Материалдар / Тізбек бөлігі үшін Ом заңы. Ашық сабақ.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тізбек бөлігі үшін Ом заңы. Ашық сабақ.

Материал туралы қысқаша түсінік
Тізбектегі ток күшімен кернеу арасындағы тәуелділікті сипаттау; Тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2020
1078
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жайлыбаева Сымбат Тулегеновна

«Олимпиада резервінің облыстық мамандандырылған мектеп- интернат –колледжі» КММ

Сабақ тақырыбы/

The topic of the lessons:

Тізбек бөлігі үшін Ом заӊы. Есеп шығару.

Ohm’s law. Problem solving.


Мектеп/ School:

«Олимпиада резервінің облыстық мамандандырылған мектеп- интернат колледжі» КММ


Мерзімі/Date: 28.01.20

Мұғалімнің аты: Жайлыбаева Сымбат Тулегеновна

Teacher’s name: Zhailybaeva Symbat Tulegenovna

Сынып/ Grade: 8 «а»

Қатысқан оқушылар саны:

Number present:18

Қатыспаған оқушылар саны:

Number absent:3

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.4.2.6 тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану/

Apply Omh’s law for problem solving

Сабақтың мақсаты/ Learning Objectives:

тізбектегі ток күшімен кернеу арасындағы тәуелділікті сипаттау;

тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану

Тілдік

мақсаттар /

Language Objectives:

Subject Learning:

  • Learners can apply Ohm’s law for part of electric circuit for problem solving.

Language Learning:

  • Learners can interpret sketch graphs to explain physical meaning of electrical resistance.. (speaking and listening skills OR reading and writing skills)

Subject-Specific Vocabulary and Terminology:

electric current, ampere (A), electric circuit, , voltage, volt (V), battery, voltmeter

(электртогы, ампер (A), электртізбегі, кернеу, вольт (V), батарея, вольтметр)

Бағалау критерийлері

- тізбек бөлігі үшін Ом заӊын тұжырымдайды;

- тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолданады.

ICT skills

Projector or Smart board for power point presentation

Бастапқы білім/

Previous Learning:

Электр тогы

Electric current.

Пәнаралық байланыстар

математика , maths

Lesson’s plan / Сабақ жоспары

Сабақтың жоспарлан

ған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған әрекеттері/

Planned Activities


Бағалау түрлері

Сабақтың басы

3 минут












Өткенді қайталау

10 мин





















Ортасы

15 минут

Слайд№1

I. Organization moment/ Ұйымдастыру кезеңі- 2 минут

Greeting. (амандасу ) Good afternoon children. Before starding our lesson let’s create a circle in the middle.

Training «Мy friend» - Тренинг: Менің досым.

Үш түрлі конфет арқылы топқа бөлу- Divided into three groups.

Қызыл түсті конфет ( ток күші), сары түсті конфет (кернеу), жасыл түсті конфет (кедергі), осыған сәйкес бөлінеді.

Let’s see if everyone’s here. Who is on duty today? Who is absent today? Кезекші кім? Кім жоқ?

What date is it today? Күн жадысын сұрау?

Слайд№2

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут- Кластер әдісі

II. Check home task (Үй тапсырмасын тексеру)


қазақша

орысша

ағылшынша

заряд

заряд

charge

ток күші

сила тока

current

кернеу

напряжение

voltage

кедергі

сопротивление

resistance

уақыт

время

time

жұмыс

работа

work

батарея

батарея

cell

тізбек

цепь

circuit

вольтметр

вольтметр

voltmeter

амперметр

амперметр

ampermeter

кілт

переключатель

switch

шам

лампочка

lamp-bulb

резистор

резистор

resistor


Оқушылар өздері таңдап алған физикалық шама бойынша кластерлер құрастыру керек. Олар А-3 қағаздың ортасындағы шеңберге өз топтарының атын жазып, одан таралатын шеңберлерге оның анықтамасын, белгіленуі, өлшем бірлігі, өлшейтін құрал, формуласы, аудармасы т.б. жазады. Мысалы: ток күші, сила тока, Ампер- өлшем бірлігі, өлшейтін құрал- Амперметр т.б.

Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну

«Жариялау» әдісі

Әрбір топ берілген тапсырма бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мин) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ жауабын жеткізеді, және алдарында көрсетілген құралдардың атауларын да үш тілде сұрап шығу. Мысалы: амперметр, кілт, сымдар, шам, ток көзі.

ҚБ: «Қол шапалақтау»

1-топ: Ток күші

2-топ: Кернеу

3- топ: Кедергі













«Тобы туралы кластер» тренинг

А-3 қағаз, түрлі-түсті маркер

постер қорғау




Ойлау дағдыларының деңгейі: Түсіну.

Видео көрсету – Ом заңы туралы – 2 мин. Оқушыларға видеода көрсетілген тәжірибе түсінікті болу үшін,

Ой-қозғау: яғни ток күші, кернеу, кедергі осы үш шаманың арасындағы байланысты кімнің заңы арқылы анықтаймыз?

Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану ( Есептер шығару)

Дәптермен жұмыс. Слайдта берілген есептерді дәптерге және тақтаға шығарып, түсіндіріп береді.

Solve the problem.

1. 220В-тік жанып тұрған шамнан өткен ток күші 0,5 А. Шам қылының кедергісін табыңдар?

Voltage current passing though a 220 V burning lamp is 0.5A. Find the resistance of the lamp?

2. Электр плитасы 220В кернеуге арналған оның спиралінің кедергісі 75 Ом. Ток күшін табыңдар.

The electric stove is designed for a voltage of 220 Volts. It’s spiral resistance is 75 Ohms. Find the current?

3. Find current in electric bulb, if electric charge of 300C travels through it during 10min.Электр шамының заряды 300 Кл, ал одан 10 минутта өткен электр шамындағы ток күші неге тең?


Бағалау критерийі

Дескриптор

Ом заңын есептер шығаруда қолданады.


  • ХБЖ ға келтіреді.

  • Ом заңын біледі

  • Ток күшін анықтайды

  • Кедергіні анықтайды

  • Кернеуді анықтайды

ҚБ: Әр топтан топ басшысы бағалау парағында көрсетілген дескриптор арқылы тақтаға шыққан оқушыны бағалай алады.

Мұғалім бағалауы: «Жарайсыңдар!»







таратпа материалдар























Сабақты бекіту

7 минут

Ойлау дағдыларының деңгейі: Талдау

«Ыстық орындық» әдісі

Бір оқушы алға шығып, ыстық орындыққа отырады. Оған басқа топтағы оқушылар өткен сабақтағы терминдер бойынша сөздер немесе шартты белгілер жасырады, отырған оқушы оны үш тілдегі аудармасын айту керек.

ҚБ: «Жарайсың!» қол шапалақтау

«Ыстық орындық» әдісі, терминдер, шартты белгілер




Бағалау

5 минут

Үйге тапсырма - Home task:

  • өткен терминдерді қайталау, А.М.Ампер,А.Вольта, Г.Ом туралы үш тілде мәлімет дайындап әкелу

  • Know new terms, information about Ampere, Volta, Ohm

Қорытынды – Жалған/ Ақиқат Ж/А

Conclusion. True or False T/F

1. The symbol for electric current is I +

2. Electric current is measured using an voltmeter +

3. 1A= 1Coulomb/1second +

4. Voltage is measured in volts +

5. I=U/R the Ohm’s law

Рефлексия - Reflection:

«Менің көңіл-күйімнің баспалдағы»

«Керемет»/ Excellent

«Өзіме сенімдімін»/ I’m convinced

«Жақсы»/ Good

«Жаман емес»/ Not bad

«Маған көмек керек»/ I need help

«Білмеймін»/ I know

«Нашар»/ Bad


























стикер































Сабақтың басы

3 минут












Өткенді қайталау

10 мин





















Ортасы

15 минут

Слайд№1

I. Organization moment/ Ұйымдастыру кезеңі- 2 минут

Greeting. (амандасу ) Good afternoon children. Before starding our lesson let’s create a circle in the middle.

Training «Мy friend» - Тренинг: Менің досым.

Үш түрлі конфет арқылы топқа бөлу- Divided into three groups.

Қызыл түсті конфет ( ток күші), сары түсті конфет (кернеу), жасыл түсті конфет (кедергі), осыған сәйкес бөлінеді.

Let’s see if everyone’s here. Who is on duty today? Who is absent today? Кезекші кім? Кім жоқ?

What date is it today? Күн жадысын сұрау?

Слайд№2

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут- Кластер әдісі

II. Check home task (Үй тапсырмасын тексеру)


қазақша

орысша

ағылшынша

заряд

заряд

charge

ток күші

сила тока

current

кернеу

напряжение

voltage

кедергі

сопротивление

resistance

уақыт

время

time

жұмыс

работа

work

батарея

батарея

cell

тізбек

цепь

circuit

вольтметр

вольтметр

voltmeter

амперметр

амперметр

ampermeter

кілт

переключатель

switch

шам

лампочка

lamp-bulb

резистор

резистор

resistor


Оқушылар өздері таңдап алған физикалық шама бойынша кластерлер құрастыру керек. Олар А-3 қағаздың ортасындағы шеңберге өз топтарының атын жазып, одан таралатын шеңберлерге оның анықтамасын, белгіленуі, өлшем бірлігі, өлшейтін құрал, формуласы, аудармасы т.б. жазады. Мысалы: ток күші, сила тока, Ампер- өлшем бірлігі, өлшейтін құрал- Амперметр т.б.

Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну

«Жариялау» әдісі

Әрбір топ берілген тапсырма бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мин) басқ

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!