Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Теңдеу құру арқылы есептер шығару. Қайталау
Материал туралы қысқаша түсінік
Теңдеу құру арқылы есептер шығару. Қайталау есептерді тиімді тәсілмен шеше білу, оқушылардың логикасын дамыту, шапшаң есептеуге үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
487
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қарағанды облысы «Теміртау қаласы №9 мектеп-лицейі» КММ бастауыш сынып мұғалімі: Мухамедияр Айым 4 «Г» сынып
Математика | Уақыты: | Кабинет: 4 | Мұғалім: Мухамедияр Айым |
Тақырыбы | Теңдеу құру арқылы есептер шығару. Қайталау | ||
Мақсаты Әдіс - тәсілдер: | Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді.Міндеті: 1. Теңдеу шешу тәсілін меңгеру.2. Теңдеу шешу - теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғыну.3. Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын үйрену.Модульдің қамтылуы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Топтастыру, миға шабуыл, математикалық диктант, «Кім жылдам?», “3 таяқша” әдісі, «Бірге ойлаймыз» әдісі, «Бір сөзбен» әдісіӘдісі: ойландыру, ой - шақыру, сұрақ – жауап.Көрнекілігі: интерактивті тақта, карточка. | ||
Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | ||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар арқылы 4 топқа бөліну. | Фигураларды таңдайды | |
Психологиялық дайындық | Ғылымның сырын ұғына, Шығыңдар білім шыңынаҰқыптылық пен зеректік. Жеткізеді біздерді Математика сырына. | ||
Бағалау парақшасымен таныстыру | Әр топқа бағалау парағын таратамыз. Онда жалпы бағалау жүйесі мен ұпай көрсеткіштері көрсетілген. | Оқушылар бағалау нұсқаларымен танысады | |
Үй тапсырмасы Өткенді қайталау | Сұрақтарға жауап беріңдер. 1) Жұмыстың жылдамдығы (өнімділік) 2) Әріппен белгіленіп,ауыспалы шамамен берілген теңдік (теңдеу) 3) Арифметикалық амал, кері көбейту (бөлу) 4) Бұрыштарды өлшеуге арналған құрал ( транспортир) 5) Бөлу амалының нәтижесі (бөлінді) | ||
Сабақтың барысы: Жаңа сабақ | 1. Бәйге.2. Жұмыла көтерген жүк жеңіл.3. Мен саған - сен маған.4. Еңбек түбі - береке.5. Бойы сергектің, ойы да сергек.1 кезең. Бәйге. Адасқан екі таяқТұрады жоқты сұрап.(х)(теңдеу шешуде пайдаланады)1. Ауданды қалай табамыз?(ұзындығын еніне көбейтеміз) S=a*b2. Көлемді қалай табамыз?(ұзындығын, енін, биіктігін көбейтеміз) V=a*b*h3. Фигураның периметрін қалай табамыз?(барлық қабырғаларын қосамыз)4. Жылдамдықты қалай табамыз?(қашықтықты уақытқа бөлеміз) V=s: t5. Теңдеу деген не?(белгісіз саны бар теңдік) 6. Қарама - қарсы қабырғалары өзара тең геометриялық фигураны қалай атаймыз?(тіктөртбұрыш)7.Теңдеу шешу деген не?- белгісіз санның мәнін табу.8.Теңдеудің шешуі деген не?- бұл белгісіз санның мәні.2 - кезең. Жұмыла көтерген жүк жеңіл. Оқулықпен жұмыс.№1Х+20*8=2600 40*6+x=9400 x*(40: 4)=12600 Х+160=2600 240+x=9400 x*10=12600X=2600 – 160 x=9400 – 240 x=12600: 10X=2440 x=9160 x=1260 2440+20*8=2600 40*6+9160=9400 1260*(40: 4)=12600 2440+160=2600 240+9160=9400 1260*10=126002600=2600 9400=9400 12600=12600(190 - 90)*x=38600 100*x=38600 x=38600: 100 x=386(190 - 90)*386=38600 100*386=38600 38600=38600№2 12+B=72: 2 (x+20): 5=6 a: 10=960: 2 2400:(c - 12)=1012+B=36 x+20=6*5 a: 10=480 c - 12=2400: 10B=36 - 12 x+20=30 a=480*10 c - 12=240B=24 x=30 – 20 a=4800 c=240+123-кезең. Мен саған - сен маған.№3 Үшбұрыштың екі қабырғасы 3см-ден, үшінші қабырғасы хсм. 3-ші қабырғасы берілгендегіден 4 есе кем болатын үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жаз.А=3см р=?см 3см+3см=х:4 р=3см+3см+24см: 4В=3см р=а+в+с 6см=х:4 р=12смС=Х см р=3см+3см+Хсм х=6см*4 х=24см4 - кезең. Еңбек түбі - береке.(мағынаны ашу).№5 а) есепті шығар.Басқұр - киіз үй әшекейіне арналған тоқып жасалатын бау. Киіз үйдің ішін безендіру үшін,әрі уық пен керегенің түйіскен жерін сыртынан бастырып таңатын бау түрі. Киіз үй жабдығы.Қыл арқан - аттың жалы, құйрығынан жасалады. Қыл арқан шірімейді, төзімді, қатты.Есеп оқылып талданады.а). Басқұр ұзындығы - 3м, 5есе қысқа.Қыл арқан -? м.Ш: 3*5=15(м)Ж: қыл арқанның ұзындығы15 метр.ә). X: 5=3 X=3*5 X=15 15: 5=3№6 Баға саны құны ?тг 6 1800 ?тг 8 ?Баға= құны: саны 1800: 6=300(тг) (1 кесенің бағасы)Құны= баға*саны 300*8=2400(тг) (8 кесенің бағасы) | ||
Сергіту сәті | Қане түзу тұрайық, Кесіндіні құрайық, Сәуле болып, тізіліп, Нүкте бола қалайық | ||
Ой толғаныс | 5. Бойы сергектің, ойы да сергек.№8 фигураның ауданын тап. 4см 2см 2см 3см 1см 2см 2см 2см 4см А=2см А=3см А=1см B =2 см А=4см S=а*a B =2 см S=а*b B =2 смS=?см2 S=?см2 S=?см2 S=?см2 S=2см*2 см S=а*b S=1см*2 см S=а*b S=4см2 S=3см*2 см S=6см2 S=2см2 S=4см*2 см S=8см2 | ||
Шығармашылыққа тапсырма | 1. Бір сапфир мен екі асылтас зүбаржатқа қарағанда 3 есе бағалы. Ал жеті сапфир мен бір асылтас 8 есе бағалы. Сапфир бағалы ма, әлде асылтас бағалы ма соны тауып, есеп құрастырыңдар.2.Қыздар үш - қара, сары және ақ мысықтарды қолдарына ұстап көтеріп тұр. Қыздардың есімдері мынандай: Қарақыз, Сарықыз, Аққыз. Бірақ бірде бір қыз өзімен аттас мысықты ұстап тұрған жоқ. Аққыз қасындағы құрбысы ұстап тұрған қара мысыққа қарап тұр. Кім қандай мысықты ұстап тұр? | ||
Үй тапсырмасы | №2, №4 есеп 108 бет | Оқушылар күнделіктеріне жазады | |
Бағалау | Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» | Бағалау парақшасын толтырады |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)