Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы: «Тірі ағзаларды микроскопиялық зерттеу».

    Бөлім:

    5.3 А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер

    Педагогтің аты-жөні:

    Күзекбай Ш.Д.

    Күні:

    7.02.22

    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тірі ағзаларды микроскопиялық зерттеу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    5.4.2.3 -микроскоппен жұмыс істеу ережелерін қолдану

    5.4.2.4 -уақытша микропрепарат дайындау

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Микроскоптың құрылысын және мектепте қолданатын микроскоппен жұмыс істеу ережесін біледі

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    7 мин

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    Үй тапсырмасын тексеру

    «Сұрақ - жауап»

    1. Тірі организмдердің қандай қасиеттері бар?

    2. Жанды табиғат денелерін ата?

    3. Жасуша дегеніміз не?

    4. Организм дегеніміз не?

    5. Популяция дегеніміз не?

    6. Жанды табиғат патшалығын ата?

    7. Өсу дегеніміз не?

    8. Дені сау адам тынысын қанша уақытқа тоқтатып тұра алады?

    9. Биосфера дегеніміз не?

    10.Даму дегеніміз не?

    ДК экраны

    Жаңа сабаққа кіріспе

    3 мин

    «Миға шабуыл»

    Жаңа сабаққа кіру

    (С) Сыныпқа микроскоптың бірнеше суретін көрсету.

    • Суреттен не көріп тұрсыздар? Бұл құрал қалай аталады?

    • Не үшін қолданылады?

    Осы сұрақ арқылы сабақтың тақырыбы анықталады.

    Оқушылар не көріп тұрғандарын табуға тырысады. Сол арқылысабақтың тақырыбы анықталады.


    Сабақ мақсатымен және жетістік критерийлерімен танысу.














    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    10 сұраққа

    1 баллдан беріледі








    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    13 мин

    Микроскопты ашқан ғалымдар туралы ақпарат

    1. Захарий Янсен

    2. Галилео Галилей

    3. Антонио ван Левенгук

    4. Роберт Гук

    5. Эрнест Руска


    Микроскоптың құрылысымен таныстыру .

    Ж арық көмегімен

    ұлғайтатын микроскоп.

    1. Окуляр. 2. Көру түтігі. 3. Объективтер. 4. Заттық үстелше. 5. Айна. 6. Табан. 7. Тұтқа. 8. Бұранда.

    Оқушыларға "Жұбыңды тап" ойынын ойнауды ұсынамын


    Сәйкестендіру парағын орындайды

















    Оқушылар тапсырманы орындайды






    Дескриптор: Жалпы - 2 балл

    Ғалымдардың еңбектерін сәйкестендіреді












    Дескриптор: Жалпы - 2 балл

    Микроскоптың құрылысын сипаттайды.














    ДК экраны

    5-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.



    Оқушылардан микроскоппен жұмыс істеу кезінде сақталуы тиіс қауіпсіздік техникасының ережелерін құруды сұраңыз.

    1 Мәтін: Микроскоппен жұмыс істеу тәртібі (Қосымшада көрсетілген).


    Оқушыларға микроскоппен жұмыс істеу ережелерін таратып беріп, танысуын қадағалау қажет.




    Оқушылар мұғаліммен бірге жүмыс істеп тәртібімен танысады



    15 мин

    Микропрепараты жасау әдісі


    2.Өсімдік жасушасының құрылысын сипаттап түсіндіру

    САРАМАНДЫҚ ЖҰМЫС

    Пияз қабығы микропрепаратының жасушасын дайындау.

    Жұмыстың мақсаты: микропрепарат дайындауды үйрену

    және микроскоп арқылы жанды және жансыз табиғат денелерін ажырату.

    1. Шыны және инемен жұмыс істегенде қауіпсіздік техникасы ережесін сақтай отырып, жапырақ

    жасушасының микропрепаратын дайындайды.

    Дескриптор: Жалпы - 5 балл

    1.Микроскопты жұмысқа дайындау

    2.Сарамандық жұмысты орындайды.

    3. Сұлбаны дәптерге сызып алады.


    Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді.

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.

