Материалдар / Теңдеулерді шешу

Теңдеулерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Теңдеулерді шешуді дұрыс есептеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2019
368
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп:
Сабақ тақырыбы: Теңдеулерді шешу
КүніМұғалімнің есімі:
Сынып 8Қатысқандар саныҚатыспағандар саны

Сабаққа негізделген оқу мақсаты8.2.2.7 квадрат теңдеулерге келтірілетін теңдеулерді шешу
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар: квадрат теңдеулерге келтірілетін теңдеулерді шешедіОқушылардың басым бөлігі: табылған түбірлерге тексеру жүргізу арқылы теңдеудің түбірін анықтайдыКейбір оқушылар: белгілі түбірлері бойынша биквадрат теңдеу құрастыруға болатынын тұжырымдайды
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)
  • квадрат теңдеуге келтіреді;
  • келтірілген квадрат теңдеуді шешеді
  • Тілдік мақсаттарТілдік дағдылар: жаңа айнымалы енгізу арқылы квадрат теңдеу құра алады, теңдеуді шешеді, теңдеудгі бөгде түбірлерді анықтайды,


    Терминология: «Биквадрат», «жаңа айнымалы енгізу», «келтірілген квадрат теңдеу», «бөгде түбір», «квадрат теңдеудің түбірлері», «квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы»


    Сөз тіркестері: «Сіз неліктен ___айта аласыз ?», «Егер x2=a, теңдеуінде а<0 болса, онда ___болады.
    Құндылықтарды дарыту«Мәңгілік ел» идеясының «Қазақстанның Тәуелсіздігі жіне Астана»құндылығы патриоттық сезімдерін оята отырып, әркім өз үлесін қос сіңіреміз.
    Пәнаралық байланыстарквадрат теңдеулерге келтірілетін теңдеулерді шешу тақырыбы информатиканың BilimLand, activote
    Алдыңғы оқу/ Бастапқы білімКвадрат теңдеулерді шешу, Виет теоремасын қолдану, бөлшек-рационал теңдеулерді шешу.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығуларРесурстар
    Сабақтың басы«Жүректен жүрекке». ҰЖСабақтың басында жағымды психологиялық ахуал туғызу. Сабақ тақырыбына байланысты оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында ширату жаттығуын қолданамын. «Иә», «жоқ» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қоя отырып алдыңғы біліммен ұштастырып оқу мақсатын оқушылармен бірге анықтаймыз.Сұрақтар: Мұғалім оқушымен бірге оқу мақсатын ашады.



















    «Иә», «жоқ» үлестірмесі
    Сабақтың ортасы«Көрсету және модельдеу» белсенді оқыту әдісі арқылы айқын, жақсы құрылымдалған көрсетілімдерді ұсынамын. Жаңа білімді игеру үшін Bilimland ақпараттық ресурсы арқылы бейнежазбаны көрсетемін.«Түртіп алу» әдісі арқылыоқушылар бейне жазбадан өзіне қажетті ақпаратты алады.«Санамақ»әдісімен топтарға бөлу.
  • (Ж) 1-тапсырма. «Семантикалықкарта» әдісі.
  • Қалыптасатын дағды:бірлескен жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау
  • Дескриптор:
  • жаңа айнымалы енгізеді
  • квадрат теңдеулерді шешеді
  • алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады.
  • табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады.
  • ҚБ «Серпілген сауал»КБ «Ауызша кері байланыс»(Т) 2-тапсырма. «Эйлер-Венн» әдісінқолданып квадрат теңдеу мен квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулердің айырмашылығы мен ұқсастығын ажыратады.Қалыптасатын дағды: ақпаратты басқарады, бірлескен жұмыс, ойлау,шешім қабылдау,















