Материалдар / Теңдік және теңсіздік
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Теңдік және теңсіздік

Материал туралы қысқаша түсінік
бөлісу
Авторы:
16 Мамыр 2023
252
1 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Сандар мен амалдар орындау.Есептер

Сынып: 1

Мұғалімнің аты-жөні:Мухитова А С

Пән: Математика

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы: Теңдік және теңсіздік.


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

1.2.2.1 теңдікті, теңсіздікті, теңдеуді білу; дұрыс және бұрыс теңдікті ажырату

1.5.2.2 «+», «-», «≠», «=», «>», «<» белгілерін/ цифрларды /белгісіз санның символын қолдану

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Сандардың қайсысы көп, қайсысы аз екенін ажыратады.

Оқушылардың басым бөлігі:

=”, “>” , “<” таңбаларын, белгісіз сан таңбасын (□) қолданады.

Кейбір оқушылар:

Теңдік және теңсіздікке өрнектерді өздері құрап жазады.

Бағалау критерийлері



1.Теңдік және теңсіздікті ажыратады.

2.Заттарды салыстыру арқылы “=”, “>” , “<” таңбаларын белгілейді.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Сандар мәнінің сәйкестігін талқылау үшін салыстыру терминдерін пайдалана алады.

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Теңдік, теңсіздік.


Талқылауға арналған сұрақтар:

Мына заттарды салыстырғанда қандай айырмашылықты байқадыңдар?

Нәтижені қалай теңсіздік түрінде жазуға болады?

Құндылықтар ға баулу

Өмір бойы білім алу,құрмет, ынтымақтастық құндылықтарын дамыту.

Пәнаралық байланыс


Дүниетану, көркем еңбек

АКТ қолдану дағдылары


видеожазба

Бастапқы білім:

Күнделікті өмірде заттардың қайсысы көп, қайсысы аз екенін ажырата алады.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы



Жағымды ахуал туғызу: «Қар кесегі» ойыны .Оқушылар «қар кесегіндегі» жазу бойынша топқа бөлінеді. (үлкен,кіші, тең, сонша)Топ ережесін қайталау.

Сабақтың ортасы


































Мұғалім видеожазба көрсетеді. Онда артық, кем, тең ұғымдарын еске түсіру,теңдік және теңсіздік ұғымымен таныстырылады. Тапсырма №1(Ж) «Ойлан,жұптас, бөліс» әдісі Оқушылар арасында жұппен жұмыс ұйымдастыру. «Қыс сыйлығы» ойыны Әрқайсысы қораптан бірнеше қар қиыршы-ғын алады. Әр жұп қолдарын-дағы қар қиыршығын салыс-тырады. Басқа жұптармен салыстырып, ең көп қар қиыршығы қай жұпта екенін табады -Қалай ойлайсындар осы көріністі қалай жазып көрсетуге болады?Ақ ламинат-талған қағазға теңдік және теңсіздік құрастырады. Қалыптастырушы бағалау: Егер дұрыс теңдік пен теңсіздік құрастырса, қол шапалақтау, ал қате болса, боран соқты деп екі қолдарын көтеріп бағалайды. Дескрипторлар

1.Теңдік құрастырады.

2.Теңсіздік құрастырады.

Тапсырма №2(Ө)»Кім шапшаң?» әдісі Оқулықпен жұмыс:

12 ойыншықты 2 қорапқа бірінші рет салғанда теңдік шығатындай, ал екінші рет теңсіздіктер шығатындай етіп орналастыр. Жауап нұсқаларын екі бағанға жазуға болады. Бірінші баған “теңдіктер”, екінші баған “теңсіздіктер” болады. Талдау барысында қай оқушының теңсіздік пен теңдік түрін көп жазғанын салыстыруға мүмкіндік туады. Деңгейлік тапсырма : Өрнектермен теңдік және теңсіздік құрастыр. Қалыптастырушы бағалау: мұғалім оқушылардың жұмысына баға береді.

Керемет! Жарайсың! Жақсы.


https://www.youtube.com/watch?v=_8oT-7ejYhs








«Қыс сыйлығы» ойыны

Қар қиыршығы

















Оқулық,қорапша, ойыншықтар







Дескрипторлар

  • 1.Теңсіздік пен теңдік түрін көп жазғанын салыстырады.

  • 2.Теңдік және теңсіздікті өрнек түрінде жазады.

Сергіту сәті

Шырша биі


https://www.youtube.com/watch?v=inG2QQzBo8U

Тапсырма №3(Т)


Тапсырма №3(Т) «Кубизм»әдісі

«Гауһартас» ойыны

Гауһартас беру, әр топ 2 реттен екі гауһартасты лақтырады. Үстел үстінде түскенде жоғары жағында қандай сан шықса, сол сандар арқылы теңдік, теңсіздік құрады.Ақ ламинатталған қа ғазға жазады. Қалыптастырушы бағалау:Топтар бір – бірлерінің жұмыстарын тексеріп, «Смайлик» әдісімен бағалайды.






Дескрипторлар

Теңдік құрастырады.

  • Теңсіздік құрастырады.

Сабақтың соңы


Рефлексия «Шыршаны безен-дір» ойыны. Егер оқушы тақы-рыпты түсінген болса, ойын-шығын шыршаның жоғарғы жағына, ал түсіне алмаса шыршаның төменгі жағына орналастырады.
Кері байланыс:

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы жүргіземін.




Шырша суреті

Қосымша мәліметтер

Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?


Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?



Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.


«Кім шапшаң?» әдісі арқылы 2-тапсырмада қарқын ,диалог және қолдау көрсету тәсілдері іске асады. А- деңгейі Жұптасып теңдік және теңсіздік құрастырады. В- деңгейі Теңсіздіктің бірнеше түрін құрастырады. С- деңгейі Өрнектермен теңдік және теңсіздік құрастырады.

Қалыптастырушы бағалау

1-тапсырма

қол шапалақтау , боран соқты.

2-тапсырма Керемет! Жарайсың! Жақсы. 3-тапсырма «Смайлик»

әдістерімен бағаланады.


Сергіту сәті кезінде оқушының дұрыс қимылдауына баса назар аударылады.

Сабақ бойынша рефлексия.

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса,неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!