Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Жайлыбаева Сымбат Тулегеновна

    «Олимпиада резервінің облыстық мамандандырылған мектеп- интернат –колледжі» КММ

    Сабақ тақырыбы/

    The topic of the lessons:

    Тізбек бөлігі үшін Ом заӊы. Есеп шығару.

    Ohm’s law. Problem solving.


    Мектеп/ School:

    «Олимпиада резервінің облыстық мамандандырылған мектеп- интернат –колледжі» КММ


    Мерзімі/Date: 28.01.20

    Мұғалімнің аты: Жайлыбаева Сымбат Тулегеновна

    Teacher’s name: Zhailybaeva Symbat Tulegenovna

    Сынып/ Grade: 8 «а»

    Қатысқан оқушылар саны:

    Number present:18

    Қатыспаған оқушылар саны:

    Number absent:3

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.4.2.6 – тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану/

    Apply Omh’s law for problem solving

    Сабақтың мақсаты/ Learning Objectives:

    тізбектегі ток күшімен кернеу арасындағы тәуелділікті сипаттау;

    тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану

    Тілдік

    мақсаттар /

    Language Objectives:

    Subject Learning:

    • Learners can apply Ohm’s law for part of electric circuit for problem solving.

    Language Learning:

    • Learners can interpret sketch graphs to explain physical meaning of electrical resistance.. (speaking and listening skills OR reading and writing skills)

    Subject-Specific Vocabulary and Terminology:

    electric current, ampere (A), electric circuit, , voltage, volt (V), battery, voltmeter

    (электртогы, ампер (A), электртізбегі, кернеу, вольт (V), батарея, вольтметр)

    Бағалау критерийлері

    - тізбек бөлігі үшін Ом заӊын тұжырымдайды;

    - тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолданады.

    ICT skills

    Projector or Smart board for power point presentation

    Бастапқы білім/

    Previous Learning:

    Электр тогы

    Electric current.

    Пәнаралық байланыстар

    математика , maths

    Lesson’s plan / Сабақ жоспары

    Сабақтың жоспарлан

    ған кезеңдері

    Сабақтың жоспарланған әрекеттері/

    Planned Activities


    Бағалау түрлері

    Сабақтың басы

    3 минут












    Өткенді қайталау

    10 мин





















    Ортасы

    15 минут

    Слайд№1

    I. Organization moment/ Ұйымдастыру кезеңі- 2 минут

    Greeting. (амандасу ) Good afternoon children. Before starding our lesson let’s create a circle in the middle.

    Training «Мy friend» - Тренинг: Менің досым.

    Үш түрлі конфет арқылы топқа бөлу- Divided into three groups.

    Қызыл түсті конфет ( ток күші), сары түсті конфет (кернеу), жасыл түсті конфет (кедергі), осыған сәйкес бөлінеді.

    Let’s see if everyone’s here. Who is on duty today? Who is absent today? Кезекші кім? Кім жоқ?

    What date is it today? Күн жадысын сұрау?

    Слайд№2

    Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут- Кластер әдісі

    II. Check home task (Үй тапсырмасын тексеру)


    қазақша

    орысша

    ағылшынша

    заряд

    заряд

    charge

    ток күші

    сила тока

    current

    кернеу

    напряжение

    voltage

    кедергі

    сопротивление

    resistance

    уақыт

    время

    time

    жұмыс

    работа

    work

    батарея

    батарея

    cell

    тізбек

    цепь

    circuit

    вольтметр

    вольтметр

    voltmeter

    амперметр

    амперметр

    ampermeter

    кілт

    переключатель

    switch

    шам

    лампочка

    lamp-bulb

    резистор

    резистор

    resistor


    Оқушылар өздері таңдап алған физикалық шама бойынша кластерлер құрастыру керек. Олар А-3 қағаздың ортасындағы шеңберге өз топтарының атын жазып, одан таралатын шеңберлерге оның анықтамасын, белгіленуі, өлшем бірлігі, өлшейтін құрал, формуласы, аудармасы т.б. жазады. Мысалы: ток күші, сила тока, Ампер- өлшем бірлігі, өлшейтін құрал- Амперметр т.б.

    Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну

    «Жариялау» әдісі

    Әрбір топ берілген тапсырма бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мин) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ жауабын жеткізеді, және алдарында көрсетілген құралдардың атауларын да үш тілде сұрап шығу. Мысалы: амперметр, кілт, сымдар, шам, ток көзі.

    ҚБ: «Қол шапалақтау»

    1-топ: Ток күші

    2-топ: Кернеу

    3- топ: Кедергі













    «Тобы туралы кластер» тренинг

    А-3 қағаз, түрлі-түсті маркер

    постер қорғау




    Ойлау дағдыларының деңгейі: Түсіну.

    Видео көрсету – Ом заңы туралы – 2 мин. Оқушыларға видеода көрсетілген тәжірибе түсінікті болу үшін,

    Ой-қозғау: яғни ток күші, кернеу, кедергі осы үш шаманың арасындағы байланысты кімнің заңы арқылы анықтаймыз?

    Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану ( Есептер шығару)

    Дәптермен жұмыс. Слайдта берілген есептерді дәптерге және тақтаға шығарып, түсіндіріп береді.

    Solve the problem.

    1. 220В-тік жанып тұрған шамнан өткен ток күші 0,5 А. Шам қылының кедергісін табыңдар?

    Voltage current passing though a 220 V burning lamp is 0.5A. Find the resistance of the lamp?

    2. Электр плитасы 220В кернеуге арналған оның спиралінің кедергісі 75 Ом. Ток күшін табыңдар.

    The electric stove is designed for a voltage of 220 Volts. It’s spiral resistance is 75 Ohms. Find the current?

    3. Find current in electric bulb, if electric charge of 300C travels through it during 10min.Электр шамының заряды 300 Кл, ал одан 10 минутта өткен электр шамындағы ток күші неге тең?


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Ом заңын есептер шығаруда қолданады.


    • ХБЖ ға келтіреді.

    • Ом заңын біледі

    • Ток күшін анықтайды

    • Кедергіні анықтайды

    • Кернеуді анықтайды

    ҚБ: Әр топтан топ басшысы бағалау парағында көрсетілген дескриптор арқылы тақтаға шыққан оқушыны бағалай алады.

    Мұғалім бағалауы: «Жарайсыңдар!»







    таратпа материалдар























    Сабақты бекіту

    7 минут

    Ойлау дағдыларының деңгейі: Талдау

    «Ыстық орындық» әдісі

    Бір оқушы алға шығып, ыстық орындыққа отырады. Оған басқа топтағы оқушылар өткен сабақтағы терминдер бойынша сөздер немесе шартты белгілер жасырады, отырған оқушы оны үш тілдегі аудармасын айту керек.

    ҚБ: «Жарайсың!» қол шапалақтау

    «Ыстық орындық» әдісі, терминдер, шартты белгілер




    Бағалау

    5 минут

    Үйге тапсырма - Home task:

    • өткен терминдерді қайталау, А.М.Ампер,А.Вольта, Г.Ом туралы үш тілде мәлімет дайындап әкелу

    • Know new terms, information about Ampere, Volta, Ohm

    Қорытынды – Жалған/ Ақиқат Ж/А

    Conclusion. True or False T/F

    1. The symbol for electric current is I +

    2. Electric current is measured using an voltmeter +

    3. 1A= 1Coulomb/1second +

    4. Voltage is measured in volts +

    5. I=U/R the Ohm’s law

    Рефлексия - Reflection:

    «Менің көңіл-күйімнің баспалдағы»

    «Керемет»/ Excellent

    «Өзіме сенімдімін»/ I’m convinced

    «Жақсы»/ Good

    «Жаман емес»/ Not bad

    «Маған көмек керек»/ I need help

    «Білмеймін»/ I know

    «Нашар»/ Bad


























    стикер































    Сабақтың басы

    3 минут












    Өткенді қайталау

    10 мин





















    Ортасы

    15 минут

    Слайд№1

    I. Organization moment/ Ұйымдастыру кезеңі- 2 минут

    Greeting. (амандасу ) Good afternoon children. Before starding our lesson let’s create a circle in the middle.

    Training «Мy friend» - Тренинг: Менің досым.

    Үш түрлі конфет арқылы топқа бөлу- Divided into three groups.

    Қызыл түсті конфет ( ток күші), сары түсті конфет (кернеу), жасыл түсті конфет (кедергі), осыған сәйкес бөлінеді.

    Let’s see if everyone’s here. Who is on duty today? Who is absent today? Кезекші кім? Кім жоқ?

    What date is it today? Күн жадысын сұрау?

    Слайд№2

    Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут- Кластер әдісі

    II. Check home task (Үй тапсырмасын тексеру)


    қазақша

    орысша

    ағылшынша

    заряд

    заряд

    charge

    ток күші

    сила тока

    current

    кернеу

    напряжение

    voltage

    кедергі

    сопротивление

    resistance

    уақыт

    время

    time

    жұмыс

    работа

    work

    батарея

    батарея

    cell

    тізбек

    цепь

    circuit

    вольтметр

    вольтметр

    voltmeter

    амперметр

    амперметр

    ampermeter

    кілт

    переключатель

    switch

    шам

    лампочка

    lamp-bulb

    резистор

    резистор

    resistor


    Оқушылар өздері таңдап алған физикалық шама бойынша кластерлер құрастыру керек. Олар А-3 қағаздың ортасындағы шеңберге өз топтарының атын жазып, одан таралатын шеңберлерге оның анықтамасын, белгіленуі, өлшем бірлігі, өлшейтін құрал, формуласы, аудармасы т.б. жазады. Мысалы: ток күші, сила тока, Ампер- өлшем бірлігі, өлшейтін құрал- Амперметр т.б.

    Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну

    «Жариялау» әдісі

    Әрбір топ берілген тапсырма бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мин) басқ

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жайлыбаева Сымбат Тулегеновна
    07 Желтоқсан 2020
    1139
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тізбек бөлігі үшін Ом заңы. Ашық сабақ.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тізбек бөлігі үшін Ом заңы. Ашық сабақ.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тізбектегі ток күшімен кернеу арасындағы тәуелділікті сипаттау; Тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Жайлыбаева Сымбат Тулегеновна

    «Олимпиада резервінің облыстық мамандандырылған мектеп- интернат –колледжі» КММ

    Сабақ тақырыбы/

    The topic of the lessons:

    Тізбек бөлігі үшін Ом заӊы. Есеп шығару.

    Ohm’s law. Problem solving.


    Мектеп/ School:

    «Олимпиада резервінің облыстық мамандандырылған мектеп- интернат –колледжі» КММ


    Мерзімі/Date: 28.01.20

    Мұғалімнің аты: Жайлыбаева Сымбат Тулегеновна

    Teacher’s name: Zhailybaeva Symbat Tulegenovna

    Сынып/ Grade: 8 «а»

    Қатысқан оқушылар саны:

    Number present:18

    Қатыспаған оқушылар саны:

    Number absent:3

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.4.2.6 – тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану/

    Apply Omh’s law for problem solving

    Сабақтың мақсаты/ Learning Objectives:

    тізбектегі ток күшімен кернеу арасындағы тәуелділікті сипаттау;

    тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану

    Тілдік

    мақсаттар /

    Language Objectives:

    Subject Learning:

    • Learners can apply Ohm’s law for part of electric circuit for problem solving.

    Language Learning:

    • Learners can interpret sketch graphs to explain physical meaning of electrical resistance.. (speaking and listening skills OR reading and writing skills)

    Subject-Specific Vocabulary and Terminology:

    electric current, ampere (A), electric circuit, , voltage, volt (V), battery, voltmeter

    (электртогы, ампер (A), электртізбегі, кернеу, вольт (V), батарея, вольтметр)

    Бағалау критерийлері

    - тізбек бөлігі үшін Ом заӊын тұжырымдайды;

    - тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолданады.

    ICT skills

    Projector or Smart board for power point presentation

    Бастапқы білім/

    Previous Learning:

    Электр тогы

    Electric current.

    Пәнаралық байланыстар

    математика , maths

    Lesson’s plan / Сабақ жоспары

    Сабақтың жоспарлан

    ған кезеңдері

    Сабақтың жоспарланған әрекеттері/

    Planned Activities


    Бағалау түрлері

    Сабақтың басы

    3 минут












    Өткенді қайталау

    10 мин





















    Ортасы

    15 минут

    Слайд№1

    I. Organization moment/ Ұйымдастыру кезеңі- 2 минут

    Greeting. (амандасу ) Good afternoon children. Before starding our lesson let’s create a circle in the middle.

    Training «Мy friend» - Тренинг: Менің досым.

    Үш түрлі конфет арқылы топқа бөлу- Divided into three groups.

    Қызыл түсті конфет ( ток күші), сары түсті конфет (кернеу), жасыл түсті конфет (кедергі), осыған сәйкес бөлінеді.

    Let’s see if everyone’s here. Who is on duty today? Who is absent today? Кезекші кім? Кім жоқ?

    What date is it today? Күн жадысын сұрау?

    Слайд№2

    Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут- Кластер әдісі

    II. Check home task (Үй тапсырмасын тексеру)


    қазақша

    орысша

    ағылшынша

    заряд

    заряд

    charge

    ток күші

    сила тока

    current

    кернеу

    напряжение

    voltage

    кедергі

    сопротивление

    resistance

    уақыт

    время

    time

    жұмыс

    работа

    work

    батарея

    батарея

    cell

    тізбек

    цепь

    circuit

    вольтметр

    вольтметр

    voltmeter

    амперметр

    амперметр

    ampermeter

    кілт

    переключатель

    switch

    шам

    лампочка

    lamp-bulb

    резистор

    резистор

    resistor


    Оқушылар өздері таңдап алған физикалық шама бойынша кластерлер құрастыру керек. Олар А-3 қағаздың ортасындағы шеңберге өз топтарының атын жазып, одан таралатын шеңберлерге оның анықтамасын, белгіленуі, өлшем бірлігі, өлшейтін құрал, формуласы, аудармасы т.б. жазады. Мысалы: ток күші, сила тока, Ампер- өлшем бірлігі, өлшейтін құрал- Амперметр т.б.

    Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну

    «Жариялау» әдісі

    Әрбір топ берілген тапсырма бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мин) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ жауабын жеткізеді, және алдарында көрсетілген құралдардың атауларын да үш тілде сұрап шығу. Мысалы: амперметр, кілт, сымдар, шам, ток көзі.

    ҚБ: «Қол шапалақтау»

    1-топ: Ток күші

    2-топ: Кернеу

    3- топ: Кедергі













    «Тобы туралы кластер» тренинг

    А-3 қағаз, түрлі-түсті маркер

    постер қорғау




    Ойлау дағдыларының деңгейі: Түсіну.

    Видео көрсету – Ом заңы туралы – 2 мин. Оқушыларға видеода көрсетілген тәжірибе түсінікті болу үшін,

    Ой-қозғау: яғни ток күші, кернеу, кедергі осы үш шаманың арасындағы байланысты кімнің заңы арқылы анықтаймыз?

    Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану ( Есептер шығару)

    Дәптермен жұмыс. Слайдта берілген есептерді дәптерге және тақтаға шығарып, түсіндіріп береді.

    Solve the problem.

    1. 220В-тік жанып тұрған шамнан өткен ток күші 0,5 А. Шам қылының кедергісін табыңдар?

    Voltage current passing though a 220 V burning lamp is 0.5A. Find the resistance of the lamp?

    2. Электр плитасы 220В кернеуге арналған оның спиралінің кедергісі 75 Ом. Ток күшін табыңдар.

    The electric stove is designed for a voltage of 220 Volts. It’s spiral resistance is 75 Ohms. Find the current?

    3. Find current in electric bulb, if electric charge of 300C travels through it during 10min.Электр шамының заряды 300 Кл, ал одан 10 минутта өткен электр шамындағы ток күші неге тең?


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Ом заңын есептер шығаруда қолданады.


    • ХБЖ ға келтіреді.

    • Ом заңын біледі

    • Ток күшін анықтайды

    • Кедергіні анықтайды

    • Кернеуді анықтайды

    ҚБ: Әр топтан топ басшысы бағалау парағында көрсетілген дескриптор арқылы тақтаға шыққан оқушыны бағалай алады.

    Мұғалім бағалауы: «Жарайсыңдар!»







    таратпа материалдар























    Сабақты бекіту

    7 минут

    Ойлау дағдыларының деңгейі: Талдау

    «Ыстық орындық» әдісі

    Бір оқушы алға шығып, ыстық орындыққа отырады. Оған басқа топтағы оқушылар өткен сабақтағы терминдер бойынша сөздер немесе шартты белгілер жасырады, отырған оқушы оны үш тілдегі аудармасын айту керек.

    ҚБ: «Жарайсың!» қол шапалақтау

    «Ыстық орындық» әдісі, терминдер, шартты белгілер




    Бағалау

    5 минут

    Үйге тапсырма - Home task:

    • өткен терминдерді қайталау, А.М.Ампер,А.Вольта, Г.Ом туралы үш тілде мәлімет дайындап әкелу

    • Know new terms, information about Ampere, Volta, Ohm

    Қорытынды – Жалған/ Ақиқат Ж/А

    Conclusion. True or False T/F

    1. The symbol for electric current is I +

    2. Electric current is measured using an voltmeter +

    3. 1A= 1Coulomb/1second +

    4. Voltage is measured in volts +

    5. I=U/R the Ohm’s law

    Рефлексия - Reflection:

    «Менің көңіл-күйімнің баспалдағы»

    «Керемет»/ Excellent

    «Өзіме сенімдімін»/ I’m convinced

    «Жақсы»/ Good

    «Жаман емес»/ Not bad

    «Маған көмек керек»/ I need help

    «Білмеймін»/ I know

    «Нашар»/ Bad


























    стикер































    Сабақтың басы

    3 минут












    Өткенді қайталау

    10 мин





















    Ортасы

    15 минут

    Слайд№1

    I. Organization moment/ Ұйымдастыру кезеңі- 2 минут

    Greeting. (амандасу ) Good afternoon children. Before starding our lesson let’s create a circle in the middle.

    Training «Мy friend» - Тренинг: Менің досым.

    Үш түрлі конфет арқылы топқа бөлу- Divided into three groups.

    Қызыл түсті конфет ( ток күші), сары түсті конфет (кернеу), жасыл түсті конфет (кедергі), осыған сәйкес бөлінеді.

    Let’s see if everyone’s here. Who is on duty today? Who is absent today? Кезекші кім? Кім жоқ?

    What date is it today? Күн жадысын сұрау?

    Слайд№2

    Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут- Кластер әдісі

    II. Check home task (Үй тапсырмасын тексеру)


    қазақша

    орысша

    ағылшынша

    заряд

    заряд

    charge

    ток күші

    сила тока

    current

    кернеу

    напряжение

    voltage

    кедергі

    сопротивление

    resistance

    уақыт

    время

    time

    жұмыс

    работа

    work

    батарея

    батарея

    cell

    тізбек

    цепь

    circuit

    вольтметр

    вольтметр

    voltmeter

    амперметр

    амперметр

    ampermeter

    кілт

    переключатель

    switch

    шам

    лампочка

    lamp-bulb

    резистор

    резистор

    resistor


    Оқушылар өздері таңдап алған физикалық шама бойынша кластерлер құрастыру керек. Олар А-3 қағаздың ортасындағы шеңберге өз топтарының атын жазып, одан таралатын шеңберлерге оның анықтамасын, белгіленуі, өлшем бірлігі, өлшейтін құрал, формуласы, аудармасы т.б. жазады. Мысалы: ток күші, сила тока, Ампер- өлшем бірлігі, өлшейтін құрал- Амперметр т.б.

    Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну

    «Жариялау» әдісі

    Әрбір топ берілген тапсырма бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мин) басқ

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Физика Ашық сабақ 8 сынып
    07.12.2020
    1139
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жайлыбаева Сымбат Тулегеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации