Жайлыбаева Сымбат Тулегеновна
«Олимпиада резервінің облыстық мамандандырылған мектеп- интернат –колледжі» КММ
|
Сабақ тақырыбы/ The topic of the lessons: |
Тізбек бөлігі үшін Ом заӊы. Есеп шығару. Ohm’s law. Problem solving. |
Мектеп/ School: «Олимпиада резервінің облыстық мамандандырылған мектеп- интернат –колледжі» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мерзімі/Date: 28.01.20 |
Мұғалімнің аты: Жайлыбаева Сымбат Тулегеновна Teacher’s name: Zhailybaeva Symbat Tulegenovna |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып/ Grade: 8 «а» |
Қатысқан оқушылар саны: Number present:18 |
Қатыспаған оқушылар саны: Number absent:3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.4.2.6 – тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану/ Apply Omh’s law for problem solving |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты/ Learning Objectives: |
тізбектегі ток күшімен кернеу арасындағы тәуелділікті сипаттау; тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар / Language Objectives: |
Subject Learning:
Language Learning:
Subject-Specific Vocabulary and Terminology: electric current, ampere (A), electric circuit, , voltage, volt (V), battery, voltmeter (электртогы, ампер (A), электртізбегі, кернеу, вольт (V), батарея, вольтметр) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
- тізбек бөлігі үшін Ом заӊын тұжырымдайды; - тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолданады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ICT skills |
Projector or Smart board for power point presentation |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім/ Previous Learning: |
Электр тогы Electric current. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
математика , maths |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Lesson’s plan / Сабақ жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарлан ған кезеңдері |
Сабақтың жоспарланған әрекеттері/ Planned Activities |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут Өткенді қайталау 10 мин Ортасы 15 минут |
Слайд№1 I. Organization moment/ Ұйымдастыру кезеңі- 2 минут Greeting. (амандасу ) Good afternoon children. Before starding our lesson let’s create a circle in the middle. Training «Мy friend» - Тренинг: Менің досым. Үш түрлі конфет арқылы топқа бөлу- Divided into three groups. Қызыл түсті конфет ( ток күші), сары түсті конфет (кернеу), жасыл түсті конфет (кедергі), осыған сәйкес бөлінеді. Let’s see if everyone’s here. Who is on duty today? Who is absent today? Кезекші кім? Кім жоқ? What date is it today? Күн жадысын сұрау? Слайд№2 Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут- Кластер әдісі II. Check home task (Үй тапсырмасын тексеру)
Оқушылар өздері таңдап алған физикалық шама бойынша кластерлер құрастыру керек. Олар А-3 қағаздың ортасындағы шеңберге өз топтарының атын жазып, одан таралатын шеңберлерге оның анықтамасын, белгіленуі, өлшем бірлігі, өлшейтін құрал, формуласы, аудармасы т.б. жазады. Мысалы: ток күші, сила тока, Ампер- өлшем бірлігі, өлшейтін құрал- Амперметр т.б. Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну «Жариялау» әдісі Әрбір топ берілген тапсырма бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мин) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ жауабын жеткізеді, және алдарында көрсетілген құралдардың атауларын да үш тілде сұрап шығу. Мысалы: амперметр, кілт, сымдар, шам, ток көзі. ҚБ: «Қол шапалақтау» |
1-топ: Ток күші 2-топ: Кернеу 3- топ: Кедергі
«Тобы туралы кластер» тренинг А-3 қағаз, түрлі-түсті маркер постер қорғау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі: Түсіну. Видео көрсету – Ом заңы туралы – 2 мин. Оқушыларға видеода көрсетілген тәжірибе түсінікті болу үшін, Ой-қозғау: яғни ток күші, кернеу, кедергі осы үш шаманың арасындағы байланысты кімнің заңы арқылы анықтаймыз? Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану ( Есептер шығару) Дәптермен жұмыс. Слайдта берілген есептерді дәптерге және тақтаға шығарып, түсіндіріп береді. Solve the problem. 1. 220В-тік жанып тұрған шамнан өткен ток күші 0,5 А. Шам қылының кедергісін табыңдар? Voltage current passing though a 220 V burning lamp is 0.5A. Find the resistance of the lamp? 2. Электр плитасы 220В кернеуге арналған оның спиралінің кедергісі 75 Ом. Ток күшін табыңдар. The electric stove is designed for a voltage of 220 Volts. It’s spiral resistance is 75 Ohms. Find the current? 3. Find current in electric bulb, if electric charge of 300C travels through it during 10min.Электр шамының заряды 300 Кл, ал одан 10 минутта өткен электр шамындағы ток күші неге тең?
ҚБ: Әр топтан топ басшысы бағалау парағында көрсетілген дескриптор арқылы тақтаға шыққан оқушыны бағалай алады. Мұғалім бағалауы: «Жарайсыңдар!» |
таратпа материалдар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты бекіту 7 минут |
Ойлау дағдыларының деңгейі: Талдау «Ыстық орындық» әдісі Бір оқушы алға шығып, ыстық орындыққа отырады. Оған басқа топтағы оқушылар өткен сабақтағы терминдер бойынша сөздер немесе шартты белгілер жасырады, отырған оқушы оны үш тілдегі аудармасын айту керек. ҚБ: «Жарайсың!» қол шапалақтау |
«Ыстық орындық» әдісі, терминдер, шартты белгілер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут |
Үйге тапсырма - Home task:
Қорытынды – Жалған/ Ақиқат Ж/А Conclusion. True or False T/F 1. The symbol for electric current is I + 2. Electric current is measured using an voltmeter + 3. 1A= 1Coulomb/1second + 4. Voltage is measured in volts + 5. I=U/R the Ohm’s law Рефлексия - Reflection: «Менің көңіл-күйімнің баспалдағы» «Керемет»/ Excellent «Өзіме сенімдімін»/ I’m convinced «Жақсы»/ Good «Жаман емес»/ Not bad «Маған көмек керек»/ I need help «Білмеймін»/ I know «Нашар»/ Bad
|
стикер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут
Өткенді қайталау 10 мин Ортасы 15 минут |
Слайд№1 I. Organization moment/ Ұйымдастыру кезеңі- 2 минут Greeting. (амандасу ) Good afternoon children. Before starding our lesson let’s create a circle in the middle. Training «Мy friend» - Тренинг: Менің досым. Үш түрлі конфет арқылы топқа бөлу- Divided into three groups. Қызыл түсті конфет ( ток күші), сары түсті конфет (кернеу), жасыл түсті конфет (кедергі), осыған сәйкес бөлінеді. Let’s see if everyone’s here. Who is on duty today? Who is absent today? Кезекші кім? Кім жоқ? What date is it today? Күн жадысын сұрау? Слайд№2 Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут- Кластер әдісі II. Check home task (Үй тапсырмасын тексеру)
Оқушылар өздері таңдап алған физикалық шама бойынша кластерлер құрастыру керек. Олар А-3 қағаздың ортасындағы шеңберге өз топтарының атын жазып, одан таралатын шеңберлерге оның анықтамасын, белгіленуі, өлшем бірлігі, өлшейтін құрал, формуласы, аудармасы т.б. жазады. Мысалы: ток күші, сила тока, Ампер- өлшем бірлігі, өлшейтін құрал- Амперметр т.б. Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну «Жариялау» әдісі
Әрбір топ берілген
тапсырма бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен
спикер берілген уақыт ішінде (5 мин) басқ Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жайлыбаева Сымбат
Тулегеновна «Олимпиада резервінің облыстық мамандандырылған мектеп-
интернат –колледжі» КММ
Сабақ тақырыбы/ The topic
of the lessons: Тізбек
бөлігі үшін Ом заӊы. Есеп шығару. Ohm’s law. Problem
solving.
Мектеп/ School: «Олимпиада резервінің облыстық
мамандандырылған мектеп- интернат
–колледжі» КММ Мерзімі/Date: 28.01.20
Мұғалімнің аты: Жайлыбаева Сымбат
Тулегеновна Teacher’s name: Zhailybaeva Symbat Tulegenovna Сынып/
Grade:
8 «а» Қатысқан
оқушылар саны: Number present:18
Қатыспаған оқушылар саны: Number absent:3 Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
8.4.2.6 –
тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда
қолдану/ Apply Omh’s law for problem solving Сабақтың мақсаты/ Learning Objectives:
тізбектегі ток күшімен кернеу арасындағы тәуелділікті сипаттау; тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер
шығаруда қолдану
Тілдік
мақсаттар / Language Objectives: Subject
Learning: Learners can
apply Ohm’s law for part
of electric circuit for problem solving.
Language Learning: Learners can interpret sketch graphs
to explain
physical meaning of electrical resistance.. (speaking and listening skills OR
reading and writing skills) Subject-Specific
Vocabulary and Terminology: electric current,
ampere (A), electric circuit, , voltage, volt (V), battery,
voltmeter (электртогы,
ампер (A), электртізбегі,
кернеу, вольт (V), батарея,
вольтметр) Бағалау критерийлері
- тізбек бөлігі үшін Ом заӊын
тұжырымдайды; - тізбек бөлігі
үшін Ом заңын есептер шығаруда қолданады. ICT
skills
Projector or Smart board
for power point presentation Бастапқы білім/ Previous
Learning: Электр тогы
Electric current. Пәнаралық байланыстар математика , maths Lesson’s plan / Сабақ
жоспары Сабақтың жоспарлан ған кезеңдері Сабақтың жоспарланған
әрекеттері/ Planned Activities Бағалау түрлері Сабақтың басы 3 минут Өткенді қайталау 10 мин Ортасы 15 минут Слайд№1 I. Organization
moment/ Ұйымдастыру кезеңі- 2 минут Greeting. (амандасу ) Good afternoon children. Before
starding our lesson let’s create a circle in the
middle. Training «Мy
friend» - Тренинг: Менің досым. Үш түрлі конфет арқылы топқа бөлу-
Divided into three groups. Қызыл түсті конфет ( ток күші), сары
түсті конфет (кернеу), жасыл түсті конфет (кедергі), осыған сәйкес
бөлінеді. Let’s see if everyone’s here. Who is
on duty today? Who is absent today? Кезекші кім? Кім
жоқ? What date is it today?
Күн жадысын
сұрау? Слайд№2 Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3
минут- Кластер әдісі II. Check home
task (Үй тапсырмасын тексеру) қазақша орысша ағылшынша заряд заряд charge ток күші сила тока current кернеу напряжение voltage кедергі сопротивление resistance уақыт время time жұмыс работа work батарея батарея cell тізбек цепь circuit вольтметр вольтметр voltmeter амперметр амперметр ampermeter кілт переключатель switch шам лампочка lamp-bulb резистор резистор resistor
Оқушылар өздері таңдап
алған физикалық шама бойынша кластерлер құрастыру керек. Олар А-3
қағаздың ортасындағы шеңберге өз топтарының атын жазып, одан
таралатын шеңберлерге оның анықтамасын, белгіленуі, өлшем бірлігі,
өлшейтін құрал, формуласы, аудармасы т.б. жазады. Мысалы: ток күші,
сила тока, Ампер- өлшем бірлігі, өлшейтін құрал- Амперметр
т.б.
Ойлау дағдыларының
деңгейі: Білу және түсіну
«Жариялау» әдісі
Әрбір топ берілген
тапсырма бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен
спикер берілген уақыт ішінде (5 мин) басқа қатысушылар алдында
сөйлеп, топ жауабын жеткізеді, және алдарында көрсетілген
құралдардың атауларын да үш тілде сұрап шығу. Мысалы: амперметр,
кілт, сымдар, шам, ток көзі.
ҚБ: «Қол
шапалақтау» 1-топ: Ток күші 2-топ: Кернеу 3- топ: Кедергі
«Тобы туралы кластер»
тренинг
А-3 қағаз, түрлі-түсті
маркер постер қорғау
Ойлау дағдыларының деңгейі: Түсіну.
Видео көрсету – Ом заңы
туралы – 2 мин. Оқушыларға видеода көрсетілген тәжірибе түсінікті болу
үшін,
Ой-қозғау: яғни ток күші, кернеу, кедергі осы үш
шаманың арасындағы байланысты кімнің заңы арқылы
анықтаймыз?
Ойлау дағдыларының
деңгейі: Қолдану ( Есептер шығару)
Дәптермен жұмыс. Слайдта
берілген есептерді дәптерге және тақтаға шығарып, түсіндіріп
береді.
Solve the
problem.
1. 220В-тік жанып тұрған
шамнан өткен ток күші 0,5 А. Шам қылының кедергісін
табыңдар?
Voltage current passing
though a 220 V burning lamp is 0.5A. Find the resistance of the
lamp?
2. Электр плитасы 220В кернеуге арналған оның спиралінің
кедергісі 75 Ом. Ток күшін табыңдар.
The electric stove is designed for a voltage of 220 Volts. It’s
spiral resistance is 75 Ohms. Find the current?
3.
Find current in electric
bulb, if electric charge of 300C travels through it during
10min.Электр
шамының заряды 300 Кл, ал одан 10 минутта өткен электр шамындағы
ток күші неге тең?
Бағалау критерийі Дескриптор Ом заңын
есептер шығаруда қолданады.
ХБЖ ға келтіреді. Ом заңын
біледі Ток
күшін анықтайды
Кедергіні анықтайды Кернеуді анықтайды
ҚБ: Әр топтан топ
басшысы бағалау парағында көрсетілген дескриптор арқылы тақтаға
шыққан оқушыны бағалай алады.
Мұғалім бағалауы:
«Жарайсыңдар!» таратпа материалдар Сабақты бекіту 7
минут
Ойлау дағдыларының
деңгейі: Талдау
«Ыстық орындық» әдісі
Бір оқушы алға шығып, ыстық орындыққа отырады. Оған басқа топтағы
оқушылар өткен сабақтағы терминдер бойынша сөздер немесе шартты
белгілер жасырады, отырған оқушы оны үш тілдегі аудармасын айту
керек.
ҚБ:
«Жарайсың!» қол
шапалақтау «Ыстық орындық» әдісі,
терминдер, шартты белгілер Бағалау 5 минут
Үйге тапсырма
- Home task:
өткен терминдерді
қайталау, А.М.Ампер,А.Вольта, Г.Ом туралы үш тілде мәлімет дайындап
әкелу
Know new
terms, information about Ampere, Volta, Ohm
Қорытынды – Жалған/ Ақиқат Ж/А
Conclusion. True or
False T/F
1. The symbol for electric
current is I +
2. Electric current is
measured using an voltmeter +
3. 1A=
1Coulomb/1second +
4. Voltage is measured in
volts +
5. I=U/R the Ohm’s law
Рефлексия
- Reflection:
«Менің көңіл-күйімнің баспалдағы»
«Керемет»/
Excellent
«Өзіме
сенімдімін»/ I’m convinced
«Жақсы»/
Good
«Жаман
емес»/ Not
bad
«Маған көмек
керек»/ I
need help
«Білмеймін»/
I know
«Нашар»/
Bad
стикер Сабақтың
басы 3
минут
Өткенді қайталау 10 мин Ортасы 15 минут
Слайд№1
I. Organization
moment/ Ұйымдастыру кезеңі- 2 минут
Greeting.
(амандасу )
Good afternoon children.
Before starding our lesson let’s create a circle in the
middle.
Training «Мy friend» - Тренинг: Менің досым.
Үш түрлі конфет арқылы топқа бөлу- Divided into three groups.
Қызыл түсті конфет ( ток
күші), сары түсті конфет (кернеу), жасыл түсті конфет (кедергі),
осыған сәйкес бөлінеді.
Let’s see if everyone’s
here. Who is on duty today? Who is absent today?
Кезекші кім? Кім
жоқ?
What date is it
today? Күн
жадысын сұрау?
Слайд№2
Психологиялық ахуал
қалыптастыру: 3 минут- Кластер әдісі
II. Check home
task (Үй тапсырмасын тексеру)
қазақша орысша ағылшынша заряд заряд charge ток күші сила тока current кернеу напряжение voltage кедергі сопротивление resistance уақыт время time жұмыс работа work батарея батарея cell тізбек цепь circuit вольтметр вольтметр voltmeter амперметр амперметр ampermeter кілт переключатель switch шам лампочка lamp-bulb резистор резистор resistor
Оқушылар өздері таңдап
алған физикалық шама бойынша кластерлер құрастыру керек. Олар А-3
қағаздың ортасындағы шеңберге өз топтарының атын жазып, одан
таралатын шеңберлерге оның анықтамасын, белгіленуі, өлшем бірлігі,
өлшейтін құрал, формуласы, аудармасы т.б. жазады. Мысалы: ток күші,
сила тока, Ампер- өлшем бірлігі, өлшейтін құрал- Амперметр
т.б.
Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну
«Жариялау» әдісі
Әрбір топ берілген
тапсырма бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен
спикер берілген уақыт ішінде (5 мин) басқ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













