Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Теңдік және теңсіздік
Материал туралы қысқаша түсінік
математикадан есептер шығару
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
30 Сәуір 2018
532
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары:
Сабақ: Математика Тақырыбы : Теңдік және теңсіздік | Мектеп: №73 орта мектеп | ||
Күні: 31 .01.2017 ж | Мұғалімнің аты-жөні: Бержанова Тамара Бержановна | ||
Сынып:1 «б» | Қатысқандар саны:18 | Қатыспағандар саны:0 | |
Сабақ негізделген оқу мақсаты | 1.2.2.1. теңдік және теңсіздікті айыра білу. | ||
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар істей алады: теңдік пен теңсіздік ұғымын біледі | ||
Оқушылардың көпшілігі істей алады: теңдік пен теңсіздікті ажырата алады, сандарды салыстырады. | |||
Кейбір оқушылар істей алады: «=», «=», «>», «<» таңбаларын қолдана біледі. | |||
Бағалау критерийлері | *Өрнектерді берілген ұғымдармен сәйкестендіреді* Теңдік, теңсіздікті ажыратады | ||
Тірек сөздер | Теңдік, тең емес, теңсіздік | ||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуге тәрбиелеу | ||
Пәнаралық байланыстар | Сауат ашу, ағылшын, көркем еңбек, дене шынықтыру,орыс тілі | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба,интерактивті тақта | ||
Тілдік мақсат | Сандарды салыстырады,Үлкен,кіші, тең белгілерін қолдана алады. | ||
Негізгі сөздер мен тіркестер: артық,кем,тең | |||
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: теңдік,тең емес, теңсіздік деген тірек сөздерді пайдаланады | |||
Талқылауға арналған сұрақтар: Сендер не байқадыңдар? Дарын мен Динадағы шар саны қандай? Ал енді Дарын мен Динадағы шар саны қандай болды? | |||
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? Неліктен Дарын мен Динаның қолындағы шар саны тең емес деп ойлайсың?Қалай ойлайсыңдар? Осы көріністі қалай жазып көрсетуге болады? | |||
Алдыңғы оқу | Тең, тең емес ,артық ,кем | ||
Жоспар | |||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығуларме қатар ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар | |
Басы | 2 мин 2 мин 5 мин | Психологиялық ахуал туғызу. Математика, достарым Ең маңызды, керекті. Ол - қызықты, сүйікті Үйрететін есепті. Топқа бөлу: 1, 2 3,4, 5, 6- сандар арқылы топқа бөлу (үш түрлі түсте болады, оқушылар сандардың түсіне сәйкес топтарға бөлінеді) 1 2 3 4 5 6 –деп үш топқа қазақша, орысша, ағылшынша санату. Ұжымдық жұмыс.Тақтаға төрт оқушы шығарамын.Екі оқушыға екі шардан қолдарына ұстатамын.Дарын мен Динаның қолдарындағы шар саны қандай? Неліктен тең деп ойлайсыңдар? Оны былай жазуға болады. 2=2 Бұл- теңдік = - теңдік белгісі. Біреуіне үш шар, біреуіне екі шар беремін . Енді Дарын мен Динаның шарларының саны қандай болды? Неліктен тең емес деп ойлайсыңдар? 2<3 3>2 Бұл-теңсіздіктер «Мадақтау» арқылы бағалау | Шаттық шеңбері сандар Шарлар, суреттер |
Ортасы | 3мин 3мин 1мин 7 мин 8 мин 6 мин 5 мин | Жеке жұмыс. «Қораптағы кәмпит санын салыстыр.» Оқушыларға кәмпит суреті салынған парақшалар таратып беремін. Әр қораптағы кәмпит санын салыстыртамын.Тең немесе тең емес екенін анықтатып, жазған теңсіздіктерін көрсеттіремін. 5=7 немесе 5< 7 «Жұлдызшалар» арқылы бағалаймын. Ұжымдық жұмыс. «Теңдік пе, әлде теңсіздік пе? Суреттерге қарап жауабын айтуын сұраймын. «Смайликтер» арқылы бағалау Сергіту сәті «Санау әні» Топтық жұмыс: «Шығарып көр» Қораптағы ойыншықтарды екі қорапқа қалай тең бөліп салуға болады? Нәтижесін теңдік түрінде жаз. Енді ойыншықтарды олардың саны тең болмайтындай етіп сал.Нәтижесін теңсіздік түрінде жаз.Жауабы: а) 6=6 ә) 1=11 2=10 3=9 4=8 5=7 «Қол сигналдары» арқылы бағалау. «Орындап көр» Оқушылардан таразыны қалай теңестіруге болатынын сұрау.,көкөніс муляждарын пайдаланып көрсету. Бағалау: Мадақтау Жұмыс дәптерімен жұмыс жасау. Суреттен теңдіктерді тап. Оқушылар теңдік өрнегі бейнеленген суреттегі дөңгелекті бояйды,теңдік жазады. Жауабы: а) 2 = 2 ә)3 < 4 б) 4 = 4Жеке жұмыс (сараланған ) | Кәмпит суреті салынған парақшалар «Санау әні»Аудиожазба Қораптар, ойыншықтар Таразы табағы,көкөніс муляжы Жұмыс дәптер Парақшалар |
Соңы | 3мин | Кері байланыс : | |
Қосымша ақпарат | |||
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | |||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | |
1.« Қораптағы кәмпит санын салыстыр»2. «Теңдік пе, әлде теңсіздік пе? » 3. «Шығарып көр» 4. «Орындап көр» | Жұлдызша Смайликтер Қол сигналдары Мадақтау | ||
Рефлексия | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | ||
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | |||
Қорытынды бағамдау |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)