2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

тест

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған тест тапсырмалары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2024
633
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

  1. Параллель түзулер дегеніміз-



  1. Сүйір бұрыш жасап қиылысатын түзулер

  2. Ешқашан қиылыспайтын түзулер

  3. Сынық сызықтар

  4. Доғал бұрыш жасап қиылысатын түзулер

  5. Тікбұрыш жасап қиылысатын түзулер



  1. Тұңғыш «Әліппе» оқулығын жазған ұстаз, ақын, ғалым адамды атаңыз



  1. Ыбырай Алтынсарин

  2. Тұрар Рысқұлов

  3. Міржақып Дулатов

  4. Ахмет Байтұрсынұлы

  5. Жүсіпбек Аймауытов



  1. Қазақ әліпбиінде қазақ тіліне тән дыбыстарды белгілейтін әріптер қатарын көрсетіңіз



  1. ә, ғ, қ, ң, ө, ұ, ү, Һ, і

  2. ә, ғ, қ, н, ң, ө, ү, ұ, х

  3. ә, ғ, қ, ф, ч, х, ш,щ

  4. ә, ғ, қ, ң, ө, ұ, ү, ы, і

  5. ә, ү, ұ, и, у, э, ю, я



  1. Бірінші буыны тұйық буын болып тұрған сөздер қатарын көрсетіңіз



  1. Жусан, қазжуа

  2. Туыс, туған

  3. Жауынгер, уыз

  4. Анар, Асан

  5. Ақпан, ұрпақ



  1. Массасы 70 кг болатын адамның денесінде 140 г тұз бар болса, массасы 45 кг адамның денесінде қанша г тұз бар?



  1. 70 г

  2. 80 г

  3. 100 г

  4. 90 г

  5. 60 г

  1. «Қараңғы қазақ көгіне өрмелеп шығып,Күн болам! Қараңғылықтың кегіне Күн болмағанда, кім болам?» деген өлең үзіндісі қай ақынның туындысы екенін көрсетіңіз

  1. Жүсіпбек Аймауытов

  2. Әди Шәріпов

  3. Бүркіт Ысқақов

  4. Сұлтанмахмұт Торайғыров

  5. Мұхтар Әуезов



  1. Болат қабырғасы 8 см шаршы қағазды екі тіктөртбұрышқа бөлді. Бұл тіктөртбұрыштардың бірінің периметрі 22 см болса, екінші тіктөртбұрыштың ауданы қанша?



  1. 40 см²

  2. 42 см²

  3. 46 см²

  4. 24 см²

  5. 64 см²



  1. Бүркіт Ысқақовтың «Жас техник» өлеңін оқытуда Абай Құнанбаевтың төмендегі өлеңдерінің қайсысымен байланыстыруға болатындығын атаңыз



  1. Ғылым таппай мақтанба

  2. Қараша, желтоқсанмен сол бір екі ай

  3. Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін

  4. Өлең-сөздің патшасы, сөз сарасы

  5. Жаздыкүн шілде болғанда



  1. <Ой пікірді бейнелеп, тұспалдап, ишаралап тұратын сөздер тобы» қалай аталатындығын көрсетіңіз



  1. Мәтелдер

  2. Кірме сөздер

  3. Тұрақты сөз тіркестері

  4. Мақалдар

  5. Табу сөздер



  1. Перпендикуляр түзулер дегеніміз-



  1. Доғал бұрыш жасап қиылысатын түзулер

  2. Сүйір бұрыш жасап қиылысатын түзулер

  3. Сынық сызықтар

  4. Ешқашан қиылыспайтын түзулер

  5. Тікбұрыш жасап қиылысатын түзулер



  1. Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар қатарын көрсетіңіз



    1. - мен, - пен

    2. - тан, - тен

    3. -ны, - ні

    4. -ға, - - ге

    5. -ның, -нің



  1. <Адамдар тамсанып, таңырқағанда залалды энергия пайда болады. Мысалы: <Көп орнында көріне айтпа, біздің сөзге ерсеңіз», - дейді Абай. Ақын бұл сөзді кез келген жерде жетістігіңді айтып, мақтана берме деген ниетпен айтқан сияқты. Ел арасында көз тиюдің де, тіл тиюдің де фактілері көп. Бұдан құтылудың бірден - бір жолы- сақтану.» деген үзіндінің түйінді ойына сәйкес келетін мақалды көрсетіңіз



  1. Өзі білмегеннің аузына қарама

  2. Тіл тас жарады, тас жармаса бас жарады

  3. Алтаумын деме, жетеуге жолығарсың...

  4. Гүрілдеп келген жаудан, күлімдеп келген қас жаман

  5. Өзім білем деген, өрге баспас

  1. . Ұзындығы 22 см, периметрі 62 см болатын тіктөртбұрыштың ауданын табыңыз



  1. 201 см²

  2. 198 см³

  3. 189 см²

  4. 421 см²

  5. 400 см²



  1. Бастауышы есімдіктен болып тұрған сөйлемді көрсетіңіз



  1. Ауыл абыр-сабыр болды.

  2. Айту парыздан құтылу емес.

  3. Екеуі де оқыған екен.

  4. Үлкені жасқана алға қадам басты.

  5. Бәрі де осы тоқтамды дұрыс десті



  1. «... Кеткенім жоқ, елім сенен атақ, бақыт, тақ іздеп, Шықтым, жұртым, шалғай жаққа ғылым атты шам іздеп. Ақтадым мен ақ сүтіңді келгенінше шамамның, Ассам - дағы сексен жастан сәбиіңмін, балаңмын...» -деп жырлаған жанды атаңыз

  1. Жүсіп Баласағұн

  2. Мұзафар Әлімбаев

  3. Бек Тоғысбаев

  4. Қожа Ахмет Яссауи

  5. Әбу Насыр әл-Фараби

  1. «... Біз бүгін Ахаңның «Әдебиет танытқышын» Аритотельдің «Поэтикасымен» салыстырар едік. Мұның мәнісі- екеуі де: бірі- грек әдебиетінің, екіншісі- қазақ әдебиетінің әліпбилері» деген пікірдің авторын атаңыз



  1. Мұхтар Әуезов

  2. Рәбиға Сыздық

  3. Зейнолла Қабдолов

  4. Сәкен Сейфуллин

  5. Әуелбек Қоңыратбаев



  1. «Шығармадағы оқиғалар тізбегі» қалай аталатындығын көрсетіңіз



  1. Эпитет

  2. Кейіптеу

  3. Сюжет

  4. Тақырып

  5. Фантастика

  1. Сөйлемде пысықтауыш қызметін атқарып тұрған есімдігі бар сөйлемді көрсетіңіз



  1. Төменде інісі күтіп тұр.

  2. Атасы тоқсанында шөбере сүйді.

  3. Ертең досымен қонаққа барады.

  4. Туысқандар да осындайда жиналатын.

  5. Ыстықта мал да жайыла алмайды



  1. Ұзындығы 90 м жолды жөндеу жұмысын бірдей өнімділікпен істей отырып, бірінші бригада 30 күнде, ал екінші бригада 45 күнде аяқтайды. Егер екі бригада осындай өнімділікпен жолдың екі жағынан бастап, бір мезгілде бірге істесе, бұл жұмысты қанша күнде бітіреді?



  1. 20 күнде

  2. 15 күнде

  3. 13 күнде

  4. 18 күнде

  5. 75 күнде



  1. Аумағы 600 м³ болатын хауызға 3 құбыр жүргізілген. Әр құбырды жеке ашып немесе үшеуін бір мезгілде ашып, хауызды суға толтыруға болады. Бірінші құбырдан аққан су хауызды 10 сағатта, екінші құбыр 15 сағатта, ал үшінші құбыр 6 сағатта толтырады.

Үш құбырды бір мезгілде ашып, хауызды неше сағатта суға толтыруға болады?

  1. 1 сағатта

  2. 7 сағатта

  3. 5 сағатта

  4. 9 сағатта

  5. 3 сағатта



  1. Аумағы 600 м³ болатын хауызға 3 құбыр жүргізілген. Әр құбырды жеке ашып немесе үшеуін бір мезгілде ашып, хауызды суға толтыруға болады. Бірінші құбырдан аққан су хауызды 10 сағатта, екінші құбыр 15 сағатта, ал үшінші құбыр 6 сағатта толтырады.



Бірінші құбыр сағатына қанша аумақты сумен толтырады?



    1. 70 м³

    2. 50 м³

    3. 60 м³

    4. 80 м³

    5. 40 м³

  1. Аумағы 600 м³ болатын хауызға 3 құбыр жүргізілген. Әр құбырды жеке ашып немесе үшеуін бір мезгілде ашып, хауызды суға толтыруға болады. Бірінші құбырдан аққан су хауызды 10 сағатта, екінші құбыр 15 сағатта, ал үшінші құбыр 6 сағатта толтырады.



Үшінші құбыр бірінші құбырға қарағанда әр сағат сайын неше м³ суды артық ағызады?



  1. 60 м³/сағ

  2. 40 м³/сағ

  3. 50 м³/саг

  4. 80 м³/сағ

  5. 90 м³/сағ



  1. Аумағы 600 м³ болатын хауызға 3 құбыр жүргізілген. Әр құбырды жеке ашып немесе үшеуін бір мезгілде ашып, хауызды суға толтыруға болады. Бірінші құбырдан аққан су хауызды 10 сағатта, екінші құбыр 15 сағатта, ал үшінші құбыр 6 сағатта толтырады.



Хауыздың жартысын сумен толтыру үшін бірінші және екінші құбырдыбірге нешесағат ашып қою керек?



  1. 5 сағат

  2. 3 сағат

  3. 2 сағат

  4. 6 сағат

  5. 4 сағат

  1. Аумағы 600 м³ болатын хауызға 3 құбыр жүргізілген. Әр құбырды жеке ашып немесе үшеуін бір мезгілде ашып, хауызды суға толтыруға болады. Бірінші құбырдан аққан су хауызды 10 сағатта, екінші құбыр 15 сағатта, ал үшінші құбыр 6 сағатта толтырады.



Егер екінші және үшінші құбыр бірге ашық тұрса, 3 сағатта хауыздың қанша бөлігі суға толтырылады?



  1. 2/5

  2. 7/10

  3. 3/10

  4. 1/2

  5. 9/10

  1. А қаласынан шығып, 24 километрге ұзап кеткен велосипедшінің соңынан 3 сағаттан соң сол қаладан мотоциклші шықты. Егер мотоциклшінің жылдамдығы 14 км/сағ болса, ол неше сағаттан кейін велосипедшіні қуып жетеді?



  1. 5 сағатта

  2. сағатта

  3. 3 сағатта

  4. 9 сағатта

  5. 4 сағатта

  1. А қаласынан шығып, 24 километрге ұзап кеткен велосипедшінің соңынан 3 сағаттан соң сол қаладан мотоциклші шықты. Егер мотоциклшінің жылдамдығы 14 км/сағ болса, ол неше сағаттан кейін велосипедшіні қуып жетеді?



Велосипедшінің мотоциклші өзін қуып жеткенге дейін жүрген жолының ұзындығы қанша?



  1. 12 км

  2. 42 км

  3. 24 км

  4. 56 км

  5. 100 км

  1. А қаласынан шығып, 24 километрге ұзап кеткен велосипедшінің соңынан 3 сағаттан соң сол қаладан мотоциклші шықты. Егер мотоциклшінің жылдамдығы 14 км/сағ болса, ол неше сағаттан кейін велосипедшіні қуып жетеді?



Мотоциклші жолға шыққанға дейін велосипедші барлық жолдың қанша бөлігін жүріп өткенін көрсетіңіз

  1. 3/7

  2. 1/2

  3. 2/8

  4. 3/4

  5. 2/4

  1. А қаласынан шығып, 24 километрге ұзап кеткен велосипедшінің соңынан 3 сағаттан соң сол қаладан мотоциклші шықты. Егер мотоциклшінің жылдамдығы 14 км/сағ болса, ол неше сағаттан кейін велосипедшіні қуып жетеді?