    Рефлексия «Филворд»

    Шарты: Бүгінгі жаңа сабақта кездескен термин сөздерді тауып жазу.

    «Бір ауыз сөз» әдісі.

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


    3.Филворд

    Сабақта жиі кездескен сөздерді табады



    Сабақ соңында оқушыларға

    «Өзін-өзі бағалау» әдісі арқылы рефлексия жүргізіледі. Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.



    image13.png
























































    Сәйкестендіру


    1

    РShape2 Shape1 оберт Гук

    Алғашқы микроскоп жасап, күрделі микроскоп жасауға негіз салды


    2

    ЭShape4 Shape3 рнест Руска

    Микроскопты линзаларды қорғасын трубкамен қосу арқылы құрастырады


    3

    ГShape5 алилео Галилей

    150-300 есе ұлғайтатын линзамен қарапайым микроскоп құрастырды


    4

    Захарий Янсен

    Жетілдірілген микроскоп және оған

    жарық беретін қондырғы құрастырды


    5

    Антонио ван Левенгук

    Алғашқы электронды микроскопты жетілдірді







    Сәйкестендіру


    1

    Роберт Гук

    Алғашқы микроскоп жасап, күрделі микроскоп жасауға негіз салды


    2

    Эрнест Руска

    Микроскопты линзаларды қорғасын трубкамен қосу арқылы құрастырады


    3

    Галилео Галилей

    150-300 есе ұлғайтатын линзамен қарапайым микроскоп құрастырды


    4

    Захарий Янсен

    Жетілдірілген микроскоп және оған

    жарық беретін қондырғы құрастырды


    5

    Антонио ван Левенгук

    Алғашқы электронды микроскопты жетілдірді


    Тест

    1.Жанды табиғат қанша патшалыққа бөлінеді

    А. 4 B. 2 C. 3 D. 5

    2.Тіршіліктің ең кіші бірлігі

    А.Организм B.Жасуша C. Ұлпа D. Мүше

    3.Жеке өмір сүре алатын, тұтас, өзін-өзі реттейтін жүйе

    А. Жасуша B. Ұлпа C. Мүше D. Организм

    4.Құрылысы , өмір сүруі ұқсас , шағылысу арқылы өсімтал ұрпақ әкелетін және белгілі бір жерді мекендейтін дарақтар жиынтығы

    А. Түр B.Популяция C. Қауымдастық D. Жасуша

    5.Белгілі бір жерде ұзақ уақыт мекендейтін бір түрдің жиынтығы

    А.Биоценоз B.Биосфера C. Популяция D. Мүше

    6.Жанды табиғат патшалықтары:

    А.Бактериялар, жануарлар, өсімдіктер

    B. Бактериялар, организм, жануарлар, өсімдіктер

    C. Бактериялар, саңырауқұлақтар, жасуша, өсімдіктер

    D. Бактериялар, саңырауқұлақтар, жануарлар, өсімдіктер

    7. Организмдердің өздеріне ұқсас организмді өмірге келтіруі қалай аталады

    А. Даму B.Өсу C. Көбею D. Қоректену

    8. Қазіргі кезде Жер бетіндегі барлық биоценоздың жиынтығы құрайды

    А. Биосфера B.Атмосфера C. Гидросфера D. Литосфера

    9. Дені сау адам тынысын қанша секунд тоқтатып тұра алады

    А. 20-25 B.25-30 C. 60-90 D. 30-30

    10.Жанды табиғат дене

    А. Қалам B.Кітап C. Аққала D. Аққу

    1 а2 в3 d4 a5 c6 д7 с8 а9 в10д





    Shape6

    10-9 – Өте жақсы! Тамаша!

    8-7 – Жақсы!

    6-4 – Орташа



    Өзін-өзі бағалау парағы

    Оқушының аты-жөні:

    Тапсырмалар

    ұпай саны

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Күзекбай Шоқан Досанұлы
    20 Сәуір 2022
    1630
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    «Тірі ағзаларды микроскопиялық зерттеу»

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    «Тірі ағзаларды микроскопиялық зерттеу»

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жаратылыстану пән 5 сыныпта микроскоппен танысу және жұмыс жасау туралы жазылған, осы материалды басқада мұғалімдер көруге ұсынып отырмын. мен жас маман ретінде жасаған жоспарым
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы: «Тірі ағзаларды микроскопиялық зерттеу».

    Бөлім:

    5.3 А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер

    Педагогтің аты-жөні:

    Күзекбай Ш.Д.

    Күні:

    7.02.22

    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тірі ағзаларды микроскопиялық зерттеу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    5.4.2.3 -микроскоппен жұмыс істеу ережелерін қолдану

    5.4.2.4 -уақытша микропрепарат дайындау

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Микроскоптың құрылысын және мектепте қолданатын микроскоппен жұмыс істеу ережесін біледі

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    7 мин

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    Үй тапсырмасын тексеру

    «Сұрақ - жауап»

    1. Тірі организмдердің қандай қасиеттері бар?

    2. Жанды табиғат денелерін ата?

    3. Жасуша дегеніміз не?

    4. Организм дегеніміз не?

    5. Популяция дегеніміз не?

    6. Жанды табиғат патшалығын ата?

    7. Өсу дегеніміз не?

    8. Дені сау адам тынысын қанша уақытқа тоқтатып тұра алады?

    9. Биосфера дегеніміз не?

    10.Даму дегеніміз не?

    ДК экраны

    Жаңа сабаққа кіріспе

    3 мин

    «Миға шабуыл»

    Жаңа сабаққа кіру

    (С) Сыныпқа микроскоптың бірнеше суретін көрсету.

    • Суреттен не көріп тұрсыздар? Бұл құрал қалай аталады?

    • Не үшін қолданылады?

    Осы сұрақ арқылы сабақтың тақырыбы анықталады.

    Оқушылар не көріп тұрғандарын табуға тырысады. Сол арқылысабақтың тақырыбы анықталады.


    Сабақ мақсатымен және жетістік критерийлерімен танысу.














    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    10 сұраққа

    1 баллдан беріледі








    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    13 мин

    Микроскопты ашқан ғалымдар туралы ақпарат

    1. Захарий Янсен

    2. Галилео Галилей

    3. Антонио ван Левенгук

    4. Роберт Гук

    5. Эрнест Руска


    Микроскоптың құрылысымен таныстыру .

    Ж арық көмегімен

    ұлғайтатын микроскоп.

    1. Окуляр. 2. Көру түтігі. 3. Объективтер. 4. Заттық үстелше. 5. Айна. 6. Табан. 7. Тұтқа. 8. Бұранда.

    Оқушыларға "Жұбыңды тап" ойынын ойнауды ұсынамын


    Сәйкестендіру парағын орындайды

















    Оқушылар тапсырманы орындайды






    Дескриптор: Жалпы - 2 балл

    Ғалымдардың еңбектерін сәйкестендіреді












    Дескриптор: Жалпы - 2 балл

    Микроскоптың құрылысын сипаттайды.














    ДК экраны

    5-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.



    Оқушылардан микроскоппен жұмыс істеу кезінде сақталуы тиіс қауіпсіздік техникасының ережелерін құруды сұраңыз.

    1 Мәтін: Микроскоппен жұмыс істеу тәртібі (Қосымшада көрсетілген).


    Оқушыларға микроскоппен жұмыс істеу ережелерін таратып беріп, танысуын қадағалау қажет.




    Оқушылар мұғаліммен бірге жүмыс істеп тәртібімен танысады



    15 мин

    Микропрепараты жасау әдісі


    2.Өсімдік жасушасының құрылысын сипаттап түсіндіру

    САРАМАНДЫҚ ЖҰМЫС

    Пияз қабығы микропрепаратының жасушасын дайындау.

    Жұмыстың мақсаты: микропрепарат дайындауды үйрену

    және микроскоп арқылы жанды және жансыз табиғат денелерін ажырату.

    1. Шыны және инемен жұмыс істегенде қауіпсіздік техникасы ережесін сақтай отырып, жапырақ

    жасушасының микропрепаратын дайындайды.

    Дескриптор: Жалпы - 5 балл

    1.Микроскопты жұмысқа дайындау

    2.Сарамандық жұмысты орындайды.

