Материалдар / Тері аурулары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тері аурулары

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2023
260
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жамбыл облысы əкімдігінің білім басқармасы
«Н.Тілендиев атындағы көп балалы жəне аз
қамсыздандырылған отбасы балалырына арналған
облыстық мектеп-интернат» коммуналдық мемлекеттік
мекемесі

Биология пəні мұғалімі:
Нұрманова Маржан Талғатқызы

Тараз
2022 жыл

Крите
рий

Сабақтың
мақсаты

Оқу мақса
ты

Тақы
рыбы

Сабақтың басы



«ЗарядПсихологиялық
алу» əдісі
ахуал туғызу.

«Заряд алу» əдісі

Психологиялық ахуал туғызу. Оқушылар бір бірене мадақтау
сөздерін айтады. (жұпта)
Оқушыларды қан жасушалары арқылы топқа бөлу.
1- топ Эпидермис
2 - топ Дерма
3 - топ Тері асты май жасұнығы

1. Сүтқоректілердің дене жамылғысы қандай? Бұл жамылғының
омыртқалы жануарлардың басқа кластарынан қандай
айырмашылығы бар?
2. Тері қанша қабаттан тұрады?
3. Тері қандай қызметтер атқарады?

1.Терінің құрылысын сипаттап түсіндіріп береді.
2. Неліктен D дəрумені «Тері» тақырыбында қарастырылатынын
түсіндіреді. Оны өндіруге қатысатын затты атайды
3. Эпидермистің қандай қабатынан тері туындылары жəне қандай даму
кезеңінде түзілетінін түсіндіріңдер.
4. Терінің мүйізді қабатының майлануына жауапты құрылымдарды
атайды.
5. Тер бездерінің қызметін атайды. Тер арқылы қандай заттар
шығарылады? Олар қандай органикалық заттардың ыдырау өнімдері
болып табылады?

Жетіспейтін элементтерді жазып, кестені толтырады.

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір
ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады,
пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым,
жасай аламын. т.б.

Сабақтың соңы









«Бір ауыз сөз» əдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген
көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.

Рефлекция
Менің оқушыларым бүгін не үйренді?
Сабақта ғы оқу əдістерім сəтті болды ма?
Оқушыларға сабақта өздерін басқаруға
мүмкіндік болды ма?
Табысты мұғалім болу үшін тағы не
істеуім керек?

*
Назарларыңызға
рахмет
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!