Мотоциклші бір сағатта барлық жолдың қанша пайызын жүргенін көрсетіңіз



  1. 15%

  2. 40%

  3. 20%

  4. 25%

  5. 55%

  1. А қаласынан шығып, 24 километрге ұзап кеткен велосипедшінің соңынан 3 сағаттан соң сол қаладан мотоциклші шықты. Егер мотоциклшінің жылдамдығы 14 км/сағ болса, ол неше сағаттан кейін велосипедшіні қуып жетеді?



Егер велосипедші мен мотоциклші А қаласынан бір мезгілде жолға шықса 5 сағаттан соң олардың арақашықтығы неше км болатындығын көрсетіңіз



  1. 38 км

  2. 30 км

  3. 20 км

  4. 24 км

  5. 28 км

  1. Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар қатарын белгілеңіз



  1. нан, - нен

  2. - ны, - ні

  3. -шы, - ші

  4. - ға, -ге,

  5. - мен, - пен

  1. «Кел, балалар, оқылық», «Өнер - білім бар жұрттар» өлеңдері арқылы балаларды оқуға, білімге шақырған ағартушы ұстазды атаңыз



  1. Міржақып Дулатов

  2. Сұлтанмахмұт Торайғыров

  3. Ахмет Байтұрсынов

  4. Абай Құнанбаев

  5. Ыбырай Алтынсарин

  1. Кішіпейіл болу туралы қай мақалда айтылғанын атаңыз





  1. Әдепті бала - арлы бала

  2. Білімдіден шыққан сөз талаптыға болсын кез

  3. Кітап- білім бұлағы, білім – өмір шырағы

  4. Ұрлық, ұрлық түбі- қорлық

  5. Адамдықтың белгісі - иіліп сәлем бергені

  1. Қай жағынан оқысаңыз да белгілі бір мағына беретін сөздер қатарын көрсетіңіз



  1. Кезек, сап

  2. Өзек, кезең

  3. Мол, тол

  4. Алма, өрік

  5. Сүт, сақ

  1. Бірінші буыны тұйық буын болып тұрған сөздер қатарын көрсетіңіз



  1. Жусан, қазжуа

  2. Жауынгер, уыз

  3. Анар, Асан

  4. Ақпан, ұрпақ

  5. Туыс, туған

  1. 92:4.5 өрнегіндегі бөлінгіштен екі есе кем санды көрсетіңіз



  1. 23

  2. 115

  3. 46

  4. 20

  5. 82

  1. Дауыссыздан басталып, дауыссызға аяқталған буынды қандай буын дейміз?



  1. Жартылай тұйық буын

  2. Ашық буын

  3. Дөңгелек буын

  4. Тұйық буын

  5. Бітеу буын

  1. <Фонетика>> термині нені білдіретіндігін көрсетіңіз



  1. «Сөздердің жиынтығы, сөздік құрам жайлы және оның тарихи дамуының заңдылықтарын, қызметін зерттейтін ғылым саласы»

  2. «Тілдегі тұрақты тіркестерді зерттейтін сала>>

  3. «Сөз тіркесі мен сөйлемнің құрылысын қарастыратын грамматиканың бір саласы>>

  4. «Тілдегі сөздерге тән мағыналарды зерттейтін сала>>

  5. «Тілдің дыбыстық жүйесін, яғни жасалу жолдары мен естілуін зерттейтін тіл білімінің саласы»

  1. Көкөніс сатушы асқабақты бірдей алты бөлікке бөлді. Алтыдан екі бөлігін сатты. Сатылған бөліктің массасы 4 кг болса, сатылмаған бөліктің массасы қанша килограмм?



