Пәні:
|
Өзін-өзі тану
|
Сыныбы:
|
1
|
Уақыты
|
|
Тақырыбы:
|
Тіл табыса білейік
|
Құзыреттілік
апаратын сабақтың мақсат-міндеттері:
А.Ақпараттық құзіреттілік
Б.Коммуникативтік құзіреттілік
В.Проблеманы шешу
|
|
Сабақтың типі:
|
Жаңа материалды
меңгерту
|
Сабақтың әдісі:
|
Түсіндірмелі,
иллюстративті
|
Сабақта
қолданылатын технологиялар
|
Дамыта оқыту
технологиясы,білім беруді ізгілендіру технологиясы
|
Пәнаралық
байланыс
|
Ана тілі,
дүниетану, музыка, бейнелеу өнері
|
Оқыту құралдары:
|
Оқулық, үнтаспа,
оқушы дәптері, суреттер
|
Сабақтың барысы:
|
Мұғалімнің қызметі
|
Оқушының қызметі
|
Күтілетін нәтиже
|
І.Ұйымдастыру
бөлімі
|
Сәлеметсіздерме оқушылар! Қазір бізде «өзін-өзі тану» сабағы,
барлығымыз орнымызға отырып, оқу құралдарымызды шығарып сабаққа
дайындалайық.
Бүгінгі
біздің өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы:
«Тіл
табыса білейік»
Шаттық шеңбері
Мұғалім
оқушыларды шаттық шеңберіне тұрғызып, бір бірімен сәлемдесіп, өлең
оқиды.
Достар тілін ұғамын.
Б. Тәжібаев.
Шәу-шәу үрсе күшігім,
Жат дыбысты білгені
Мияуласа мысығым,
Тамақ іздеп жүргені.
Қат-қаттаса тауығым,
Алдына дән шашамын
Үйшіктің де тәуірін,
Соған арнап жасадым.
Жас болсам да әлі мен,
Достар тілін ұғамын.
Сондықтан да бәрімен
Өте тату
тұрамын.
|
Оқушылар
мұғаліммен амандасады.
Оқушылар
оқу құралдарын шығарып, сабаққа дайындалады.
Балалар
шеңбер құрып тұрады да, бір бірімен сәлемдеседі.
Содан
соң мұғаліммен бірге бәрі өлең оқиды.
Достар тілін ұғамын.
Б. Тәжібаев.
Шәу-шәу үрсе күшігім,
Жат дыбысты білгені
Мияуласа мысығым,
Тамақ іздеп жүргені.
Қат-қаттаса тауығым,
Алдына дән шашамын
Үйшіктің де тәуірін,
Соған арнап жасадым.
Жас болсам да әлі мен,
Достар тілін ұғамын.
Сондықтан да бәрімен
Өте тату тұрамын.
|
Сабаққа
деген өз дайындықтарын көрсетеді.. Мұғалім мен оқушылар арасында
қарым қатынас орнайды.
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары артады.
Бір-біріне деген ыстық ықыластары
арқылы достықтың мәнін түсінеді.
|
ІІ.Өткен материалды қайталау
арқылы жаңа материалға кіріспе.
|
Мәтінмен жұмыс
Сабақта
оқушылардың тіл табысу туралы білімдерін кеңейту үшін
М.Төрежановтың «Аяқталмаған ойын» атты әңгімесімен жұмыстанады.
Мәтінді мұғалім алдын ала оқып беріп, оқушыларға мазмұныны
түсіндіреді.
|
Оқушылар мұғалім
оқыған мәтінмен жұмысты яғни «Аяқталмаған ойын» атты әңгімені
түсініп мәтінге өз ойларын қосып, білімдерін ары қарай жетілдіре
түседі. Оқушылар мәтіннен өздеріне көп мағлұмат алады. Мәтіннен
ойында Ақан мен асанның бір –бірін сыйламауын, тыңдамайтындығын
білді. Оқушылар бұл жерде. Ағайындылардың қашанда болмасын
бір-бірінің түсінуін, үлкенді лкен деп кішіні кіші деп сыйлау керек
екендігін ұғынады. Сондықтан оқушылар адамдардың бір біріне деген
жақсы қарым қатынаста болуы керек екенін ұғынады.
|
Берілген
мәтін арқылы оқушылардың ойларын тез жинауға, мәнін түсінуге
көмектеседі.
Оқушылардың тіл табысу туралы
білімдерін кеңейту үшін «Аяқталмаған ойын» атты әңгімесімен жұмыс
жүргізіліп, бірге оқып, талдайды.
|
ІІІ.Жаңа материалды
меңгерту.
|
Дәйксөз
Мұғалім
тақтаға «Түсіне білу жақсы қасиет» деп жазып қояды және осы халық
даналығын бүгінгі сабақтың дәйексөзі ретінде түсіндіреді.
