Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін: _________________________________


    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Мектеп

    Қарағанды облысы білім басқармасының Приозерск қаласы білім бөлімінің

    «№ 1 жалпы білім беретін мектебі» КММ

    Пәні: Математика

    Сыныбы: 6 «А»

    Күні: 17.10.22

    Мұғалімнің аты-жөні: Шакетова Назира Жарылкаповна

    Бөлім тақырыбы

    6.1 В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану

    Сабақ тақырыбы

    Теріс сандарды қосу.

    Оқу мақсаты/ ұзақ мерзім жоспардан

          1. таңбалары бірдей рационал сандарды қосуды орындау;

    Сабақ мақсаты/ бағалау критерийлері

    • теріс рационал сандарды қосу ережесін біледі және оларды қолданып есептер шығарады.


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану

    Сабақ кезеңдері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақ басы

     

    8 минут


    І.Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушылармен амандасады, түгендейді. Оқушыларды онлайн qazmath сайт арқылы топқа бөлу.

    ІІ. Үй тапсырмасын тексеру 
    «Көршіңді тексер» әдісі бойынша үй жұмыстарын тексерелі. (Есептің дайын үлгісі көрсетіледі). 

    Өтілген тақырыптан мысалдар беру арқылы жаңа тақырыпты ашу

    Зерттеу тапсырмасы. (Топпен жұмыс)

    1- топ. Мына сурет бойынша есеп құрастырыңыз:

    2- топ. Түсте ауаның температурасы -30С болды, ал кешке -40С- қа өзгерді (40С төмендеді). Кешке ауаның температурасы неше градус болды?

    3- топ. Сатушы бірінші күні 500 теңге шығынға ұшырады. Ал, екінші күні 210 теңге шығынға тағы ұшырады. Екі күнде қанша теңге шығын болды?

    4- топ. Футбол ойынында Ордабасы командасы бірінші тайымда өз қақпасына екі доп жіберіп алды. Ал, екінші тайымда тағы бір доп жіберіп алды. Нәтижесінде қанша болды?

    Сәлемдеседі, назарларын мұғалімге аударады.

    Топтарын анықтап, топ болып бірігеді



    Жанындағы оқушының үй тапсырмасын тақтадағы дайын үлгімен тeксeрeді,қателіктерін анықтайды, өзара талдайды





    Өтілген тақырыпты еске түсіреді, топтасып есептің шешімдерін табады.


    Дескриптор:

    -Координаталық түзудегі нүктелердің координаталарын анықтайды;

    - Координаталық түзуде рационал сандарды қосудың ережесін дұрыс қолданады















    «+» және «-»








    Асық арқылы



    https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/





    Смарт тақта

    Слайд 1









    Слайд 2


    Сұрақтар топтамасы.




    Сабақтың

    ортасы

    28 минут






    Жаңа тақырыпты түсіндіру

    «BILIM LAND» видео сабақ көрсетеді

    Теріс сандарды қосу ережесін қорытып шығару. Есіңе сақта!

    Екі теріс санды қосу үшін:

    • қосылғыштардың модульдерін қосу керек;

    • шыққан санның алдына «-» таңбасын қою керек.

    • Екі теріс санның қосындысы теріс сан.

    Мысал:

    -8 + (-11) = -(8+11)= -19.

    .



    Оқулықпен жұмыс


    (Ж) «Ең зейінді» әдісі № 366

    Кестені толтыру. Алдын ала дайындалған парақтарды оқушыларға ұсынады

    .




    Келесі тапсырманы орындау барысында кездесетін ережелер бойынша «Ой қозғау» әдісі арқылы «Ыстық қорапша» ішіндегі сұрақтар ойнатылады. (Сұрақтарға жауап беруге Фортуна дөңгелегі көмекке келеді)

    1). Қандай сандар оң сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер.

    2). Қандай сандар теріс сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер.

    3). Қандай сан оң санға да, теріс санға да жатпайды?

    4). Берілген санға координаталық түзу бойында неше нүкте сәйкес келеді?

    5). Санақ басы болатын О нүктесінің координатасы неге тең?

    6). Қандай сандар қарама-қарсы сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер.

    7). Қандай сандар бүтін сандар деп аталады?

    8). Қандай сандар натурал сандар деп аталады?