  1. 4 кг

  2. 6 кг

  3. 8 кг

  4. 10 кг

  5. 12 кг

  1. Бүркіт Ысқақовтың «Жас техник>> өлеңін оқытуда Абай Құнанбаевтың төмендегі өлеңдерінің қайсысымен байланыстыруға болатындығын атаңыз



  1. Өлең -сөздің патшасы, сөз сарасы

  2. Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін

  3. Қараша, желтоқсанмен сол бір екі ай

  4. Ғылым таппай мақтанба

  5. Жаздыкүн шілде болғанда

  1. А. Беляевтің «Адам - балық» атты фантастикалық шығармасының басты кейіпкерін атаңыз



  1. Кристо

  2. Арнальдо

  3. Мерседес

  4. Ихтиандр

  5. Сальватор



  1. Н. Жүсіптің «Гиннес кітабына кірген қазақ» мәтінінде Тоқтар Әубәкіровтың Гиннес кітабына кіруіне қай ерлігі негіз болды?



  1. Ұлы Отан соғысында асқан ерлік көрсетті

  2. Ғарышқа тұңғыш рет турист ретінде аттанды

  3. ВОСТОК ғарыш кемесін Айға сәтті қондырды

  4. Қазақтардың ішінен тұңғыш рет ғарышқа ұшты

  5. МИГ-29 ұшағын «Тбилиси>> крейсерінен көкке көтерді

  1. Параллель түзулер дегеніміз-



  1. Сүйір бұрыш жасап қиылысатын түзулер

  2. Ешқашан қиылыспайтын түзулер

  3. Доғал бұрыш жасап қиылысатын түзулер

  4. Тікбұрыш жасап қиылысатын түзулер

  5. Сынық сызықтар

  1. Бастауышы есімдіктен болып тұрған сөйлемді көрсетіңіз



  1. Ауыл абыр- сабыр болды.

  2. Бәрі де осы тоқтамды дұрыс десті.

  3. Айту парыздан құтылу емес.

  4. Екеуі де оқыған екен.

  5. Үлкені жасқана алға қадам басты

  1. Параллель түзулер дегеніміз-



  1. Тікбұрыш жасап қиылысатын түзулер

  2. Доғал бұрыш жасап қиылысатын түзулер

  3. Сынық сызықтар

  4. Ешқашан қиылыспайтын түзулер

  5. Сүйір бұрыш жасап қиылысатын түзулер

  1. Бұғы сағаттың 1/20 (жиырмадан бір) бөлігінде 3 км жүріп өтті. Бұғы қандай жылдамдықпен жүргенін көрсетіңіз



  1. 60км/сағ

  2. 70км/сағ

  3. 50км/сағ

  4. 35км/сағ

  5. 25 км/сағ

  1. 52м3 - 50дм 3 - 50см3 = өрнегінің мәнін табыңыз



  1. 51950050 см³

  2. 51940050 см³

  3. 50940050 см³

  4. 51949900 см³

  5. 51949950 см³

  1. «... Біз бүгін Ахаңның «Әдебиет танытқышын» Аритотельдің «Поэтикасымен» салыстырар едік. Мұның мәнісі- екеуі де: бірі- грек әдебиетінің, екіншісі- қазақ әдебиетінің әліпбилері» деген пікірдің авторын атаңыз



  1. Сәкен Сейфуллин

  2. Мұхтар Әуезов

  3. Әуелбек Қоңыратбаев

  4. Рәбиға Сыздық

  5. Зейнолла Қабдолов

  1. «Әңгір таяқ ойнату» деген тұрақты сөз тіркесінің баламасын атаңыз



  1. Әкесін таныту

  2. Ауызбастырық беру

  3. Бәйек болу

  4. Құрдай жорғалау

  5. Бас ию



  1. «Әңгір таяқ ойнату» деген тұрақты сөз тіркесінің баламасын атаңыз



  1. Құрдай жорғалау

  2. Бас ию

  3. Әкесін таныту

  4. Бәйек болу

  5. Ауызбастырық беру



  1. Жер серіктерінің қызметі

Ғаламшарымызды айнала ұшып жүрген жер серіктерінің ел үшін пайдасы орасан зор. Оның түрлері де сан алуан. Мысалы, метеорологиялық жер серігі ауа райын бақылап, өз байқауларын радио арқылы дәлме-дәл хабарлайды. Тәулігіне ғарышты бірнеше рет айналып үлгеретін ол дауыл, боран, нөсер туралы хабарды жерге жеткізіп отырады.

Ал байқау жер серігінің міндеті- жердегі «тәртіпті» бақылау. Мысалы, ол жай отынан өртенген орманды байқасымен-ақ өрт сөндірушілерге хабарлайды..

Барлаушы жер серігі геологтерге пайдалы қазыналарды іздеп табуға көмектеседі. Әсіресе адам аяғы жетпейтін биік тауларды, тайганы, теңіз тереңін зерттеуге оның көп көмегі тиеді. Оның түсірген суреттері бойынша жер астының қай жерінде мұнай, қай жерінде темір немесе кентастар бар екені анықталады (негеш кітабінан)

  1. ?????? сызбасына сәйкес сөзді тауып, белгілеңіз:



  1. Ғаламшарымызды

  2. Байқауларымыздың

  3. Сөндірушілерге

  4. Серіктеріміздің

  5. Қазынашыларға

  1. Жер серіктерінің қызметі

Ғаламшарымызды айнала ұшып жүрген жер серіктерінің ел үшін пайдасы орасан зор. Оның түрлері де сан алуан. Мысалы, метеорологиялық жер серігі ауа райын бақылап, өз байқауларын радио арқылы дәлме-дәл хабарлайды. Тәулігіне ғарышты бірнеше рет айналып үлгеретін ол дауыл, боран, нөсер туралы хабарды жерге жеткізіп отырады.

Ал байқау жер серігінің міндеті- жердегі «тәртіпті» бақылау. Мысалы, ол жай отынан өртенген орманды байқасымен-ақ өрт сөндірушілерге хабарлайды..

Барлаушы жер серігі геологтерге пайдалы қазыналарды іздеп табуға көмектеседі. Әсіресе адам аяғы жетпейтін биік тауларды, тайганы, теңіз тереңін зерттеуге оның көп көмегі тиеді. Оның түсірген суреттері бойынша жер астының қай жерінде мұнай, қай жерінде темір немесе кентастар бар екені анықталады (негеш кітабінан)



Геологтерге «көмекші» жер серіктердің пайдасы қандай екенін атаңыз



  1. Ауа- райын бақылау

  2. Жердегі «тәртіпті» бақылау

  3. Өсімдіктер әлемін бақылау

  4. Пайдалы қазбаларды іздеу

  5. Жануарларға жайылым іздеу

  1. Жер серіктерінің қызметі

Ғаламшарымызды айнала ұшып жүрген жер серіктерінің ел үшін пайдасы орасан зор. Оның түрлері де сан алуан. Мысалы, метеорологиялық жер серігі ауа райын бақылап, өз байқауларын радио арқылы дәлме-дәл хабарлайды. Тәулігіне ғарышты бірнеше рет айналып үлгеретін ол дауыл, боран, нөсер туралы хабарды жерге жеткізіп отырады.

Ал байқау жер серігінің міндеті- жердегі «тәртіпті» бақылау. Мысалы, ол жай отынан өртенген орманды байқасымен-ақ өрт сөндірушілерге хабарлайды..

Барлаушы жер серігі геологтерге пайдалы қазыналарды іздеп табуға көмектеседі. Әсіресе адам аяғы жетпейтін биік тауларды, тайганы, теңіз тереңін зерттеуге оның көп көмегі тиеді. Оның түсірген суреттері бойынша жер астының қай жерінде мұнай, қай жерінде темір немесе кентастар бар екені анықталады (негеш кітабінан)



Мәтінде кездесетін біріңғай мүшелері бар сөйлемдер саны



  1. 4

  2. 2

  3. 1

  4. 5

  5. 3

  1. Жер серіктерінің қызметі

Ғаламшарымызды айнала ұшып жүрген жер серіктерінің ел үшін пайдасы орасан зор. Оның түрлері де сан алуан. Мысалы, метеорологиялық жер серігі ауа райын бақылап, өз байқауларын радио арқылы дәлме-дәл хабарлайды. Тәулігіне ғарышты бірнеше рет айналып үлгеретін ол дауыл, боран, нөсер туралы хабарды жерге жеткізіп отырады.

