Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Топа дегинимиз немә?
Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
06 Ақпан 2019
614
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тәкшүрүлди: Садирова Г. Т.
Пән: ТәбиәтшунаслиқУзақ муддәтлик реҗә бөлүми: СәнъәтКүни: 16.01.2019Синип: 3 «В» | Мәктәп: А.Розибакиев намидики №153-мәктәп гимназияМуәллимниң исим-фамилияси: Джаруллаева Диларям ХакимжановнаҚатнашқанлар сани: 27Қатнашмиғанлар сани: 0 | |
Дәрис мавзуси: | Топа дегинимиз немә? | |
Оқуш мәхсити | 3.3.4.1 – топиниң айрим организмлар һаятидики ролини чүшәндүрүш; | |
Дәрисниң мәхсити | Барлиқ оқуғучилар: топиниң немә екәнлигини билиду | |
Оқуғучиларниң көпчилиги: топиниң һаят үчүн муһим екәнлигини чүшәндүрәләйду | ||
Бәзи оқуғучилар: топиниң айрим организмлар һаятидики ролини чүшәндүрәләйду | ||
Бурундин бар билими | су мәнбәлири, суни тежәмлик пайдилиниш, Қазақстанниң дәриялири вә көллири | |
Утуқ критериялири | ||
Қәдрийәтләрни риваҗландуруш | Бир-бири тиңшаш, диққәтчан болуш | |
Дәрисниң реҗиләнгән вақитлири | Реҗиләнгән паалийәт | Мәнбәләр |
Билиш | Оқуғучиларниң зеһнини җәлип қилиш;Оқуғучилар билән бирликтә дәристә өзини тутуш қаидилирини әскә елиш;Тест1. Һаваниң тәркивидә қандақ газлар бар? ____________, ________________, _________________.2. Маддилар келип чиқиши бойичә қанчигә бөлиниду? _________________. Мисал кәлтүрүңлар _________________.3. Маддиларниң қандақ һаләтләрдә учришиду? ____________, ________________, _________________.4. Тузлуқ һавузларға немиләр ятиду? ________________________________________________________5. Тузи кам һавузларға немиләр ятиду? ______________________________________________________ | |
Чүшиниш Қоллиниш Тәһлил қилиш Жиғиш Баһалаш | - Топа дегинимиз немә? (Балиларниң жававини тиңшаш)Өсүмлүкләрниң, һайванларниң (асасән микроорганизмларни), климатниң тәсиридин вә асасән адәмләрниң тәсиридин өзгәргән йәр бетиниң үстки қәвити – топа.- Берилгән сөзләрдин логикилиқ тизма қураштуруп көрүңлар: нан, өй, кийим, дәрәқ, буғдай, пахта, өсүмлүк. өй дәрәқ нан буғдай ӨСҮМЛҮКкийим пахта- Буниңдин қандақ хуласә чиқиришқа болиду? Адәм өз һаятиға һажәт озуқни, башпанинин, кийимни өсүмлүкләрдин алиду. Өсүмлүк қәйәрдә өсиду? - Йәр астида яшайдиған һайванларни атаңлар.- Һайванларниң барлиғи топида маканламду?- Топини һайванлар йәнә немә үчүн қоллиниду? (Тухум селиш үчүн)- Қайси һайванлар топида яшашқа маслашқан? (Тени әвришим, тимақлири өткүр, жуңи қисқа)- Улар қандақ қийинчилиқларға учрайду? (тарчилиқ, һаваниң йетишмәслиги, қараңғучилиқ) - Һайванларниң көпчилиги немә билән озуқлиниду?(өсүмлүкләр билән)- Өсүмлүкләрни өсүши үчүн тәрәққий етиши үчүн немә керәк? (пайдилиқ маддилар)- Улар пайдилиқ маддиларни қәйәрдин алиду? (топидин)- Топа қандақ пәйда болиду?Топа аста шәкиллиниду. Бу һарарәтниң, шамалниң вә суниң тәсиридә йүз бериду.Тағ жисимлири (ташлар, минераллар) бузулиду, ушшақ минерал зәрриләр пәйда болиду. Мошу зәрриләрдә чөпсиман өсүмлүкләр өсиду. Уларниң қисимлири қуруп, минерал зәрриләр билән қошулуп кетиду вә топа пәйда болиду. У өсүмлүкләрниң йилтизлири вә ғоллири үчүн озуқлиниш мәнбәси болуп һесаплиниду.Топа – бу шундақла нурғунлиған һайванлар үчүн өй.Сүрәткә қараңлар. Йәр астида яшайдиған һайванларниң намини йезиңлар Әгәр топа йоқап кәтсә немә болиду? | |
Дифференциация бойичә тапшурмилар:А. топиниң немә екәнлигини билидуВ. топиниң һаят үчүн муһим екәнлигини чүшәндүрәләйдуС. топиниң айрим организмлар һаятидики ролини чүшәндүрәләйду | Баһалаш Оқуғучилар соал-жавап арқилиқ өзлирини баһалайду | Саламәтлик вә ховупсизлиқ техникисиниң сақлиниши |
Дәрис бойичә рефлексияДәрис мәхситигә йәттимму? Оқуғучилар немә үгәнди? Һәмкарлиқ муһити қандақ болди? Оқуғучилар арисидики дифференциацияләш бойичә паалийәтләр утуқлуқ болдиму? Реҗиләнгән вақит даирисидә үлгәрдимму? Реҗидин қандақ хуласә чиқардим? Немишкә? | ||
Хуласә баһаДәрисниң әң утуқлуқ пәйтлири.1:2:Дәрисни яхшилашқа тәсир қилған икки пәйт.1: 2:Новәттики дәрисни өткүзүшкә тәсирини тәккүзгән мошу дәристин синип вә айрим оқуғучилар тоғрилиқ немә билдим? |
Тест1. Һаваниң тәркивидә қандақ газлар бар? ____________, ________________, _________________.2. Маддилар келип чиқиши бойичә қанчигә бөлиниду? _________________. Мисал кәлтүрүңлар _________________.3. Маддиларниң қандақ һаләтләрдә учришиду? ____________, ________________, _________________.4. Тузлуқ һавузларға немиләр ятиду? ________________________________________________________5. Тузи кам һавузларға немиләр ятиду? ______________________________________________________ |
Тест1. Һаваниң тәркивидә қандақ газлар бар? ____________, ________________, _________________.2. Маддилар келип чиқиши бойичә қанчигә бөлиниду? _________________. Мисал кәлтүрүңлар _________________.3. Маддиларниң қандақ һаләтләрдә учришиду? ____________, ________________, _________________.4. Тузлуқ һавузларға немиләр ятиду? ________________________________________________________5. Тузи кам һавузларға немиләр ятиду? ______________________________________________________ |
Тест1. Һаваниң тәркивидә қандақ газлар бар? ____________, ________________, _________________.2. Маддилар келип чиқиши бойичә қанчигә бөлиниду? _________________. Мисал кәлтүрүңлар _________________.3. Маддиларниң қандақ һаләтләрдә учришиду? ____________, ________________, _________________.4. Тузлуқ һавузларға немиләр ятиду? ________________________________________________________5. Тузи кам һавузларға немиләр ятиду? ______________________________________________________ |
Тест1. Һаваниң тәркивидә қандақ газлар бар? ____________, ________________, _________________.2. Маддилар келип чиқиши бойичә қанчигә бөлиниду? _________________. Мисал кәлтүрүңлар _________________.3. Маддиларниң қандақ һаләтләрдә учришиду? ____________, ________________, _________________.4. Тузлуқ һавузларға немиләр ятиду? ________________________________________________________5. Тузи кам һавузларға немиләр ятиду? ______________________________________________________ |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)