    3. Сұлбаны дәптерге сызып алады.


    Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді.

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.

    Рефлексия «Филворд»

    Шарты: Бүгінгі жаңа сабақта кездескен термин сөздерді тауып жазу.

    «Бір ауыз сөз» әдісі.

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


    3.Филворд

    Сабақта жиі кездескен сөздерді табады



    Сабақ соңында оқушыларға

    «Өзін-өзі бағалау» әдісі арқылы рефлексия жүргізіледі. Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.



    image13.png
























































    Сәйкестендіру


    1

    РShape2 Shape1 оберт Гук

    Алғашқы микроскоп жасап, күрделі микроскоп жасауға негіз салды


    2

    ЭShape4 Shape3 рнест Руска

    Микроскопты линзаларды қорғасын трубкамен қосу арқылы құрастырады


    3

    ГShape5 алилео Галилей

    150-300 есе ұлғайтатын линзамен қарапайым микроскоп құрастырды


    4

    Захарий Янсен

    Жетілдірілген микроскоп және оған

    жарық беретін қондырғы құрастырды


    5

    Антонио ван Левенгук

    Алғашқы электронды микроскопты жетілдірді







    Сәйкестендіру


    1

    Роберт Гук

    Алғашқы микроскоп жасап, күрделі микроскоп жасауға негіз салды


    2

    Эрнест Руска

    Микроскопты линзаларды қорғасын трубкамен қосу арқылы құрастырады


    3

    Галилео Галилей

    150-300 есе ұлғайтатын линзамен қарапайым микроскоп құрастырды


    4

    Захарий Янсен

    Жетілдірілген микроскоп және оған

    жарық беретін қондырғы құрастырды


    5

    Антонио ван Левенгук

    Алғашқы электронды микроскопты жетілдірді


    Тест

    1.Жанды табиғат қанша патшалыққа бөлінеді

    А. 4 B. 2 C. 3 D. 5

    2.Тіршіліктің ең кіші бірлігі

    А.Организм B.Жасуша C. Ұлпа D. Мүше

    3.Жеке өмір сүре алатын, тұтас, өзін-өзі реттейтін жүйе

    А. Жасуша B. Ұлпа C. Мүше D. Организм

    4.Құрылысы , өмір сүруі ұқсас , шағылысу арқылы өсімтал ұрпақ әкелетін және белгілі бір жерді мекендейтін дарақтар жиынтығы

    А. Түр B.Популяция C. Қауымдастық D. Жасуша

    5.Белгілі бір жерде ұзақ уақыт мекендейтін бір түрдің жиынтығы

    А.Биоценоз B.Биосфера C. Популяция D. Мүше

    6.Жанды табиғат патшалықтары:

    А.Бактериялар, жануарлар, өсімдіктер

    B. Бактериялар, организм, жануарлар, өсімдіктер

    C. Бактериялар, саңырауқұлақтар, жасуша, өсімдіктер

    D. Бактериялар, саңырауқұлақтар, жануарлар, өсімдіктер

    7. Организмдердің өздеріне ұқсас организмді өмірге келтіруі қалай аталады

    А. Даму B.Өсу C. Көбею D. Қоректену

    8. Қазіргі кезде Жер бетіндегі барлық биоценоздың жиынтығы құрайды

    А. Биосфера B.Атмосфера C. Гидросфера D. Литосфера

    9. Дені сау адам тынысын қанша секунд тоқтатып тұра алады

    А. 20-25 B.25-30 C. 60-90 D. 30-30

    10.Жанды табиғат дене

    А. Қалам B.Кітап C. Аққала D. Аққу

    1 а2 в3 d4 a5 c6 д7 с8 а9 в10д





    Shape6

    10-9 – Өте жақсы! Тамаша!

    8-7 – Жақсы!

    6-4 – Орташа



    Өзін-өзі бағалау парағы

    Оқушының аты-жөні:

    Тапсырмалар

    ұпай саны

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Ашық сабақ 5 сынып
    20.04.2022
    1630
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Күзекбай Шоқан Досанұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации