Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Топтық жұмысты құрылымдау
Материал туралы қысқаша түсінік
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс туралы мәлімет беру. Топқа бөлу әдістерін үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
08 Сәуір 2018
496
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы,М. Жұмабаев атындағы орта мектептарих пәнінің мұғаліміЕржанов Беркін Мергенбайұлы
Коучинг-сабақ
«Бекітемін» Мектеп директоры: С. М. Издина
Орта мерзімді жоспарМұғалімі: Ержанов Беркин МергенбаевичПәні: Қазақстан тарихыКласы: 7 Тарау атауы: «Қазақ халқының қалыптасуы»Тізбектелген сабақтар топтамасының мақсаты: Бұл тарау оқушыға бағытталған жаттығуларға, соның ішінде жұптық, топтық жұмыстарға, Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын анықтау арқылы оқушыларға өз білімдерін, түсініктерін, қабілеттерін дамыту үшін мүмкіндік береді. .М.Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінің маңыздылығын түсіндіру.Қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау, тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттауда «Ұлы Дала Елі» ұғымын қолдану. Ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтау, «қазақ» этнонимінің мағынасын түсіндіру
«Бекітемін» Мектеп директоры: С. М. Издина
Тәлімгелік ету жұмыс жоспары
Жұмыс жоспары
Коучинг-сабақ
Кoучинг тaқырыбы: | Топтық жұмысты құрылымдау | ||||
Кoучинг мaқсaты: | Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс туралы мәлімет беру. Топқа бөлу әдістерін үйрету | ||||
Кoучингтeн күтiлeтiн нәтижeлeр: | Коучинг соңында әр мұғалім топтық жұмыстың маңызын түсініп, топтық жұмыстың оңтайлы жақтарын тәжірибесінде пайдалануға ұмтылады; Ортада жайлы әрекеттестік орнатады, өз идеяларын зерделеп, әңгімелесу үшін мүмкіндіктер жасайды. | ||||
Кoучинг бaрысы | |||||
Кeзeңдeрi | Кoучтың әрeкeтi | Мұғaлiмнiң әрeкeтi | Бaғaлaу | Рeсурстaр | |
Мoтивaциялық | Бiлiмдi өзeктeндiру | Әріптестердің арасындағы өзара қарым-қатынас жақсарады. Коучингтің сәтті өтуіне ықпал жасалады. | Шаттық шеңбері | Гүлдер | |
Мaқсaтты тұжырымдaу | Топқа бөлінеді. Топтың жұмысы жақсарады, барлық топ мүшелері белсенді қатысады | Топқа бөлу | Баяу музыка смартфонСлайдтар | ||
Oпeрaциялық | Жaңaны игeру | Коучинг кезінде жаңа тәсілдерді игеруДжигсо әдісі арқылы ақпаратты игеру1-топ. Топта жұмыс істеу не үшін қажет?2-топ. Топтарды қалай ұйымдастыруға болады?3-топ. Топтағы бірлескен жұмыс Сергіту сәті: «Айдаһар, Ханшайым, аңшы» | Топ мүшелері бірігіп, мәтінмен жұмыс жасайды.Коучингтің тақырыбына байланысты білімдерін тереңдетедіТоп мүшелері бірігіп, постер қорғайды | Топтық бағалау | Интербелсенді тақта, Ватман, маркер |
Ой қозғау | Бейнежазба «Команда 17» | Сұрақтарға жауап бере отырып өз ойларын ортаға салады | Топтарды бағалау | Интербелсенді тақта, бейнежазба | |
Рeфлeксиялық | Бiлiмдi қoлдaну | «Бинго» ойыныСұрақтарға жауап беру | Білезік ұсыну | Стикерлер, маркер | |
Нәтижeлeрдiң фиксaциясы | Үлестірмеде берілген сұрақтарға коучингтен алған әсері туралы жауап беріп, тақтаға іледі. | ||||
Қoсымшa oқу | |||||
Қoсымшa aқпaрaт | |||||
Саралау | Бағалау (коучингке қатысушылар оқыту нәтижесіне жеткендігін қалай анықтайсыз?)«Бинго» ойыны арқылы сұрақтарға жауап ала отырып бағалау | Эвалюация (коуч рефлексиясы) |
«Бекітемін» Мектеп директоры: С. М. Издина
Орта мерзімді жоспарМұғалімі: Ержанов Беркин МергенбаевичПәні: Қазақстан тарихыКласы: 7 Тарау атауы: «Қазақ халқының қалыптасуы»Тізбектелген сабақтар топтамасының мақсаты: Бұл тарау оқушыға бағытталған жаттығуларға, соның ішінде жұптық, топтық жұмыстарға, Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын анықтау арқылы оқушыларға өз білімдерін, түсініктерін, қабілеттерін дамыту үшін мүмкіндік береді. .М.Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінің маңыздылығын түсіндіру.Қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау, тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттауда «Ұлы Дала Елі» ұғымын қолдану. Ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтау, «қазақ» этнонимінің мағынасын түсіндіру
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері | Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны | Оқу мақсаты | Білім алушылар білуге тиісті оқу мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Негізгі дерек көздер | Мерзімі |
