Сабақтың тақырыбы:Тіл және сөйлеу. 6-10 жаттығу. Сөздік диктант | Мектеп: №51. Т. Рысқұлов жалпы орта мектебі |
Күні: 05.09.18. | Мұғалім: А. Эрджанова |
Сынып: 4 | Қатысқан:16 | Қатыпағандар: |
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттар | Сөз байлығы,сөйлеу дағдылары жетіледі.Көркем жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды. |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар білуге тиісті:Жаңа білімге мысалдар келтіре біледі. |
| Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс |
| Кейбір оқушылар білуге тиіс:Оқулықтағы тапсырмаларды өз бетінше орындауды |
Тілдік мақсат | Оқушылар: Тіл мен сөйлеуге байланысты тапсырмаларды орындайдыНегізгі сөздер мен тіркестер:Сөйлеу мақсаты, қазына, амалы таусылу т. б.Сыныптағы диало/жазылым үшін пайдалы тілдікбірліктер:- Адамдарға сөйлеу не үшін қажет- Жазбаша сөйлеуді кішкентай бала жүзеге асыра алады ма?- Біздің тіліміз қандай? |
Бұрыннан бар білімдері | Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. |
Жоспар |
Жоспарланғануақыттар | Жоспарланған уақыт (жаттығулар) | Ресурстар |
Басталуы | Ұйымдастыру кезеңіЕсте қалған қызықты оқиғаТоп дөңгеленіп отырып, қатысушыларға доп беріледі. Допты бір-біріне кезектесіп беріп, есте қалған қызықты оқиғаларды айтады.Қызығушылықты оятуСөзжұмбақ |
Таныстырылым, суреттер. |
Ортасы
| Жаңа сабақОқулықта берілген тапсырмаларды орындау.Түсіндіру.Топтық, жеке жұмыс жүргізу.Дәптермен жұмыс.Оқулықта берілген жаттығуларды орындау | Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. |
Сергіту сәті | Еркiн ұста денеңдi,Тарсылдатпай едендiОрнымыздан тұрып апЖүгiрейiк бiр уақ.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Аяқты алға созайықТiк көтерiп, қозғайық.Тым сылбыр да болмайықАлға қарай озбайық.Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. | Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
Аяқталуы | Сөздік диктантын алу«Тіл- адам сезіміне әсер етуші құрал» тақырыбында шаршы топ алдында сөйлеуге дайындал.Жоспар құр.Не сөйлейтініңді құрған жоспарыңа сәйкес ретте.Сөйлейтін сөзіңді түсінікті, мәнерлі жеткізуге тырыс.Үйге тапсырма: 10, 9-жаттығу 7 -бетБББ кестесі
| Берілген тапсырманы орындайды
Күнделік |
Тексерілді: Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Назаркулов И
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ |
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? | Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
Дифференциялаужоспарым жүзеге асты ма?Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістер енгіздім? | «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. |
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.
2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.
3. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?
|