    Функцияналдық сауаттылыққа бағытталған тапсырмалар беріледі

    (Т.ж) «Бірге ойлаймыз, бірге талқылаймыз» әдісі

    № 370. №371. №372. № 373

    «Білімді тексеру» әдісімен оқушыларға «Рlickers» платформасында тест тапсырмаларын беру. Бұл тапсырма жаңа тақырыпты оқушылардың қаншалықты түсінгенін көрсетудің

    Тақырыпқа байланысты видео сабақты қарайды

    Оқушылар керекті мағлұматтар алып, жаңа тақырыпты дәптерге жазады.





















    Тапсырма белгіленген уақытта аяқталған соң, тақтада дұрыс жауаптары көрсетіледі.

    Дескриптор

    -теріс сандардың қосындысын табады;

    -жауабын жазады.



    Дөңгелек анықтаған оқушылар қорапшадан сұрақтарын алады, берілген сұрақтарға ойлана отырып жауап береді.















    Дескриптор

    - математикалық моделін құрастырады;

    -таңбалары бірдей рационал сандарды қосу ережесін дұрыс қолданады;

    -жауабын жазады.



    Оқушылар өздерінің кілттері арқылы жауап береді, өздерінің қанша пайыз жауап бергенін де, есеп беру парақшасынан анықтайды.




    «Жарайсың! Жақсы!

    Өте жақсы! Талпын!»













    Асықпен бағалау









    Асықпен бағалау












    Асықпен бағалау
















    Мадақтау

    Асықпен бағалау













    Слайд 3-5



    Рисунок 5





    https://ru.piliapp.com/random/wheel/






    Слайд 8-10
















    Объект 6

    Смартфон

    Жауап кілттері

    Сабақ соңы

    4 минут










    «Бір сөйлеммен түйіндеу»

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, пікірін тыңдайды.


    Үй тапсырмасы: № 369 есеп.

    (үй тапсырмасына түсінік беру)

    Оқу шыларды бағалау

    Рефлексия

    «Плюс, минус, қызықты»
    «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады.
    «Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады.
    «Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды , немесе не жайында көбірек білгісі келеді, соны жазады.

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

    Үйге тапсырмасын

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шакетова Назира Жарылкаповна
    27 Мамыр 2023
    618
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Теріс сандарды қосу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Теріс сандарды қосу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    6 сынып математика пәнінен Теріс сандарды қосу тақырыбына арналған ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін: _________________________________


    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Мектеп

    Қарағанды облысы білім басқармасының Приозерск қаласы білім бөлімінің

    «№ 1 жалпы білім беретін мектебі» КММ

    Пәні: Математика

    Сыныбы: 6 «А»

    Күні: 17.10.22

    Мұғалімнің аты-жөні: Шакетова Назира Жарылкаповна

    Бөлім тақырыбы

    6.1 В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану

    Сабақ тақырыбы

    Теріс сандарды қосу.

    Оқу мақсаты/ ұзақ мерзім жоспардан

          1. таңбалары бірдей рационал сандарды қосуды орындау;

    Сабақ мақсаты/ бағалау критерийлері

    • теріс рационал сандарды қосу ережесін біледі және оларды қолданып есептер шығарады.


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану

    Сабақ кезеңдері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақ басы

     

    8 минут


    І.Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушылармен амандасады, түгендейді. Оқушыларды онлайн qazmath сайт арқылы топқа бөлу.

    ІІ. Үй тапсырмасын тексеру 
    «Көршіңді тексер» әдісі бойынша үй жұмыстарын тексерелі. (Есептің дайын үлгісі көрсетіледі). 

    Өтілген тақырыптан мысалдар беру арқылы жаңа тақырыпты ашу

    Зерттеу тапсырмасы. (Топпен жұмыс)

    1- топ. Мына сурет бойынша есеп құрастырыңыз:

    2- топ. Түсте ауаның температурасы -30С болды, ал кешке -40С- қа өзгерді (40С төмендеді). Кешке ауаның температурасы неше градус болды?

    3- топ. Сатушы бірінші күні 500 теңге шығынға ұшырады. Ал, екінші күні 210 теңге шығынға тағы ұшырады. Екі күнде қанша теңге шығын болды?

    4- топ. Футбол ойынында Ордабасы командасы бірінші тайымда өз қақпасына екі доп жіберіп алды. Ал, екінші тайымда тағы бір доп жіберіп алды. Нәтижесінде қанша болды?

    Сәлемдеседі, назарларын мұғалімге аударады.

