Материалдар / "Төлдер айтысы!" ертегісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Төлдер айтысы!" ертегісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешілерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2020
598
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:

Төлдер айтысы(ертегі)

Мектеп: Еңбек жалпы орта білім беретін мектебі

Күні: 20.02.2019ж

Тәрбиешінің аты-жөні: Шәріп Жанар серғазықызы

Топ: Ересектер тобы

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

ҰОҚ оқытылу

мақсаты

0.1.1.1.Шағын мәтіндер, ертегі және т.б. мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

0.1.3.1.Тыңдалған материалды иллюстарция бойынша оқиға жүйесін сақтап баяндау

0.2.1.1. Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ, ертегі т.б)

0.2.2.1. Кейіпкерлердің қылығы туралы пікірін айту (ұнайды, неліктен ұнамайды)

0.2.3.1. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрлерінде безендіру

Күтілетін нәтиже

Барлық тәрбиеленушілер орындай алады:

Жанрларды ерекшеліктері бойынша таниды.

Ертегі мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіреді.

Көпшілік тәрбиеленушілер орындай алады:

Тыңдалған материалды иллюстарция бойынша оқиға ретін сақтап баяндайды.

Кейбір тәрбиеленушілер:

Кейіпкерлердің қылығы туралы пікірін айтады (ұнайды, неліктен ұнамайды)

Тілдік мақсат

Тәрбиеленушілер: талқылау барысында не үшін? не істейді? не деді? деген сұрақтары бар сөздерді пайдалана алады.

Ертегіні айтып береді.

Көптілділік: үй жануарлары – домашние животные – domestic animals

Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: төрт түлік, төл, үй жануарлары

Пікір алмасу сұрақтары:

Үй жануарлары қатысқан қандай ертегілерді білесіңдер?

Үй жануарларын қалай шақырамыз?

Үй жануарларының қандай пайдасы бар?

Өткен ҰОҚ-де алған білім

Үй жануарларын ажыратып айта алады.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс - әрекет

Ресурстар

І. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату.

0-2 мин

(Ұ) Тәрбиеленушілерді шеңберге тұрғызу.

Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз,

Барша адамды құрметтеп

Бас иеміз біз.


ІІ. Өмірлік тәжірибені маңыздандыру.

Мақсатты болжам.

3-5 мин

Д/ойын «Қателесіп қалма»

Түрлі жануарлардың ішінен, балалар тек үй жануарларын теріп айтады.

Көптілділік: үй жануарлары – домашние животные – domestic animals

Жылжымалы тақта

ІІІ. Тақырып бойынша жұмыс

6-27 мин

Рөлдік ойын:

Тәрбиеленушілерге төрт түлктің төлдері рөліне еніп, олардың адамға пайдасын айтып мақтану тапсырылады.

Мұғалім: Ия, балалар, дұрыс айтасыңдар. Ертеде төрт түліктің төлдері жиналып қалып, адамға пайдаларын айтып, айтысып қалған екен. Сол кезде олардың иесі адам келіп: -сендер барлығың адам үшін пайдалы және керексіңдер. адам барлығыңа да риза,-деп достыққа, татулыққа шақырған екен.

Талқылау:

  • Ертегі ұнады ма?

  • Ертегі не туралы?

  • Ертегідегі үй жануарларының қайсысы ұнады?

  • Адам қалай түсіндірді?

Қима суреттер

Сергіту сәті

Ханталапай ойыны



Жұптық жұмыс







ІV. ҰОҚ қорытындысы

Рефлексия

ТShape1 үрлі түсті асық арқылы жұпқа бөлу

І тапсырма: Д\о «Артығын тап»

Берілген суреттер ішінен артығын қоршап тастайды

Жұптар бір бірін бас бармақ арқылы бағалайды.

ІІ тапсырма: Төлдерді енесімен сызық арқылы қосу

Видеоролик арқылы жұмыстарын тексеру

-Үй жануарлары өнімдерінен қандай ұлттық тағамдар аламыз?

- Ұлттық тағамдардың бірі құртты ата- бабаларымыз шөлдемеу үшін ұзақ жолда пайдаланған. (Тәрбиеленушілерге құрт үлестіру)

Shape3 Shape2




Көңілді, көңілсіз смайликтер салып аяқтайды.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!