Ұйымдастырылған оқу қызметінің
№ 14 технологиялық
картасы
Өткізген: Сулейменова
Г.М.
Өткізу
мерзімі: 09.03.2021
ж.
Топтың жас
ерекшелігі: №1 I кіші
топ
Білім беру
саласы: Таным
Бөлімі:
«Сенсорика»
Тақырыбы:
«Бақбақтар».
Міндеттері:
Б.М.:Геометриялық пішіндерден бақбақ гүлін
құрастыру;
Д.М.:Белгілі бір түсті пішінді түрлі заттарды
(бақбаққа) бейнелей отырып, сөйлеуді, зейінін, қиялын
дамыту;
Т.М.:Өсімдіктерге ұқыпты қарауға
тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекіліктер
мен құрал-жабдықтар:бақбақ гүлінің
суреті,фланелеграф,жасыл жолақшалар,көрсетуге арналған сары
дөнгелектер(бақбақ гүлдер),үлестірмелі қағаздар-өсімдіктер
бейнеленген алаңқай,әрбәр балаға бақбақ гүлдерге арналған сары
дөнгелектер(тірелкелер).
Сөздік
жұмыс:бақбақ.
Билингвальды
компонент:бақбақ-одуванчик.
Оқу іс-әрекетінің
кезендері
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Балалардың іс-әрекеті
|
Мотивациялық-қозғаушылық
|
Бақбақ туралы тақпақ оқу:
«Үлбіреп бақбақ,
Шағынды сазда
Өседі қаптап».
Бақбақтың суретін қарау.
Сөздік
жұмыс:бақбақ.
Билингвальды
компонент:бақбақ-одуванчик.
-Бақбақ гүлінің түсі қандай?
-Гүлді не ұстап тұр?
|
Балалар тақпақты тындап,бақбақтың
суретін
арастырады.
«Бақбақ»сөзін қайталайды.
-Сары.
-Гүлдің сабағы.
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
-Балалар,бүгін біз сендермен өз бақбақ гүлімізді
жасаймыз.Қарандаршы,мынау қандай пішін және оның түсі
қандай?
Бұл сабағы болады.
-Ал,мынау қандай пішін және оның түсі
қандай?
Бұл-бақбақ гүлі болады.
Үлестірмелі материалдармен
жұмыс.
-Балалар,алаңқайға қарандаршы,онда өсімдік сабағы
бар,бірақ бақбақ гүлінің күлтешелері жоқ.
-Кәне,балалар,бәріміз бірге алаңқайымызды
толықтырайық.
Тәрелкелердегі пішіндер қандай?
Әрбір сабаққа бір-бірден бақбақ гүлін
орналастырындар.
Жеке жұмыс жүргізеді.
-Қарандаршы,біз қандай әдемі
бақбақ гүлі өсіп тұрған алаңқай жасадық.
|
-Жасыл түсті жолақша.
-Сары,дөнгелек.
-Сары,дөнгелек.
Балалар жұмысты орындайды.
|
Рефлексиялық-түзетушілік
|
«Гүлдер шешек
атты»дидактикалық
ойын.
Педагог балаларға бақбақ гүлінің қалай ашылатынын
бейнелеп көрсетулерін сұрайды.
|
Қолдарын бастарына қойып тұрады(гүл
жабылды),қолдарын ашып жаяды(гүл ашылды).
|
Күтілетін
нәтижелер:
Біледі:пішіндерден бақбақ гүлін
жасайды;
Игереді:өсімдікті сабағы ұстап
тұратынын;
Меңгереді:бейне шығатындай етіп түрлі
түсті геометриялық пішіндерді
орналастыруды.