    Топтарын анықтап, топ болып бірігеді



    Жанындағы оқушының үй тапсырмасын тақтадағы дайын үлгімен тeксeрeді,қателіктерін анықтайды, өзара талдайды





    Өтілген тақырыпты еске түсіреді, топтасып есептің шешімдерін табады.


    Дескриптор:

    -Координаталық түзудегі нүктелердің координаталарын анықтайды;

    - Координаталық түзуде рационал сандарды қосудың ережесін дұрыс қолданады















    «+» және «-»








    Асық арқылы



    https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/





    Смарт тақта

    Слайд 1









    Слайд 2


    Сұрақтар топтамасы.




    Сабақтың

    ортасы

    28 минут






    Жаңа тақырыпты түсіндіру

    «BILIM LAND» видео сабақ көрсетеді

    Теріс сандарды қосу ережесін қорытып шығару. Есіңе сақта!

    Екі теріс санды қосу үшін:

    • қосылғыштардың модульдерін қосу керек;

    • шыққан санның алдына «-» таңбасын қою керек.

    • Екі теріс санның қосындысы теріс сан.

    Мысал:

    -8 + (-11) = -(8+11)= -19.

    .



    Оқулықпен жұмыс


    (Ж) «Ең зейінді» әдісі № 366

    Кестені толтыру. Алдын ала дайындалған парақтарды оқушыларға ұсынады

    .




    Келесі тапсырманы орындау барысында кездесетін ережелер бойынша «Ой қозғау» әдісі арқылы «Ыстық қорапша» ішіндегі сұрақтар ойнатылады. (Сұрақтарға жауап беруге Фортуна дөңгелегі көмекке келеді)

    1). Қандай сандар оң сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер.

    2). Қандай сандар теріс сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер.

    3). Қандай сан оң санға да, теріс санға да жатпайды?

    4). Берілген санға координаталық түзу бойында неше нүкте сәйкес келеді?

    5). Санақ басы болатын О нүктесінің координатасы неге тең?

    6). Қандай сандар қарама-қарсы сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер.

    7). Қандай сандар бүтін сандар деп аталады?

    8). Қандай сандар натурал сандар деп аталады?

    Функцияналдық сауаттылыққа бағытталған тапсырмалар беріледі

    (Т.ж) «Бірге ойлаймыз, бірге талқылаймыз» әдісі

    № 370. №371. №372. № 373

    «Білімді тексеру» әдісімен оқушыларға «Рlickers» платформасында тест тапсырмаларын беру. Бұл тапсырма жаңа тақырыпты оқушылардың қаншалықты түсінгенін көрсетудің

    Тақырыпқа байланысты видео сабақты қарайды

    Оқушылар керекті мағлұматтар алып, жаңа тақырыпты дәптерге жазады.





















    Тапсырма белгіленген уақытта аяқталған соң, тақтада дұрыс жауаптары көрсетіледі.

    Дескриптор

    -теріс сандардың қосындысын табады;

    -жауабын жазады.



    Дөңгелек анықтаған оқушылар қорапшадан сұрақтарын алады, берілген сұрақтарға ойлана отырып жауап береді.















    Дескриптор

    - математикалық моделін құрастырады;

    -таңбалары бірдей рационал сандарды қосу ережесін дұрыс қолданады;

    -жауабын жазады.



    Оқушылар өздерінің кілттері арқылы жауап береді, өздерінің қанша пайыз жауап бергенін де, есеп беру парақшасынан анықтайды.




    «Жарайсың! Жақсы!

    Өте жақсы! Талпын!»













    Асықпен бағалау









    Асықпен бағалау












    Асықпен бағалау
















    Мадақтау

    Асықпен бағалау













    Слайд 3-5



    Рисунок 5





    https://ru.piliapp.com/random/wheel/






    Слайд 8-10
















    Объект 6

    Смартфон

    Жауап кілттері

    Сабақ соңы

    4 минут










    «Бір сөйлеммен түйіндеу»

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, пікірін тыңдайды.


    Үй тапсырмасы: № 369 есеп.

    (үй тапсырмасына түсінік беру)

    Оқу шыларды бағалау

    Рефлексия

    «Плюс, минус, қызықты»
    «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады.
    «Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады.
    «Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды , немесе не жайында көбірек білгісі келеді, соны жазады.

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

    Үйге тапсырмасын

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Мәдениеттану Презентация 7 сынып
    27.05.2023
    618
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шакетова Назира Жарылкаповна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации