Материалдар / Тікбұрышты үшбұрыш
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тікбұрышты үшбұрыш

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар тікбұрышты үшбұрыш туралы мәлімет алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
726
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Геометрия

Мектеп: №18

Күні: 09.12.2016

Мұғалімнің есімі: Міркенова Құралай

Сынып: 7 «А»

Қатысқандар саны: 21

Қатыспағандар саны: 1

Сабақ тақырыбы:

Тікбұрышты үшбұрыш.

Мақсаты

Оқушылардың тікбұрышты үшбұрыш тақырыбынан алған базалық математикалық білімдері негізінде, олардың математикалық мәдинеті мен шығармашылық қабілеттерін дамытуды жетілдіру

Жалпы мақсат

Теориялық білімдерін, практикалық дағдылары мен біліктерін дамыту арқылы бекіту. Математикалық есептердің негізгі түрлерін анықтау және оларды шығарудағы басты идеялар,тәсілдер мен әдістерді дамыту.

Күтілетін нәтиже

Алған нәтижелерді талдай отырып,білімдегі олқылықтарды жою жолдарын қарастырады. Оқушылардың алған білімдерін қортындылау, талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға жағдай жасау.

Модульдер

«АКТ», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Сын тұрғысынан ойлауға үйрету», «Оқытуды басқару және көшбасшылық».

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

«Эйфель мұнарасы» әдісі , «Болжау» әдісі, «Мозайка» әдісі, «Стоп кадр» әдісі, «Уақыт шеңбері» әдісі.

Қолданылатын ресурстар

Мекеттер, бейнежазба, маркерлер, стикерлер, презентация

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылардың назарын сабаққа аударамын.

Топқа бөлу. Тікбұрышты үшбұрыштарды құрау арқылы топқа бөлінеді. (Топқа мазаика әдісімен бөлемін яғни Тәуелсіздіктің 25 жылдығы, EXPO 2017, RIO- 2016 парақшалары арқылы)

Топ ережелерін және бағалау критерийді ескертіп өту.

Топқа бөлінеді.

Тәуелсіздіктің 25 жылдығы, EXPO 2017,

RIO -2016 жайлы әр топ өз тобын түсіндіріп өтеді. Топ басшыларын сайлайды.

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Модуль

дер

Білім Қызығушылықтарын ояту

(6 мин)

1.Үй тапсырмасын «Эйфель мұнарасы» әдісі арқылы сұрау.

Үшбұрыштар туралы не білеміз?


Бірінші топ-презентация, екінші топ-макет, үшінші топ- сиқырлы кітап арқылы үй тапсырмасын қорғайды.

Қалған топ 2жұлдыз 1 тілекпен бағаларын білдіреді.

Презен

тация

Түсіну (10 мин)

Суреттерді пайдалануда үшбұрыштарды тану.

«Болжау» әдісі арқылы тақырыпты ашу


Shape1








Shape3 Shape2







Shape4




Shape5








Оқушылар тақырыпты түсіндіреді.

Тікбұрышты үшбұрыш екенін айтады.

Бірінші топ- тікбұрышты үшбұрышты плакатқа сызып, постер қорғайды.

Екінші топ- осы тақырыпта кездесетін сөздердің орысша, ағылшыншасын айтады.

Үшінші топ- теореманы ертегі түрінде жеткізеді.






























Презен

тация

Қолдану

(10 мин)























Оқулық пен жұмыс. «Стоп кадр» әдісінің мақсаты оқушылардың есеп шығарудағы жылдамдығын арттыру, уақытты тиімді пайдалану.

206

Тік бұрышты үшбұрытың сүйір бұрыштарының біреуі 1) 180; 2) 560 болса, оның екінші сүйір бұрышы неге тең?


207

Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрыштарының бірі 600.

1) Осы бұрышқа іргелес катеті 6,5 см. Гипотенузасын табыңдар.

2)Кіші катеті мен гипотенузасының қосындысы 3,6 дм. Осы катет пен гипотенузасын табыңдар


208

Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 18 см, ал бір сүйір бұрышы 300. Осы бұрышқа қарсы жатқан катеттің ұзындығын табыңдар.


211

Үшбұрыштың бұрыштарының қатынасы 1, 2, 3 сандарының қатынасына тең. Осы үшбұрыштың тікбұрышты үшбұрыш болатынын дәлелдеңдер.

206

  1. Shape6 Берілгені: АВС тік бұрышты үшбұрыш

В═

Табу керек: ∟С═?

Шешуі: ∟С═ – (∟А+∟В) ═ ) ═

Жауабы:

207

қарсы жатқан катет гипотенузаның жартысына тең.

211

х+2х+3х =

6х=

Х=

Жауабы:

Бір бұрышы болғандықтан ол тікбұрышты болады.

Тақтаға және плакатқа шығара

ды. Бір есепті «Стоп кадр» әдісі арқылы екі оқушы

дан шығара

ды.

Сергіту сәті.

(1 мин)


Дене мүшелерімен бас - тең бүйірлі үшбұрыш, мұрын – тең қабырғалы үшбұрыш, оң иық – әр түрлі қабырғалы, сол иық – тік бұрышты үшбұрыш салу.