Ал байқау жер серігінің міндеті- жердегі «тәртіпті» бақылау. Мысалы, ол жай отынан өртенген орманды байқасымен-ақ өрт сөндірушілерге хабарлайды..

Барлаушы жер серігі геологтерге пайдалы қазыналарды іздеп табуға көмектеседі. Әсіресе адам аяғы жетпейтін биік тауларды, тайганы, теңіз тереңін зерттеуге оның көп көмегі тиеді. Оның түсірген суреттері бойынша жер астының қай жерінде мұнай, қай жерінде темір немесе кентастар бар екені анықталады (негеш кітабінан)



« Оның түсірген суреттері бойынша жер астының қай жерінде мұнай, қай жерінде темір немесе кентастар бар екені анықталады» деген сөйлемдегі үстеу қандай сөйлем мүшесінің қызметін атқарып тұрғандығын көрсетіңіз



  1. Анықтауыш

  2. Толықтауыш

  3. Бастауыш

  4. Баяндауыш

  5. Пысықтауыш

  1. Күздеу дегеніміз күзгі қоныс. Дегенмен күздеу мен көктеудің бір қоныс екенін есте ұстағанымыз жөн. Өйткені бұл қоныстың өзіндік ерекшелігі болады: көктемде қары жайлаудан гөрі ерте кетіп, тез көктейді. Содан соң қысқы қора маңының лайсаңынан құтылып, сергу үшін ел көктеуге келіп қонады. Сөйтіп мұнда жайлау жетілгенше отырады.

Ел жайлауға кеткен соң, көктеудің көгі қайта жетіледі. Жаз бойы шалғыны жапырылмай, шөбі тусырап тұрады. Енді жайлау сүргек тартып, ел қайтадан қыстауға жақындайды. Сөйтіп тағы да қайтып келіп, қыстау маңындағы әлгі көктемгі қонысына қонады. Оның бұл кездегі атауы күздеу. Осы жерде қыс қамына кіріседі. Күздеудің отын әбден тауыспай, қысқы жайылымға мал тұяғын тигізбейді. (Н. Қазыбеков)



Туынды сөздер қатарын көрсетіңіз



  1. Күздеу,қыстау

  2. Көгі,атауы

  3. Қоныс,жай

  4. Маңы,жаны

  5. Отын,тұяғын

  1. Күздеу дегеніміз күзгі қоныс. Дегенмен күздеу мен көктеудің бір қоныс екенін есте ұстағанымыз жөн. Өйткені бұл қоныстың өзіндік ерекшелігі болады: көктемде қары жайлаудан гөрі ерте кетіп, тез көктейді. Содан соң қысқы қора маңының лайсаңынан құтылып, сергу үшін ел көктеуге келіп қонады. Сөйтіп мұнда жайлау жетілгенше отырады.

Ел жайлауға кеткен соң, көктеудің көгі қайта жетіледі. Жаз бойы шалғыны жапырылмай, шөбі тусырап тұрады. Енді жайлау сүргек тартып, ел қайтадан қыстауға жақындайды. Сөйтіп тағы да қайтып келіп, қыстау маңындағы әлгі көктемгі қонысына қонады. Оның бұл кездегі атауы күздеу. Осы жерде қыс қамына кіріседі. Күздеудің отын әбден тауыспай, қысқы жайылымға мал тұяғын тигізбейді. (Н. Қазыбеков)



Мәтіндегі төртінші сөйлемнің түрін ажыратыңыз



  1. Жалаң сөйлем

  2. Салалас құрмалас сөйлем

  3. Жай сөйлем

  4. Сабақтас құрмалас сөйлем

  5. Жайылма сөйлем

  1. Күздеу дегеніміз күзгі қоныс. Дегенмен күздеу мен көктеудің бір қоныс екенін есте ұстағанымыз жөн. Өйткені бұл қоныстың өзіндік ерекшелігі болады: көктемде қары жайлаудан гөрі ерте кетіп, тез көктейді. Содан соң қысқы қора маңының лайсаңынан құтылып, сергу үшін ел көктеуге келіп қонады. Сөйтіп мұнда жайлау жетілгенше отырады.

