Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Теңдеулерді шешу
Материал туралы қысқаша түсінік
Теңдеулерді шешуді дұрыс есептеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
10 Ақпан 2019
368
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: | ||
Сабақ тақырыбы: Теңдеулерді шешу | ||
Күні | Мұғалімнің есімі: | |
Сынып 8 | Қатысқандар саны | Қатыспағандар саны |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты | 8.2.2.7 квадрат теңдеулерге келтірілетін теңдеулерді шешу | |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: квадрат теңдеулерге келтірілетін теңдеулерді шешедіОқушылардың басым бөлігі: табылған түбірлерге тексеру жүргізу арқылы теңдеудің түбірін анықтайдыКейбір оқушылар: белгілі түбірлері бойынша биквадрат теңдеу құрастыруға болатынын тұжырымдайды | |
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) | ||
Тілдік мақсаттар | Тілдік дағдылар: жаңа айнымалы енгізу арқылы квадрат теңдеу құра алады, теңдеуді шешеді, теңдеудгі бөгде түбірлерді анықтайды, | |
Терминология: «Биквадрат», «жаңа айнымалы енгізу», «келтірілген квадрат теңдеу», «бөгде түбір», «квадрат теңдеудің түбірлері», «квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы» | ||
Сөз тіркестері: «Сіз неліктен ___айта аласыз ?», «Егер x2=a, теңдеуінде а<0 болса, онда ___болады. | ||
Құндылықтарды дарыту | «Мәңгілік ел» идеясының «Қазақстанның Тәуелсіздігі жіне Астана»құндылығы патриоттық сезімдерін оята отырып, әркім өз үлесін қос сіңіреміз. | |
Пәнаралық байланыстар | квадрат теңдеулерге келтірілетін теңдеулерді шешу тақырыбы информатиканың BilimLand, activote | |
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім | Квадрат теңдеулерді шешу, Виет теоремасын қолдану, бөлшек-рационал теңдеулерді шешу. | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Сабақтың басы | «Жүректен жүрекке». ҰЖСабақтың басында жағымды психологиялық ахуал туғызу. Сабақ тақырыбына байланысты оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында ширату жаттығуын қолданамын. «Иә», «жоқ» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қоя отырып алдыңғы біліммен ұштастырып оқу мақсатын оқушылармен бірге анықтаймыз.Сұрақтар: Мұғалім оқушымен бірге оқу мақсатын ашады. | «Иә», «жоқ» үлестірмесі |
Сабақтың ортасы | «Көрсету және модельдеу» белсенді оқыту әдісі арқылы айқын, жақсы құрылымдалған көрсетілімдерді ұсынамын. Жаңа білімді игеру үшін Bilimland ақпараттық ресурсы арқылы бейнежазбаны көрсетемін.«Түртіп алу» әдісі арқылыоқушылар бейне жазбадан өзіне қажетті ақпаратты алады.«Санамақ»әдісімен топтарға бөлу. Дескриптор: | Үлестірме «Семантикалық карта» «Эйлер Венн»Слайд |
Сабақтын соңы | Сабақты қорытындылау. «Аctivote»тестілеуші құрылғысы арқылы бүгінгі өтілген сабақ бойынша әр оқушының оқу мақсатына жетуі анықталады.Рефлексия. «Сұрақ ілмегі әдісі»Оқушының ойын ашық білдіруіне дағдыландыру. Оқушы сабақтың қай бөлігін немесе тақырыпты түсінбеген болмаса сабақ төңірегінде ойландырып жүрген сұрақтарын ашық айтады. Керісінше бала өз ойын ашық жазып іліп кетуіне болады.Кері байланысҮйге тапсырма:Бүгінгі сабақта өтілген тақырыбымызды нақтылау мақсатында келесі тапсырма беріледі.№ | |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? | Саралаудың жіктеу тәсілі бойына оқушыларды аралас гендірлік топқа бөлуді жоспарлаудамын.Себебі әр топтада ЖАДА болуын қадағалаймын.1-тапсырма. Саралаудың дереккөздері арқылы жаңа сабақты түсіндіру. «Қарқын» тәсілін қолданамын. Оқушылардың бірін-бірі оқытуына жағдай жасау арқылы көшбасшылық қабілеттерінің оянуына ықпал етеді2-тапсырма.«Диалог және қолдау көрсету» тәсілінтапсырма орындауда, кейбір оқушыларға жеке қолдау көрсетіледі; -диалогта қатысады;3-тапсырма. «Нәтиже». Оқушылар өздерінің мықты әлсіз тұстарына қарай жауап беріп, өздерінен не күтетіндеріне көз жеткізеді. | |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? | ҚБ1«Серпілген сауал» тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылар арасында сұрақтарды лақтыруҚБ2. «Ойлан-жұптас бөліс» берілген тапсырма бойына әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып,, жұп болып пікірлерімен бөліседі, бұл бүкіл топтың талқылауына ұласады.ҚБ3 «Бағдаршам»әр оқушы өзін-өзі бағалау критерилерінің біразына не барлығына жеткендігін анықтап, нені жақсарту керек екенін белгілей алады. | |
Сабақ бойынша рефлексия | Рефлексия. «Сұрақ ілмегі әдісі»Оқушының ойын ашық білдіруіне дағдыландыру. Оқушы сабақтың қай бөлігін немесе тақырыпты түсінбеген болмаса сабақ төңірегінде ойландырып жүрген сұрақтарын ашық айтады. Сұрақ қою арқылы баланың сабақты қалай меңгергенін немесе меңгермеген жерлерін білуге болады. Керісінше бала өз ойын ашық жазып іліп кетуіне болады. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)