Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тері рецепторлары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
Координация және реттелу |
|||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Сержанова Алтынзер Сержанқызы |
|||||||||||||||||||||
Күні: |
13.04.2023 |
|||||||||||||||||||||
Сыныбы: |
8 «Ә» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Адам денесінде орналасқан тері рецепторлары (терморецепторлар, механорецепторлар, ноцицепторлар). |
|||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.7.7 терінің сезімталдығын зерттеу |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері: |
|
|||||||||||||||||||||
Оқу дағдысы: |
Білу, түсіну, қолдану |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы: |
||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңі/ |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
«Жылы лебіз» әдісі арқылы оқушылар бір- біріне лебіздерін білдіреді Топқа бөліп алу. Түрлі түсті қаламдар арқылы ( 3 топқа бөлінеді, әр тортың жұмыс үстеліне ұсынылған қалам түсімен сәйкестендірілген маталар жайылады) 1 топ. Тері 2 топ. Адам 3 топ. Рецептор
(quizizz платформасында жүзеге асады) «Pictures speak» әдісі -Бейнеленген бездерді атаңыз.
Миға шабуыл . Адам денесінің сезіну мүшелерінде тітіркендіргіштерге жауап беруі қалай аталады ? Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтап алады. Жаңа тақырыпты меңгерту «Кинометафора» әдісі Бейне материал көрсету |
Сәлемдесу
Адам денесінде орналасқан сезім мүшелерінен басқа тітіркендіргіштерге жауап беруге арналған денеде орналсатын рецеторлар болатынын айтады Жаңа сабақтың тақырыбын және терминдерді жұмыс дәптерлеріне жазып алады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға мотивациялық сөздер айтылады. |
Оқулық, жұмыс дәптері,
Слайд 1
Слайд 2
|
||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Топтық жұмыс 1 топ. Тері Механорецепторлардың қасиетін сипаттайды, мысал келтіреді. Дескриптор: Білім алушы
2 топ. Адам Терморецепторардың қасиетін сипаттайды, мысал келтіреді. Дескриптор: Білім алушы
3 топ. Рецептор Теріден тыс орналасатын рецеторларды сипаттаңыз Дескриптор: Білім алушы
Топтар жұмысты аяқтағаннан кейін мұғалім қысқа түрде резюме жасайды ( түзету, оқушыларға көмек көрсету, толықтыру, мадақтау). Жұптық жұмыc. Кеcтемeн жұмыс. Oқулықты пайданала отырып кестені толтырыңыз.
Дескриптор: Бiлiм алyшы: Рецепторлардың туындay себебін, жауап беру жолдаpын aтaйды. Жеке жұмыс. «Сюжеттік кесте» әдісі арқылы тапсырманы орындайды. Рецептор түрлері суреті 30 секунд көрсетіліп, өшіріледі. Есте сақтау дағдысы арқылы кесте толтырылады. Дұрыс жауабы тақтада көрсетіліп, талқыланады. Дескриптор: Рецептор түрлері: суықты, қысымды, жанасуды, жылуды, ауруды сезіну рецепторларын ажырата біледі. |
Әр топ алдына ұсынылған тапсырмаларды орындайды.
Кесте бойынша рецепторлардың туындay себебін, жауап беру жолдаpын aтaйды.
|
Әр топ бір – бірін бағалайды ( Бағалау критерийлері:
Мотивациялық қолдау сөздері арқылы бағаланады
|
Плакаттар, түрлі түсті қарындаштар
Слайд 3
Қосымша – 1 Ресурс – 1 Оқулық Қалам
Слайд 3 -5 Қосымша - 2 |
||||||||||||||||||
Сабақты бекіту |
«Сынақ» әдісі Неліктен кейбір қысым рецепторлары терінің беткі қабатында, кейбірі тереңде орналасқан ? Кейін мұғалім қысқа түрде резюме жасайды ( түзету, оқушыларға көмек көрсету, толықтыру, мадақтау |
Сұрaққа нaқты жaуaп беpеді.
|
Мотивациялық қолдау сөздері арқылы бағаланады |
Слайд 6 |
||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: «Активатор 3,2,1» әдісі 3- мaңызды aқпaрaт, 2- ұнаған, 1- ұнaмaғaн aспект. Мұғaлiм сабақ барысында меңгерілген материалдың кері байланысын тыңдайды. ( оқушылар кері байланысты партаны айналып жүріп жасайды) Үйге тапсырма. Логикалық есепті шығарыңыз. Зертханада төмендегідей тәжірибие жүргізілді. Адамның терісінің кішкене бөлігіне 1 m 2 әлсіз электр тогы арқылы тітіркену берілді. Нәтижесінде адамда жанасу немесе ине салғандай әсер, салқындылық, тіпті жылулық сияқты сезімдер байқалады.Тәжірибие нәтижесін түсіндіріңіз. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Бағалау критерийлері Терінің сезімталдығын зерттейді Сабақ соңында белсенділік танытқан оқшылрды бағалау жүзеге асады. (10 балдық шкала бойынша) |
Оқушылар өз пікірлерін білдіреді, қорытады. |
Балдық шкала бойынша 1-10 балл |
Ресурс – 2
Қосымша - 4 |