Ел жайлауға кеткен соң, көктеудің көгі қайта жетіледі. Жаз бойы шалғыны жапырылмай, шөбі тусырап тұрады. Енді жайлау сүргек тартып, ел қайтадан қыстауға жақындайды. Сөйтіп тағы да қайтып келіп, қыстау маңындағы әлгі көктемгі қонысына қонады. Оның бұл кездегі атауы күздеу. Осы жерде қыс қамына кіріседі. Күздеудің отын әбден тауыспай, қысқы жайылымға мал тұяғын тигізбейді. (Н. Қазыбеков)



«Күздеу» мәтіні мәтіннің қай түріне жататынын көрсетіңіз



  1. Әңгімелеу мәтіні

  2. Пайымдау мәтіні

  3. Сипаттау мәтіні

  4. Ақпараттық мәтін

  5. Жорамалдау мәтіні

  1. Күздеу дегеніміз күзгі қоныс. Дегенмен күздеу мен көктеудің бір қоныс екенін есте ұстағанымыз жөн. Өйткені бұл қоныстың өзіндік ерекшелігі болады: көктемде қары жайлаудан гөрі ерте кетіп, тез көктейді. Содан соң қысқы қора маңының лайсаңынан құтылып, сергу үшін ел көктеуге келіп қонады. Сөйтіп мұнда жайлау жетілгенше отырады.

Ел жайлауға кеткен соң, көктеудің көгі қайта жетіледі. Жаз бойы шалғыны жапырылмай, шөбі тусырап тұрады. Енді жайлау сүргек тартып, ел қайтадан қыстауға жақындайды. Сөйтіп тағы да қайтып келіп, қыстау маңындағы әлгі көктемгі қонысына қонады. Оның бұл кездегі атауы күздеу. Осы жерде қыс қамына кіріседі. Күздеудің отын әбден тауыспай, қысқы жайылымға мал тұяғын тигізбейді. (Н. Қазыбеков)



«Күздеудің отын әбден тауыспай, қысқы жайылымға мал тұяғын тигізбейді» деген сөйлемдегі отын сөзіне мәндес сөзді анықтаңыз



  1. Пешін

  2. Шоғын

  3. Ошағын

  4. Жылуын

  5. Шөбін

  1. Күздеу дегеніміз күзгі қоныс. Дегенмен күздеу мен көктеудің бір қоныс екенін есте ұстағанымыз жөн. Өйткені бұл қоныстың өзіндік ерекшелігі болады: көктемде қары жайлаудан гөрі ерте кетіп, тез көктейді. Содан соң қысқы қора маңының лайсаңынан құтылып, сергу үшін ел көктеуге келіп қонады. Сөйтіп мұнда жайлау жетілгенше отырады.

Ел жайлауға кеткен соң, көктеудің көгі қайта жетіледі. Жаз бойы шалғыны жапырылмай, шөбі тусырап тұрады. Енді жайлау сүргек тартып, ел қайтадан қыстауға жақындайды. Сөйтіп тағы да қайтып келіп, қыстау маңындағы әлгі көктемгі қонысына қонады. Оның бұл кездегі атауы күздеу. Осы жерде қыс қамына кіріседі. Күздеудің отын әбден тауыспай, қысқы жайылымға мал тұяғын тигізбейді. (Н. Қазыбеков)



??? сызбасына келетін сөзді анықтаңыз



  1. Көктеудің

  2. Көктемгі

  3. Қамына

  4. Жайлауға

  5. Шалғыны



  1. Қосымша жалғанған кезде жазылуы өзгерген түбір сөзді анықтаңыз



  1. Кітаптар

  2. Газетке

  3. Халқы

  4. Елдің

  5. Ерлік

  1. 675тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!