Материалдар / технологиялық карта
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

технологиялық карта

Материал туралы қысқаша түсінік
ұйымдастырылған оқу-қызметінің технологиялық картасы драма
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2018
710
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Технологиялық картаБекітілді:Күні:Білім беру саласы: КоммуникацияОқу іс-әрекеті:ДрамаТақырыбы: «Не дәмді» ертегісі                                                  Мақсаты: Өсімдіктер түрлерін ажырата, ертегі мазмұнын сахыналауға үйрету. Балаларға ертегі мазмұнын түсіне білуге үйрету. Кейіпкерлердің іс - әрекеттерін, қимыл-қозғалысын, дауыс ырғақтарын келтіре алуға, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Достыққа, жолдастыққа, бір-біріне қайырымды болуға тәрбиелеуҚажетті құралдар: алма жемісі,тіл амытудәптері,қоржында көкеністер мен жемістердің муляждары.
ӘрекеткезеңдеріТәрбиешінің басқару әрекетіБалалардың іс - әрекеті
Мотивациалыққоғаушы

Амандасулма салынған себетті көрсету.

Балалар қуанышты сезімде болады.
ІзденұйымдастырушыҒажайып сәт:Алманы барлық бала иіскеп көреді.-Алма сендерге ұнады ма?-Ал мұнда алманы жұлдызқұрт жақсы көреді екен.Бәріміз дәптерді ашамыз.Дәптермен жұмыс: «Жұлдызқұрттарға алманың дәніне жетуге көмектесейік!»тапсырмасын орындату.-Балалар,бізге алма жеген ұнайды екен,жұлдызқұртқада ұнайды екен.-Ал енді мен сендерге «Не дәмді?»ертегісін оқып беремін.Ертегі оқылады:Бір басқосқанда  құстармен хайуанаттарнендей тамақтың дәмді екенін талқылаптыонда тауық:Ең дәмді тамақ-тары,-депті қыт-қыттап.-Тапқан екенсің дәмді тамақты!Кеміріп жейтін сүйекке не жетсін!-дейді Ит абалап.-Бәріңде білмейсің.Күтірлетіп жейтін сәбізден артық ештеңе жоқ,-дейді қоян,екі құлағын тікірейтіп.-Жас шыбықтың қабығынан дәмді не болушы еді!-деп,ешкі маңырапты.-Шіркін,қою сүтті айтсаңшы!,-деп мысық тамсанады.Сөйтіп,әркім өзі сүйетін тағамды мақтап,қызыл кеңірдек болысып,бәтуаға келе алмай,тарасыпты.-Алалалар ертегіден нені түсіндіңдер?-Балалар,өз үйлеріңде аналарың немесе әкелерің және өзің нені жақсы көресіңдер?-Көрдіңдер ме?Әр адамдардың да өз сүйікті тағамдары бар.Қандайда тамақ болсын,жиркеніп жеуге болмайдыстың бәрі дәмді де тәтті.-Балаларір үзім нан жерге түсіп кетсе немесе қиқымы шашылса,не істейміз?«нан қиқымын шашпаңдар,Жерде жатса баспаңдар»-деген өлең бар,еш уақытта асты басып кетуге болмайдыанды да ,асты да қадірлеуіміз керек.Сергіту жаттығуы:Алма баққа барайық,Алма жинап алайық,Ең үлкенін дәмдісін,Әжемізге сыйлайық. Дидактикалық ойын: «Бұл не?»Мақсаты:Жемістер мен көкөністерді ажыратып, дәмінің айырмашылығын және пішінін айта білуге үйрету.Ойынның шарты:баланың көзі жұмылады.Қоржынға салынған көкөністер мен жемістерді қолдарына алып,оның дәмі қандай болатынын және пішінін айтып, атын атау керек.

Балалар қызығушылықпен жасайды.-Әрине,ұнайды.Себебі:алма тәтті,дәмді жеміс.Алма ағашта өседі.Ол қызыл,сары кейде жасыл болып келеді.Алма дөңгелек болады.  Дәптердегі тапсырманы орындайды.     Балалар мұқият тыңдап түсінігін айтуға тырысады. -Құстар мен хаиуанаттар бірігіп отырған уақытта,әркім өзінің жақсы көретін тамағын мақтапты.Мысалы:тауық тарыны мақтапты.Ит өзінің сүйегін аңсапты.Ешкі шыбықтың қабығын,мысық қою сүтті аңсапты.Сөйтіп құстар мен хайуанаттар бір не дәмді деген сөзге келе алмапты.    Мысалы,Анам етті,әкем палауды,ал өзім бәліш жегенді ұнатамын.-Әрине қиқымы шашылса теріп аламыз.    Сергіту жаттығуын жасайды.     Ойынды балалар қызыға ойнайды.
Рефлексивті– коррекциялаушы (түзетуші)Ойында тапқан жемісімізді немесе көкөністі сипап сезу арқылы жылдам баяндап беру керек екенін айту.





Балалар ұсынысты қабылдайды.
Күтілетін нәтиже:Біледі:жемістердің көкөністерден айырмашылығын жылдам айта білу;Игереді:көкөністермен жемістерді ажыратуды;Меңгереді:тез ойлап ,тез жауап беруді;

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!