Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Текстура. Материал.
Жалпы, текстура дегеніміз материалды құрайтын бағдарлы элементтер. Текстураны, мысалы, қарапайым тақтадан байқауға болады, ондағы көптеген ұсақ талшықтардан суретке ұқсас бейнелер құралады. Сонымен қатар металл және керамикалық материалдарда да текстура болады.Үш өлшемді графикасындағы текстура деп нысанның бетіне өң, түс, түр немесе бедердің алдамшы көрінісін беру үшін қолданылатын растрлық суретті айтамыз. Blender бағдарламасындағы текстура.Материал.Blender бағдарламасында текстураны қолдану үшін келесідей батырмалар көмегіне жүгінеміз: Shading (F5) және Texture Buttons. Модельге бірнеше текстураны қолдануға болады (олар қатпар сияқты орналасады). Егер қатпар текстурадан тұрса, онда Texture панелінде қатпар бағанында «Tex» деген жазу болады. Әрі қарай Texture Type тізімінен керекті текстураны таңдаймыз. (3.7.1-сурет).
3.7.1-сурет. Текстура түрлері.Әдетте, нысанға текстураны жай ғана қолдана салу жеткіліксіз болады. Дұрыс нәтиже алу үшін оның баптауын өзгерту керек. Баптаудың бір бөлігі Texture Buttons батырма командасында болса, екінші бөлігі Material Buttons баптауында орналасқан.Мысалы, 3.7.2-суретте су мен ағаш бөлігі бейнеленген. Осындай нәтиже алу үшін төмендегідей әрекеттерді орындаймыз.
3.7.2-сурет. Мысал суретСу бетін жасау үшін жазықтыққа Clouds(бұлт) текстурасын таңдаймыз. Баптауында Material – Map to– Nor батырмасын шертеміз. Nor батырмасы текстураға бедер қосады. Оны жүгірткі арқылы қозғалтып реттейміз. (3.7.3- сурет).
3.7.3- сурет. Су бейнесін жасаудың баптауыАғаш бейнесін алу үшін цилиндр нысанын қолданамыз және оған Wood текстурасын қоямыз. Текстураны таңдаған соң жанында оның баптаулары бар панель пайда болады. (3.7.4-сурет)
3.7.4-сурет. Ағаш реңін құруды баптауТекстураның түсін Material buttons батырмасынан таңдау керек.Көп қолданылатын текстуралардың бірі Image текстурасы. Бұл текстура арқылы нысанға алдын ала өзіміз дайындаған суретті жапсыра аламыз. Осы текстураны таңдаған соң Load батырмасына шертіп, суреттің тұрған жеріне жол сілтеп таңдап аламыз.3D max7-тегі текстура.3D max7 графикасында текстураны, материалды нысандарға қолдануды қарастырайық. Мысалы, жұмыс алаңында пирамиданы саламыз. Оның түсі жай қызғылт түс немесе қандай да бір басқа түс болуы мүмкін (3.7.5-сурет).
3.7.5-сурет. Нысанды құруЕнді осы пирамидаға текстура саламыз. Ол үшін Material Editor терезесін шақырамыз. Standardтипіненматериалды өңдеу терезесін ашамыз: Diffuse батырмасын шертеміз – Material/Map Browser –ден керекті текстураны таңдаймыз, мысалы, Wood текстурасын белгілеп Ok батырмасын шертеміз. (3.7.6-сурет).
3.7.6-сурет. Текстура таңдау
Сосын Assign Material to Selection – Show Map in Viewport батырмаларына шертеміз. Текстура нысанға орналасады (3.7.7-сурет).
3.7.7-сурет. Текстура қолданылған нысан
Дәл осындай тәсілмен Diffuse– Material/Map Browser – Bitmap әрекетін орындау арқылыбасқа да сурет қорларына жол сілтеп, өзің қалаған немесе жасаған текстураны немесе материалды таңдап алуға болады.
Тақырып бойынша бақылау сұрақтары:
Текстура деген не?
Текстураны қолдану әрекет тізбегі қандай?
Практикалық тапсырма:
Geometry - Standard Primitives – тен Plane, Cone, Teapot нысандарын пайдаланып 3.7.8а-суреттегідей кескін құрастыр. Ол нысандарға 3.7.8б-суреттегідей текстура қолданып түр- түстерін өзгерт.
3.7.8а-сурет. Нысандарды орналастыру 3.7.8б-сурет. Нысандарға әр түрлі текстура қолдану
Blender бағдарламасында сахнаға бірнеше нысандар орналастырып, оларға әртүрлі текстура қойыңыз.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз