Қазақ тілі | Мектеп: «Мойнақ ауылындағы мектепке дейінгі шағын орталығы бар №23 орта мектеп» КММ |
Күні: 16.02.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні: Ержанова Б.Н. |
Сынып: 2«Б» | Қатысқандар саны: 5 | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Қызық ертегі |
Сабақ негізделген оқу мақсаты | 2.1.4.1.тыңдаған аудио/бейне материалдың мазмұнын түсіну,таныс сөздерді айту2.2.6.1. ә,ө,ү,і,ң,ұ,ғ,қ,һ дыбыстарын артикуляциялау |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар істей алады: Қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталайды |
| Оқушылардың көпшілігі істей алады: тыңдау/көру материалындағы оқиғаларды түсінеді,сұраққа жауап береді |
| Кейбір оқушылар істей алады: таныс сөздерді қолданып сөйлем жазады |
Бағалау критерийлері | 1.Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.2.Мәтіннен түсінгенін көрсете алады,тапсырма орындайды |
Тілдік мақсат | Сөйлемге қатысты сөздердің қажеттісін тауып,қоя біледі. |
Құндылықтарға баулу | ынтымақтастық |
Пәнаралық байланыс | өзін-өзі тану,орыс тілі |
Алдыңғы оқу | Ертегі не туралы? |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз | Ресурстар
|
Басы
| 2мин
3мин
3мин
12мин
2мин
| Психологиялық ахуал орнату.-Қайырлы күн! Добрый день! Good afternoon!(Ұ) Шаттық шеңбері. Қызығушылық ояту.Балалар бір-біріне жақсы тілектер айтады-Бүгінгі күндерің сәтті өтсін!Мәңгілік Ел. Елбасымыздың Болашаққа бағдар:Рухани жаңғыру мақаласында айтылған салт-дәстүр жайында тоқталу.(МК,Т) Тақырыпты айтпас бұрын сөздік жұмысын жүргіземін. Сөздер слайдпен беріледіерте ,ерте,ертеде-давным - давно тігінші– портнойкішкентай ай - маленькая лунаүлкен ай – большая лунакөйлек-платьекөйлек тікті –сшил платьеренжіді-обиделаськүн сайын – каждый день«Миға шабуыл»әдісі.Интерактивті тақтадан мультфильм түрлерін көрсету.-Балалар,біз мультфильмді бәріміз жақсы көреміз. Кәне,атап жіберейікші!Осы мультфильмдердің қайсысына осы жаңа сөздер сәйкес келеді.Кері байланыс. «Бас бармақ»әдісін қолдануЖарайсыңдар!Тамаша!Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Қызық ертегі. «Тігінші мен ай» мультфильмін ұсына отырып,сабақ мақсатымен таныстырамын. Сабақ мақсаты: Аудио/бейне материалдың мазмұнын түсіну, болжау,қарапайым сұрақтарға жауап алу. Ә,ө,ү,ұ,і,ң,қ,ғ,һ дыбыстарын артикуляциялау.Тыңдалым.«Түртіп алу» стратегиясы.В ходе просмотра вы должны написать знакомые вам слова. Сендер мультфильм көріп отырғанда кездескен сөздерді жазып отырыңдар.«Еркін микрофон»әдісі.-Мультфильм не туралы?-Тігінші мен ай туралы.-Осы мультфильмде сендерге таныс қандай жаңа сөздер кездесті?-Көйлек,тігінші,ай,үлкен ай,кішкентай ай т.б.Декриптор: 1.Оқиғаға қатысты өз ойын білдіре алады;2б 2.Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді жаза алады. 3б |
Сыныптың ережесі:ынтымақтастық;құрмет;уақыт;әділдік
Ф.Ш.Оразбаева.,Ж.Т.Дәулетбекова Қазақ тілі. 2-сынып. – Алматы: Көкжиек-Горизонт, 2017.
Тігінші мен ай YouTubeyoutube.com›watch?v=DVA3rS7hdok |
Ортасы
Сергіту сәті | 5мин
3 мин
2 мин
5 мин
| (ТЖ) Оқылым.Ай кішкентай болды. Тігінші айға көйлек тікті. Ай күн сайын үлкейді. Ай көйлекті киді. Көйлек Айға кішкентай болды. Ай ренжіді.«Тігінші мен Ай» мультфильмі маған ұнады.Дескриптор Тамаша ! Жауаптарына қарай смайлик Айтылым. «Балмұздақ таяқшалары»әдісі. Сұрақтарға жауап бер.5б1.Ай қандай болды?2.Тігінші не істеді?3.Ай не істеді?4.Ертегі кімдер туралы?5.Саған ертегі ұнады ма?Сергіту сәтіне жаттығу орындау(ЖЖ) Жазылым.Сөздерді ретімен орналастыр. Сөйлемді толықтырып жаз. Әр оқушыға тапсырма парағы мен дескриптор берілген.Дескриптор:1.Тапсырма дұрыс орындалды.3б |
Оқулық ,түрлі-түсті қарындаштар,А-4 қағазы, үлестірмелі парақтар,конфеттер
«Ақбұлақ» биі
Слайдтағы тапсырма |
СоңыБағалау | 3мин
4мин
| (Ө) «Грамматикалық қоржын»әдісі. Сөйлемдерді тиісті қосымшалармен (-мын,-мін,-сың,-сің,-ды,-ді ) аяқта. Мен көйлек кие....Сен көйлек кие... .Ол көйлек кие... .ДескрипторларыСөйлемге қатысты қосымшаны дұрыс қоя біледі 5баллКері байланыс: Керемет! Жарайсыңдар!Бүгінгі сабақты орындаған тапсырмалар бойынша бағалау.
|
Бағалау парағы үлестірілді |
Кері байланыс3мин | Бүгінгі сабақта болған көңіл-күйді «Бағдаршам» түсіне қарай бағалау
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Қорытынды бағамдау |
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінінен не білдім?
|