Ізденұйымдастырушы | Ғажайып сәт:Алманы барлық бала иіскеп көреді.-Алма сендерге ұнады ма?-Ал мұнда алманы жұлдызқұрт жақсы көреді екен.Бәріміз дәптерді ашамыз.Дәптермен жұмыс: «Жұлдызқұрттарға алманың дәніне жетуге көмектесейік!»тапсырмасын орындату.-Балалар,бізге алма жеген ұнайды екен,жұлдызқұртқада ұнайды екен.-Ал енді мен сендерге «Не дәмді?»ертегісін оқып беремін.Ертегі оқылады:Бір басқосқанда құстармен хайуанаттарнендей тамақтың дәмді екенін талқылапты.Сонда тауық:Ең дәмді тамақ-тары,-депті қыт-қыттап.-Тапқан екенсің дәмді тамақты!Кеміріп жейтін сүйекке не жетсін!-дейді Ит абалап.-Бәріңде білмейсің.Күтірлетіп жейтін сәбізден артық ештеңе жоқ,-дейді қоян,екі құлағын тікірейтіп.-Жас шыбықтың қабығынан дәмді не болушы еді!-деп,ешкі маңырапты.-Шіркін,қою сүтті айтсаңшы!,-деп мысық тамсанады.Сөйтіп,әркім өзі сүйетін тағамды мақтап,қызыл кеңірдек болысып,бәтуаға келе алмай,тарасыпты.-Ал,балалар ертегіден нені түсіндіңдер?-Балалар,өз үйлеріңде аналарың немесе әкелерің және өзің нені жақсы көресіңдер?-Көрдіңдер ме?Әр адамдардың да өз сүйікті тағамдары бар.Қандайда тамақ болсын,жиркеніп жеуге болмайды.Астың бәрі дәмді де тәтті.-Балалар,бір үзім нан жерге түсіп кетсе немесе қиқымы шашылса,не істейміз?«нан қиқымын шашпаңдар,Жерде жатса баспаңдар»-деген өлең бар,еш уақытта асты басып кетуге болмайды.Нанды да ,асты да қадірлеуіміз керек.Сергіту жаттығуы:Алма баққа барайық,Алма жинап алайық,Ең үлкенін дәмдісін,Әжемізге сыйлайық. Дидактикалық ойын: «Бұл не?»Мақсаты:Жемістер мен көкөністерді ажыратып, дәмінің айырмашылығын және пішінін айта білуге үйрету.Ойынның шарты:баланың көзі жұмылады.Қоржынға салынған көкөністер мен жемістерді қолдарына алып,оның дәмі қандай болатынын және пішінін айтып, атын атау керек.
| Балалар қызығушылықпен жасайды.-Әрине,ұнайды.Себебі:алма тәтті,дәмді жеміс.Алма ағашта өседі.Ол қызыл,сары кейде жасыл болып келеді.Алма дөңгелек болады. Дәптердегі тапсырманы орындайды. Балалар мұқият тыңдап түсінігін айтуға тырысады. -Құстар мен хаиуанаттар бірігіп отырған уақытта,әркім өзінің жақсы көретін тамағын мақтапты.Мысалы:тауық тарыны мақтапты.Ит өзінің сүйегін аңсапты.Ешкі шыбықтың қабығын,мысық қою сүтті аңсапты.Сөйтіп құстар мен хайуанаттар бір не дәмді деген сөзге келе алмапты. Мысалы,Анам етті,әкем палауды,ал өзім бәліш жегенді ұнатамын.-Әрине қиқымы шашылса теріп аламыз. Сергіту жаттығуын жасайды. Ойынды балалар қызыға ойнайды. |