Материалдар / Тіршіліктің жасушалық формалары,олардың ядросыздарға және ядролыларға бөлінуі.Прокариоттар,Эукариоттар.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тіршіліктің жасушалық формалары,олардың ядросыздарға және ядролыларға бөлінуі.Прокариоттар,Эукариоттар.

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып биология пәні бойынша сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
817
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні:Биология

Мектеп: №86 ЖОМ

Күні: 3.04.2018

7.04.2018

10.04.2018

14.04.2018

Мұғалімнің есімі: Құрбанова Гүлдана Жүсіпбекқызы.

Сынып: 9в.б.а,г.ә

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тіршіліктің жасушалық формалары,олардың ядросыздарға және ядролыларға бөлінуі.Прокариоттар,Эукариоттар.

Сабақ негізделген оқу мақсаты:

Оқушылардың білімін саралау және жетілдіру бағытында түрлі тапсырмалар орындату.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:Ядроның негізгі ұғымдарына сипаттама бере алады;


Оқушылардың басым бөлігі:ядроның құрылысына толық сипаттама бере алады;


Кейбір оқушылар:Олардың жасуша тіршілігіндегі рөлін біледі.

Тілдік мақсат

Пәнаралық лексика және терминология

Биологияның негізгі ұғымдары мен заңдары Диалогқа\жазылымға қажетті тіркестер

-крахмал

-гликоген

-пластид

Құндылықтарды дарыту

Сабақ барысында мектеп құндылықтары жүйелі түрде енгізіледі. Ол сабақтың ажырамас бөлігі болып саналады.Рухани жаңғыру.ХХІ- ғасырдағы ұлттық сана туралы. Білімнің салтанат құруы.Білімді бәрінен биік қоятын ұлт қана табысқа жетеді.Білімді,көзі ашық,көкірегі ояу болуға ұмтылу.

Ашықтық: Оқушылар үшін ақпарат көзі ашық болып табылады.Олар өздерінің білгендерін өзге құрбылармен де бөлісіп отырады.

Ынтымақтастық: Сабақ барысында топтық жұмысты орындағанда, берілген тапсырмаларды орындағанда олардың ынтымақтаса жұмыс істеуі маңызды.

Өмір бойы білім алу: Оқушылардың бүгінгі сабақтан алған білімдерін өмірде де қолдану мүмкіндігі айтылып өтіледі.

Пән аралық байланыстар

-физикамен

-биологиямен

-химиямен

Байланыстыра отырып, нақты мәліметтер беру,қосымша ресурстармен жұмыс жасау үшін арнайы сілтемелер беру

АКТ қолдану дағдылары

Презентация, бағалау кестесі көрсетіледі

Бастапқы білім

Тіршіліктің жасушалық емес формалары-вирустар,фагтар.



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут







Қызығушылық

ты ояту.

Миға шабуыл

10 мин






Сабақтың ортасы

Мағананы ажырату

20 мин

1.Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.

2.Психологиялық ахуал орнату:

Екі шеңбер жасап, бір-біріне жақсы тілектер айтып сабақты бастап,санамақ арқылы топқа бөлінеді.1-топ. 1

2-топ. 2

3-топ. 3

4-топ. 4

Жигсо әдісін ұйымдастыру: Оқушыларға тапсырма ретінде тақырыптар таратылып беріледі. Өтілген тақырыптар бойынша сұрақтар қойылады.

1.Жасушаның ағзадағы биологиялық рөлі қандай?

2.Суда қандай заттар ериді,қайсысы ерімейді,неліктен.

3.Минералды тұздар жасушада қандай қызымет атқарады?

4.Рибосоманың құрылысы.

5. Жасуша орталығы.

2.Тыңдап түсінгенін анықтау мақсатында «Венн диограммасы » әдісі арқылы оқушыларға түсіндіріп сұрақтарға жауап береді.

3. Дәптермен жұмыс:

Термин сөздер жазу,сұрақтарға жауап беру.

Үй тапсырмасын «Автор орындығы » әдісі арқылы сұрап бағалау.



Үлестірме қағаздар





АКТ





Флипчарт, түрлі түсті қаламдар, маркерлар, қағаздар






Сабақтың соңы

  1. мин


Сабақтың сонында оқущыларға бүгінгі белсенді қатысқаны үшін рахмет айтылып, олардан кері байланыс ретінде баспалдақ әдісі бойынша қорытынды жасауы сұралады.

1.Цитоқаңқа.Қозғалыс органоидтары,жасушалық қосындылар,олардың құрылысы,жасушадағы атқаратын қызыметі тақырыбын қаншалықты меңгердің.

2 .Топтық жұмыс кезінде өз белсенділігіңді көрсете алдым деп ойлайсын ба?

3.Бағалау процесі қаншалықты әділ деп ойлайсын ба?

2. Үй тапсырмасына .§ оқу,сұрақтарға жауап беру. суреттерін салу.

3. Бағалау парақшаларын мұғалім сабақ басында таратып береді


Оқушылар бүгінгі сабақтан не үйренгендерін, не білгендерін жазады.







Күнделікке түртіп алады


Бағалау парқшаларына өзін-өзі бағалайды, топ басшысы қорытынды баға қояды.



ДОЖЖО: Л.П.Утебаева. Күні: 3.04.2018ж















































Қосымша ақпарат:

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс

Барлық оқушылар сыныппен бірлесе сұхбатқа қатысады және топтық практикалық жұмыс орындайды.Көпшілік оқушылар-сұрақтарға дұрыс жауап береді ,берілген тапсырмаларға мақсат қоя біледі және нұсқауға сәйкес сәтті орындайды,қорытынды жасай біледі.кейбір оқушылар –сұрақтарға нақты жауап береді,болжай біледі.

- формативті (критерийалды, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау);

- суммативті бағалау түрлерін қолданамын.

- Орыс тілі, қазақ тілі пәндерімен байланыс бар;

- Интерактивті тақта, ноутбук пайдаланамын;

- Тәрбиелік мәні жоғары.

Рефлексия

- Сабақ мақсаттары\оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

- Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

- Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?

- Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

- Сабақ жоспарына қандай ауытқулар болды,неліктен?



...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Қорытынды бағамдау

Сабақтан жақсы өткен екі аспектісі?

1.................................................................................................................................................................. 2..................................................................................................................................................................


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да,оқу туралы да)

1.................................................................................................................................................................2.................................................................................................................................................................


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік\қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!