Материалдар / Топтық жұмысты құрылымдау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Топтық жұмысты құрылымдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс туралы мәлімет беру. Топқа бөлу әдістерін үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2018
454
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы,М. Жұмабаев атындағы орта мектептарих пәнінің мұғаліміЕржанов Беркін Мергенбайұлы

Коучинг-сабақ

Кoучинг тaқырыбы:Топтық жұмысты құрылымдау
Кoучинг мaқсaты:Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс туралы мәлімет беру. Топқа бөлу әдістерін үйрету 
Кoучингтeн күтiлeтiн нәтижeлeр:Коучинг соңында әр мұғалім топтық жұмыстың маңызын түсініп, топтық жұмыстың оңтайлы жақтарын тәжірибесінде пайдалануға ұмтылады; Ортада жайлы әрекеттестік орнатады, өз идеяларын зерделеп, әңгімелесу үшін мүмкіндіктер жасайды. 
Кoучинг бaрысы
КeзeңдeрiКoучтың әрeкeтiМұғaлiмнiң әрeкeтiБaғaлaуРeсурстaр
МoтивaциялықБiлiмдi өзeктeндiру
  • Сәлемдесу;
  • Жайлы ахуал орнату – «Гүлмен тілек»


  • Әріптестердің арасындағы өзара қарым-қатынас жақсарады. Коучингтің сәтті өтуіне ықпал жасалады.

    Шаттық шеңбері
    Гүлдер







    Мaқсaтты тұжырымдaу
  • Топтастыру «Капитан Юнга» арқылы
  • Топбасшыны сайлау, жауапкершіліктер-ді бөлісу
  • Топқа бөлудің түрлері мен тәсілдерімен таныстыру
  • Топқа бөлінеді. Топтың жұмысы жақсарады, барлық топ мүшелері белсенді қатысады

    Топқа бөлу
    Баяу музыка смартфонСлайдтар
    Oпeрaциялық









    Жaңaны игeру







    Коучинг кезінде жаңа тәсілдерді игеруДжигсо әдісі арқылы ақпаратты игеру1-топ. Топта жұмыс істеу не үшін қажет?2-топ. Топтарды қалай ұйымдастыруға болады?3-топ. Топтағы бірлескен жұмыс



    Сергіту сәті: «Айдаһар, Ханшайым, аңшы»

    Топ мүшелері бірігіп, мәтінмен жұмыс жасайды.Коучингтің тақырыбына байланысты білімдерін тереңдетедіТоп мүшелері бірігіп, постер қорғайды

    Топтық бағалау

    Интербелсенді тақта, Ватман, маркер


    Ой қозғау Бейнежазба «Команда 17»
  • Қалай ойлайсыздар сіздер мына көріністен қандай ой түйдіңіздер?
  • Топты біріктіруде мұғалімнің ролі қандай болуы керек?
  • Сұрақтарға жауап бере отырып өз ойларын ортаға саладыТоптарды бағалауИнтербелсенді тақта, бейнежазба
    РeфлeксиялықБiлiмдi қoлдaну «Бинго» ойыныСұрақтарға жауап беру





    Білезік ұсынуСтикерлер, маркер


    Нәтижeлeрдiң фиксaциясы
  • «Нысана» - Коучингте ең бірінші не  ұнады? - Не ұнаған жоқ? - Өзің жаңадан не білдің? - Алған әсеріңіз қандай?
  • Үлестірмеде берілген сұрақтарға коучингтен алған әсері туралы жауап беріп, тақтаға іледі.



    Қoсымшa oқу









    Қoсымшa aқпaрaт
    СаралауБағалау (коучингке қатысушылар оқыту нәтижесіне жеткендігін қалай анықтайсыз?)«Бинго» ойыны арқылы сұрақтарға жауап ала отырып бағалау



    Эвалюация (коуч рефлексиясы)













    «Бекітемін» Мектеп директоры: С. М. Издина

    Орта мерзімді жоспарМұғалімі: Ержанов Беркин МергенбаевичПәні: Қазақстан тарихыКласы: 7 Тарау атауы: «Қазақ халқының қалыптасуы»Тізбектелген сабақтар топтамасының мақсаты: Бұл тарау оқушыға бағытталған жаттығуларға, соның ішінде жұптық, топтық жұмыстарға, Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын анықтау арқылы оқушыларға өз білімдерін, түсініктерін, қабілеттерін дамыту үшін мүмкіндік береді. .М.Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінің маңыздылығын түсіндіру.Қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау, тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттауда «Ұлы Дала Елі» ұғымын қолдану. Ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтау, «қазақ» этнонимінің мағынасын түсіндіру

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдеріТақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұныОқу мақсатыБілім алушылар білуге тиісті оқу мақсаттарыОқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерҮйрену мақсатында бағаны қоса, бағалауНегізгі дерек көздерМерзімі
    7.3В Қазақ халқының қалыптасуы2 сҚазақ халқының қалыптасу үдерісінің аяқталуы

    Зерттеу сұрағы:Ұлы Дала мұрагері – қазақ халқы қалай қалыптасты?
    6.1.1.3 – ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерді анықтау;6.1.1.4 – «қазақ» этнонимінің мағынасын түсіндіруЫнтымақтастық ахуалын қалыптастыру.Сұрақ-жауап әдісі.Жеке, жұптық жұмыс арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру.Бағалау парақшасы.Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы. Кері байланыс.7-сыныпқа арналған Қазақстан тарихы оқулығы, сабақ құрылымына сәйкес дайындалған рсеурстар.2

    6.3С Біртұтас қазақ мемлекетінің құрылуы2 сҚазақ хандығының құрылуы

    Зерттеу сұрағы:Неліктен Қазақ хандығы Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет деп саналады?
    6.3.1.9 – Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын анықтау;6.2.3.4 – М.Х.Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінің маңыздылығын түсіндіру;6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;6.2.1.3 – тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттауда «Ұлы Дала» ұғымын қолдануПсихологиялық көңіл күй.Түсіндіру, диалог.Түрткі,ашық сұрақтар. Тірек-сызбалар. Бекіту тапсырмалары.Бағалау парақшасы.Қалыптастырушы бағалауға арналған топтамалар. Кері байланыс.Топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, стикер.2































    «Бекітемін» Мектеп директоры: С. М. Издина



    Тәлімгелік ету жұмыс жоспары

    ТәлімгерЕржанов Беркин Мергенбаевич
    ТәлімалушыИдиресова Жанна Нуртановна, тарих пәнінің мұғалімі
    Тәлімгерлік мерзімі05.03-06.04.2018ж.
    Тәлімгерлік етудің мақсатыТәлім алушыны жеті модульді ықпалдастыра отырып, жаңартылған білім беру мазмұндағы сабақтарын жоспарлауға үйрету, оның кәсіби дамуында және тәжірибелік іс-амалдарының тиімділігін жетілдіруінде қолдау көрсету.
    Тәлімгерлік бағытыБағыттаушы, қолдаушы.
    МіндеттеріТәлім алушыға мүмкіндіктер мен проблемаларды өз бетінше шешуге жағдай жасау; стратегиялық деңгейде өзінің тәжірибесімен алмасу; шынайы мақсат қоюға және оған жету жолдарын жоспарлауға көмектесу.
    Күтілетін нәтижелерТәлім алушының кәсіби дағдылары дамиды, ол проблемаларды шешудің тиімді жолдарын табады.


    Жұмыс жоспары
    Жұмыс бағытыМақсатыКүтілетін нәтижеЖетістік критерийіУақыты
    1Тәлім алушымен алғашқы кездесу. Тәлімгерлік туралы түсінік қалыптастыру. Сұхбаттасу арқылы тәлім алушының тәжірибесін өзгерту үшін не істегісі келетіні анықталады.Күнделік жүргізуӨзара күнделік







    1-апта













    2Тәлім алушының даму жоспарымен танысу. Тәжірибесін талдау.Проблемаларды анықтау. Өзекті проблемаларға көңіл бөлуБірлескен жұмыс жоспарын құру.

    Кері байланыс

    3Оқу мақсаттары мен сабақ жоспарын талқылау және келісу.Оқу мақсаттарын ойластыруСабақ жоспарын бірлесе отырып құру.Өзара күнделікКері байланыс

    4Тәлім алушының сабақтарына қатысуТәжірибесіндегі қажеттіліктерді анықтау.

    Сабақты бақылау парағы бойынша кері байланыс.Кері байланысФотоматериал

    5Сабақ беретін класының пән бойынша білім сапасын талқылауБілім сапасын жақсарту жолдарын табуТоқсандық жиынтық бағалау нәтижесі бойынша мониторинг жасауРефлексияДиаграмма









    2-апта
    6Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын құрастыруБағалау критерийлері мен дескрипторлар құрастыруға үйретуТапсырмалар дайындауӨзара күнделік

    7Мектеп мұғалімдерімен өткізілетін « Топтық жұмысты құрылымдау» тақырыбындағы коучингке тәлім алушыны қатыстыруДиалог арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамытудың маңыздылығын ұғындыру.Оқу мен оқытудың жаңа әдістемелерін өз тәжірибесіне енгізу. Кері байланыс беру арқылы ой-пікірін айтуға дағдыландыру.БейнежазбаФотоматериалӨзара күнделікКері байланыс

    8Кәсіби әңгіме жүргізуЖеті модуль туралы түсінік беру

    Жеті модульді сабақтарында ықпалдастыру.Өзара күнделік





    3-апта
    9Тәлімгердің ашық сабақтарына тәлім алушыны қатыстыру.Тәжірибе алмасу. Жеті модульді ықпалдастыруға үйретуСабақтарды бірлесе отырып талдау арқылы кері байланыс.БейнежазбаФотоматериалКері байланыс

    10Сабақты жоспарлауТиімді шешім таңдауға ықпал етуСабақтың қысқа мерзімді жоспарын құру.Өзара күнделік

    11Тәлім алушының сабақтарына қатысу.Тәжірибесіне еңгізген әдіс-тәсілдердің тиімділігін анықтау.

    Сабақты бақылау парағы бойынша кері байланыс. Тәжірибесіне өзгерістер еңгізу.БейнежазбаФотоматериалКері байланыс





    4-апта
    12Тәлімгер жұмысының нәтижесін талқылау.Тәлімгерліктің тиімділігін анықтауРефлексиялық есеп, күнделік бойынша кері байланыс беру, эссе жаздыру.

    РефлексияКері байланыс











    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!