Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Кощегулова Майра Каримбековна Мұғалім портфолиосы А,В бөлімі
«ПШО» ЖМ «Бағалау тапсырмаларын әзірлеу және сараптау» курсы
Көкшетау филиалы
А бөлімі
Бөлім ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Бөлімі «Абайды оқы, таңырқа!»
Сөйлеу әрекетінің түрлері |
Тыңдалым Айтылым |
Оқу мақсаты |
6.1.5.1. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау 6.2.6.1. Тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру |
Бағалау критерийі |
• Мәтін тақырыбы, тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды • Тірек сөздерді қолданып, сурет бойынша әңгіме құрастырады |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану |
Орындау уақыты |
15-20 минут |
Тапсырма Төмендегі тапсырмаларды орындаңыз. |
Абай «Жаз»
Жаздыгүн шілде болғанда,
Көкорай шалғын, бәйшешек,
Ұзарып өсіп толғанда;
Күркіреп жатқан өзенге,
Көшіп ауыл қонғанда;
Шұрқырап жатқан жылқының
Шалғыннан жоны қылтылдап,
Ат, айғырлар, биелер
Бүйірі шығып, ыңқылдап,
Суда тұрып шыбындап,
Құйрығымен шылпылдап,
Арасында құлын-тай
Айнала шауып бұлтылдап.
Жоғары-төмен үйрек, қаз
Ұшып тұрса сымпылдап,
Қыз-келіншек үй тігер,
Бұрала басып былқылдап,
Ақ білегін сыбанып,
Әзілдесіп сыңқылдап.
Сабадан қымыз құйдырып,
Ортасына қойдырып,
Жасы үлкендер бір бөлек
Кеңесіп, күліп сылқылдап.
Көлеңке қылып басына,
Кілем төсеп астына,
Салтанатты байлардың
Самаурына бұрқылдап.
Мылтық атқан, құс салан
Жас бозбала бір бөлек
Су жағалап қутындап...
https://www.zharar.com/kz/olen/1158-jaz.html
1. Мәтіннен жаз мезгілінің сипатын білдіретін 3 тірек сөзді анықтаңыз.
Ө леңдегі негізгі ойды бір сөйлеммен жазыңыз.
2. Сұрақтарға өлең мазмұны бойынша жауап беріңіз:
Сұрақ |
Жауап |
||
Үлкендер немен айналысады |
|
||
Қыз-келіншектер үйді қандай көңіл-күймен тігеді? |
|
||
Бозбалалар жазда немен айналысады? |
|
||
|
3. Суреттер бойынша әңгіме құрастырыңыз.
Тірек сөздер: ағынды су, тамаша табиғат, киіз үй құру, дастарқан мол, әңгімелесу,атқа міну
Бағалау критерий |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Мәтін тақырыбы, тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды |
1 |
жаз мезгіліне байланысты 3 тірек сөзді анықтайды |
1 1 1 |
өлеңдегі ойды 1 сөйлеммен жазады |
1 |
||
2 |
өлең мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді |
1 1 1 |
|
Тірек сөздерді қолданып, сурет бойынша әңгіме құрастырады |
3 |
сурет пен тірек сөздер арқылы әңгіме құрастырады |
1 1 |
Барлық балл |
|
|
9 |
«Абайды оқы, таңырқа!», «Өлкені сипаттау өнері» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ___________________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Мәтін тақырыбы, тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды |
Ө леңнің негізгі ойын тірек сөздер арқылы анықтауға сұрақтарға жауап беруде қиналады |
Ө леңнің негізгі ойын тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы анықтауда қателеседі |
Ө леңнің негізгі ойын тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы дұрыс анықтайды |
Тірек сөздерді қолданып, сурет бойынша әңгіме құрастырады |
Т ірек сөздерді қолданып, сурет бойынша әңгіме құрауда қиналады |
Т ірек сөздерді қолданып, сурет бойынша әңгіме құрастыруда қателеседі |
Т ірек сөздерді қолданып, сурет бойынша әңгіме дұрыс құрастырады |
В бөлімі
4-тоқсанның жиынтық бағалау спецификациясы
4-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу
Ұзақтығы-40 минут
Тыңдалым-10 минут
Оқылым-10 минут
Жазылым-20 минут
Айтылым сабақтан тыс тексеріледі (әр білім алушыға 2 минут беріледі)
Балл саны-30
Тапсырма түрлері
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар
Көп таңдауы бар сұрақтар
Толық жауапты қажет ететін сұрақтар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 4 компонеттен тұрады. Бірінші компонент – тыңдалым, екінші компонент – оқылым, үшінші компонент – жазылым және тілдік бағдар, төртінші компонент – айтылым дағдыларын тексеруге арналған.
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Тап сырма |
Қамтылатын мақсаттар |
Тапсырмаларға сипаттама |
Тапсырмалар түрлері |
Орындау уақыты, мин |
Балл |
1 |
8.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау 8.1.6.1 - тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап бер |
Тапсырма жеке орындалады. Оқушы тақырыпқа қатысты 149 сөзден тұратын тыңдалым мәтінін 2 рет тыңдайды. Мәтінді тыңдау барысында оқушы бірінші, екінші тапсырмада тест, үшінші тапсырмада сәйкестендіру, төртінші тапсырмада бос орынға қажетті сөзді қояды, бесінші тапсырмада сұраққа жауап береді. Мұғалім оқушының мәтін мазмұнын түсінгенін бағалайды. |
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
|||
3 |
|
|
|||
4 |
|||||
5 |
|||||
Көп таңдауы бар сұрақтар |
2 |
1 |
|||
|
2 |
1 |
|||
Толық жауапты қажет ететін сұрақтар |
2 |
1 |
|||
|
|
||||
1 |
8.3.1.1- перифраз түрінде берілген сұрақ арқылы қажетті ақпаратты анықтау 8.3.6.1 тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға беру |
Тапсырма жеке орындалады. Оқушы тақырыпқа қатысты 200 сөзден тұратын мәтінді оқиды. Бірінші тапсырмада дұрыс жауапты анықтайды, екінші тапсырмада мәтіндерді өзара салыстырады, үшінші тапсырмада берілген сөйлемді өз сөзімен жазады, төртінші тапсырмада оқушы айтыскердің бойындағы қасиеттерді атап, бағалайды. |
Көп таңдауы бар сұрақтар Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар. Толық жауапты қажет ететін сұрақтар |
2 |
1 |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |