Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Тірі ағзаларды микроскопиялық зерттеу»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: «Тірі ағзаларды микроскопиялық зерттеу».
Бөлім: |
5.3 А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер |
Педагогтің аты-жөні: |
Күзекбай Ш.Д. |
Күні: |
7.02.22 |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Тірі ағзаларды микроскопиялық зерттеу |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.4.2.3 -микроскоппен жұмыс істеу ережелерін қолдану 5.4.2.4 -уақытша микропрепарат дайындау |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Микроскоптың құрылысын және мектепте қолданатын микроскоппен жұмыс істеу ережесін біледі |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. Үй тапсырмасын тексеру «Сұрақ - жауап» 1. Тірі организмдердің қандай қасиеттері бар? 2. Жанды табиғат денелерін ата? 3. Жасуша дегеніміз не? 4. Организм дегеніміз не? 5. Популяция дегеніміз не? 6. Жанды табиғат патшалығын ата? 7. Өсу дегеніміз не? 8. Дені сау адам тынысын қанша уақытқа тоқтатып тұра алады? 9. Биосфера дегеніміз не? 10.Даму дегеніміз не? |
ДК экраны |
||
Жаңа сабаққа кіріспе 3 мин |
«Миға шабуыл» Жаңа сабаққа кіру (С) Сыныпқа микроскоптың бірнеше суретін көрсету.
Осы сұрақ арқылы сабақтың тақырыбы анықталады. |
Оқушылар не көріп тұрғандарын табуға тырысады. Сол арқылысабақтың тақырыбы анықталады. Сабақ мақсатымен және жетістік критерийлерімен танысу. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. 10 сұраққа 1 баллдан беріледі |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 13 мин |
Микроскопты ашқан ғалымдар туралы ақпарат
Микроскоптың құрылысымен таныстыру . Ж арық көмегімен ұлғайтатын микроскоп. 1. Окуляр. 2. Көру түтігі. 3. Объективтер. 4. Заттық үстелше. 5. Айна. 6. Табан. 7. Тұтқа. 8. Бұранда. Оқушыларға "Жұбыңды тап" ойынын ойнауды ұсынамын |
Сәйкестендіру парағын орындайды Оқушылар тапсырманы орындайды |
Дескриптор: Жалпы - 2 балл Ғалымдардың еңбектерін сәйкестендіреді Дескриптор: Жалпы - 2 балл Микроскоптың құрылысын сипаттайды. |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Оқушылардан микроскоппен жұмыс істеу кезінде сақталуы тиіс қауіпсіздік техникасының ережелерін құруды сұраңыз. 1 Мәтін: Микроскоппен жұмыс істеу тәртібі (Қосымшада көрсетілген). |
Оқушыларға микроскоппен жұмыс істеу ережелерін таратып беріп, танысуын қадағалау қажет. Оқушылар мұғаліммен бірге жүмыс істеп тәртібімен танысады |
|
|
15 мин |
Микропрепараты жасау әдісі 2.Өсімдік жасушасының құрылысын сипаттап түсіндіру |
САРАМАНДЫҚ ЖҰМЫС Пияз қабығы микропрепаратының жасушасын дайындау. Жұмыстың мақсаты: микропрепарат дайындауды үйрену және микроскоп арқылы жанды және жансыз табиғат денелерін ажырату. 1. Шыны және инемен жұмыс істегенде қауіпсіздік техникасы ережесін сақтай отырып, жапырақ жасушасының микропрепаратын дайындайды. |
Дескриптор: Жалпы - 5 балл 1.Микроскопты жұмысқа дайындау 2.Сарамандық жұмысты орындайды. 3. Сұлбаны дәптерге сызып алады. |
Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді. |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Рефлексия «Филворд» Шарты: Бүгінгі жаңа сабақта кездескен термин сөздерді тауып жазу.
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
3.Филворд Сабақта жиі кездескен сөздерді табады |
Сабақ соңында оқушыларға «Өзін-өзі бағалау» әдісі арқылы рефлексия жүргізіледі. Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
Сәйкестендіру
1 |
Р оберт Гук |
Алғашқы микроскоп жасап, күрделі микроскоп жасауға негіз салды |
2 |
Э рнест Руска |
Микроскопты линзаларды қорғасын трубкамен қосу арқылы құрастырады |
3 |
Г алилео Галилей |
150-300 есе ұлғайтатын линзамен қарапайым микроскоп құрастырды |
4 |
Захарий Янсен |
Жетілдірілген микроскоп және оған жарық беретін қондырғы құрастырды |
5 |
Антонио ван Левенгук |
Алғашқы электронды микроскопты жетілдірді |
Сәйкестендіру
1 |
Роберт Гук |
Алғашқы микроскоп жасап, күрделі микроскоп жасауға негіз салды |
2 |
Эрнест Руска |
Микроскопты линзаларды қорғасын трубкамен қосу арқылы құрастырады |
3 |
Галилео Галилей |
150-300 есе ұлғайтатын линзамен қарапайым микроскоп құрастырды |
4 |
Захарий Янсен |
Жетілдірілген микроскоп және оған жарық беретін қондырғы құрастырды |
5 |
Антонио ван Левенгук |
Алғашқы электронды микроскопты жетілдірді |
Тест
1.Жанды табиғат қанша патшалыққа бөлінеді
А. 4 B. 2 C. 3 D. 5
2.Тіршіліктің ең кіші бірлігі
А.Организм B.Жасуша C. Ұлпа D. Мүше
3.Жеке өмір сүре алатын, тұтас, өзін-өзі реттейтін жүйе
А. Жасуша B. Ұлпа C. Мүше D. Организм
4.Құрылысы , өмір сүруі ұқсас , шағылысу арқылы өсімтал ұрпақ әкелетін және белгілі бір жерді мекендейтін дарақтар жиынтығы
А. Түр B.Популяция C. Қауымдастық D. Жасуша
5.Белгілі бір жерде ұзақ уақыт мекендейтін бір түрдің жиынтығы
А.Биоценоз B.Биосфера C. Популяция D. Мүше
6.Жанды табиғат патшалықтары:
А.Бактериялар, жануарлар, өсімдіктер
B. Бактериялар, организм, жануарлар, өсімдіктер
C. Бактериялар, саңырауқұлақтар, жасуша, өсімдіктер
D. Бактериялар, саңырауқұлақтар, жануарлар, өсімдіктер
7. Организмдердің өздеріне ұқсас организмді өмірге келтіруі қалай аталады
А. Даму B.Өсу C. Көбею D. Қоректену
8. Қазіргі кезде Жер бетіндегі барлық биоценоздың жиынтығы құрайды
А. Биосфера B.Атмосфера C. Гидросфера D. Литосфера
9. Дені сау адам тынысын қанша секунд тоқтатып тұра алады
А. 20-25 B.25-30 C. 60-90 D. 30-30
10.Жанды табиғат дене
А. Қалам B.Кітап C. Аққала D. Аққу
1 а2 в3 d4 a5 c6 д7 с8 а9 в10д
10-9 – Өте жақсы! Тамаша!
8-7 – Жақсы!
6-4 – Орташа
Өзін-өзі бағалау парағы |
||
Оқушының аты-жөні: |
||
Тапсырмалар |
ұпай саны |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |