» әдісі бойынша оқушыларға смайликтер таратылады.Әр смайликтің келесі бетінде жасырылған әріптер бар .Смайлик бетіндегі сұрақтарға дұрыс жауап берген оқушыға бір әріп ашылып отырады. Ойын соңында жасырылған сөздің толық нұсқасы шығады. Мысалы: «проекция» сөзі шығады.

    НоутбукИнтерактивті тақта

    постерде орындау































    Сергіту сәті


    Соңы5 мин



























    1.Жұмыс орнын тазалау.2.Қорытындылау. Кері байланыс.«Рефлексия пирамидасыӘр топ сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып жапсырады.





    Рефлексия парақтары
    Қосымша ақпарат
    Дифференциалды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік ережелеріАКТҚұндылықтарменбайланыс
    Тапсырманы орындау барысында қаблеті төмен оқушыларға қолдау көрсетемін, қаблеті жоғары оқушыларға мадақтау арқылы қызығушылығын арттырамын.



    Бағыттау,бақылау, қадағалау,сұрақ-жауап,рефлексия,қолдау көрсету.
  • Техника қауіпсіздік ережесіне баса назар аударамын;
  • Тақырыпты түсіндіру,бекіту барысында АКТ жұмыс жасайды;
  • Тапсырманы орындау барысында математика, физика,
  • көркем еңбек,орыс тілі, ағылшын тілі пәндерімен байланыстыра отырып жұмыс жасауға қолдау көрсетемін.
    РефлексияСабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің топқа бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)1:

    2:Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1:

    2:Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?1:

    2:


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!