-
Дұрыс
айтысыңдар.Бір бірімен келісіп іс істеген жағдайда ортақ келісімге
келуге болады. Адамдардың бір бірімен тіл табысуы үшін өзара,
түсіністік пен сыйластық, кішіпейілділік, сабырлық қажет. Адамдар
түсіністікте өмір сүрсе, қуанышқа бөленеді., жақсылыққа кенеледі..
«Түсіне білу – жақсы қасиет» деп халық бекер аытпаса
керек.
|
Оқушылар дәйексөзді дәптерлерін жазып,
мұғаліммен бірге қайталап, өз ойларын айтады.
Сонымен бірге оқушылар адамдардың
бір бірімен жақсы тіл табысуы үшін түсіністік пен сыйластық,
кішіпейілділік, сабырлылық қажет екендігін өте жақсы түсінеді.
|
Дәйексөздің мағынасын терең түсінеді., дәйексөзбен жұмыстана
біледі.
Өз
ойларын ашық айта алады.
Сабаққа деген ынтасын
арттырады.
|
ІV. Жаңа
материалды бекіту.
|
Тапсырма.
Тапсырма
бойынша оқушылар суретке қарап, мысық пен күшіктің қалай
достасатыны туралы әңгімелеп береді. Мұғалім оқушылардың тапсырманы
орындауларына көмек болуы үшін Ғаббас Жұмабаевтың «мысық пен күшік»
өлеңін оқып беруіне болады.
Мысық пен күшік
Ғ.Жұмабаев.
Мысығым мен күшігім
Таласуға құмар да.
Тарын қарап ішінің,
Не жетпейді бұларға?
Бірі сүйек кеміріп,
Бірі сүтке семіріп.
Үйшігінен шықпайды,
Пеш үстінде ұйықтайды.
Не керек бос таласып,
Жүрем ылғи жаратпай.
Дос болмайма жарасып,
Меніменен Мараттай.
Дәптермен жұмыс
Мұғалім
оқушыларға дәптермен жұмыста берілген сұрақтарды қояды.
|
Оқушылар
өзд беттерімен суретке қарап, мысық пен күшіктің қалай достасатыны
туралы әңгімелеп береді. Сонымен қатар көмек ретінде өлеңді
мұғаліммен бірге қайталайды.
Мысық пен күшік
Ғ.Жұмабаев.
Мысығым мен күшігім
Таласуға құмар да.
Тарын қарап ішінің,
Не жетпейді бұларға?
Бірі сүйек кеміріп,
Бірі сүтке семіріп.
Үйшігінен шықпайды,
Пеш үстінде ұйықтайды.
Не керек бос таласып,
Жүрем ылғи жаратпай.
Дос болмайма жарасып,
Меніменен Мараттай.
Оқушылар
берілген сұрақтарға жауап береді.
-
Тіл
табысып ойнау достардың арасында жақсы қарым-қатынас орнату болып
табылады.
-
Оқушылар берілген суретті бояп,
сурет бойынша әңгіме құрастырып, айтып береді.
|
Оқушылар
берілген тапсырман бойынша алған білімдерін кеңейте түседі..
Монымен қатар мысық пен күшіктің қалай достасатыны туралы өз
ойларын қосып, өздерін мол түсінік алады.
Жұмыстың
орындалу тәсілін түсінеді.
Тақырып бойынша негізгі ұғымды
естерін сақтайды.
|
V.Қорытындылау. Бағалау
|
Жүректен жүрекке
Мұғалім
оқушыларды шеңберге жинап, тіл табысудың қажеттілігі мен
маңыздылығын қорытындылайды. «Балалар, бір бірімізбен тіл табысу не
үшін қажет деп ойлайсыңдар?» деген мұғалімнің сұрағына балалар өз
ойларын ойтып, кезекпен жауап береді.
Оқушылар
осымен біздің сабағымыз аяқталды, бүгінгі сабққа өте жақсы қатысып
отырғандарыңызға көп-көп рахмет.!
Сау болыңыздар!
|
Күтілетін жауаптар: Бір бірімізбен дос болу
үшін, бір бірімізді сыйлау үшін, бірге ойнау үшін, тапсырманы
бірлесіп орындау үшін, тату тәтті ұжым болу үшін, жақсы өмір сүру
үшін, бір бірімізді қуанту үшін. Т.б.
Оқушылар
мұғаліммен қоштасады.
Келесі сабақтарына дайындалады.
|
Оқушылар жүректен жүрекке шеңберін
орындай отырып, сабақты жақсы көңіл күймен аяқтап, бір бірін сыйлау
бір бірімен жақсы тілек айтумен қорытындылайды.
|