Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Теріс сандарды қосу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін: _________________________________
Қысқа мерзімді
сабақ жоспары
Мектеп |
Қарағанды облысы білім басқармасының Приозерск қаласы білім бөлімінің «№ 1 жалпы білім беретін мектебі» КММ |
|||||||||||
Пәні: Математика |
Сыныбы: 6 «А» |
|||||||||||
Күні: 17.10.22 |
Мұғалімнің аты-жөні: Шакетова Назира Жарылкаповна |
|||||||||||
Бөлім тақырыбы |
6.1 В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану |
|||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Теріс сандарды қосу. |
|||||||||||
Оқу мақсаты/ ұзақ мерзім жоспардан |
|
|||||||||||
Сабақ мақсаты/ бағалау критерийлері |
|
|||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану |
|||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Сабақ басы
8 минут |
І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасады, түгендейді. Оқушыларды онлайн qazmath сайт арқылы топқа бөлу.
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру Өтілген тақырыптан мысалдар беру арқылы жаңа тақырыпты ашу Зерттеу тапсырмасы. (Топпен жұмыс) 1- топ. Мына сурет бойынша есеп құрастырыңыз:
2- топ. Түсте ауаның температурасы -30С болды, ал кешке -40С- қа өзгерді (40С төмендеді). Кешке ауаның температурасы неше градус болды? 3- топ. Сатушы бірінші күні 500 теңге шығынға ұшырады. Ал, екінші күні 210 теңге шығынға тағы ұшырады. Екі күнде қанша теңге шығын болды? 4- топ. Футбол ойынында Ордабасы командасы бірінші тайымда өз қақпасына екі доп жіберіп алды. Ал, екінші тайымда тағы бір доп жіберіп алды. Нәтижесінде қанша болды? |
Сәлемдеседі, назарларын мұғалімге аударады. Топтарын анықтап, топ болып бірігеді Жанындағы оқушының үй тапсырмасын тақтадағы дайын үлгімен тeксeрeді,қателіктерін анықтайды, өзара талдайды Өтілген тақырыпты еске түсіреді, топтасып есептің шешімдерін табады. Дескриптор: -Координаталық түзудегі нүктелердің координаталарын анықтайды; - Координаталық түзуде рационал сандарды қосудың ережесін дұрыс қолданады
|
«+» және «-» Асық арқылы |
https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/
Смарт тақта Слайд 1
Слайд 2 Сұрақтар топтамасы.
|
||||||||
Сабақтың ортасы 28 минут |
Жаңа тақырыпты түсіндіру «BILIM LAND» видео сабақ көрсетеді Теріс сандарды қосу ережесін қорытып шығару. Есіңе сақта! Екі теріс санды қосу үшін:
Мысал: -8 + (-11) = -(8+11)= -19. . Оқулықпен жұмыс (Ж) «Ең зейінді» әдісі № 366 Кестені толтыру. Алдын ала дайындалған парақтарды оқушыларға ұсынады . Келесі тапсырманы орындау барысында кездесетін ережелер бойынша «Ой қозғау» әдісі арқылы «Ыстық қорапша» ішіндегі сұрақтар ойнатылады. (Сұрақтарға жауап беруге Фортуна дөңгелегі көмекке келеді) 1). Қандай сандар оң сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер. 2). Қандай сандар теріс сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер. 3). Қандай сан оң санға да, теріс санға да жатпайды? 4). Берілген санға координаталық түзу бойында неше нүкте сәйкес келеді? 5). Санақ басы болатын О нүктесінің координатасы неге тең? 6). Қандай сандар қарама-қарсы сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер. 7). Қандай сандар бүтін сандар деп аталады? 8). Қандай сандар натурал сандар деп аталады? Функцияналдық сауаттылыққа бағытталған тапсырмалар беріледі (Т.ж) «Бірге ойлаймыз, бірге талқылаймыз» әдісі № 370. №371. №372. № 373 «Білімді тексеру» әдісімен оқушыларға «Рlickers» платформасында тест тапсырмаларын беру. Бұл тапсырма жаңа тақырыпты оқушылардың қаншалықты түсінгенін көрсетудің |
Тақырыпқа байланысты видео сабақты қарайды Оқушылар керекті мағлұматтар алып, жаңа тақырыпты дәптерге жазады.
Тапсырма белгіленген уақытта аяқталған соң, тақтада дұрыс жауаптары көрсетіледі.
Дөңгелек анықтаған оқушылар қорапшадан сұрақтарын алады, берілген сұрақтарға ойлана отырып жауап береді.
Оқушылар өздерінің кілттері арқылы жауап береді, өздерінің қанша пайыз жауап бергенін де, есеп беру парақшасынан анықтайды. |
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» Асықпен бағалау Асықпен бағалау
Асықпен бағалау
Мадақтау Асықпен бағалау
|
Слайд 3-5
https://ru.piliapp.com/random/wheel/
Слайд 8-10
Смартфон Жауап кілттері |
||||||||
Сабақ соңы 4 минут |
«Бір сөйлеммен түйіндеу» Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, пікірін тыңдайды. Үй тапсырмасы: № 369 есеп. (үй тапсырмасына түсінік беру) Оқу шыларды бағалау Рефлексия
«Плюс, минус, қызықты» |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Үйге тапсырмасын Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |