Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
7 мин.
|
Ұйымдастыру сәті.Оқытушы-ұйымдастырушы
сапқа тұрғызады, взвод командирінен рапорт қабылдайды. Оқушылармен
амандасады, түгендейды, киім үлгілерін тексереді.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатымен таныстыру. Өткен тапсырманы сұрау
|
Бөлімше
командирі оқушыларды сапқа тұрғызып оқытушы-ұйымдастырушыға рапорт
береді.
АӘжТД мұғалімімен
амандасады.
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек
білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық
оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай
қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.
|
АӘжТД
оқулық
|
Жаңа сабақ
кезеңі
33
минут
|
Слайд,
көрнекілік, бейнетаспа көрсету.
Террорлық акт – билік органдарының немесе
халықаралық ұйымдардың қызметін тұрақсыздандыру, әлде олар
қабылдаған шешімдерге ықпал ету мақсатында, тұрғындарды
дүрліктерітін, адам қазасына алып келетін, айтарлық тай үлкен
мүліктік зақым келтіретін немесе өзге ауыр салдарларға алып келетін
өртеу, жару және басқа да әрекеттерді жасау, сонымен қатар аталған
мақсаттар жолында аталған мақсаттар жолында аталған әрекеттерге
барамыз деген қоқан-лоқы көрсету.
Террорлық акт қауіпінде тұрғындарды үрейленуден
және жете ойластырылмаған әрекеттерден сақтау (қайтару) өте
маңызды. Әрбір адам шұғыл және төтенше жағдайларда дұрыс бағдар ала
білуге, әрекет етуге, өзін-өзі қарғауға психологиялық тұрғыдан
дайын болуы тиіс.
Қауіпсіз күштері мен құқық қорғау органдарының
белсенділігі артқанын байқасаңыздар, басқа жаққа жүріңдер тек
жүгірмеңдер және артық қызушылық танытпаңдар, өйткені сендерді
қылмыскер деп қалуы мүмкін. Жарылыс немесе атыс басталса, тез
жерге, жақсысы таса, қалқан болатын орындарға (жерлерге) ернеутас,
сауда сөрелері, машина және т.б. астына жату қажет.барынша қауіпсіз
болу үшін қолмен басты жабу қажет. Дайындалып жатқан террорлық
әрекет жайында кездейсоқ білеңдер, бұл туралы дереу полицияға
хабалрау керек.
Түрлі деңгейдегі террорлық қауіп-қатер
төнген кезде әрекет ету тәртібі. Қазастан аумағында террорлық қауіптіліктің үш
деңгейі бекітілген. Террорлық қауіптің «сары» деңгейі бірқалыпты
саналады. Ол терроризм актісі жасалу ықтималдығы туралы ақпаратты
нақты расталуды талап ететін жағдайда қойылады. Бұл деңгейде: -
сөмке, қорап, орама, қап, шабадан сияқты тасталған, қалдырылған
әсіресе сымдар немесе техникадық құрылғылар шығып тұрған
нәрселерге, сонымен қатар қоғамдық орындар мен көліктегі күдікті
адамдарға назар салу.
|
Сұрақтар мен тапсырмалар:
|
Оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша
бағаланады.
|
Слайд, бейне таспалар көрсетуге проектор,
экран.
Суреттер сызбаларды сызу
Тірек сызбалар
Кесте
Конспект
|
Қорытынды
кезең
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
Сұрақтар мен
тапсырмалар:
«Өзін өзі
бағалау»
Террорлық қауіп төнген кезде не істеу
керек?
Қауіптілік үш деңгейді атап кетіңдер.
Дабылдардың түрлерін атаңдар.
Үйге
тапсырма: №9,189-193
бет
|
Жеке
жұмыс: - бүгінгі
сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
-
түсінбедім
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен
сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне
сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы,
қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай
аламын. т.б.
Оқушылардың сабаққа қатысу белсенжділігіне
қарай қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.
|
|