    Дескриптор:
  • квадрат теңдеулерге келтірілетін теңдеудің айырмашылығын ажыратады;
  • квадрат теңдеулердің айырмашылығын жазады;
  • квадрат теңдеулер мен квадрат теңдеулерге келтірілетін теңдеудің ұқсастығын табады.
  • ҚБ «Ойлан-жұптас-бөліс»Кері байланыс: « Диалог» (сұрақ қою)1.Жаңа айнымалыны енгізуәдісін қарастырудың қандай қажеті бар?2.Квадрат теңдеуге келтірілетінтеңдеулердің түбірлеріненеліктен тексеру жүргізу керек?3.«Сіз неліктен ___айта аласыз ?», 4.«Егер x2=a, теңдеуінде а<0 болса, онда ___болады(Т) 3-тапсырма. «Бекіту және қолданысқа енгізу» белсенді оқыту әдісі арқылы оқушылардың үдеріс барысында жұпта және топта бірлесе ойланып, талқылау арқылыөз идеяларын жетілдіреді. Математикалық мәтінді есептерді шешу дағдыларын тиімді қолданады.Астананың символы «Бәйтеректің» алдына отырызылған гүлзардың ұзындығы енінен 5 м ұзын, ауданы 36 квадрат метр болатын болса, онда гүлзар ұзындығы мен енін табыңдар.Дескриптор:
  • теңдеуді биквадрат теңдеу түрінде құрады
  • жаңа айнымалыны енгізу арқылы шешеді
  • теңдеудің түбірлерін тексеру жүргізу арқылы анықтайды
  • түбірлері арқылы келтірілген теңдеуді тұжырымдайды
  • ҚБ «Бағдаршам» оқу үшін бағалауда өзін-өзі бағалайды.КБ «Сұрақтар»1.Келтірілген квадрат теңдеудә шешу тәсілін атаңыз?2.Теңдеудің түбірлерінен бөгде түбірқалай ажыратамыз?


















    Үлестірме «Семантикалық карта»





























    «Эйлер Венн»Слайд

































    Сабақтын соңыСабақты қорытындылау. «Аctivote»тестілеуші құрылғысы арқылы бүгінгі өтілген сабақ бойынша әр оқушының оқу мақсатына жетуі анықталады.Рефлексия. «Сұрақ ілмегі әдісі»Оқушының ойын ашық білдіруіне дағдыландыру. Оқушы сабақтың қай бөлігін немесе тақырыпты түсінбеген болмаса сабақ төңірегінде ойландырып жүрген сұрақтарын ашық айтады. Керісінше бала өз ойын ашық жазып іліп кетуіне болады.Кері байланысҮйге тапсырма:Бүгінгі сабақта өтілген тақырыбымызды нақтылау мақсатында келесі тапсырма беріледі.№

    Қосымша ақпарат
    Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?Саралаудың жіктеу тәсілі бойына оқушыларды аралас гендірлік топқа бөлуді жоспарлаудамын.Себебі әр топтада ЖАДА болуын қадағалаймын.1-тапсырма. Саралаудың дереккөздері арқылы жаңа сабақты түсіндіру. «Қарқын» тәсілін қолданамын. Оқушылардың бірін-бірі оқытуына жағдай жасау арқылы көшбасшылық қабілеттерінің оянуына ықпал етеді2-тапсырмаДиалог және қолдау көрсету» тәсілінтапсырма орындауда, кейбір оқушыларға жеке қолдау көрсетіледі; -диалогта қатысады;3-тапсырма. «Нәтиже». Оқушылар өздерінің мықты әлсіз тұстарына қарай жауап беріп, өздерінен не күтетіндеріне көз жеткізеді.
    Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз?ҚБ1«Серпілген сауал» тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылар арасында сұрақтарды лақтыруҚБ2. «Ойлан-жұптас бөліс» берілген тапсырма бойына әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып,, жұп болып пікірлерімен бөліседі, бұл бүкіл топтың талқылауына ұласады.ҚБ3 «Бағдаршам»әр оқушы өзін-өзі бағалау критерилерінің біразына не барлығына жеткендігін анықтап, нені жақсарту керек екенін белгілей алады.
    Сабақ бойынша рефлексия

    Рефлексия. «Сұрақ ілмегі әдісі»Оқушының ойын ашық білдіруіне дағдыландыру. Оқушы сабақтың қай бөлігін немесе тақырыпты түсінбеген болмаса сабақ төңірегінде ойландырып жүрген сұрақтарын ашық айтады. Сұрақ қою арқылы баланың сабақты қалай меңгергенін немесе меңгермеген жерлерін білуге болады. Керісінше бала өз ойын ашық жазып іліп кетуіне болады.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