Жаттығу жасайды


«Бірі қонақта, қалғаны үйде»

(6 мин)

Топтық жұмыс. Макет бойынша

Тапсырма:

1.Анықтама

2.Қабырға ұзындықтарын өлшеу.

3.Ішкі бұрыштарын анықтау

4.Периметрін табу.

Әр топтан бір оқушы шығып, қолдан жасап келген тікбұрышты үшбұрыштары бойынша қорғайды.

Макет

Жинақтау (3мин)



















«Қар кесегі» әдісі арқылы сұрақ – жауап.

1.Тікбұрышты үшбұрыш

2.Тең бүйірлі әрі тік бұрышты үшбұрыштың бұрыштары

3.Үшбұрыштардың ішкі бұрыштарының қосындысы.

4.Тік бұрышты үшбұрыштың қабырғаларының аттары.

5.Биссектриса

6. қарсы жатқан катет.

7.Кез келген үшбұрыштың үлкен қабырғасына қарсы

8.Медиана

9.Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрыштарының бірі .

10. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрыштарының бірі .

Оқушылар еденде деңгелек болып тұрып, бір-біріне қар лақтыру арқылы сұрақтар қойып, өздері жауап береді.

1.Егер үшбұрыштың тік бұрышы бар болса, ол тікбұрышты үшбұрыш деп аталады.

2.

3.

4.2 катет, 1 гипотенуза

5.Бұрышты қақ бөледі

6.Гипотенузаның жартысына тең.

7. үлкен бұрыш жатады

8.Қабырғаны қақ бөледі.

9. Ал екінші сүйір бұрышы

10. Ал екінші сүйір бұрышы тең.





Қорытындылау

(6 мин)


Үшбұрыштарды қолдан қағаздан жасату.

Үшбұрыштарды қолдан жасайды.

Видео жазба

(1 мин)

Үйге тапсырма: №212-№215 есептер шығару

Есептер шығарады.


Бағалау (2 мин)

Бағалау парағын тарату

Топ басшылары бағалайды.


Рефлекция

Стикер тарату

Стикерге өз ойларын жазу.




Дайындаған Қ.Міркенова













Бағалау критериялары

қ/с

Оқушының аты-жөні

«Эйфель мұнарасы» әдісі

«Болжау» әдісі

«Стоп кадр» әдісі

«Бірі қонақта, қалғаны үйде» әдісі

«Қар кесегі» әдісі

Қорытын

ды

1

Диас






4

2

Асыл






5

3

Айгерім






5

4

Аружан





Shape8 Shape7

5

5

Меруерт






4

6

Аяужан






5

7

Ақжарқын






5

8

Дария






4

Қызыл жұлдызша -5 10-15 балл -«5»

Көк жұлдызша -4 6-10 балл -«4» Сары жұлдызша -3 3-5 балл- «3»

Бағалау критериялары

қ/с

Оқушының аты-жөні

«Эйфель мұнарасы» әдісі

«Болжау» әдісі

«Стоп кадр» әдісі

«Бірі қонақта, қалғаны үйде» әдісі

«Қар кесегі» әдісі

Қорытын

ды

1

Жансая





Shape9

5

2

Қарашаш






4

3

Ердос






4

4

Айдос






5

5

Нұрай



Shape33 Shape32 Shape31 Shape30 Shape29 Shape28 Shape27 Shape26 Shape25 Shape24 Shape23 Shape22 Shape21 Shape20 Shape19 Shape18 Shape17 Shape16 Shape15 Shape14 Shape13 Shape12 Shape11 Shape10



5

6

Милана






4

7

Асима



Shape45 Shape44 Shape43 Shape42 Shape41 Shape40 Shape39 Shape38 Shape37 Shape36 Shape35 Shape34



5

Қызыл жұлдызша -5 10-15 балл -«5»

Көк жұлдызша -4 6-10 балл -«4» Сары жұлдызша -3 3-5 балл -«3»



Бағалау критериялары

қ/с

Оқушының аты-жөні

«Эйфель мұнарасы» әдісі

«Болжау» әдісі

«Стоп кадр» әдісі

«Бірі қонақта, қалғаны үйде» әдісі

«Қар кесегі» әдісі

Қоры

тынды

1

Рая



Shape51 Shape50 Shape49 Shape48 Shape47 Shape46



4

2

Ерболат

Shape52



Shape54 Shape53


5

3

Рахым







4

Алтынбек

Shape56 Shape55





5

5

Алтыншаш






4

6

Лаура





Shape60 Shape59 Shape58 Shape57

5

7

Балнұр






5



Қызыл жұлдызша -5 10-15 балл -«5»

Көк жұлдызша -4 6-10 балл -«4»

Сары жұлдызша -3 3-5 балл -«3»

Бағалау критериялары (қай әдістің нәтиже беретінін байқау)

«Эйфель мұнарасы» әдісі

«Болжау» әдісі

«Стоп кадр» әдісі

«Бірі қонақта, қалғаны үйде» әдісі

«Қар кесегі» әдісі

Қолдан үшбұрыш жасау

Shape81 Shape80 Shape79 Shape78 Shape77 Shape76 Shape75 Shape74 Shape73 Shape72 Shape71 Shape70 Shape69 Shape68 Shape67 Shape66 Shape65 Shape64 Shape63 Shape62 Shape61




































3

3

3

2

6

4




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!