7.3В Қазақ халқының қалыптасуы2 с | Қазақ халқының қалыптасу үдерісінің аяқталуы Зерттеу сұрағы:Ұлы Дала мұрагері – қазақ халқы қалай қалыптасты? | 6.1.1.3 – ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерді анықтау;6.1.1.4 – «қазақ» этнонимінің мағынасын түсіндіру | Ынтымақтастық ахуалын қалыптастыру.Сұрақ-жауап әдісі.Жеке, жұптық жұмыс арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру. | Бағалау парақшасы.Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы. Кері байланыс. | 7-сыныпқа арналған Қазақстан тарихы оқулығы, сабақ құрылымына сәйкес дайындалған рсеурстар. | 2 | |
6.3С Біртұтас қазақ мемлекетінің құрылуы2 с | Қазақ хандығының құрылуы Зерттеу сұрағы:Неліктен Қазақ хандығы Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет деп саналады? | 6.3.1.9 – Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын анықтау;6.2.3.4 – М.Х.Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінің маңыздылығын түсіндіру;6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;6.2.1.3 – тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттауда «Ұлы Дала» ұғымын қолдану | Психологиялық көңіл күй.Түсіндіру, диалог.Түрткі,ашық сұрақтар. Тірек-сызбалар. Бекіту тапсырмалары. | Бағалау парақшасы.Қалыптастырушы бағалауға арналған топтамалар. Кері байланыс. | Топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, стикер. | 2 |
«Бекітемін» Мектеп директоры: С. М. Издина
Тәлімгелік ету жұмыс жоспары
Тәлімгер | Ержанов Беркин Мергенбаевич |
Тәлімалушы | Идиресова Жанна Нуртановна, тарих пәнінің мұғалімі |
Тәлімгерлік мерзімі | 05.03-06.04.2018ж. |
Тәлімгерлік етудің мақсаты | Тәлім алушыны жеті модульді ықпалдастыра отырып, жаңартылған білім беру мазмұндағы сабақтарын жоспарлауға үйрету, оның кәсіби дамуында және тәжірибелік іс-амалдарының тиімділігін жетілдіруінде қолдау көрсету. |
Тәлімгерлік бағыты | Бағыттаушы, қолдаушы. |
Міндеттері | Тәлім алушыға мүмкіндіктер мен проблемаларды өз бетінше шешуге жағдай жасау; стратегиялық деңгейде өзінің тәжірибесімен алмасу; шынайы мақсат қоюға және оған жету жолдарын жоспарлауға көмектесу. |
Күтілетін нәтижелер | Тәлім алушының кәсіби дағдылары дамиды, ол проблемаларды шешудің тиімді жолдарын табады. |
Жұмыс жоспары
№ | Жұмыс бағыты | Мақсаты | Күтілетін нәтиже | Жетістік критерийі | Уақыты |
1 | Тәлім алушымен алғашқы кездесу. | Тәлімгерлік туралы түсінік қалыптастыру. | Сұхбаттасу арқылы тәлім алушының тәжірибесін өзгерту үшін не істегісі келетіні анықталады.Күнделік жүргізу | Өзара күнделік | 1-апта |
2 | Тәлім алушының даму жоспарымен танысу. Тәжірибесін талдау. | Проблемаларды анықтау. Өзекті проблемаларға көңіл бөлу | Бірлескен жұмыс жоспарын құру. | Кері байланыс | |
3 | Оқу мақсаттары мен сабақ жоспарын талқылау және келісу. | Оқу мақсаттарын ойластыру | Сабақ жоспарын бірлесе отырып құру. | Өзара күнделікКері байланыс | |
4 | Тәлім алушының сабақтарына қатысу | Тәжірибесіндегі қажеттіліктерді анықтау. | Сабақты бақылау парағы бойынша кері байланыс. | Кері байланысФотоматериал | |
5 | Сабақ беретін класының пән бойынша білім сапасын талқылау | Білім сапасын жақсарту жолдарын табу | Тоқсандық жиынтық бағалау нәтижесі бойынша мониторинг жасау | РефлексияДиаграмма | 2-апта |
6 | Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын құрастыру | Бағалау критерийлері мен дескрипторлар құрастыруға үйрету | Тапсырмалар дайындау | Өзара күнделік | |
7 | Мектеп мұғалімдерімен өткізілетін « Топтық жұмысты құрылымдау» тақырыбындағы коучингке тәлім алушыны қатыстыру | Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамытудың маңыздылығын ұғындыру. | Оқу мен оқытудың жаңа әдістемелерін өз тәжірибесіне енгізу. Кері байланыс беру арқылы ой-пікірін айтуға дағдыландыру. | БейнежазбаФотоматериалӨзара күнделікКері байланыс | |
8 | Кәсіби әңгіме жүргізу | Жеті модуль туралы түсінік беру | Жеті модульді сабақтарында ықпалдастыру. | Өзара күнделік | 3-апта |
9 | Тәлімгердің ашық сабақтарына тәлім алушыны қатыстыру. | Тәжірибе алмасу. Жеті модульді ықпалдастыруға үйрету | Сабақтарды бірлесе отырып талдау арқылы кері байланыс. | БейнежазбаФотоматериалКері байланыс | |
10 | Сабақты жоспарлау | Тиімді шешім таңдауға ықпал ету | Сабақтың қысқа мерзімді жоспарын құру. | Өзара күнделік | |
11 | Тәлім алушының сабақтарына қатысу. | Тәжірибесіне еңгізген әдіс-тәсілдердің тиімділігін анықтау. | Сабақты бақылау парағы бойынша кері байланыс. Тәжірибесіне өзгерістер еңгізу. | БейнежазбаФотоматериалКері байланыс | 4-апта |
12 | Тәлімгер жұмысының нәтижесін талқылау. | Тәлімгерліктің тиімділігін анықтау | Рефлексиялық есеп, күнделік бойынша кері байланыс беру, эссе жаздыру. | РефлексияКері байланыс |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)